Lang leveringstid
Lang leveringstid, om det er post dk, måske?
Men ringede til dem og ja fik ikke rigtigt noget brugbart ud over jeg skulle vente weekenden og de ville tag kontakt til post dk og så kunne vi snakkes om mandagen.
Bestille lørdag D.13 i dag er det D. 19 og ja så har vi mandag D.22 hvor jeg sikkert ikke har modtaget noget.
Så nu venter vi og ser hvad der sker, havde det været min forretning havde jeg nok bare sendt en ny med den samme og kæmpet med post dk efterfølgende, eller skulle den dukke op hos kunden så be dem om at sende retur.
Overvejer og annullere min ordre og bestille andet steds.

Antwort von Tesia







