Ristorante Taormina Bewertungen 12

TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Italienisches Restaurant

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Hyggelig autentisk Italiensk restaurant på Østerbro i København som i 2012 kan fejre 25 års jubilæum...


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

12 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Magisk skøn lokal restaurant på et…

Magisk skøn lokal restaurant på et hjørne af Østerbro. Elsker deres pasta 🍝
Mine yndlings er nr 12 Rigatoni tartufo og ravioli. Slår aldrig fejl. Prøv selv 🤩
De er skønne og søde, fantastiske mad og altid go betjening, skøn atmosfære indenfor , og så dejligt at sidde udenfor her i varmen🤗

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gode pastaretter og personlig service…

Taormina er vores lokale yndlings restaurant med god og personlig service. De serverer bl.a lækre hjemmelavede pastaretter, vi kan særligt anbefale lasagne og pasta med trøffel, der nydes af både store og små.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ristorante Taormina-Logo

Antwort von Ristorante Taormina

Kære Line
Tusind tak for de søde ord! Vi er glade for at høre I er glade for retterne. Det varmer virkelig! Det er altid en fornøjelse at have jer på besøg, og det betyder meget for os at I nyder maden:)

Vi Vi glæder os allerede til næste gang vi ses:)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk festmiddag og menu

Fantastisk festmiddag og menu

Vores søn fejrede sin 50 års fødselsdag med 30 gæster. Den spændende 4-retters menu var aftalt på forhånd, men alle retter havde kokken/indehaveren udvidet med ekstra lækkerier. Det søde personale hyggede om os alle. Vi selv og alle gæster var ovenud begrejstrede for hele aftenen. Det var på alle måder en super hyggelig og kulinarisk oplevelse. Vi glæder os allerede til næste besøg..

28. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ristorante Taormina-Logo

Antwort von Ristorante Taormina

Kære Peter
Tusind tak for de søde ord og fordi I valgte at fejre jeres søns 50-års fødselsdag hos os! Det glæder os at både maden, stemningen og betjeningen levet op til jeres forventninger og at både jer og gæster fik en god og mindeværdig aften. Vi håber at se jer igen til endnu en dejlig aften hos os.

De varmeste hilsner
Taormina

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ikke så god oplevelse.

Vi havde bestilt bord før en koncert i parken. Vi havde ikke på hjemmesiden eller ved bestilling fået oplyst, at deres a la carte ikke blev serveret denne aften men at der kun var mulighed for en 3 retters menu. Vi blev placeret udenfor, hvilket vi ikke havde ønsket, hvis vi var spurgt ved bestilling. Der var travlt og der gik meget lang tid før bestilling og maden kom. Restauranten var for det første løbet tør for fadøl. Da hovedretten kom, var det kun to ud af fire, der fik mad. Efter 10 minutter fik 3. person mad og vi måtte efter endnu et stykke tid rykke for maden til den sidste. Køkkenet var løbet tør for mad hvilket er mærkeligt, når man kender antal gæster og kun tilbyder en slags menu.
På mig virker det som en turistfælde der lever af koncertgæster til Parken. Synd for de ansatte der måtte tage imod utilfredse gæster.

*********************

Tak for jeres besvarelse. Det er ikke korrekt at vi havde bestilt bord til 19:30. Da vi skulle til koncert, havde vi bestilt bord til 17:30 og ringede, fordi vi sad fast i trafikken og oplyste at vi blev 15-20 min forsinket. Vi ankom derfor 17:45 i stedet for 17:30.

Min mand kan ikke se på sin telefon eller mail, at I har forsøgt at ringe eller skrive til os på noget tidspunkt.

Og min anmeldelse er bestemt ikke en kritik af de ansatte som stod for skud og gjorde alt, hvad de kunne på aftenen. Men de havde det svært, da maden også slap op.

19. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ristorante Taormina-Logo

Antwort von Ristorante Taormina

Kære Lene

Tak for din anmeldelse. Vi er oprigtigt kede af at høre, at jeres oplevelse ikke levede op til forventningerne.

Vi havde forsøgt at kontakte jer telefonisk et par gange for at informere om, at vi på dagen udelukkende serverede en 3-retters menu i forbindelse med koncerten i Parken – desværre uden held, da vi ikke kunne få fat på jer. Jeres reservation var til kl. 19.30 med plads indenfor, men da I ringede omkring kl. 18 og ønskede at komme allerede 10 minutter senere, havde vi desværre ikke længere ledige borde indenfor, da de på det tidspunkt var optaget af andre gæster med reservation.

Vores fadølsanlæg gik desværre i stykker midt under den travle service, og vi beklager meget, at det påvirkede jeres oplevelse. Vi gjorde vores bedste for at imødekomme alle gæster med de ressourcer, vi havde til rådighed på dagen.

I forhold til kommentaren om “turistfælde” vil vi gerne understrege, at vi lægger stor vægt på at give alle vores gæster – både lokale og besøgende – en god og ordentlig oplevelse. Vores personale arbejder hårdt, især på travle aftener som denne, og vi sætter stor pris på deres indsats og den forståelse, vi håber at møde hos vores gæster.

Vi tager jeres feedback til os og vil bruge den konstruktivt i vores videre arbejde.

Med venlig hilsen
Restaurant Taormina

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

164kr for en lasagne

164kr for en lasagne, som smager af dåsemad?
Det var takeaway
Jeg vil foreslå andre steder, som sælger lasagne takeaway eller bedre, køb en frossen i Brugsen.
Denne er ikke besøget værd. 😵

28. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Verdens bedste pasta jeg har smagt i…

Verdens bedste pasta jeg har smagt i mit liv. Kan stærkt anbefale dette sted, særlig pastaen med trøffel og kalvekød gav en smagfuld oplevelse uden sammenligning. Meget autentisk og traditionelt indrettet. Opmærksom og venlig service. Kokken kom ud og hilste på hvilket kun gjorde oplevelsen mere autentisk.

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aldrig igen!

Jeg og min mand bestilte bord på Taormina forud for en koncert i Parken. Pga koncerten kunne man kun bestille en 2- eller 3- retters menu, hvilket havde været rart at være blevet oplyst om forinden via hjemmesiden/bordbestillingen. Selve “menukortet” var også en tarvelig lap papir smidt i en plastlomme.

Vi ventede længe før den fortravlede tjener overhovedet kom med et menukort. Og igen herefter en rum tid før han tog vores bestilling. Vores drikkevarer nåede aldrig frem til bordet, før der endelig kom en anden tjener med forretten.

Forretten (3 slags bruschetta) var så elendig, at den var knap spiselig: brødet var “gummiagtigt”, og artiskokken på det ene stykke lugtede underligt surt.

Hovedretten ankom, selvfølgelig, før forretten var blevet ryddet væk - denne gang med en ny tjener. En fjerde tjener kom så retur med hovedretten, efter tjener 3 havde ryddet forretterne væk. Tjener 4 havde så i farten glemt alt om bestik.

Hovedretten (okse medaljon med “sæsonens garniture”) var kun marginalt bedre end forretten. Al garnituren, inkl de bløde stegte kartofler, var koldt. Det var desuden svært at forstå hvordan den lille dusk broccoli og et enkelt stykke peberfrugt kunne gå for at være “sæsonens”. Men spist blev det, for vi var efterhånden hundesultne både pga den lange ventetid og pga den næsten uspiselige forret.

Vi måtte slippe over 800kr for den meget tvivlsomme fornøjelse, og det var det simpelthen ikke i nærheden af at være værd. Hverken maden, stemningen eller betjeningen.

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Autentisk italiensk

Sikken en overraskelse! Lille gadehjørne restaurant der ikke har gjort det store ud af at skulle se smart ud. Vi var tre, der droppede ind fra gaden halvsent en tirsdag aften, og vi er efterfølgende henrykte over, at have fundet denne lille perle, hvor man for forbløffende beskeden pris får store velsmagnede autentiske pastaretter, altså virkeligt velsmagende, og fremragende god vin til anti-overpris.

19. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr