Sylvani Bewertungen 

231
•
TrustScore 3 von 5

3,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Placed an order paid full amount, waited 14 days sent e mail to customer services, had a response to say checking warehouse, sent another email requesting update, no answer, requested three times upda... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Le fabriquant a pu répondre à nos attentes sur le style de tableau que nous voulions. Au début les propositions ne nous plaisaient pas, car la couleur vert et noir n'allaient pas. Pour améliorer cela,... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Na het uploaden van de originele foto en wat informatie worden er een aantal voorstellen gedaan waaruit je kunt kiezen. Na drie weken kreeg ik het eindproduct en was blij verrast over het resultaat. E... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Snelle feedback per e-mail, wel altijd jammer dat je niet kunt bellen. Op tijd ontvangen en goede kwaliteit. Korte aanpassing op mijn eigen verzoek was snel verwerkt. Levertijd 2 weken (komt uit Chi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschenkeladen
  2. auch in
  3. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung

Vom Unternehmen geschrieben

Personalized canvases for family, couples, pets and more! Make your own unique artwork from your favorite memories.


Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

231 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,1

Alle Bewertungen

(231)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad company

company sent pic. Not the right color tone nor hair on the guy in the picture. No refund nor could they just send the correct one. First email said we can refund you but not full amount as "each one is custom designed/ made" im black the guy they sent with my wife in the pic is white. so no it was not unique nor personal. then after i stated this and wanted full refund or the correct picture. They, then said that I approved the picture and because I approved it they can give me 20% discount. I never got any such preview nor would i have apprved it im black the guy is white the hair is way off. It would have been a obvious no do it again.

7. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Dear Jaron,

I deeply regret to hear about the issues with your order and want to sincerely apologize for the experience you’ve had. This is not the level of service or attention to detail we strive to provide, and I can only imagine the frustration this situation has caused.

I’m truly sorry if the approval process was unclear or if you did not receive the preview to review and approve, as this step is crucial to ensuring satisfaction. We will make sure to investigate on this matter.

While our policy reflects a partial refund due to the custom nature of each design, I completely understand why this resolution feels inadequate in your case. I will personally escalate this matter to our team to revisit the handling of your order and ensure a resolution that better reflects the inconvenience and dissatisfaction you’ve experienced.

If you can send us your order details along with the revisions needed in the design, that would be great, so we can ship a replacement canvas right away. Please email them to support@sylvani.com

Kind Regards,

Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a scam

This company is a scam. 5 weeks and I have not even got the right preview. I asked for my money back and no reply. Marc the owner is a joke and a liar. Do not fall for this. $65 down the drain.

11. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Dear David,

I am truly sorry to hear about your experience, and I deeply regret the frustration and disappointment this has caused. This is absolutely not the level of service we strive to provide, and I want to sincerely apologize if we have let you down in any way.

We fully understand your concerns, and it is completely unacceptable that you’ve had to wait this long without receiving an update or resolution. The delay in the design process is not something we take lightly, and we are so sorry for the inconvenience this has caused. Marc’s email was sent as part of our effort to be transparent with our customers, so we can properly communicate the delays and challenges we’ve been facing.

Regarding the design preview that you rejected on November 26th, I apologize that it didn’t meet your expectations. Your comment about changing the clothing to a mountain look has been passed on to the designer, and we’re doing everything we can to revise the design to better reflect your vision. Please know that your canvas will only be printed and shipped once we’ve received your approval on the final design.

I want to reassure you that we are absolutely not a scam. We are a legitimate company committed to delivering high-quality artwork to our customers. While we may not always be perfect, we have thousands of satisfied customers who love the canvases they’ve received, and we are dedicated to making this right for you.

Our customer support team will continue to reach out to you and ensure that all your concerns are addressed. We sincerely appreciate your patience, and we truly hope to regain your trust and have the opportunity to deliver a product that you’ll love.

Kind regards,
Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam

Scam. They take your money and don’t respond to any update requests.
STAY AWAY!!!!

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Dear Lindie,

I am truly sorry to hear about your experience. This is absolutely not the level of service we strive to provide, and I deeply apologize for any frustration caused by the lack of timely updates about your husband’s order.

We understand how upsetting it can be to feel unheard. While we are currently facing delays due to the high volume of orders, I want to assure you that we are working hard to respond to every email and request as quickly as possible. While there have been delays of a day or two in our responses, I want to emphasize that we are not a scam. We are fully committed to ensuring that every customer receives the product they ordered and that no communication is ever intentionally ignored.

I’ve reviewed our system and can see that an update has already been provided to your husband. Here’s the last message we sent to him:

"Hi Anton,
Our design team has confirmed that they have already sent you the design preview. Kindly check your inbox and review the design for your approval. If revisions are needed, feel free to let us know."

Thank you for bringing this to our attention, Lindie. Your feedback is incredibly valuable, and I truly hope we can have the opportunity to rebuild your trust in us. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything further we can do to assist.

Kind regards,
Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mijn concept werd meerdere keren…

Mijn concept werd meerdere keren aangepast na mijn beoordeling. Het was pas definitief als ik geheel tevreden was.
Maar omdat de aanvraag groot was heeft het enkele maanden geduurd voordat ik het in huis had.

23. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi SL,

Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld. Ik ben blij om te horen dat we het concept konden aanpassen totdat je helemaal tevreden was. Dat is precies waar we naar streven!

Ik begrijp dat het proces langer duurde vanwege de omvang van de aanvraag en ik waardeer je geduld tijdens de revisies enorm. We streven er altijd naar om kwaliteit in evenwicht te brengen met tijdige levering en je feedback helpt ons om ons proces te verbeteren.

Als je ooit nog iets nodig hebt of als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je vertrouwen in ons!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oprecht de slechtste ervaring ooit.

Oprecht de slechtste ervaring ooit.

Voor een bedrijf wat pleit voor een persoonlijke ervaring en een uniek resultaat wordt er opmerkelijk veel gebruik gemaakt van AI.

De canvassen worden gemaakt door AI, de helpdesk wordt de eerste 6 keer beantwoordt door AI, echt een verschikkelijke ervaring.

Na 14x mijn canvas opnieuw ingediend te hebben (gedurende anderhalve maand), heb ik nu een resultaat waar ik (nog steeds) ontevreden over ben.

26. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Matijn,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het spijt me echt om te horen dat je ervaring met ons teleurstellend is geweest en ik wil je zorgen rechtstreeks aankaarten.

We streven ernaar om elke klant een persoonlijke en unieke service te bieden en het is duidelijk dat we die belofte in jouw geval niet zijn nagekomen. Hoewel we AI-tools gebruiken om te helpen met het ontwerp, wordt elke bestelling toegewezen aan een toegewijde ontwerper die aan alle revisieverzoeken werkt en niet de persoonlijke touch vervangt waar we om bekend staan. Mijn excuses als dit niet is overgekomen en tot frustratie heeft geleid.

Het is vooral zorgwekkend om te horen dat je na meerdere revisies nog steeds niet tevreden bent met het eindresultaat. Dat is niet de ervaring die we voor je willen. Ik zou graag persoonlijk met je samenwerken om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent met je canvas.

Als je kunt, stuur dan een e-mail naar support@sylvani.com met alle wijzigingen die je wilde, ideeën of inzichten. Misschien wilde je een andere foto gebruiken. Stuur ze gewoon een e-mail en onze ondersteuning helpt je graag verder.

Nogmaals bedankt voor je eerlijkheid en ik hoop dat we dit voor je kunnen omdraaien.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mooi aan de voor- en achterkant

Het canvas ziet er niet alleen mooi uit van de voorkant maar ook de achterkant is prachtig.
De foto is mooier geworden dan ik zelf had verwacht op het canvas.

14. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Christa,

Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn zo blij om te horen dat je niet alleen tevreden bent met hoe het canvas er van voren uitziet, maar ook met het vakmanschap aan de achterkant. Het is geweldig om te weten dat de foto je verwachtingen op het canvas overtrof. We zijn dankbaar voor je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer prachtige stukken voor je te creëren!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prachtige poster

De 2e prachtige poster is binnen van mijn dochter en haar beste vriendin.
Ik ben dik tevreden!

23. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Anita,

Hartelijk dank voor je mooie recensie! We zijn blij om te horen dat de tweede poster van je dochter en haar beste vriendin is aangekomen en dat je er zo blij mee bent. We waarderen je steun en vertrouwen in onze producten enorm. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Geniet van de prachtige herinneringen die op het canvas zijn vastgelegd.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Team Sylvani

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Het eindresultaat is erg mooi geworden maar zorg dat je voldoende tijd hebt.

Het eindresultaat is erg mooi geworden: onze cartoon van het trouwaanzoek/verlovingsmoment is precies wat we wilden. Echter, het proces om tot een goede tekening te komen, nam veel tijd in beslag. Vaak werden slechts enkele van de gevraagde aanpassingen doorgevoerd, waardoor het traject langer duurde dan verwacht. Ook werden er soms wijzigingen aangebracht zonder dat we hierom gevraagd hadden. Een tip voor toekomstige kopers: dit bedrijf maakt prachtige dingen, maar zorg dat je voldoende tijd uittrekt voor het proces en controleer het product nauwkeurig om eventuele kleine fouten te laten corrigeren.

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi E.J.F.,

Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat het eindresultaat aan je verwachtingen voldeed en je speciale moment prachtig vastlegde. We waarderen je geduld tijdens het hele proces enorm en begrijpen dat het heen en weer sturen van aanpassingen tijd kan kosten.

Je input is waardevol en zal ons helpen onze workflow voor toekomstige bestellingen te verbeteren. We hopen dat je geniet van je cartoon en als je nog meer suggesties hebt, deel ze dan gerust!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prima communicatie

Prima communicatie, de aanwijzingen die ik had gedeeld waren perfect uitgevoerd!
Mijn vrouw en zoon waren er heel blij mee

18. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Mike,

Heel erg bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat de instructies perfect zijn uitgevoerd en dat je vrouw en zoon blij waren met het resultaat. Het was een genoegen om aan je bestelling te werken en we zijn dankbaar voor de kans om je visie tot leven te brengen!

We waarderen je steun en kijken ernaar uit om in de toekomst weer iets speciaals voor je te creëren!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Leuk concept.

Leuk concept.
Nooit bij bestellen, duurt eeuwig en bij contact ben je nog niets wijzer.
Steeds krijg je te horen, we zijn bezig.
Om de haverklap krijg je een track and trace waar je niets mee kan.
Design is leuk, we hadden Disney.
Het komt uit China, heel bijzonder dat het zolang duurt. Zijn zat sites die ook via China werken, dan heb je de spullen binnen een week.
Advies kijk verder en laat deze voorbij gaan.

9. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Tim,

Bedankt dat je je feedback met ons deelt.

We verontschuldigen ons oprecht voor de vertragingen en eventuele miscommunicatie die je hebt ervaren. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om snellere en duidelijkere updates voor onze klanten te garanderen.

We stellen je opmerkingen over het ontwerp op prijs en we zullen je suggesties in gedachten houden terwijl we werken aan verbeteringen. Als er iets is dat we kunnen doen om je zorgen weg te nemen of het goed te maken, neem dan gerust contact met ons op. Je input is waardevol voor ons.

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Zoals verwacht

Goede kwaliteit. Fijn dat je uit verschillende ontwerpen kan kiezen. Product precies zoals verwacht. Je moet ff geduld hebben maar dat is het wel waard.

17. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Dennis,

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de ontwerpopties. Geduld wordt echt beloond en we zijn blij dat het eindproduct aan je verwachtingen voldeed.

We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Met vriendelijke groet
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super ervaring

Super ervaring! Mijn vriendin en mijzelf zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de levering. Het heeft enkele dagen langer geduurt om te leveren, maar goed contact gehad en alles was perfect verpakt en in topconditie. We zouden zo weer opnieuw bestellen, misschien een volgende bestelling he?! 😊😍😍

10. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Jens,

Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn ontzettend dankbaar om te horen dat jij en je vriendin allebei tevreden zijn met de kwaliteit en levering. Hoewel we de kleine vertraging betreuren, zijn we blij om te horen dat onze communicatie en verpakking aan je verwachtingen voldeden.

We helpen je graag met je volgende bestelling – we zijn er klaar voor als jij dat bent!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ik wil jullie bedanken het is…

Ik wil jullie bedanken het is fantastisch

16. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Kiekje,

Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij om te horen dat je het eindproduct geweldig vindt. Het is fantastisch om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

We waarderen je steun en kijken ernaar uit om in de toekomst weer iets speciaals voor je te creëren!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

leuk concept, lange levertijd

Het concept is leuk en de uitvoering is prima. Het duurt alleen ontzettend lang voordat het bij je bezorgd wordt. Het duurde bijna een maand voordat het geleverd werd, omdat het uit China komt. Op zich niet heel erg, maar hou hier rekening mee mocht je bestellen.

16. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Dimitri,

Bedankt voor je eerlijke feedback! We zijn blij om te horen dat je het concept en de uitvoering leuk vond. We verontschuldigen ons oprecht voor de langere levertijd en we waarderen je geduld.

We werken er voortdurend aan om ons verzendproces te verbeteren om snellere levertijden te garanderen. We stellen je begrip zeer op prijs en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

100% tevreden klant

Snelle levering , goede communicatie en het eindresultaat is prachtig !

6. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Katrien,

Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling!

We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met snelle levering en goede communicatie, en we zijn nog blijer dat je tevreden bent met het eindresultaat. Je tevredenheid betekent de wereld voor ons!

Als je ooit nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te helpen!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Canvas doek met opdruk is Top

Canvas doek met opdruk is Top. Heeft zelfs een verstevigende achterkant van hout !
Ik had er een aluminium lijst bij besteld en die kwam als eerste,mail gestuurd of ze mijn canvas doek vergeten waren maar netjes geantwoord dat deze iets later kon komen en dat was ook zo....

10. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Twenny,

Bedankt voor je 5-sterrenbeoordeling!

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het canvas en de kwaliteit van de houten versteviging. We waarderen je geduld met de levering en we zijn blij dat alles uiteindelijk goed is gekomen.

Mocht je ooit nog iets nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op! We zijn er om je te helpen.

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Een fantastisch cadeau om te geven

Er was de hele tijd communicatie, ik werd op de hoogte gehouden waar mijn pakje was. Ik kreeg ook 2 portretten waaruit ik kon kiezen en het resultaat is zo leuk en mooi. Mijn man was er direkt helemaal weg van en het heeft nu een mooie centrale plaats in onze woonkamer gekregen.

31. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Peggy,

Heel erg bedankt voor je geweldige 5-sterrenrecensie!

We zijn blij om te horen dat het cadeau zo'n fantastische ervaring was voor jou en je man. Het is geweldig om te weten dat de communicatie en updates nuttig waren en dat je het leuk vond om uit verschillende opties te kunnen kiezen. We zijn ook blij dat het portret een speciale plek in je huis heeft!

Jouw vriendelijke woorden en ervaring zijn de redenen waarom we ernaar streven om onze klanten producten en diensten van hoge kwaliteit te bieden. Als je ooit nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om te helpen!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Heel te vreden met het resultaat na…

Heel te vreden met het resultaat na goedkeuring van de cartoon netjes geleverd met de nodige bevestiging .
zeker een aanrader

24. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Tommy,

Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat en dat het leveringsproces soepel verliep met alle benodigde bevestigingen.

We waarderen je aanbeveling enorm en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

GEWOON PERFECT

GEWOON PERFECT

5. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Jeff,

We zullen altijd dankbaar zijn voor je geweldige 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat alles "GEWOON PERFECT" is verlopen. Jouw tevredenheid betekent de wereld voor ons!

We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

De ongeduldige 😃😃

Het was een beetje langer wachten ,maar zeer zeker de moeite waard 👍🏻👍🏻😍

20. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sylvani-Logo

Antwort von Sylvani

Hoi Sonja,

Heel erg bedankt voor de geweldige 5-sterrenrecensie! We zijn blij om te horen dat je vindt dat het wachten de moeite waard was. We stellen je geduld en begrip tijdens het hele proces zeer op prijs.

Omdat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten, is je recensie echt behulpzaam bij het begeleiden van dat proces. Geniet van je canvas! 😊

Met vriendelijke groet,
Rose
Team Sylvani

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr