Spafinder Bewertungen 

315
•
TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a gift card from Costco and was charged an additional $17 on it and no where on reg website does it say you have to pay a fee to use it.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Spa Finder Please Read This - I just received another email response from someone named Jose stating that he is still working on this issue. Jose, as Inalready stated in my last message on this sit... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently had a family member pass and we found old gift certificates for spa finder in her belongings( it was a Christmas present from years ago). I went to the website to see if it was still valid,... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give zero stars if possible. It proved impossible to purchase a digital Spafinder gift card online as a Christmas gift. My credit cards were repeatedly declined, several of them instantaneousl... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Wellness-Zentrum
  2. auch in
  3. Apotheke

Vom Unternehmen geschrieben

One Card, Nearly Endless Spa & Salon options, Never Expires | Good at thousands of global wellness travel destinations, spas, yoga & fitness studios. Advice on beauty, balance, food & more! Live well year round.


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

315 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,4

Alle Bewertungen

(315)

16 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please do not waste your money on these…

Please do not waste your money on these cards! The customer service is horrid and when you can not use the cards online, you call and they say they are non refundable. Also, I was given 2 $50.00 cards and the site can not handle that either.

17. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy these cards as gifts

We were given a spa choice giftcard as a Christmas present. When trying to use our card online, it didn’t work.

We contacted customer service who informed as the card wasn’t active and had to be activated at point of sale. This is a ridiculous process, and not how the majority of gift cards work. We’re now relying on the buyer of the card still having the receipt (fat chance) and having to go back to the shop they bought it from to activate!

This gift card is probably one rung up the ladder from a straight up scam.

16. Mai 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Hi Joseph, We apologize for the inconvenience this has caused you. We want to make this right for you.

Can you please provide us with your order number and/or contact information to get in touch with you.

Regards,

Andrea
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Spafinder/Black Hawk putting a hold on the payment of their employees due to COVID19

What type of company are you guys Spafinder and black hawk network? The type of company that put a hold on the labor agreement and salary payment that you have with your employees around the world due to COVID19? Do you know that those people have a family to feed? and due to quarantine they are unable to go out and apply to another job? Very disapointed of the treatment you are giving to your employes in El Salvador, UK, USA, etc... You are not only putting a hold on their salary and labor agreement, but also in the food and need of their families...

10. April 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I will never use this service again

I will never use this service again. The customer service was horrendous.

4. März 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We sincerely apologize that your experience was less than stellar. We are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience, and welcome any feedback for providing the best experience possible. We invite you to contact us directly at (866) 569-0499 so a representative may provide any insight we may have. We are available between the hours of 6AM and 3PM, PST Monday-Friday for your convenience.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Not happy with this provider

My business was signed up for Spafinder for a few months, this company in my experience is slow to pay and I had to request payment several times before payment was made. Not happy with my experience.

24. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you kindly for providing feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving to improve our processes to assist our customers and partners the best we can and we apologize for the experience that you've had. We've researched the matter and will be reaching out to you shortly to work with you toward a resolution. Thank you for your patience and we look forward to finding a solution to this matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy these gift cards!

There are no salons accepting the spa finder gift cards & there are no refunds available. Waste of money- do not purchase these gift cards!!

8. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. While there may not be any participating locations in your area at the moment, we encourage you to periodically check our website as we are constantly adding new spa locations every day. We sincerely apologize for any frustration this may be causing.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience

Terrible experience. I ordered a card through email and their payments system does not work. It crashed multiple times at checkout with my credit card (which works everywhere else) but I got it to go through (but pending) with PayPal.

But it remained pending for a day. I contacted customer service twice and asked them how to clear the transaction. They told me just to wait.

Even though PayPal released the funds Spa Finder could not clear the transaction. I contacted their customer service twice and they did nothing. They didn’t tell me how to give another card or another way to make it go through. The payment was ultimately rejected and they didn’t even give me an email to inform me the card was never sent.

Their tech does not work. Very disappointing.

8. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. We apologize for any delay or inconvenience that you may have experienced.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Error when trying to redeem gift card

I was trying to redeem my gift card but it gave an error. tried reaching out to spa finder but it has been two weeks since the ticket has been created and Im still waiting until now.

14. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We sincerely apologize for any frustration this may be causing, and thank you for bringing this matter to our attention. In order to better assist you, please contact us directly by phone at (866) 569-0449 with your ticket number so we may provide any insight we may have. We are available between the hours of 6AM and 3PM, PST Monday-Friday for your convenience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Zero stars, avoid!!!

I printed out my gift certificate and took it to a spa that that was listed on the website. After almost 40 minutes on the phone with customer service, being transferred, verified, whatever, the spa owner, and myself, still have no answer as to why this gift card is being deinied on their "redemption hotline." Not to mention they take an unreasonable amount from the spas... just buy directly at the spa. Unfortunately this gift certificate was a gift so there is no way to get my money back. Terrible company. Avoid this service. 0 stars.

14. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers and spa partners the best possible experience. We apologize for any delay or inconvenience that you may have experienced.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NO MONEY on the card!

There was NO MONEY on the card when I tried to use it after my spa treatment. There was a 3 week delay in the balance being loaded. Unfortunately, it was of no use to me 3 weeks later. When I called for a refund I was told it is not their problem as the money has since been loaded. I'm now stuck with the gift card having paid for the treatment already. POOR service and stressful experience with a company promoting wellness!!!

6. Januar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We sincerely apologize for any frustration this may be causing, and thank you for bringing this matter to our attention. In order to best address your concern, please contact us directly by phone at (866) 569-0449 so a representative may provide whatever assistance we can. We are available between the hours of 6AM and 3PM, PST Monday-Friday for your convenience.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

So disappointing

So disappointing, got a card, the phone service to find the balance never worked, so had to call. Then fees are not listed on the offers, so you have to go find out if you can afford the places they list. Most are very expensive, so then adding a tip makes it really too high.
Their search is weak, at best, and they agent on chat sent me listings that were really far away or way above my card amount.
Overall a very disappointing experience- was so jazzed to get a gift card that ended up not being useful. Wasted time trying to see if there was an option that would work and the response I got was, 'wait maybe some new places will be added'. Gee, thanks-
Nice idea, but really underwhelming service, don't use them. If you want to give someone a massage, ask where they like to go and get a card from that place directly. This was a waste of time.

31. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. We apologize for any delay or inconvenience that you may have experienced.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The ordering process is quite confusing…

The ordering process is quite confusing and i ended up purchasing 2 $200 gift cards (an E-gift and then a physical card) and when i opened a claim to inquire about what happened, their answer was that my claim was closed because the transaction was already processed so there was nothing that could be done. That is ridiculous, they should be able to refund. Their only recourse was to go to a gift card trade site. This is terrible as I can't just go without $200 in a pay cycle. Why should I have to spend time and energy to find someone to trade with when it was an honest mistake. This was a terrible customer experience which will make me not use them in the future.

29. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. We apologize for any delay or inconvenience that you may have experienced.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sorry not sorry attitude, not helpful

Received a card last night and today my puppy ate a portion of the card while my son was watching her. The entire card number and security code is perfectly viewable and undamaged. I called to either get a replacement card or to see if the numbers could be manually 8mputted and was told sorry but it has to be swiped and we per terms we can not replace the card. I said i could understand not replacing a lost or stolen card but i still have the card and clearly gave you the card number so basically you are just taking my 72 yr old mothers money and the card is useless? She just repeated herself. So I guess my dog can finish eating my moms $50.. There needs to be an exception or a way to manually imput the number for situations like this. I will not ever purchase from them and I will make sure to inform my family and friends of this as well. This makes me really mad at both my son for not paying attention and at spa finder for not even trying to help.

23. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We sincerely apologize for any frustration this may be causing, and thank you for bringing this matter to our attention. In order to best address your concern, please contact us directly by phone at (866) 569-0449 so a representative may provide whatever assistance we can. We are available between the hours of 6AM and 3PM, PST Monday-Friday for your convenience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam

Scam. They took my money and never gave me the $300 in giftcards I paid for. I spoke with customer service 4 or 5 times. Their customer service is outsourcer to Mumbai and it wasn't helpful. It was a waste of my time and money. Gift cards never came to my email DO NOT GIVE THEM YOUR MONEY

21. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We sincerely apologize for any frustration this may be causing, and thank you for bringing this matter to our attention. In order to best address your concern, please contact us directly by phone at (866) 569-0449 so a representative may provide whatever assistance we can. We are available between the hours of 6AM and 3PM, PST Monday-Friday for your convenience.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I asked to help me with double checking…

I asked to help me with double checking the card I received more than a year ago They wrongly responded that the card was used 8 months ago., and not able to provide who used it or where was used, ...Something was not right because I did not use it. It was a 100 dollar card, bad company, no ways to really claim your rights

10. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. So that we can further assist, please contact us at 866.569.0449 Monday through Friday 6AM to 3PM PST and we'd be happy to look into your card.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

never again will I purchase from this…

never again will I purchase from this company 
horrible experience 
worst customer service 
fraudulent advertising....sends out a promo code for cyber Monday and when their system doesn't accept it... their customer service department refuses to honor it and holds up your refund for 10 days

don't use them ...you've been warned
wish I could give negative stars

4. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. For any order related issues, we recommend contacting our orders team at 855.963.2665 as they would have the appropriate access to address your issue.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Gift card printed vs online only is…

Gift card printed vs online only is very confusing

3. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. We apologize for any delay or inconvenience that you may have experienced.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Could not reach anyone my cards did not…

Could not reach anyone my cards did not work and emailed the card info and did not get any response....

3. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

Thank you so much for providing detailed feedback. It is truly invaluable to us as we are continually striving for improvement to offer our customers the best possible experience. Please reach out to us at 866.569.0449 Monday through Friday 6AM to 3PM PST so that we can look into the status of your cards.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

.Amazing!

Absolutely wonderful!

2. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We truly appreciate you taking the time to post this fantastic review! We are so happy that you were pleased with your spa services. We look forward to being of service to you again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The lady decided to let me try cupping…

The lady decided to let me try cupping for free, which left HUGE bruises on my back. So 2/10 do not recommend that but otherwise, it was amazing! Also glad I got to try that for free but will not be doing it again haha

27. November 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Spafinder-Logo

Antwort von Spafinder

We appreciate you posting this review! We hope you will consider us for all your future gift card and spa service needs.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr