Rule Of Threads Bewertungen 

146
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been a BYLT Basics guy for a few years but I recently started to try other shirts and the ROT is awesome. Great fit great material. I tried one then ordered five more!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently ordered the curve Henley t shirt in stone for my husband for family pictures. I realized the package probably wouldn’t arrive in time and sent an email to customer service to see if there w... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered 4 shirts in L. Fit perfectly at first, but shrank too much when washed as recommended. I reached out to customer service and I spoke with Chris Hill who was probably the most helpful customer... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Got a pair of the premium joggers for my boyfriend and he absolutely loves this. He put them on, pretended to do some parkour moves and declared them superior to any lululemon jogger he’s tried. Bonus... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Herrenmodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Clean, simple, premium streetwear basics made with confidence!


Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

146 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(146)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Buy this for your awkward guy friends.

I'm so impressed with this shirt I WANT to leave a review. I'm 6'4", 180 lbs Being tall and skinny, a lot of shirts feel like my shoulders are too wide and my arms are too long. Wearing this shirt is relaxing because it fits without effort. Light, smooth, drapes well, therapeutic shirt. Buy this for your awkward guy friends.

3. Dezember 2022
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Boyfriend approved!

Got a pair of the premium joggers for my boyfriend and he absolutely loves this. He put them on, pretended to do some parkour moves and declared them superior to any lululemon jogger he’s tried. Bonus points for the theee deep pockets with zippers. ROT will definitely be our go-to for athleisure for him!

6. November 2022
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very comfortable joggers and hoodie

Very comfortable joggers and hoodie. Premium material feel. Perfect fit. I look forward to putting these on when I get home.

Just need to work on QA - they had someone’s face mask in the pocket of my order, gross. But other than that, great!

I will probably get more, we’ll see how it wears over the next month or so.

14. Oktober 2022
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The shirt feel is inconsistent shirt to…

The shirt feel is inconsistent shirt to shirt.

Dude i washed the shirts they are different. Wish they were made in the US.

6. September 2022
Rule Of Threads-Logo

Antwort von Rule Of Threads

Appreciate the review dude! The shirts are all of the same fabric, but right out of the bag they may feel slightly different. However once you give them their first wash you will see that they all are exactly the same!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered 1 polo 4 days later they…

I ordered 1 polo 4 days later they still haven't shipped it , at least I think when I tried reaching out to customer service, no response. They took my money with no problem. No # to call no response. I would say buyer beware. Also tried getting a refund followed the instructions was web page read couldn't process the return
What's going on . First and last time. Then when you write an honest review the seem offended well I'm offended on the lack of customer service.

26. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Rule Of Threads-Logo

Antwort von Rule Of Threads

Hey Lazaro, we appreciated the order! We received all 7 of the emails you sent within 45 minutes and after we responded to your requests, we never received a response back. So after not hearing back, we already issued a full refund for your order earlier today per your requests. We also emailed you a cancellation and refund email (to no response as well.) Nevertheless, expect your refund to be sent back to your original payment method within 2-5 business days. Thanks dude and enjoy the rest of your week!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a shirt only to find out later…

Ordered a shirt only to find out later that it would take over a month to get it . Landing page said nothing about pre order but they were quick to take my payment without telling me . Shady business

8. Juli 2022
Rule Of Threads-Logo

Antwort von Rule Of Threads

What's up Jacob,

Our email response to your original inquiry went unanswered so we'll re-iterate our response for you here.

We are extremely transparent on the site which is why the button says "PREORDER NOW" on the product page, along with a message below it on when it will ship out. There was also a note on the Cart page next to the product along with a note on every page throughout the checkout process from shipping to payment, including your confirmation page (which we emailed you screenshots of every page that was clicked through that displayed the pre-order message).

Our request asking if you would like for us to cancel and refund your order also went ignored.

Rest assured though, we'll also be very quick to issue you a refund and cancel your order, so again, please let us know what you'd like for us to do. If you'd still like the item, no worries and it will ship out at the end of August.

Feel free to reach out to us via email again and look forward to hearing back.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Casual T Shirts

These shirts are of great quality. Feels soft and snug on you. Just started wearing them so can't tell how they will hold up over time, but for now they're great.

8. Juli 2022

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr