Realty Bewertungen 

13
•
TrustScore 2.5 von 5

2,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

13 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,6

Alle Bewertungen

(13)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DON'T SIGN UP FOR LEADS WITH REALY.COM IT'S A SCAM!!

DON'T SIGN UP FOR LEADS WITH REALY.COM. THEY WILL PROMISE LEADS THROUGH SPEED TO LEAD FOR $25 A MONTH. THEY LIE TO GET YOU TO SIGN UP AND PAY. YOU WILL CLICK AND NEVER GET LEADS; I'VE BEEN TRYING FOR MONTHS. THEY GET 0 STARS. WHEN I CANCELLED, THEY TOLD ME ABOUT THE TOOLS THEY OFFER. WHAT GOOD ARE TOOLS IF YOU GET NO LEADS. IT'S A TOTAL SCAM. YOU'RE LOCKED IN FOR THE YEAR PLAN AT $25 A MONTH. DON'T DO IT.

7. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Karla,

We're sorry to see this, but we never heard from you at support about any of these issues. If we had, our team could have spotted the problem and fixed it before you decided to leave us.

I went back through your account, and it looks like this was a mix-up on the setup side. You had two accounts with us, and your paid plan was attached to a different account than the one you were using in the mobile app. That's why you weren't able to claim the leads that were coming in. I'm sorry about that.

So you know, your last charge was cancelled and refunded, and you won't see anything further from us.

I'd also gently share that leads are an investment. It takes some time to get in the rhythm of grabbing them quickly, and more time to nurture and convert them into closings. The agents who do best with us usually treat it as a long game, and it really does pay off.

You're always welcome at our training events, too. They're a great way to see how other agents claim and work their leads, and to get your questions answered live.

If you'd ever like to give it another try, I'd personally make sure you're set up for success. Just reach out to our support team anytime.

Thanks,

Lance

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Been trying to cancel for MONTHS

Been trying to cancel for MONTHS, after my subscription ended they REFUSE to cancel and I had to have them blocked from my card, DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY! Their 'leads' are worthless

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

0 stars if that was an option

0 stars if that was an option! Every last lead that I called was angry that they got caught up in "click bait". Apparently Realty.com promises to deliver something completely different than what the customer is subscribing to. Most of my leads have told me that they are being sold or solicited to on line lenders, were not interested in selling their properties that they needed to live in, had their contact information spread to tons of spam solicitors since they engaged with Realty.com. This is all totally against my business model. My subscription to Realty.com comes through my brokerage company, and I will no longer engauge with Realty.com lead prompts.

27. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Jennifer,

Thank you for your feedback, and I'm sorry your experience wasn't what you expected. I do want to clarify how our leads work. Every single lead Realty.com generates comes from consumers who reach out through websites like relocate.com, where they request a cash offer almost 99% of the time. We don't sell or share consumer contact information with lenders or spam solicitors, and we don't sell a lead to anyone other than the agent who receives it.

When homeowners are looking for a cash offer, they often fill out requests on many different websites. That's usually how they end up hearing from lenders and other companies, and it can leave them frustrated by the time an agent calls. Along with the seller leads, you also received viable buyer leads from people actively looking at homes in your area. From a quick look, we even see one of the leads listed with a different eXp office a few weeks after you got the lead.

That said, we have thousands of customers across the country who convert these leads at a very high rate, averaging close to a 30% appointment rate with the right messaging. That's especially true of our Realty.com city owners, who are the authorities in their city, and these homeowners come to them for exactly that.

You should continue going to FastCap. It has valuable training on how to handle our leads.

If you'd like, our support team would be glad to go over the specific leads you received and help get the most out of your subscription through your brokerage.

Best,
Lance

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Also wish there was a zero

Also wish there was a zero. Fraudulent all the way. I tried to cancel after 2 hours because nothing worked. Dashboard was a joke. Realty.com is a joke. No support numbers. Texas Real Estate Commission should shut them down.

21. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Anita,

Thank you for taking the time to share your experience, and I'm truly sorry your first impression of Realty.com left you feeling this way. That's never what we want for any agent who joins us.

When you signed up, our team reached out to you directly to help you get started and answer any questions. Unfortunately, this review was posted before we had the chance to work through anything with you. We would have been glad to walk you through the dashboard, help you get set up, or close your account if that's what you preferred.

I also want to clear up any concern about billing. Your account was set up on our free plan, and you were never charged anything by Realty.com. No payments were ever made.

Realty.com is a legitimate Texas-based company that has worked with agents across the country for years, and we take every member's experience seriously. If you'd ever like to give it another try, we'd be happy to personally help you get set up the right way. Just reach out to our support team anytime.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

straight forward and easy to close

Working with Donnie and his team is really great! I have been a RE Broker for over 20 years and the service and training provided are top notch. I have already closed 2 deals in my first month and have 5 listings on top. it's a whole new approach for agents that want to get their own deals to fix/flip and/or have listings. Appts are straight forward and easy to close as the seller already is warm because they requested you contact them. Eric Scottsdale, AZ Broker

28. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

HORRIBLE

Should be zero stars
I’ve had a very disappointing experience with Realty.com leads over the past year. The customer service is awful – it’s extremely difficult to reach anyone who can actually help, and when you try to cancel, they make the process as frustrating as possible.
Even after I canceled, they continued to charge my account, and I had to spend more time and energy trying to get those charges reversed. To make matters worse, not a single lead turned into real business in an entire year, so the service ended up being a complete waste of money for me.
I would not recommend Realty.com leads to other agents based on my experience with their customer service, billing practices, and the overall quality of the leads.

18. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sadly this "service" is not…

Sadly this "service" is not agent-friendly. There is no customer service number, email support response time is not usually quick and many issues exist with the portal/text link in claiming leads. I don't recommend them and have spoken with many other realtors who feel the same way. I'm definitely not surprised by the number of 1s and 2s in the reviews.

10. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake Promises & Terrible Support

I was approached by Realty.com a year and a half ago. They guaranteed quality leads. They lied. While they send you a high quantity of leads, the quality is anything but. Nearly every single one was from a previous submission on another site like Zillow, and most if not all were not recent inquiries either. In other words, they use old leads and push them out as if they were new ones. Lesson learned. What I also learned is that this company is in it for nothing but the money. I submitted a request on January 6, 2026 to cancel my account. My message was forwarded to a representative who responded the same day stating that, "This email serves to acknowledge receipt of your request to terminate your account. Your final invoice is scheduled for February 3rd with services continuing through March 2nd at which point the account will be closed." Well guess what, on March 2nd, I got charged by Realty.com. I submitted payment through a separate account specifically for Realty.com, and in hindsight I should have closed it, but again, I had an email stating it would be cancelled, so I took them for their word. Lesson learned. They not only took the money out of the account and in doing so over drafted my account. I sent an email first thing on March 3rd, called, no response. I sent another email on March 3rd, called, no response. I finally received a call from a representative and an email stating, "This is being cancelled and refunded. Please allow a few business days for the refund to process." Well a a few business days went by and nothing. So I emailed and called again and again, and again on March 11th. Finally a representative replies by forwarding my email to the Director of onboarding. Ultimately I was told that it was a mistake on their end," and that it would be processed as soon as possible, where as soon as possible, I was told by a representative that a pending refund would show up in my bank account. Checked my account, no pending return. I we t to the bank, confirmed with a teller that there was no pending return. The representative’s response, “well these things happen.” NO SIR! I am still livid about my experience with Realty.com. Completely incompetent and unprofessional. I finally, after a few more business days, received my money back, but the point is that I should not have been charged in the first place because I had already received notice from the representative that I would not be. Oh, and needless to say the representative did not extend any means of compensation for causing my account to be overdrawn, and yes I did let him know. As an agent who purchased a service, let me say this flat out: BUYER BEWARE!

6. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible- they don't want to cancel my subscription

When my first year ended, they sent an email where you can make selections to renew or cancel subscription...I elected to cancel my subscription and they're still charging me and sending me properties in areas I'm about 4 hours away. I've been telling them to cancel it but they keep wanting to promote the service than listen to its customer. This experience definitely left a bad taste in my mouth and would never do business with them again... because, if they had respectfully canceled my subscription like I elected I would've been a returning customer.

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Annette,

We’re sorry to hear about your experience. We took your review seriously and searched our billing records, CRM, and support systems using the information available to us. Based on our review, we were unable to locate any record showing that you were ever a Realty.com customer or had an active subscription with us.

Because of that, we believe you may have us confused with another company, possibly Realtor.com, as we have no record of your account, billing history, cancellation requests, or support interactions.

If we’re mistaken, we’d genuinely like to investigate further. Please contact us directly with the email address or account information you used, and we’ll be happy to review it immediately. If this review was intended for another company, we’d appreciate it if you would consider updating or removing it.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Fiasco

Website is a fiasco. As in dysfunctional, archaic. Amazing they're still in business, or maybe not, the site might be a relic etc.

20. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Harrison,

I’m sorry to hear about your experience. I wasn’t able to find any record of you as a Realty.com customer in our systems, so it’s possible you may have us confused with another company, such as Realtor

If your review was intended for Realty.com, we’d genuinely like the opportunity to help. Please reach out to us with your name and any additional details so we can investigate and address any concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

App doesn't alert me

App doesn't alert me. No support line for help.

2. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Realty-Logo

Antwort von Realty

Hi Robert,

We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. After reviewing your account and our system logs, we’d like to clarify a few facts regarding your trial.

First, during your free trial, you were never charged for the service. Our records show that 35 seller lead opportunities were made available to your account. During that same period, you successfully claimed one seller lead, demonstrating that your account was able to receive and claim opportunities.

We also reviewed your account activity in detail. Our logs show that your account consistently received email and push notifications for seller lead opportunities throughout your trial. In addition, our records show that you logged into your account and disabled text message notifications yourself, and that change was made from the IP address associated with your login. Based on our system logs, notifications were being generated and delivered, and your notification preferences were modified directly from your account. We can also see that the emails we sent to you were opened.

When you contacted us, our team spoke with you and reached out to help troubleshoot the notification concerns you raised. We genuinely wanted to ensure your account was configured correctly and that you were receiving every opportunity available. We’d still be happy to let you try Realty.com again and help ensure everything is working as expected.

At the end of the day, you were never charged a penny and still received seller lead opportunities, including successfully claiming a seller lead. We sincerely hope you’re still following up with that homeowner, learning about their needs, and building that relationship so that when they’re ready to sell, they choose to work with you.

We appreciate you taking the time to share your experience. While we respectfully disagree with parts of your review based on our system records, we wish you nothing but success in your real estate business and would be happy to welcome you back in the future.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr