patriotsbreakfastclub.com Bewertungen 

55
•
TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a package of 3 Trump 47 tumblers and never received the items. Sent several emails and have not gotten a response. I try to call and it basically says the only way to contact them is through... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After one week of placing an order for trump tumblers I tried to contact the patriots breakfast club by phone.Dont waste your time the phone number directs you to send an e- mail because it is quicker... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Took a chance and ordered the 1776% tumblers, not sure of what to expect having never dealt with patriotsbreakfastclub.com before. Pleasantly surprised by the great looks and quality of the tumblers... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased a few sets of TRUMP drink Coasters. When i received the order, there was a note from USPS. They admitted to damage on a box of Coasters. I emailed Patriots and they sent another set FREE... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Coffeeshop

Vom Unternehmen geschrieben

There is something unique about our Patriot coffee blends. Whether you like your coffee light or strong, we have something for you. Patriots Breakfast Club has unique combinations to treat your taste buds regardless of preference. We use nothing but the best quality coffee to craft a proprietary roast.


Kontaktinformationen

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

55 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,0

Alle Bewertungen

(55)

2 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ordered 3 tumblers and recieved them, now being charged for stuff i didnt order

ordered 3 tumblers and recieved them,, but now it says ive placed another order and i have not... it says ill be charged for something i havent ordered,,, i dont want a subsciption of any kind....

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Jerremy,

Thank you for your feedback, and we’re glad to hear that you received the tumblers!

It looks like you purchased one of our promotional items that includes our Tumbler Club membership, which offers discounted tumblers on a regular basis. If you’d like to keep your discounted items but don’t want to continue with the club, you can easily manage this by logging into your account at patriotsbreakfastclub.com. If you haven’t created an account yet, please do so—this will sync with your order history and allow you to cancel the membership with just one click.

Alternatively, you’re welcome to reach out directly to our customer service team at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll help you adjust your membership as you prefer.

Thank you for your understanding, and we’re here to assist with any further questions you may have.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered 4 mugs

I ordered 4 mugs. One had a significant dent in it. The box was damaged as well. I emailed the company and included photos. They responded in 10 minutes by email saying they had already put another tumbler in the mail‼️They really do mean top customer service ♥️

19. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered Trump yard signs for $19.99

I ordered Trump yard signs for $19.99
and was charged $47.85. Obviously this was not an official Trump site. Shame on you for ripping people off using Trump.

21. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Kathy,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologize for any confusion or frustration you experienced with your order.

As a small, American-owned business, we take pride in providing quality products and transparency with our pricing. It appears there may have been an error with your order, and we’d like to look into this further to resolve the issue. Could you please provide us with more information about your order? This will allow us to locate it in our system and make sure any overcharge is addressed immediately.

You can contact us directly at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll work to resolve this for you as quickly as possible.

Thank you for your understanding, and we look forward to making this right.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered 1 Trump mug

I ordered 1 Trump mug. Checked my bank just to look at everything and I see a charge for $24.89. It was supposed to be under $10. for 1 mug. The bank is going to call u to get a refund as I don't trust you now. Thanks

15. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Marcia,

Thank you for reaching out and letting us know about the issue with your order. We sincerely apologize for any confusion regarding the charge.

We want to assure you that we take these matters very seriously, and as a small, American-owned business, we pride ourselves on being transparent and providing quality service. It’s possible there was a misunderstanding with the order total, and we would like to resolve this as quickly as possible.

Please provide us with more information about your order so we can locate it and issue a refund if needed. You can email us directly at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll make sure to address this for you right away.

Thank you for your patience, and we look forward to making this right.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What a Rip Off!!!!

What a Rip Off!!!!
You advertise $10. for a Trump red tumbler, and even after all of the "No"s on additional items, you overcharge. You already take our credit info. Then we can't back up or even get anyone to answer the email address. You charged me over $30. You definitely can't be a Trump supporter. You must be a Democrat, who mostly don't know what the truth is. :(
You won't be getting any money. I've already reported you. I even checked out the address in CA where you listed on your site. No one there. BBB told me several companies do this. Your phone # is for Florida.
JK

4. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi June,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced, and we would like to clarify a few things to ensure everything is resolved.

We are a small, American-owned business based out of Florida, and we are working hard to respond to everyone as quickly as possible, especially with the high demand for our Trump products. Regarding the return address you mentioned, while our company is based in Florida, our coffee is roasted in California, which is why you may have seen that address.

To help resolve your issue, we’ll need more information about your order. Could you please provide us with additional details so we can locate it in our system? You can email us directly at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll ensure you get the assistance you need.

We appreciate your understanding and patience as we work to make this right for you.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

I purchased a few sets of TRUMP drink Coasters. When i received the order, there was a note from USPS. They admitted to damage on a box of Coasters. I emailed Patriots and they sent another set FREE ( including shipping ) . Keep in mind that USPS admitted to their negligence. EZ 5 Star rating from me.
Jimmy K

3. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Customer Service

I have received the items that I ordered last month and am very pleased! But today I noticed another charge to my credit card! I don’t know what is for and surely don’t want it! I don’t do reoccurring so please don’t use my card again! Frances Price

25. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unauthorized use of my credit card

I ordered 2 trump which have been received. Now I received an email saying another has been purchased . This was not ordered. unauthorized use of my credit card information is which is illegal. I will report this to the bbb among others

20. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Gene,

Thank you for your feedback. We’re glad we had the chance to speak with you and clarify the situation regarding your order. As we discussed, it looks like you took advantage of a promotion that included joining our Patriot Tumbler Club. Since you didn’t want to be part of the club and only wanted the promotional item, we issued you a full refund, and we're happy you’re satisfied with the outcome.

If you have any further concerns or questions, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help and appreciate your understanding.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Price was higher when I went to pay

Price was higher when I went to pay. Too many confusing pop ups for additional stuff. Couldn't get my issue resolved because I would have to ok a $5 fee to talk to someone just to get the help I needed. Not happy.

20. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Linda,

Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for any confusion you experienced, and we would love to help resolve your issue.

We do not charge any fees for customer service, so it’s possible there may be a mix-up with another company. To assist you further, could you please provide more information about your order? This will help us locate your details and address your concerns quickly.

Please email us at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll make sure you’re taken care of.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Got ripped off

Very disappointed in the Red 2024 Trump Tumbler I purchased. The rubber gasket doesn’t flatten out enough for the lid to close properly and the gasket itself is just too thick for the lid to fit appropriately. The writing on the side is so light you can barely see it and what you can see is very crookedly placed. I was originally priced for $10 for this item but after shipping charges it cost me $26.26. For me to pay shipping to return this for a replacement it is not worth it and to receive a $10 refund I would have to eat the original shipping costs plus pay shipping again to return the defective item back to them. Beware who you do business with, definitely not worth it!

5. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Patricia,

We sincerely apologize for the issues you’ve experienced with your Trump 2024 Tumbler. We stand behind the quality of our products and want to make this right for you.

We will provide a free replacement for the defective item, and we also offer a 30-day money-back guarantee if you are not satisfied with the product. Additionally, please note that we do not charge return shipping for defective items or those that do not meet our quality standards.

To continue assisting you and resolve this quickly, we will need more information to locate your order. Please email us at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we’ll be happy to take care of this for you.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this issue to your satisfaction.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Awesome customer service

When my order arrived, one item was missing. I hate when that happens because dealing with customer service is sometimes a pain in the rear. Patriots' customer service was awesome. I sent them an email describing the issue & my problem was handled immediately. Customer service was kind, apologetic & fixed the issue Johnny on the Spot. I would recommend patriotsbreakfastclub to anyone. I will be shopping there again! Thank you for your prompt response & kindness.

28. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Trump 2024 Save America Again Red…

Trump 2024 Save America Again Red Tumbler. On 8/16/24 I placed an order for one item when Newsmax are offering to sell that item for 9.99. I recently received it and found that the imprint on the tumbler was too light. It does not meet my expectations, Please issue a refund. I paid $19.94 for the red tumbler and shipping costs. Thank you. Please let me know if are process to refund me. Do you need my order number?

26. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Martin,

Thank you for reaching out and letting us know about the issue with your tumbler. As a small, American-owned business, we pride ourselves on the quality of our products and want to ensure you are satisfied with your purchase.

To assist you, please send us a photo of the tumbler to our support email at admin@patriotsbreakfastclub.com. If the imprint does not meet our quality standards, we will be happy to issue a full refund or reship the item, depending on your preference.

We appreciate your patience and look forward to resolving this matter. Please let us know if you need any further assistance.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What great customer service looks like!

I had intended to purchase a single bag of coffee to try it out but inadvertently signed on for a subscription. I emailed customer support, expecting to have to endure a barrage of hard-sell arm-twisting, trying to convince me to keep my subscription. Instead, customer service rep Sylvia canceled my subscription and replied with a polite and informative email. Problem solved! These days that kind of customer service is rare--but much appreciated. Oh--also, the coffee is really good!

26. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Fantastic customer service

Fantastic customer service! I ordered two Tumblers but only received one. I wrote to alert them, and they responded within a few hours (on a Saturday) to state that they are correcting the problem. I'm happy to support a small American owned company and am very pleased with their commitment to customer service.

24. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Greetings

Greetings, I ordered a Trump Steel tumbler, although it did a while to receive, the quality is very good, I absolutely love it!! And they kept in constant touch every time I reached out, so excellent customer service!! Thanks again!!

23. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scheme to push monthly membership

I ordered some stainless steel tumblers. One time purchase. I like the logo which is the only reason I ordered it for the cheap price. Cheap Chinese tumbler with no manufacturer name. Walmart to Dollar store quality. With this one time purchase I am now enrolled in a monthly membership for a cheap Chinese coffee mug with some cheesy print designs. I am cancelling this membership and blocking payments.
The ordering website makes it difficult to not order their coffee and other products. I had to search for the no button just to continue to make my 1 time purchase of some cheap travel mugs with a cute logo. I will follow up with the response from the company about the membership scheme.

15. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
patriotsbreakfastclub.com-Logo

Antwort von patriotsbreakfastclub.com

Hi Andrew,

Thank you for sharing your feedback. We apologize for any frustration you've experienced with your recent purchase.

As a small, American-owned business, we strive to provide quality products and a smooth shopping experience. We're sorry to hear that the tumblers did not meet your expectations.

To better assist you, could you please provide us with more information about your order? This will help us address your concerns more effectively. You can reach us directly at admin@patriotsbreakfastclub.com, and we'll make sure to take care of everything as quickly as possible.

We appreciate your support and understanding, and we're here to help resolve any issues you may have.

Best regards,
Customer Support Team
Patriots Breakfast Club

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr