Own4less Bewertungen 

80
•
TrustScore 4 von 5

4,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

You give accurate information about the items you are selling. You are very reliable and a trusted shop. You're items delivered on time and they are described as exactly what it is. Very affordab... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered an xbox controller from a branch, 1st issue was i was charged twice for the item via paypal. had to open a case to get that refunded. item did not show up within the time frame had to cha... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product and at a bargain price! Ordered a PS5 Slim form the Hereford store, was exactly as described, works a dream and unlike other companies (like the DREADED CEX!), it was at a reasona... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a Orskey S900 dashcam from them arrived in perfect condition and two days early. I only really needed the suction mount but Orskey absolutely useless for Customer service nothing but broken... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4,0

Gut

TrustScore 4 von 5

80 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 88 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,0

Alle Bewertungen

(80)

52 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The stores on the own4less platform are…

The stores on the own4less platform are great but the company own4less themselves are useless it takes forever for them to reply and their emails are completely useless perhaps a course in good customer service wouldn't go amiss

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found a large gold pendant for a very…

I found a large gold pendant for a very fair price. It arrived with no issues at all. I’ll absolutely be buying from them again. Great selection of jewellery!

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi James,
It's great to hear you're pleased with your purchase. Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate it!
Kind regards,
Lauren
Own4less Administrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

a few good orders one TERRIBLE.

Ordered an xbox controller from a branch, 1st issue was i was charged twice for the item via paypal. had to open a case to get that refunded.

item did not show up within the time frame had to chase the branch up for tracking which was then shown to have been sent to the wrong area completely, messaged them countless times only to get one reply and ignored. Which forced me to then open another paypal case to get my money back, all in all terrible.

i have ordered other items from branches and they have been as advertised so a blip on an otherwise decent experience.

30. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Robby,
Thanks for leaving a review. While we never like getting 1-star reviews, I am relieved to hear you've had a few good orders before this one went wrong. I've looked into it and can see that Royal Mail (who are usually very good) misdelivered your item. I can see our seller refunded you in full as soon as this became apparent. Please accept our sincere apologies that this order didn't go as planned.
I hope you'll shop again with Own4less for great items, and that your next order will restore your confidence in our marketplace.
Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No longer accepting PayPal

Went to use this site but they've gotten rid of paypal. I cannot really recommend this site without some form of protection for when things go wrong (Because unfortunately, they do a lot with this website.) There have been times when I would have been out of luck had Paypal not intervened and rectified the situation. While some of their stores (Barry being a good one) are decent, honest stores. There are many who take no effort in testing the items they buy and then sell onwards, leaving you with faulty or even completely wrong products. Their customer service is like their testing team - non existent, or are quick to put the blame on you, no matter how much proof you send them that they're at fault. So without these additional protections of Paypal, you would be left contacting your bank should things go wrong, and from my own personal experiences, I can promise you it happens more often than it should. It's a shame that I can no longer trust this website, as I felt they were competitive and fair with their pricing, but without that extra layer of protection, the bad actors that OWN4Less continue to allow to sell on their site will rip you off and leave you high and dry when things go wrong.

29. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Calve,
I'm sorry to hear you're unhappy with the payment changeover for our new site. I'll certainly pass the feedback up the line.
If you ever have an issue with an order that a seller hasn't resolved, we do have a customer service department and a UK-based customer helpdesk number staffed by real people. If you need to call us, you can reach us on 01443 485880 during normal office hours, and we will be happy to help.
Thanks for the feedback. And I hope we can welcome you back again soon.
Kind regards,
Mal
Own4less Administrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Website constantly down technical team…

Website constantly down technical team need replaced if it takes them from Friday to Tuesday and still don't fix basic check out issue Lauren that replies is unhelpful and just says no problem when you want to complain no help at all lies about when it will be fixed having to go through my bank via chargeback as they take money then disabled the check out so no more payments can be made meaning the purchase is never complete avoid this company it's gone down hill definitely won't be use it again if I could give a no stars rating I would.

25. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Wm,
Thanks for taking the time to leave a review. I can't tell you how challenging the launch of our new website was, so here at O4L HQ, we share your frustration.
After a year in the making, we launched our shiny new site and, er, yes, it broke. Totally! Kaput!
What I can share with you is that the air here at O4L HQ in Pontypridd was so profanity-filled, it made an episode of Clarkson's Farm sound like kids' TV!
Now that the dust has settled and Own4less is fully up and running again, I hope you like the new site and that we can win back your loyalty.
Kind regards,
Mal
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EXCELLENT

Excellent service. I ordered a Yamaha RGX A2 guitar using Own 4 Less, (from Regenerate, Barry) It arrived VERY quickly, extremely well packaged and as described. I'll definitely purchase through Own 4 Less again

15. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Russ,
Thanks for leaving a review. I'm delighted to hear that you were pleased with the service from our seller, Regenerate in Barry. They're a decent bunch over in Gavin & Stacy land, you know!
Hopefully we will see you again soon.
Kind regards,
Mal
Own4less Administrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A personal experience

New website sucks. They have also taken away the option to pay with PayPal. Safe to say, I will no longer be using this website.

EDIT: For clarity, getting rid of Paypal is a huge red flag. I've used OWN4Less enough to know that some of their stores are bad actors. Do not test items and will happily ship a broken item out and then blame the customer for it. While not every store, this was common enough to the point I had to get PayPal involved quite a few times. Without that, I would have had to file multiple cashback requests with my banking institution, which I know for some would not be worth the effort. I do fully believe this is perhaps why OWN4LESS has removed their PayPal option, that, or PayPal had enough claims against OWN4Less that they removed themselves from them personally. But either way, this is a huge red flag, and given my own experiences, I can no longer support this business without those added protections.

11. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Oggie,
We're really sorry to hear you don't like the new website. We've been working hard to make the site better for everyone. Hopefully you'll still love all of the great products our sellers are showcasing.
Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A really excellent version of an iconic…

A really excellent version of an iconic Cold War aircraft Delivered promptly in first class condition

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Paul, Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate it and hope to be of service to you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect

My parcel arrived in perfect working order, thanks to Chloe!

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Nigel,
Thanks for taking the time to leave a review; we appreciate the feedback. We hope to see you again soon!
Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Motörhead Warpig bookends from Own4Less

Ordered the Motörhead Warpig bookends at an amazing price, considering that they’re quite hard to find. The package arrived expertly packed by Dani.
Would definitely shop there again.

24. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Johnny,

Thanks for the feedback, and I hope we will see you again soon! Enjoy your purchase!

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I purchased a power tool from then…

I purchased a power tool from then which stopped working after it's third use. The tool was £300.

I called to tell them and they said it's out of warranty. There was no offer of goodwill or help offered.

I regret not purchasing the tool brand new from a shop that has a little customer service or at least one years warranty on electricals.

Purchase date 7th may. First use was the beginning of July and it broke on 10th or July.

10. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Adam,

I've tried contacting you through Trustpilot to find out the details of your transaction and to help find a resolution.

Please give our customer service team a call on 01443 485880 during weekday office hours, and we will do our very best to assist.

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend this site!

Excellent product and at a bargain price! Ordered a PS5 Slim form the Hereford store, was exactly as described, works a dream and unlike other companies (like the DREADED CEX!), it was at a reasonable price!

Will 100% use this site again! Thank you for making my experience painless and trouble free.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Thanks for taking the time to leave feedback - we really appreciate it.
Enjoy your console, and we hope to see you again veryt soon!

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The helpful staff

The helpful staff, especially Hayley.

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi David,

Thanks for the positive feedback. We really appreciate you taking the time to leave a review.

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Yet another bad company in operation

What is wrong with companies these days? I placed an order for Crisis Core Final Fantasy Reunion, it should have arrived Monday, its now Wednesday with the order nowhere in sight. Going to the Own4less website and clicking on the "Contact Us" link just leads to a broken page with no contact information at all so I can't even try to chase the order up and when using the provided 48hr tracking number on the Royal Mail website all I get is "We're expecting it" followed by "The sender has advised they have despatched your item to Royal Mail. More information will be available once we have received your item and scanned it into our network." If this doesn't arrive by tomorrow I'm filing a claim with Paypal. Absolutely not using these people again and considering reporting them to Trading Standards. Would strongly advise against anyone else using these people.

EDIT: I have since been refunded after doing some manual legwork to find a support email for own4less which is; support[at]own4less[dot]co[dot]uk, however the broken "Contact Us" page on their website still does not set a good impression. I adjusted my score accordingly.

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Dave,

We're really sorry to hear about your woes, and after looking into your complaint, I can see the seller dispatched the item via Royal Mail Tracked 48 and provided tracking information, but it hasn't reached you yet. I can also see that the seller has refunded you in full and apologised for the non-delivery.

Other items collected by Royal Mail from the seller that day have arrived with customers, so it genuinely does appear to be lost in transit.

We do hope that you will purchase from Own4less again, and that we have the opportunity to restore your confidence in our marketplace.

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Just to add, following your feedback, we've checked the "Contact Us" link, and it appears to be working fine. You can also call us on 01443 485880 during office hours if needed.
Regards,
Olivia
Own4less Adlinistrator

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I've used the site OWN4LESS a few…

I've used the site OWN4LESS a few times but i feel most of the stores on their are very misleading, they seem to use old stock photos of products in good condition, but send any old junk they have insotck at the point of order? regardless of the condition being inline with what you believe your actually buying?

for instants i recently bought 5 individual items from 2/3 different stores in 2 total order.

the 1st store Regenerate Southmead
I ordered 3 items, but was faulty and doesn't work! Not has advertised, as in good working order! I cant get a response direct from the store, Which i will be escalating tomorrow.

item number 2 canalled refunded, no explanation!

the 3rd item faulty cracked headset broke sensor, NOTHING like what was advertised in the picture, actually very well packed, but of course blame "Damage in transit" Even though their was no damage to the box and a lot of bubble wrap was used! I've had a response but all i get is.. Explain yourself! I think I've already done that, don't you! Clearly this is not going to be an easy return, so I'm not wasting anymore time with your store Regenerate Kidderminster. Legally escalated!

So out of the 5 items I purchased, 3 have serious problems. That is 60% problems out of my total order.

Disgraceful, unreliable, untrustworthy & unhelpful!

7. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Michael,

I'm really sorry to hear that your recent order didn't meet expectations. As a customer who has purchased from our marketplace multiple times, it's especially disappointing for us to hear that you weren't happy on this occasion.

I've looked into your complaint and can see that you were promptly refunded for the items that sellers couldn't fulfil and for the damaged item.

I know that occasionally things don't go as planned, and it is unfortunate that you had an unsatisfactory experience with this order.

I hope you will use our marketplace again, enjoy the usual first-class service from our sellers, and that your confidence can be restored.

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Extremely pleased with my Robocop…

Extremely pleased with my Robocop Trilogy Blu-ray. It was less expensive than elsewhere, in excellent condition, arrived speedily and had the name of the person who packed it. A nice touch. I would use Own4Less again and recommend them to others.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Hi Paul,

Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate it and will look forward to seeing you again soon!

Kind regards,
Tom
Own4less Administrator

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect price delivery

Perfect price delivery

28. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Own4less-Logo

Antwort von Own4less

Thanks for the review, and pleased to hear you were happy. We hope to see you again soon!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr