Not Your Average Babe Bewertungen 117

TrustScore 3.5 von 5

3,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I’m pretty sure all of this stuff is drop shipped from China. No matter what/when I have ordered, I’ve always been given the same runaround about how shipping times are delayed and I don’t end up actu... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

NYAB customer service is top notch! I’ve received numerous messages regarding shirt options instead of pullovers because it doesn’t get that cold in Texas. Not only that but they remembered I love SCR... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I absolutely LOVE their style. The apparel, trinkets, glassware, you name it- all awesome and all great quality. I have gotten 2 mystery boxes from Not Your Average Babe and have been so pumped ab... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered several different items, and each came true to description. For fans of Halloween, you can’t go wrong! So funky and cute and perfect for the season. The glass tumblers are made very well.... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Halloween 365 days a year! Home of the original Pumpkin Queen!


Kontaktinformationen

3,7

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

117 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

long shipping time

I ordered the my little pony candy corn shirt and its very cute and comfortable however it took about 70 days for it to finally arrive, most of that time the order was unfulfilled. i might get myself another one of these mlp shirts but im debating on it.

4. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not Your Average Babe-Logo

Antwort von Not Your Average Babe

Hey Chloe!
We totally understand and agree your wait time was not right.. we had a huge influx of orders and as we mentioned to others, being short handed and delays just didn’t help. That is why we’re doing ready to ship from here on out and taking down a ton of inventory! If you do decide to purchase a MLP shirt please email us and we will rush this shipping for you (on us) thank you so much ghoul! 🫶🏼

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been ordering from NYAB for…

I have been ordering from NYAB for awhile now and I love their designs that they come up with. I get the monthly boxes and I’m always excited when they arrive. The shipping might take a little long on some things but it’s definitely worth the wait! Also if there is any issue their customer service is always super helpful!!

2. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful Spooky Company

I just received my yearly halloween mystery box (yes i get one every year!) and i cannot put into words how amazing this company is when it comes to putting boxes together for their customers. When you order a mystery box (usually easter, halloween & christmas times. NOT monthly boxes, those are different) you have the option for either an all around mystery or picking a topic for them to focus in on (NBC, horror, Michael Myers etc.) I always just opt in for the complete surprise & let me say, this company has hit the nail on the head & more every.single.time. The time & effort they put into their products & getting things out as fast as they possibly can for being a small business. I’ve never had an issue with anything I’ve ordered before & if I ever do wonder when my package is going to ship (somethings can take longer as they support other small businesses, so take a deep breath) all I do is send them a quick email or DM and someone ALWAYS gets back to me within a day. They are starting to do more ready to ship launches which is amazing!!! Can’t wait to see all the new merch!

31. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never Received My Item

Ordered something on Sept 1st hoping it will arriving mid October and still haven’t received any updates. I even emailed them asking for any updates but they didn’t help me. I am very disappointed.

23. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not Your Average Babe-Logo

Antwort von Not Your Average Babe

Hi Taylor!
We’re here to help and absolutely want you to get your items as well. Halloween is our busiest time of year as you can imagine since we’re Halloween 365! Our ghouls are working hard everyday to get orders out and your order is not going unnoticed.

We also make sure to answer all emails, our response more than likely went to spam. Answering emails is a top priority for our customer service team and we’re always there to help and hate you felt like we did not come through for you.

We do need a little more information from you and requested that so we can help you asap and get your package on the way to you or a refund! Whichever you’d prefer!
Thank you for bringing this to our attention and get back with us as soon as you can, so we can resolve this issue!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

August Purchase still not shipped

Sadly, I am unable to speak on the items I have purchased due to the fact that I have yet to receive an email that they have been shipped. As a small business owner myself, I understand that when a business is highly demanded it can take time, but I purchased over $100 worth in August. The website does state 5-30 BUSINESS days, which I was more than happy to wait. I reached out after those 30 days and received an email back two days later, stating it would be shipped out soon, but no actual time frame on when and that was over a week ago. The products look amazing and it's 100% my style, but I am very dissatisfied with my first order (again not the products, can't speak on them) considering the amount spent. I am to the point where I feel I should request a refund, knowing I will receive that before my order, which makes me super sad. I do really encourage people to purchase from this site, as their products are so cool, but only if you're willing to wait 2+ months. This is just my personal experience, obviously, and I wish I could give a better review, but this whole process has not been ideal as the items purchased were specially for events that have passed/are coming up and the month has 9 days left. Unfortunately, I do not see myself purchasing again unless I do so months in advance.

22. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not Your Average Babe-Logo

Antwort von Not Your Average Babe

Hi Ashlie!
We're so sorry to hear you're having a bad experience with us. Waiting 2 months for products is not cool.. we understand why you'd be upset and we apologize about this. We're working everyday to get thousands of orders out.. Halloween time is our busiest time of year and as much as we always try to be on top of this, we run into problems.. staffing issues etc.
We recently started a rush processing option, and going forward all new items are ready to ship.. so we don't run into this problem again.
One of our ghouls will reach out today and come to a resolution in your favor!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

YOU WONT BE DISAPPOINTED I PROMISE

I cannot express enough how absolutely amazing & phenomenal NYAB has been to work with initially I seen them advertised on FB but when I was ready to place the order the ad was gone so I went to the website placed the order paid full price the next day noticed the ad again and they were running a promo for your first order I reached out on facebook was refunded for the difference because my order didn’t have the promo code with the discount included when I placed the order I paid for 2 day shipping & I reached out to just check the status of my order as I ordered sweatshirts for a specific day & NYAB made sure I got them just in time the pleasure was absolutely all mine I will be ordering more from them in the future for sure

20. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Benny Sweatshirt

I absolutely love my Halloweentown Benny sweatshirt!!! It was shipped fast and arrived just in time for me to wear it when I visit St. Helens Halloweentown! 😍

18. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Five stars!!

My first purchase was the boo bucket cup! NYAB releases the cutest stuff! Fast shipping and I was very pleased when I received my order. I will be ordering again and I’ve actually gotten a few of my family members to place orders as well.

5. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve been ordering from Not Your…

I’ve been ordering from Not Your Average Babe for the past 3 years and their items are all great quality. I’ve ordered their sweaters, shirts and blankets and honestly the items are just as soft as when i got them. The quality of the items doesn’t fade. They’re quick to respond to customer service and shipping time is fairly quick. They often also have great deals and mystery items. You’ll be hooked :) and won’t regret it.

2. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great place!

Absolutely loved the clothes that I ordered from here! The pullovers are a great quality, soft, super comfortable to wear and the designs look amazing! 10/10 recommend

13. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mystery boxes are AWESOME

I absolutely LOVE their style. The apparel, trinkets, glassware, you name it- all awesome and all great quality. I have gotten 2 mystery boxes from Not Your Average Babe and have been so pumped about both. Their designs are constantly changing and there’s so many cute spooky options.

They take your preferences into consideration when you’re ordering, and their timelines for shipping are accurate. They update you any time there is a progress change.

I highly recommend buying from Not Your Average Babe for all your spooky needs!

14. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Expect to wait 2-3 months to get your…

Expect to wait 2-3 months to get your order.
***EDIT to add that 2 hours after writing this review Not Your average Babe just randomly refunded my order with no word as to why, What a terrible way to be get more clients!!! Don't write bad reviews if you want your order I guess...
I've ordered twice now...Once last year and it took over 50 business days to get my first order that I paid like $75 for....I gave them some time before I decided to order again as I assumed they were just starting out last year but its been almost 2months(placed order 08/20/23 and still don't have it, its 10/16/2023) and I got some excuse about manufacture delays is what caused this order to be slow when I emailed them after 40 business days as the website list shipping times as 5-30 business days!! Last year the excuse was they were short staffed so its always not their fault....I spent like $90 this time....Just be warned, the products are super cool once you finally get them but you get orders from overseas faster than shopping with not your average babe.

18. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality products

Quality products, and despite the wait for boxes when delays have occurred, I’ve always been happy with the company and their customer service. 💜

25. September 2023
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love NYAB

Have ordered from NYAB for years now and every order is so neatly packaged and the quality of products is excellent. Have had multiple recent orders and they have been perfect

25. September 2023
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The quality is good

The quality is good, as long as you are okay with it taking two months. This store is truly so so cute and I love everything, I am just not sure at this point why they haven’t tried to fix their shipping issues. That being said you really won’t find cuter stuff. I would order more frequently if it didn’t take so long.

4. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Not Your Average Babe-Logo

Antwort von Not Your Average Babe

Hi Sara!
We appreciate your feedback!
A lot of our shipping issues have to do with lack of employees (with high volume) and product delays unfortunately!
Going forward all items that are new are ready to ship and the items that are not we do offer rush processing!

We hope you give us another try in the future 🖤👻

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Must for all Spooky Babes

I’ve ordered a few products from NYAB and I’ve always been happy with how they’ve turned out. The sweatshirts are cozy and the glass cups are to die for. I’ve started a little mini collection of cups because there’s so many cute designs to chose from. I even got two “mystery” tumblers and was blown away by how perfect they were.

The company has always been helpful and kind when I’ve interacted with them. I’m definitely hooked on NYAB 🎃👻

3. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I asked to cancel my subscription…

I asked to cancel my subscription immediately. I should not have been charged.
This was my daughters Christmas present (a monthly subscription). I have paid via automated payment since December and Sierra has received 3 boxes in total. The first box wasn’t received until July.
I’ve been offered no apologies or reduction in fees due to the inconvenience as a customer.
I’ve never experienced anything like this, ever.
Now to be charged when it was confirmed of my cancellation yet to also have no box. It’s very disappointing.

25. September 2023
Not Your Average Babe-Logo

Antwort von Not Your Average Babe

Hi Sierra!
We’re a little confused here..but so sorry to hear you were charged for a box, wanted to cancel and still charged.

Looks like with our last email exchange you asked to cancel August 25th which was your last charge with us (we did cancel and confirmed with you of cancellation) and you have NOT been charged furthermore.. (That we can refund you for.. you’ve never asked for a refund) so we had no idea of you needing this?
I see your first charge was in March, I’m not seeing December charges..just want to make sure we’re on the same page here and here to help anyway we can!

Looks like there is also a box in transit to you as well, tracking was sent via email and sent last week! Looks like it’ll be delivered today!!

We always thrive to make our customers happy and would love to make this right for you!
Our customer service team will reach out to you and get this handled asap!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr