Beställde en klänning i 100 % bomull…
Beställde en klänning i 100 % bomull och fick hem en sladdrig sak i polyester. När jag klagade fick jag besked om att de förstod att det var ”frustrerande” att få en klänning av annat material. Jag kunde returnera men var då tvungen att betala frakt och tull till Kina. De erbjöd först 10 % avdrag på priset om jag behöll varan. I nästa mail erbjöds jag 20 % avdrag.
Ett riktigt oseriöst företag som jag absolut inte rekommenderar!





