Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Having been a loyal Nordic house client over the years the quality of their products has fallen substantially. Despite providing evidence of a poor quality product my proof was brushed aside and... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hi You replied to one of your customer that you have excellent customer service ! Honestly you have no idea about customer service ! Your phone goes directly to voice message as both myself and... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The managing director, Maris Kaucis, is a fraudster, swindling craftsmen and other people for their money, has skipped countries after building up a debt multiple times, after taking all the money, f... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Just ordered some pillar candles.I thought they were a bit pricey compared to other ones I'd seen in shops but thought I'd give them a try. They are worth every penny!!! They look so much more expensi... Mehr ansehen

1,6

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

26 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,6

Alle Bewertungen

(26)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The managing director

The managing director, Maris Kaucis, is a fraudster, swindling craftsmen and other people for their money, has skipped countries after building up a debt multiple times, after taking all the money, filing for bankrupcy and moving somewhere else to start a new shady company.

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve loved Nordic house and your…

I’ve loved Nordic house and your products. I’m so sad to read the news and that you are closing down. I wish you guys all the best and hope all will be well with whatever health challenges you are facing x

14. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company- do not use

I ordered a chair and paid over £500 for it in November 2021 .
The delivery time was estimated at 6-12 weeks.
It is now 14th April and I have not received it and the company are not responding to my emails and their phone number goes straight to voicemail.
Do not use this company.

14. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Sadly just like all the other negative reviews this one is once again addressed to the wrong company! You purchased from Nordic Haus…… NOT Nordic House! Please can you write your review to the right company and remove this one as it is hugely damaging to us and incorrect. Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID at all cost

AVOID at all cost! Absolutely appalling service (or lack of it), no customer support after placing the order.

First, taking double the time than the advertised timescale to deliver the items (one is still in production, ordered first week of January). They have decided to just ship the second item without even asking/confirming delivery dates - just sent like a postcard. As I am travelling for 2 weeks, they have forced the delivery and left the item in a public space that ready to be collected by anyone!!!

They don't reply to emails, the phone is off.

Absolutely terrible - don't buy anything and go elsewhere!

13. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Dear Matt, I don’t think you have shopped with us at Nordic House. Sadly you may have us confused with another similar sounding company. Our phones are not turned off and working perfectly, being answered for our customers all day by our in-house team and we reply to emails the same working day. Please can you provide your order number so we can check for you? Thank you

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

High Alert

Hi
You replied to one of your customer that you have excellent customer service !
Honestly you have no idea about customer service ! Your phone goes directly to voice message as both myself and my partner tried to reach you in different time of the days !!
Email communication is been so poor as well and we still have not received any clarification after more than 10 weeks for our £1000 order ! Who ever runs this business needs to leave the post to real professional people with genuine customer care ! Please do not waste the time by replying to the review , instead reply to emails with high priority.
Angelica
IA

8. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Thank you for your review. Sadly we have no order registered in your name with our company Nordic House. It appears you may have us confused with a very similar sounding company. I hope you get it resolved with them. Best wishes, the Nordic House team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor service.

I placed an order over a week ago and did not receive any information about the order having been shipped. I wrote an email asking for clarification because I need the items for a birthday gift. I did not receive a reply. I then phoned and asked to cancel the order. The person I spoke to acknowledged they had received my email, and had not replied, but she also told me it was too late to cancel the order! What terrible service. I will not order from this company again.

4. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Thank you very much for your review. We are very sorry to see what you have written as we have the loveliest customer care team.
We are sorry that you did not see the message about our opening times being Mon - Fri 9-5. Sadly you emailed in to enquire about your order during the weekend when our offices are closed, which is why we were unable to reply to you. Our lovely customer care lady who you spoke to earlier tried to explain that they were unable to reply due to our office being closed at weekends.

Due to incredibly high order volumes because of the Sale, we have made it very clear on the website that during this exceptionally busy time, delivery times are longer than normal and have made sure to highlight this by stating that delivery time can be up to 10 working days from placing the order.

If you would like to email your order number to our customer care team, we can try and intercept the order for you, to try and stop it before it is shipped if it hasn’t already.

Best wishes
The Nordic House team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waiting for a refund of almost £200

Waiting for a refund of almost £200. From other reviews it may take a while. Won't be using this business again. If other, smaller, companies can process refunds quickly they all can.

2. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Thank you very much for your review, however we are saddened to read what you have written. We have checked our complete order history and we are unable to find an order with Nordic House in that name.
We are wondering if perhaps you have confused us with a very similar sounding company, as that seems to be happening a lot sadly.

We would be very grateful if you could email your order number to customercare@nordichouse.co.uk, so we can check it is one of our order numbers for you and see if we can resolve the situation for you.

Best wishes
The Nordic House Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Outrageous delivery charge

I wanted to order 2 candles and a candle holder from Nordic House. This would have been a small parcel. I was therefore shocked to see the delivery charge would be £16.80, and this was to a mainland UK address.
Totally unacceptable. I cancelled the order and will not using this company again.

12. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Dear Wendy,
Thank you for your feedback regarding your shopping experience with us, and I’m sorry to hear that you are disappointed.
For areas of the UK that the couriers define as outlying, we do understand that this can make placing an order cost-prohibitive for individual or smaller items, like the candles and candle holder you mention. This charge is simply the cost of the service from DPD and is the price per box regardless of size and the items inside. We list the cost for our courier delivery service on the delivery page of our website, and the postcodes that this relates to. If your postcode is not listed, please do contact us and we'll be happy to look into this further for you.
The vast majority of items that we sell are fragile or of high value, and for this reason, we are obliged to use a courier service to ensure swift and safe delivery. We choose to partner with DPD as in our experience, they offer the most reliable service and a market-leading tracking dashboard for customers.
Unlike individual customers, our team members aren’t able to post one or two items at the Post Office; we have to arrange bulk collections from our warehouse. We have extensively looked into this, but using Royal Mail sadly isn’t appropriate for most of the orders we ship, so we wouldn’t be able to send the volumes of parcels to make it a cost-effective service for us or customers.
As an independent, family-run business, our customers are at the heart of everything we do. We are continually looking at ways to make shopping with us an enjoyable experience, which includes increasing our reach to customers worldwide. Rest assured that when we find a suitable solution for a service that is safe, fully tracked, insured, and more competitively priced, this will be implemented.
We always welcome and prefer to have the opportunity to have a conversation with customers directly, so whilst we will also respond to your feedback email, should you wish to talk about this further, please don’t hesitate to give me a call.
Kind regards,
Lucy
Nordic House Customer Care Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect

What a lovely shopping experience from start to finish. Caroline from customer services was so helpful so big shout out to her. I don’t shop on line so was a little confused as to timelines from order to delivery but Caroline put my mind at ease. I bought a concrete bowl for my candles and it is just perfect, so lovely and well made. The bowl came really well packed and I am so pleased with it. I’m already looking to see what I can buy next!

11. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Dear Angela,
Thank you very much for taking the time to leave a review. I'm really pleased to hear that you are happy with your order, and your shopping experience with us.
Our team take great pride in what they do and enjoy having the chance to speak to and assist customers, so it's truly lovely for us - and particularly Caroline - to receive your feedback.
We look forward to hearing from you again in the future, and if there is anything else we can do it assist, please don't hesitate to get in touch.
Kind regards,
Lucy
Nordic House Customer Care Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing quality

Just ordered some pillar candles.I thought they were a bit pricey compared to other ones I'd seen in shops but thought I'd give them a try. They are worth every penny!!! They look so much more expensive and smell amazing. I received them after only a few days of placing the order. I'll definitely order from there again. I've recommended to a friend and she's looking on the website to order some home accessories. Very happy customer.

2. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pleased with purchase and delivery!

The fragile product I ordered was well packaged in recycled materials. It arrived the next morning in perfect condition. Really pleased with the product itself, exactly as it looked on the website and of good quality. Would order from this company again!

22. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic customer service and ,beautiful products

I ordered 2 graceful ceramic vases as a gift for Christmas, they arrived on the Tuesday before Christmas and the box was damaged, when opened the largest vase was broken.i called customer service and spoke to Kirsty who was extremely helpful, she advised if I could send a picture of the damaged box etc, she could issue a new vase to be despatched immediately and hopefully it would arrive before Christmas. The new vase was here Christmas Eve, thanks to Kirsty for her prompt dealing with the issue
The vases are lovely and will look beautiful in my daughters new home.
Will definitely use Nordic house again, if all products are of the same standard as the vases. Thank you

12. Januar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service!

I ordered 2 cushions which I returned as the colour in reality was much duller than those shown in the pic online! Even though I queried having to pay for the returns which I resent doing I received an email acknowledging receipt of the returns and advising that they would reimburse me within 3-5 days. A month later still no payment has been received and they have not replied to my email! Terrible customer service - wish I’d read other similar reviews before I ordered. Will not be using this company again!

17. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nordichouse-Logo

Antwort von Nordichouse

Dear Rebecca,

We were deeply saddened and confused to read your review today.

Following on from our phone conversation this morning, we were so glad to hear that you have received all the emails that we have sent you. Customer care is at the heart of everything we do here at Nordic House, and we respond to all emails that we receive, so were concerned that our correspondence may have been caught in your spam filter.

We would very much like to take the time to highlight our customer care team’s communication regarding the return:

18th November - confirmation of the return and your chosen returns service.
20th November – response to your feedback regarding the cushions and returns charge from our Customer Care Team Leader.
2nd December – confirmation that the refund had been processed.
17th December – response to your email (sent 16th December), which included a copy of the refund confirmation provided by our payment processors.

Once the refund has been processed, the transfer of funds is arranged between the banks, which typically takes between 3-5 working days. In this instance, you will need to contact your credit card company in order to establish why the funds aren’t showing on your statement. The refund confirmation supplied by our payment provider that you received from us via email yesterday, should have all the information that you need, but if there is anything else that they require, please do let us know.

The colours displayed on any website do vary depending on individual screen setting preferences. Although we always hope our customers will love the products they have chosen; we appreciate there are occasions that products aren’t suitable. Returns information and prices are available to view on our website, and our customer care team are always on hand to discuss the best and most economical return options based on the items chosen.

If there is anything else that we can do to assist, please don’t hesitate to give us a call on 01872223220, and we will be very happy help.

Lucy
Nordic House Customer Care Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing company

WOW! Amazing company thank you so much for such great customer care. Helpful staff and a delightful web page. I will be ordering again and again thats for sure. Love everything I have ordered so far and there has been many orders. Keep doing what you are doing!

2. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivery charges for outlying UK is…

Delivery charges for outlying UK is disgusting, why companies do not use the Royal Mail for these areas i really dont know. Has definitely stopped me and I bet many other potential customers from buying from them.

23. Oktober 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a couple of things from this…

Ordered a couple of things from this Company now and found them really good. I think the products are quite charming. Things dispatched very quickly and the delivery service has always been really good. Everything I have ordered so far has been breakable (plates, ceramic items etc) but they all arrived well packaged and in one piece.

22. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr