Non Slip Shop Bewertungen 

17
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Baustoffhandel

Vom Unternehmen geschrieben

Non Slip Shop offer a range of non-slip products for many applications. Products include GRP Grating Panels, Anti-Slip Floor Sheets, Stair Treads & Stair Nosing's. Order online today.


Kontaktinformationen

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

17 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(17)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben

Wir überprüfen Bewertungen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great products and a great company!

After switching over to Non Slip Shop from a competitor, I quickly realised that this was a great move!
I am a professional installer of all things safety related and after finding this company via Google, I gave them a call and tried these guys out! This was well over 12 months ago and I can comfortably say I am over the moon with these this great company!
Materials are of a great quality, very easy to order (by phone, email or webpage).
I have on more than one occasion been absolutely desperate for something and they just pull it out the bag and help me out!
I’ll continue to support these great guys and purchase their products! Keep it up team

11. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service very helpful young lady…

Amazing service very helpful young lady adived me on what products would be suitable for what I was aiming to achieve as I had no clue. Least to say there product worked as advised for witch my client was extremely happy. I highly recommend non slip shop. For service
Delivery and costs. *****

13. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible

Terrible, terrible, terrible.

Heard nothing from them 3/4 weeks after order confirmation so I e mailed and was informed that delivery was made several weeks ago with photo evidence ( not at my house). Unfortunately the delivery firm delivered to 348 and not 248.I never received a goods dispatched e mail from non slip or a delivered e mail from their courier. Had I received any notification I could have advised non slip much earlier. The courier could only retrieve half the shipment which was duly delivered, the other half was then shipped out to me by non slip this was received but without a mixer nozzle for the adhesive although requested from non slip and told it would be in the post that day, it never arrived. I eventually used the double tube gun and hand mixed the adhesive (that was a waste of 30 quid) Honestly...look for another supplier.

Rick

6. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Non Slip Shop-Logo

Antwort von Non Slip Shop

Hi Richard,

Thank you for taking the time to leave feedback.

This order involved a split shipment and, unfortunately, a courier address error (348 instead of 248), which caused unnecessary delay and confusion. While the second part of the shipment was dispatched and delivered, we recognise that the communication around this wasn’t clear enough at the time.

We’ve since improved our dispatch notification process and tracking communication to reduce the risk of similar issues occurring.

Regarding the adhesive nozzle, we’re sorry that it didn’t arrive as expected — that clearly added frustration to the situation.

We appreciate you highlighting this, as it helps us continue improving our delivery and communication processes.

— Non Slip Shop

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Excellent product, quick delivery, good service, poor communication

The strips are great and have transformed both the safety and the look of the wooden stairs from our backyard up to the lane (we live on a very steep hill).

Delivery was quick, although one strip was missing from the order. I dropped the company a line at the provided email address and the replacement arrived in less than a week.

The reason this is a four- rather than a five-star review is that the only communication I received through this whole process was the order confirmation; there was no delivery date information or a response to my email about the missing strip, not even a holding email.

In short, the product is excellent and I'm very happy with how quickly they dealt with the issue, but communication could be a lot better.

18. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No customer service

As noted by other reviewers, Customer Service is non-existent. Ordered non slip strips and fixing screws for a considerable sum. Products were delivered (without prior notice, so were accepted by a neighbour since I was away) and seemed fine until I found that two boxes of fixing screws (£87 !) had been omitted from the delivery. I admit I only found this out several months after delivery when the weather was good enough for me to open the carton in which the fixing products had been shipped. The company refused completely to acknowledge the issue, or even compromise with a partial refund. T&Cs said shortages needed to be notified within 24 hours, which would not have been possible (since neighbour accepted delivery). I just found their reaction strange, absolutely no willingness to entertain any sense of responsibility (what on earth would I do with 2 boxes of screws - sell them on the black market ?). I had to send a recorded delivery letter to get any response at all (two emails were ignored). I thought about taking them to the Small Claims Court, and also consulted Citizens Advice Bureau. All of this was a real shame as the product seems fine so far, and they have tarnished the experience. That was my experience, yours may be different.

30. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Non Slip Shop-Logo

Antwort von Non Slip Shop

Hi Jonathan, I have written to you in detail to confirm our decision - you have incorrectly referenced our terms & conditions. I can confirm you do not have to notify us in 24 hours, but within 5 days of physically signing of the goods. Your whole consignment was delivered according to our records, whilst we received a signed delivery confirmation on-site. We update our customers prior to delivery, whilst you can also login to your account to check the status of your order. Of course, we can be flexible, if there is a shortfall, but in this circumstance you notified us about your shortage almost 12 months afterwards! I am sure your consultation with both organisations would consider this. We did try to help you with a discount code, but unfortunately we believe these have been delivered, and we cannot action shortfalls from a year ago. You are more than welcome to give us a call to discuss this further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible service

Terrible service. Kept on changing delivery dates lost us lots of money on the job did not have the correct means of delivery. Avoid

23. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Not interested in customer service

I ordered 12 pre drilled decking strips. I did receive 12 strips but no pre drilled holes for which I paid extra. I have attempted to contact this company and as with previous reviewers they are not interested in replying or sorting this out. The strips appear to be of good quality but with their disinterest in customer service I wouldn’t use them again

3. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never again.......

After waiting two and a half weeks, my panels arrived and the colour was way off - I ordered light grey and the panels looked a sandy beige.
After emailing several times and asking for a more appropriate colour, I'm receiving the silent treatment in the hope I'll go away.
There are no sample colours on the website as a guide so be very wary on what you order.
Customer service has failed miserably in this case, I suggest you go elsewhere......

23. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Wrong size delivered

My order could accommodate + or- a couple of mm but after a month it arrived 30 mm too long. The company was fairly quick to replace it without question - but the replacement was considerably thinner and flimsier. The non-slip surface seemed to be as good as the original, so I accepted it. Original product was excellent quality, but poor experience.

19. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Don't be fooled by sub-standard alternatives

Didn't get an order confirmation email so I called the company and was told they would check it out. Recieved an email shortly after confirming the order and giving a delivery date. As for the product (ferrules for crutches) they are just what I wanted, great quality and perfect for me. I mistakenly purchased some from Amazon that were cheaper, the Amazon ones are in the bin, I think that says it all.

3. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased non-slip flooring made to…

I purchased non-slip flooring made to measure and fixing screws. I chose this site because they provided a custom service at a reasonable price. There was a problem with the delivery but they happily resolved that and provided excellent customer service. Highly recommended, thank you nonslipshop, one happy customer!

7. Mai 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would recommend to everybody

Had a fantastic experience, Tom Stevenson was on hand to help me with all my queiries and gave me a really good deal. Would definitely buy from again and strongly recommend to anybody and any business, small or large.

2. August 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr