NM Money Bewertungen 

4.793
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We obviously compared the exchange rate with several companies and NM Money, along with 2 others, offered the best rate. Usually we would head into town to buy our Euros but we decided to buy online a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely terrific service from start to finish (St. John’s Branch, Liverpool). As a frequent flyer I always get a small amount of cash for arrival at the destination airport just for emergen... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Have to say, Euro Exchange or NM exchange in the shopping centre, too many branches, little shoutout to Harry & Thanvisri was super helpful, advised the best rates, and also had knowledge on buying ba... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Easy transaction and best rate available at the time. Home delivery option was chosen but the money arrived 2 days before the date specified on the order! Unfortunately there was no-one in when the mo... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geldwechselservice
  2. Finanzinstitut
  3. Geldüberweisungsdienst
  4. Goldhändler

Vom Unternehmen geschrieben

Pop in to an NM Money branch or visit our website today to get great rates on over 70 travel money currencies with no commission. Next day home delivery is available, or you can buy and collect from over 190 eurochange or NM Money branches across the UK!


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

4793 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(4.793)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Easy transaction and best rate…

Easy transaction and best rate available at the time. Home delivery option was chosen but the money arrived 2 days before the date specified on the order! Unfortunately there was no-one in when the money arrived so we had to trail down to the local post collection point. other than that small hiccup everything was fine and will use NM Money again in the future

2. Februar 2022
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor online experience

Attempted to "click and collect" online in Leeds, registered ok, filled out the money details, my bank authorised the transaction, on returning to the online transaction it was rejected by NM Money so I contacted the chat line and after explaining the issue I was put on hold, "bear with me" was the comment. Nine minutes later the chat auto stopped! Logged in again to restart chat, same operator, I explained my time constraints and was asked to provide some info, on returning to the website the auto close had again shut me down. Not a great online experience.
Fortunately I was able to visit the Leeds Merrion Branch today where the operative was extremely helpful - so 5 stars to the branch operative in Leeds Merrion.

20. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hello Phillip,

Thank you for taking the time to leave us a review,

We are really pleased to hear that you had a positive experience in our Leeds Merrion branch.

We do apologise that you have not had a positive experience with our online chat service, we have reviewed this and have been in touch with you via email.

If you would like to discuss this further, please call us on 0333 240 1687 or email us at customerservices@nmtravelmoney.co.uk

We hope you continue to use NM Money for your future currency needs.

Once again I sincerely apologise that we did not meet our usual high standards and would like to assure you that this is a very rare occurrence.

Kind Regards,
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

NM Money Eastbourne.. Great!

NM Money Eastbourne... GOLD standard. I came in for some money for my trip in november. There was no queue and the cashier was so nice and helpful! She explained everything so clearly, counted my money back to me and was nice and quick. Made it all very easy and I was very impressed to see that she was working alone! A lot of responsibility. Well done Savannah in Eastbourne!!!

11. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I visited the Harrow Branch St Ann’s…

I visited the Harrow Branch St Ann’s Shopping Centre today, Wed 14th Dec and was served by Mukund. Excellent service, so pleasant and polite. Highly recommend and very good currency exchange rates.

15. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Hema,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you received an excellent experience and great customer service.

Have a great day.
NM Money Customer Services

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Be cautious of additional fees and mis-selling!

Exchanged money in their Derby branch recently. I was told that I would be able to use their 'Buy Back Guarantee' scheme when returning from my trip without any explanation of the service. It was only when I got home that I realised what this involved and that there was an additional cost added to my transaction for this service. I had no intention of returning money anyway so went back the following day and explained. After a few discussions amongst the team I got a refund for the service, which was clearly mis-sold to me.

10. Dezember 2021
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are glad to hear that the branch resolved your issue quickly.

We have attempted to contact you for more information, unfortunately we have not heard back from yourself. As such we are unable to investigate. If you would like to discuss this further please email customerservices@nmtravelmoney.co.uk or call us on 0333240 1687.

We look forward to hearing from you soon

Kind regards,
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

bort my euros on line got the best rate…

bort my euros on line got the best rate around, picked them up from the shop in the white rose, the only way the experience could have been any better, is if i had got my euros for free. the Girl in the shop was a pleasures to talk to.

9. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Alan,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you received an excellent experience and great customer service.

Have a great day.
NM Money Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be Aware

I am very disappointed with this card and now closing the account. I had Swiss Frances and Euro's on my card. Recently added Turkish Lira.
I have many problems getting on the internet to view the account and had to install a different web browser to do so. Trying to use the card in Turkey was a nightmare. Being charged at ATM's and some establishments refused to except it.

25. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Patrick,

Thank you for speaking with me on the phone today, it was a pleasure to speak to you.

I'm sorry to hear the you had trouble using the Cash Passport website and that the card was refused while you were in Turkey.

As discussed, we provide the Multi-Currency Cash Passport on behalf of MasterCard, so unfortunately we are unable to look into the problem you have had with their website, I will of course pass on your feedback to the Cash Passport Customer Support team and request that they look into this for you.

There may be additional fees for withdrawing funds from an ATM, a link to the cards Terms and Conditions can be found on our website https://www.nmmoney.co.uk/travel-money/multi-currency-cash-passport

We hope you continue to use NM Money for your future currency needs.

Once again I sincerely apologise that we did not meet our usual high standards and would like to assure you that this is a very rare occurrence.

Kind regards,
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought my euros in bury store…

Bought my euros in bury store BL9....Lauren was patient,helpful and ensured we were well looked after. Would use this travel shop again.

15. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Lisa,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you have received great customer service from our colleagues in Bury.

We would like to offer you a voucher for an enhanced rate for your next transaction, please email us at customer.services@eurochange.co.uk to redeem this.

Have a great day.

NM Money Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

RIPOFF merchant

RIPOFF merchant. I checked rates on their website, small print said 'RATES IN BRANCH MAY DIFFER' is a misrepresentation, a reasonable assumption I made was ok, so I wont get £73.74 pence quoted online for my $100 MIGHT GET £70. Got to the branch and the amount I was given is £62. Thats a significant amount difference. so your website should state "RATES IN BRANCH ARE SIGNIFICUNTLY HIGHER". You wasted my time, journey and money. I will be approaching trading standards. If you are unable to conduct business without being underhanded, you should shut down. When I complained to the agent in branch, she said I will put you in £1000 prize draw. I told her no thanks, wont be doing business with NM Money again. On top of that they have the audacity to say they are here to save you money. HAHAHAHA what a joke.

5. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Qalander,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are sorry to hear that you had seen our rate for purchasing 100 US Dollars online and not the rate for selling 100 US Dollars, we are unable to purchase currency at the same rate that we sell the same currency.

Had you placed your order online you would have received over £65, to secure the online rate you are required to place your order online prior to visiting the branch, as explained on our website.

It is stated on our website that the rates in branch will differ.

We hope you continue to use NM Money for your future currency needs.

Once again I sincerely apologise that we did not meet our usual high standards and would like to assure you that this is a very rare occurrence.

Kind regards,
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10/10 super helpful

Had an order to collect in fareham a couple of months ago but when i went to the shop it was closed and I couldn’t get the money. The next day I went back to the shop at half 9 before they were open and a lady called Charlotte told me there were staff shortages which is why I couldn’t get my money. She went into the shop and served me my order before she had even opened up, 10/10 service thank you

2. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Al,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you received excellent customer service from Charlotte.

Have a great day.
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

customer service i received from…Mukund

the customer service i received from Mukund at the Brent cross branch was second to none. He was so helpful took his time to make sure i had everything i needed and that i was satisfied. I would like to say a very big thank you for literally being legengery in his work.

30. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Angela,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you have received great customer service from our colleagues in Brent Cross.

We would like to offer you a voucher for an enhanced rate for your next transaction, please email us at customer.services@eurochange.co.uk to redeem this.

Have a great day.

NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good staff

The girl working there, sundus, was really helpful and friendly! I took up quite a bit of her time but she answered all the questions and help with any confusion I had.

28. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best rates, excellent service

I searched online for the best rates for purchasing and collecting travel money. NM Money came top. After checking Trustpilot and finding mostly positive experiences and reviews, and then looking to see if there was a branch near me I decided to place my order for both US and Canadian currency.

The ordering process was very easy. I ordered online Wednesday morning with a requested pick up date of Friday. This morning (Thursday) I received an email to say it was already in branch and I could pick it up at any point between now and 7 days from Friday (the date I had ordered it for).

Got to the Bournemouth branch on Old Christchurch Road around 3:30 this afternoon and was greeted by a lovely gentleman who was very helpful. I needed a few more $1 bills for tipping and he helpfully swapped one of my newly acquired $20 bills for them.

Based on my experience with them with their online rates and ordering, and my in store experience, I will very likely use them again for my next foreign transaction, and would have no problem recommending them.

12. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Chelynnah,

Thank you for your feedback!

We are delighted to hear that you found your online ordering experience to be pleasant and that you received excellent customer service in branch.

Have a great day.
NM Money Customer Services

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Harrow station rd

Harrow station rd. I was attended by a very helpful nice gentleman named: Mukund who not only ordered the currency I requested - which arrived the following day - but I made a specific request that the Canadian dollars be in $100 or $50 this instruction was then emailed, and to my delight the funds arrived in my preference of $100. Will highly recommend using this branch due to the professional helpful approach of the staff members.

11. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Exorbitant exchange rate to sell Euros

Checked online to sell Euros. Rate 1.29. My wife went to the Blackburn branch and the rate was 1.39. She didn’t check the exchange rate at that instant. Rang to query when realised at home to be told that you have to secure the rate online before going to the branch. If you go into the branch the rate is vastly poorer. Essentially they have made a few quid out of me today but of course lost a customer for life. 1.39 Euros to the Pound is exorbitant

7. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Dave,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are sorry to hear that you were unhappy with the rate you received in branch, in order to secure the online rate you would be required to place the order on our website prior to visiting the branch

It was a pleasure to speak to you on the phone today, I am glad we were able to discuss this and find a suitable resolution for you, and that in doing so we have retained your custom.

We hope you continue to use NM Money for your future currency needs.

Once again I sincerely apologise that we did not meet our usual high standards and would like to assure you that this is a very rare occurrence.

Kind regards,
NM Money Customer Services

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered money to collect this…

I ordered money to collect this morning, just had a call to say that the branch will not be opening today! I can collect next week , or have a refund that will take 3-5 days to process. The Norwich branch PLANS to open Monday, I'm going on holiday Tuesday. First and last time of using this service. It's a Saturday and the middle of the school holidays, does it get a busier time than that?!

31. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
NM Money-Logo

Antwort von NM Money

Hi Michelle,

Thank you for taking the time to leave a review,

I do apologise that due to unforeseen circumstances the Norwich branch was unable to open today.
As discussed on the phone earlier today, we do expect the branch to be open on Monday. If for any reason this changes we will contact you on Monday morning.
If you are able to visit any of our other branches to collect your order we will be happy to arrange this for you.

Once again I sincerely apologies that we have not met our usual high standards and would like to assure you that this is a very rare occurrence.

Kind regards,
NM Money Customer Services

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr