My Africa Caribbean Bewertungen 283

TrustScore 2.5 von 5

2,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had ordered merchandise and there was a mixup with the correct delivery address. My order had been shipped to someone else. After contacting M.A.C. about this, I had the pleasure of working with Ev... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I cannot stress how absolutely abysmal this company is. Ordered bottled water, week later chased and said they couldn’t deliver to my address, so asked for refund, they don’t respond to WhatsApp or em... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was a little nervous about ordering from overseas to the U.S. but I couldn’t find anything comparable domestically. I was able to track the shipment, communication by e-mail was responsive, and ship... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My products arrived quickly, I was regularly updated on delivery. I gave my brother 2 of the bottles of pepper sauce, he was delighted! Unfortunately one bottle was broken but that's not the sellers... Mehr ansehen

2,7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

283 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Advertise different product from what…

Advertise different product from what they sell you

16. April 2024
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Honest,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the experience you had. We understand that you felt misled, and we apologize for any frustration this may have caused.

When we discovered that the replacement order was lost in transit, we promptly informed you and processed a partial refund to minimize further delays. We communicated this refund to you on 15th July to ensure transparency and address the issue as fairly as possible.

We value your trust and are here to help with any remaining concerns.


Best regards,
My Africa Caribbean

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

products non authentic

products non authentic - they sold me a fake dutchpot

i still use it cos its usable and i payed £70 but its not original.

totally different to pictures and it had scratches - unprofessional

9. April 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nervous about ordering from overseas

I was a little nervous about ordering from overseas to the U.S. but I couldn’t find anything comparable domestically. I was able to track the shipment, communication by e-mail was responsive, and shipment arrived a little earlier than expected. It was securely packaged, and the quality is exactly as expected. I’m very happy with my purchase.

16. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Julie,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

We understand how nerve-wracking it can be to order from overseas, especially when you can't find anything comparable domestically. We're thrilled that our communication, secure packaging, and timely delivery helped ease your concerns. It’s wonderful to hear that the shipment arrived earlier than expected and that the quality met your expectations.

Your thoughtful feedback encourages and inspires us to continue striving for excellence. Knowing that we’ve made a positive impact on your experience means the world to us!

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you again for your support, and we look forward to continuing to serve you!

Warmest regards,
My Africa Caribbean Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery and great service

Fast delivery and great service

13. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Rada,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
My Africa Caribbean Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

When my delivery arrived the packaging…

When my delivery arrived the packaging didn't keep the ice cream frozen. It was liquid by the time it reached us.

16. März 2024
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Stacey,

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by your ice cream arriving melted. We understand how important it is for frozen products to reach you in perfect condition, and we regret that the packaging didn’t maintain the necessary temperature during transit.

We take pride in preparing and packaging our products with care, so we’re disappointed that this didn’t meet your expectations. Your feedback is valuable, and we will be reviewing our packaging methods to improve protection for frozen items in the future.

Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to serve you better next time.

Best regards,
The My African Caribbean Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good

Great store always has the products I want, the only downside is the time it takes for items to arrive. Can sometimes be two weeks

27. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Alex,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

We also appreciate your feedback regarding the delivery time. Please know that we take this seriously and are committed to improving our processes to ensure prompt and timely deliveries in the future.

At My Africa Caribbean, we are dedicated to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS SCAM COMPANY

I recently put in an order for the first time with this company. I believe in the idea of supporting small businesses so chose them when l could have gone to Amazon or other large companies to get what l wanted.
I read the trust pilot reviews first as l do with every business l shop from for the first time. The reviews were not that great many people saying avoid them and that they waited ages for their delivery and it never turned up the company didn't reply etc. I thought I'd chance it anyway.
I made quite a large order (over £100) and paid the extortionate £10 delivery fee to get my order in 2 days.
10 days later l am still waiting for Packfleet to collect my order. The update just kept saying "awaiting collection". This tells me two things, either the business doesn't have the goods in stock in which case why keep my money in their till and not even bother to let me know they were out of stock and start the refund process?
Or they had my goods took my money good and fast and did nothing to get my order packed and on its way to me in nearly 2 weeks! Either way it's bad business practice and not the way to treat people if you want to make money and get return custom. Why not even bother to let me know anything at all? Large companies let you know if there is a delay on your order, or if there's stock issues, and they have a much larger volume of orders to deal with. It's a complete lack of consideration for me, my time, and money and faith in them to fullfil their side of the transaction. I wrote them an email basically stating this and asking them to either get my goods sent out to me and give me an update on their progress, or refund my order because I'm tired of seeing nothing. I got a refund notification sent to my email two days later. Not even a word of apology or a mention of what happened with my order just refund issued please wait up to 7 days for the refund to process.
Rude!
Seriously l would give this business zero stars if it was possible. I wonder just how long they would of left it saying nothing about my order enjoying the benefits of my cash if l hadn't of contacted them?
Avoid this company. It's service is inconsiderate and atrocious and thats about as positive l can be about them. I will be more inclined to shop at large companies going forward.
Thanks for nothing My Africa Caribbean! Never again.

30. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Suz,

We want to sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your order. We understand how frustrating it must have been to wait without clear communication.

We initially delayed shipping as we were working diligently to source the items for your order. Unfortunately, despite our efforts, we were unable to secure them in a timely manner. In light of this, we decided to issue a refund to avoid further delays.

We should have kept you updated on the status of your order and provided an explanation earlier. Your feedback highlights areas where we need to improve, and we’re committed to enhancing our communication and service.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re truly sorry for any frustration caused. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out directly.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service

Easy ordering and a swift delivery made this purchase a pleasant experience.

20. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Skip,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely shocking service- Would NOT order from here again

Absolutely shocking service. Ordered 2 boxes of ice-creams from MAC and they were dispatched in a regular delivery van , and packaged in nothing but some shiny bubble-wrap and a cardboard box!! So; of course by the time my order arrived; the ice creams were totally melted and I was left with nothing but 2 mushy cardboard boxes that were leaking sticky liquid. (The poor delivery driver was very apologetic but it wasnt his fault!)
How ridiculous- Dispatching an order for frozen goods in a non-refrigerated van?!? I’m baffled !? There was no indication on the packaging to suggest it contained food goods and was perishable. I had paid £9.99 for delivery on top of £50 worth of frozen goods .
When I rejected the order and got in contact with the company, I was asked to provide photo evidence (which I did). I received no explanation; no offer to replace the goods via suitable delivery method. Simply had a generic email stating ‘refund notification’ and the money appeared back in my bank.
I would steer clear of ordering any chilled or frozen products from MAC

26. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order honey glaze sauce box of 6…

Order honey glaze sauce box of 6 received 1on 13/5. Sent proof and was informed they would send the rest. Never received and despite numerous emails and a lot of excuses still never received. I eventually had to go to Amazon for my money back and have still not heard from them and it is now 27/6. Do not order from this company they take your money and do not deliver total sham.

13. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great seller

Great seller, good comunication

13. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Rasa,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item not recieved

Item not recieved. Said 3 days delivery. No updated shipping and don’t answer the phone. Do not buy. Will be taking this up with my bank.

3. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Marni,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance, and we’ll do better in the future.

We sincerely apologize for missing your call. We understand how frustrating that must have been. We have since called you back and updated you on the order status and assure you that we will follow up on your order until it is fully resolved.

Your satisfaction is very important to us, and we are committed to making things right. Please know that we are taking your feedback seriously and will use it to improve our services. If there is anything more we can do to assist you or if you have further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly.

Thank you for bringing this to our attention.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick service

Quick service - great price! Thank you!

5. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Kathryn,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order placed 2/06/24 items not received…

Order placed 2/06/24 items not received even though advised 3 business days.
Took £10 for delivery fee and items not arrived still.
Contacted them and they advised it would be delivered on Tuesday (9 days later)
Very bad service and very unprofessional.
Would not recommend.

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Adham,

Thank you for your review. We regret to hear about your frustrating experience but appreciate you bringing this issue to our attention.

We understand the disappointment of expecting delivery within 3 business days and not receiving your items on time, especially given your urgent need for them.

Our customer service team informed you that UPS typically does not ship over the weekend, which is why we anticipated delivery by Tuesday at the latest. We apologize if this information was not effectively communicated, considering your business requirements over the weekend.

As requested, we have processed a refund for your order to prevent any further delays caused by shipment issues. Your feedback is incredibly valuable, and we are committed to addressing these issues to ensure they do not happen again. We strive for professionalism and reliability, and we recognize that we did not meet these standards on this occasion.

Warmest regards,
The MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never received items!!

Never received items!!
Paid for 2 items, got a tracking number but they were never sent.
Rang customer support and they never answer the phones. I highly recommend NEVER using this company

5. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Alastair,

Thank you for sharing your feedback with us. We deeply regret that your experience did not meet your expectations. We strive for excellence, and it is disheartening to hear that we fell short on this occasion. Rest assured, we are committed to doing better in the future.

We sincerely apologize for missing your call, and we understand how frustrating that must have been for you. We have since reached out to you and issued a full refund for your order. Additionally, we apologize for the delay caused by the item being out of stock, and we were actively trying to source it.

Your satisfaction is incredibly important to us, and we are dedicated to making things right. We value your feedback and will use it to enhance our services. Please know that we are taking your comments seriously and will work diligently to prevent similar issues in the future.

If there is anything more we can do to assist you or if you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. We are here to help and want to ensure your satisfaction.

Thank you for bringing this matter to our attention.

Warmest regards,
The MAC Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service order arrived quickly…

Excellent service order arrived quickly on time and just as I ordered thank you 😊

17. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Lisa,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total scam

None existent products, backed up by non existent customer service.

They'll be kind enough to accept your money, and send you a tracking number, but your items will never be dispatched, and they won't reply to your calls or messages

Having to start a chargeback case against them.

All in all, it would appear that this is a total scam website.

7. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

After thorough checks, we could not find the client (Bill) in our system. We requested that he provide further details to help in investigating and resolving the issue, but he has refused to provide any details for us Therefore, please disregard this review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not great, customer service ok though

As a first time order I was sceptical of ordering frozen products online, and honestly I wouldn’t do this again, they’ve arrived defrosted, and stuck together, even though the parcel said fragile the delivery driver threw it down on the side.
The amount I ordered weren’t in stock, so I’ve had to source others from elsewhere, I would suggest maybe keeping a better record of stock for online purchases.
I definitely won’t be ordering from here again.

Since then, they have rectified the mistake made, and I have received a refund for the inconvenience, would I order from them again? No it’s not worth the hassle with frozen products in my opinion.

26. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Abby,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly value your feedback and want to express our sincerest apologies for the disappointment and inconvenience you experienced with your first order.

We understand how important it is for frozen products to arrive in pristine condition, and we're genuinely sorry that your items arrived defrosted and stuck together. We take great care in packaging our products to ensure they withstand the delivery process, and it's disheartening to learn that this was not the case for your order. We also deeply regret the mishandling by the delivery driver, as every parcel should be treated with care, especially when marked as fragile.

While we understand that the items arrived defrosted, this was actually due to a delay in delivery caused by the issue UPS raised of having your apartment number missing/ incorrect.. They tried reaching out for confirmation and had to later reschedule the delivery to the next day after it was updated.

Regarding the stock availability issue, we acknowledge the importance of keeping accurate records to prevent situations like yours from occurring. We are actively working on improving our inventory management system to ensure a more reliable and seamless shopping experience for our customers.

While we understand and respect your decision not to order Frozen items from us again, we sincerely hope that you will reconsider in the future. Should you ever decide to give us another chance, please don't hesitate to reach out. We would be grateful for the opportunity to regain your trust and provide you with the exceptional service and quality products that you deserve.

Thank you once again for sharing your experience with us.

My African Caribbean Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Met the Owner whilst placing and order

Met the Owner whilst placing and order. Very passionate and easy to talk to!!!!

6. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
My Africa Caribbean-Logo

Antwort von My Africa Caribbean

Dear Qwerty,

We wanted to take a moment to express our heartfelt gratitude for your recent review! Your kind words and positive feedback truly brightened our day and reaffirmed why we love what we do.

Your thoughtful review not only encourages us but also inspires us to continue striving for excellence in everything we do. Knowing that we've made a positive impact on your experience means the world to us.

At My Africa Caribbean, we are committed to delivering top-notch products/services and ensuring that each customer feels valued and satisfied. Your review serves as a testament to our efforts and motivates us to keep raising the bar.

Thank you once again for taking the time to share your experience with us and the world. We are incredibly grateful for your support and look forward to serving you even better in the future.

Warmest regards,
MAC Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr