Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If you’re buying from the UK, I would seriously reconsider ordering from Munawear. What isn’t made clear upfront is that the company operates from China, which makes returns far more difficult a... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Yes it’s Mrs Hughes again. Order MW643 This is my third review as Munawear have ignored my many emails asking when they will refund me for the items I’ve sent back to them following their retur... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a fantastic experience with the support team! Amelia went above and beyond to help me switch my order size at the very last minute, smooth and stress-free. My package arrived quicker than expect... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After trying several activewear brands, I stumbled upon Munawear, and I'm so glad I did. The stitching is flawless, the materials feel premium, and the designs are both chic and practical. Munawear un... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft
  2. Aktivbekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Quality You Can Feel Each piece is created with thoughtful details and timeless style that fits effortlessly into your day. From soft fabrics to clean silhouettes, we focus on essentials that help you feel confident and comfortable every time you get dressed.


Kontaktinformationen

2,9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

82 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointed and angry with…

Extremely disappointed and angry with this company, over five weeks ago I paid £50 for trekking poles, they ‘lost’ my first order, tracking didn’t update, two weeks ago I emailed them and explained I need the poles for a holiday coming up so I needed my money back but they said no and just send a new set of poles assuring me they would arrive quickly, they never arrived either! This website is a massive scam.

update, it’s been over a month and I have reached out to to support team three times for my money back, the tracking hasn’t updated and instead of being giving a refund I’m just being told to wait. I’ll be raising this with my bank

13. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi, we’re truly sorry to hear about your experience and how it affected your holiday. That’s not the experience we want for any of our customers. Losing an order and having delays like this is completely unacceptable, and we understand how frustrating it must be. Please reach out to our support team with your order details so we can investigate this immediately and make sure you receive a proper resolution. Your feedback is very important to us, and we’ll do everything we can to make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Design is both functional and stylish

After using the Waryn Ski Suit on several ski trips, I can confidently say it's one of the best investments I've made. The suit's thermal insulation kept me warm during sub-zero temperatures, and the windproof and waterproof features kept me dry in all conditions. The suit's design is both functional and stylish.

10. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you so much for sharing your experience. We’re thrilled to hear the Waryn Ski Suit has been keeping you warm, dry, and comfortable on your trips. It’s great to know the design hits the mark on both performance and style. We really appreciate your feedback and are glad it’s been such a solid investment for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

30-DAY RETURN POLICY IS A LIE!

30-DAY RETURN POLICY IS A LIE!

I ordered a dirndl- it didn't fit. I tried to return it with the very frustrating (likely AI) email service. They give so many excuses for why they can't refund me- 'it's bad for the environment to do returns, so take this 30% in-store discount or 15% direct refund'. They are thieves.

9. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi, we’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. That’s not the kind of impression we want to leave. Our team should always provide clear and fair options when handling returns, and we’re sorry if this wasn’t the case for you. Please reach out to our support team with your order number so we can personally review your situation and make sure it’s resolved properly.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

REFUNDS

DO NO USE if you are expecting a FULL REFUND if an item doesn't fit as they won't give you one, I did read the refund policy and no where does it say you will only get a partial store credit or partial cash refund, nowhere near what I've paid, steer clear

3. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi, thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing that must feel. Our goal is always to be clear and fair with our refund policy, and we’ll make sure it’s better explained. Please contact our support team with your order details so we can review your case and find the best possible solution for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I highly recommend the Frostmark Ski…

I highly recommend the Frostmark Ski Suit. It offers excellent weather protection while remaining comfortable enough to wear all day.

8. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you so much for your review. We’re thrilled to hear the Frostmark Ski Suit kept you protected and comfortable all day — that’s exactly what it’s made for. We really appreciate the recommendation and hope it makes every ski day even better.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This site is truly a scam don’t what…

This site is truly a scam don’t what ever you do take the chance of buying anything from them

In response to your reply
I ordered a 5XL coat I waited 3weeks when I rang to see where my item was as I had not received it they couldn’t give me an answer they reordered the item it took another2 weeks to finally take delivery to then find out that there sizing is wrong as the 5XL was to small I was at this point completely fed up and was going to send the item back but the process of returning was just another load of hassle so it’s in a cupboard still in its original packaging taking up space and survives as a reminder to always do more research before trusting an online company

7. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi, we’re really sorry to hear you had a bad experience. This definitely doesn’t sound right and we’d like to look into it immediately. Please contact our support team with your order details so we can verify what happened and resolve it for you. We take feedback like this seriously and want to make sure every customer gets exactly what they ordered.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Definitely recommended!

I recently got the Caden Ski Goggles and was pleased with their lightweight design and great anti-fog technology. Definitely recommended!

6. Oktober 2025
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you for the awesome feedback. We’re so glad to hear you’re enjoying the Caden Ski Goggles. The lightweight build and anti-fog tech make a real difference out on the slopes, and it’s great to know they’ve delivered for you. Appreciate the recommendation and hope you have an amazing time on your next run.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5 Stars!

After trying several activewear brands, I stumbled upon Munawear, and I'm so glad I did. The stitching is flawless, the materials feel premium, and the designs are both chic and practical. Munawear understands the needs of today's active individuals. 5 stars from my side!

3. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you so much for taking the time to share your experience. We’re thrilled to hear that MunaWear stood out for you after trying other brands. It’s wonderful to know you appreciate the quality of our stitching, the premium feel of our materials, and the balance of chic design with everyday practicality. Your 5-star feedback means a lot to our team. We’re so glad you found a perfect fit with us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you!

As someone who values both aesthetics and performance, Munawear delivers. Their activewear is not only trendy but also durable, making it a great investment. Thank you!

29. September 2025
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you so much for sharing this. We love hearing that you’re enjoying both the look and the performance of your MunaWear pieces. Knowing that they feel stylish and durable for you means a lot to us. We’re glad you see them as a great investment and can’t wait to keep you inspired on your active journey.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam site. It’s really Temu goods

Ordered trainers paid express delivery and they took over a month. They were £40 each, turned up different to what’s on the website. They were actually £6 shoes from Temu. This site is a scam site. They are asking me to return them to some Moldovan charity or have a discount. STAY AWAY FROM THIS SITE

27. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi, thank you for taking the time to leave your review. We’re really sorry to hear about your experience and we completely understand your frustration. This is not the standard we aim for and we’d like to make things right.

Please reach out to our support team at info@munawear.com with your order details so we can investigate this properly and arrange a fair resolution for you. We value your feedback and will use it to ensure situations like this do not happen again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy customer!

I bought the Zephyr Long Sleeve Crop Top for my morning runs. It's lightweight and provides enough warmth for early mornings. The oversized fit is comfortable. Happy customer!

26. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you for your kind words. We’re so happy to hear the Zephyr Long Sleeve Crop Top has been a great fit for your morning runs. Lightweight warmth and an easy oversized feel are exactly what we designed it for. Delighted it’s keeping you comfortable and confident out there.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

They're lightweight and comfortable!

I ordered Liam breathable mesh running shoes for a hiking trip. They're lightweight, comfortable, and provide excellent grip on rocky trails. The design is modern, and they dried rapidly after crossing the creek.

24. September 2025
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thanks so much for sharing your experience. We’re really glad to hear the Liam breathable mesh running shoes worked out so well for your hiking trip. Lightweight comfort, solid grip, and quick drying are exactly what we had in mind when designing them. It’s great to know they delivered on the trail. We hope they’ll keep you going strong on many more adventures.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jumpsuit Return

I bought an item from this company going by the measure they gave in the website but the item ended up being too big. I tried to return they gave me the run around telling me to send the item from UK to Moldova Ukraine Salvation Army. This is a new item if you would like to send items somewhere else you can do it yourselves but not relying on customer to paid that. Basically they don’t want to give you refunds- STAY CLEAR FROM THIS COMPANY THEY ARE A CON

22. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Alex, thank you for sharing your experience. We are sorry to hear that the size did not meet your expectations and that you were unhappy with the return instructions provided. We understand how frustrating that must have felt.

We would like to clarify that our refund and return policy is clearly outlined on our website, and our team follows these guidelines when processing requests. We can confirm that your case was handled according to this policy. If you believe there has been a misunderstanding or if you would like us to review your order again, please contact us at info@munawear.com.

We appreciate your feedback and will continue working to improve our communication and service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was looking for stylish ans comfortable

I was looking for stylish yet comfortable flip flops, and the Solara wedges fit the bill. The cushioned sole is supportive, and the design is chic. Perfect for everyday wear.

19. September 2025
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Barbara, thank you for your lovely review! We’re so glad to hear the Solara wedges give you both the comfort and style you were looking for. The cushioned sole and chic design make them one of our favourites too, perfect for everyday wear. Enjoy your new pair!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've been burned by online shopping…

I've been burned by online shopping before, but Icon changed that. The Aurelia jumpsuit showed up exactly as pictured—great fit, sturdy material, no surprises. Finally, a brand I can trust.

17. September 2025
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Christine, thank you so much for sharing this! We’re delighted to hear that the Aurelia jumpsuit was exactly what you expected.

We look forward to welcoming you back to Icon again soon!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Issued replacement, never sent

The shoes arrived, and before 30 days were up, one of them had already worn through with normal use. I notified them and they said they'd resend them which at first was excellent. However they did not, and are now ignoring any further contact from me. It's a shame because they were meant to be durable :/

4. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Busy Bee, thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear that your replacement didn’t arrive as expected and that you’ve had trouble reaching us. That’s not the level of service we aim to provide.

Unfortunately, we can’t locate your order details from this review alone. Could you please contact us directly at info@munawear.com with your order number so we can resolve this quickly for you? We’d love the chance to make this right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Product quality stands out

Ordering from Munawear was seamless, and the product quality stands out. I appreciate their commitment to comfort and durability in every item.

12. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Thank you so much for your kind words, Donna! We’re thrilled to hear you’re enjoying your products.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a fantastic experience with Munawear!

I had a fantastic experience with the support team! Amelia went above and beyond to help me switch my order size at the very last minute, smooth and stress-free. My package arrived quicker than expected, and the items look even better in person. Perfect fit, great quality. I'll definitely be coming back for more.

11. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Robert, thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that Amelia was able to help you with your size switch and make the process smooth. It’s wonderful that your order arrived quickly and that you love the fit and quality of your items.

We’ll be sure to pass your kind words on to Amelia, she’ll be thrilled to hear them. We can’t wait to welcome you back to MunaWear again soon!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My item did arrive but wrong size

My item did arrive but wrong size. Impossible to get a refund or replacement. Don’t buy fron this site

23. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Nick, thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear about your disappointment with your order. Our team has already been in direct contact with you regarding your request, and we’ve shared the outcome via email.

If you have any further questions or would like to discuss this again, please feel free to reply to our support team at info@munawear.com. We’re always happy to review concerns directly with our customers.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I believe this website to be a scam

I believe this website to be a scam, I ordered clothes for work at £54.99 and paid £3.99 for priority packing and tracking. 2 weeks later and I still haven’t recieved any items or had any tracking updates. After a week I emailed them and they said it’s definitely coming and now two weeks in, I have emailed again to be told don’t worry it’s coming but there’s an issue with the courier but never told me anything and again no updates on the tracking. After further looking I found the same clothes on Aliexpress for £40 cheaper. Also they say they are American based but I have seen that they also have addresses in Netherlands and Hongkong. Had to get my bank to retrieve the money due to them not giving me it. Stay clear.

21. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Munawear-Logo

Antwort von Munawear

Hi Steff, thank you for your feedback. We’re very sorry your order was delayed and that this caused frustration. We completely understand how disappointing that must have been.

We can confirm that your order has since been fully refunded, and we hope this provides closure on the matter. While courier delays can sometimes happen outside of our control, we’re reviewing this case internally to improve communication and ensure a smoother experience going forward.

If you have any further questions, please don’t hesitate to reach out to us at info@munawear.com.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr