Motorhome Kings Bewertungen 

193
•
TrustScore 5 von 5

4,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We are really pleased we used Motorhome Kings. They replaced our water pump , carried out a habitation check and managed to fix our broken sink cover by cutting some decent Perspex to size ( cheaper t... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing repair to my VW Campervan. Super quick. Super solid repair to the shelving unit. Very accommodating. Lush staff, Marie at the front desk is an absolute gem. Excellent costings too. Jus... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had issue with fridge intermittently not working due to issues with PCB. Previous repairs by other PCB specialists did not cure problems. After discussing issues with James, he promptly diagnosed... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First class service from start to finish Rang on the morning to say we could pick up early as van was ready, which helped an earlier start to our holiday. Exactly as described- all services inside... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Wohnmobil-Reparaturwerkstatt

Vom Unternehmen geschrieben

Motorhome Kings is a Motorhome and Caravan approved workshop based in Wallsend, Newcastle upon Tyne. We also cater for horse box repairs servicing and upgrades,


Kontaktinformationen

4,9

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

193 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,9

Alle Bewertungen

(193)

6 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Roller team 707

Hired the 707 roller motorhome. Excellent experience. Family loved every minute.

Very helpful staff , providing an excellent service.
Will definitely hire a motor home from Motorhome kings again.

Neil F

25. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service ! Def recommend !

Hired a 4 berth motorhome from North Shields for one week. We have enjoyed every minute. They fully explained the ins and outs of how things work very clearly. There was also a well thought out step by step guide (with pictures) inside incase of any problems. The van was clean and well equipped when we picked it up with a full tank of fuel. There was a phone number to ring if you had any questions or problems. Lovely people to deal with and we will most definitely be happy to use them again. We will be recommending them also to our family and friends.

23. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First motor home holiday - brilliant!

This was our first motor home holiday. We booked a 6 berth to give us a bit more room even though only 2 adults and 2 kids. Marie who dealt with the handover was very friendly and explained everything to us before we set off. We drove up the east coast of Scotland and back through the Cairngorms. Motor home was excellent, we had everything we needed, really enjoyed the experience. On our return, Marie met us again to do the handover which took no more than 10 minutes, very straight forward and professional. Already thinking of planning our next trip and when we do, it will be with Motor Home Kings, would highly recommend and already passed on details to interested Facebook friends. Brilliant!

21. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We got motorhome last year and was…

We got motorhome last year and was impressed by service and van. This year many things were broken in the van (we couldn’t even open a window due to an arm being broken) the maintenance is obviously lacking this time round. We noticed damage on the bumper which was noted by a line on the checkout form but on arrival back from our holiday they tried to blame the damage on us and said the line was for other damage. This damage has been repair previously and as a result it’s cost us £300. I question the honesty of this company. I also left some cash in the van along with my phone. I went back to pick up my belongings and they claimed to not know about the cash until I offered to go check as I knew where it was - they then found my cash. I will be going elsewhere in the future

18. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Dear Katherine

We’re sorry that you feel our maintenance was lacking and I will pass this feedback on, but we are surprised since it’s not what people normally say about our motorhomes or the team in North Shields.

We apologise that you had a van with a faulty window – this is something we will obviously pay more attention to but I’m not sure what else was broken as you only listed one thing, and apart from the bumper that you damaged, we couldn’t find anything else that needed attention.

I am offended that you call our honesty into question and I can only think that you wish to insult us because we charged you for the damage that happened to our motorhome, whilst in your care. Your husband certainly made his feelings clear whilst at the depot, which was quite frankly, disgraceful.

For the record, when we saw that you had left your phone on our desk we telephoned your husband as soon as we could to let you know. At that point, we had no idea that you had left £8.00 odd in change, in the motorhome. It transpired that the envelope containing the cash had been filed in lost property. Thank goodness you remembered and we were able to give it straight back to you.

We all agree that it’s a great idea that you go elsewhere in the future.

Kind regards
Motorhome Kings

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First experience hiring a motor home

First experience hiring a motor home. It was so comfy, all the facilities were great. Brilliant service from Marie who even rang us on her day off to help with a query about the boiler. Would highly recommend motor home kings and we will be hiring again!

13. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

👍🏽

👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

4. August 2021
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Couldn't fault the van BUT ☹

Couldn't fault the van, cleanliness and handover but couple of things upset us a bit.
The deposit does not automatically come back and has been a bit of a chew getting it back.
A wing mirror was damaged and the charge which I thought was a bit excessive was given with no discussion. We had photo evidence of who damaged it and there registration but they said it was something we had to pay for and not the insurance company to follow up. The figure was done strait away over the phone while away without looking at it and was for a full total replacement.
One of the speakers was not working on the radio and one time the vehicle would not start when we were far away from anywhere. We were informed to call out there recovery but after 45 minutes on hold and no answer we tried it again. Luckily it started this time. It seemed to be a fault with the starter motor. We informed them of this and they said hopefully just a one off with no offer of replacement vehicle etc.
For the rest of our holiday we were worried if it would not start again and had to plan our stop offs in places where there was amenities so unfortunately missed out on some places we wanted to visit.
I thought with this they might of considered some leeway with the wing mirror cost but no.
We probably would of used them for a couple of times a year but this has made us rethink our plans.

28. Juli 2021
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

…bike trip Scotland

from booking to returning the process was so easy and staff very helpful and friendly would defiantly recommend

7. Juli 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thanks very much Cath.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A fantastic way to travel and enjoy a holiday

All credit to Motorhome kings, the motorhome was clean tidy and everything worked a treat the shower was hot, the cooker worked great, the WiFi was brilliant, the bed was really comfortable. Honestly could not fault the motorhome or the customer service would 100% do it again and recommend motorhome kings to anyone.

Thank you very much!

6. Juli 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you for the great review Charlie.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent 1st outing in a motorhome

Excellent 1st outing in a motorhome. Thanks to Louis and Marie for explaining the workings of the van to two complete novices. Both were a tremendous help in putting our minds at ease for our first trip. The van was excellent and I wouldn't hesitate to recommend Motorhome Kings for vehicle hire, especially to first timers!

1. Juli 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you for your review Melvin.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, very helpful staff and motorhome was a very different holiday would certainly recommend both holiday with a difference and motorholme kings would be my choice.

1. Juli 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you very much for your review Peter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic journey from start to finish

Fantastic journey from start to finish. I couldn’t recommend this his company enough. The motor home was beautiful and the customer service was excellent. I will %100 be using this company again.

30. Juni 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thanks very much Kelly!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, very professional but with a friendly feel. Helpful and nothing was too much trouble, also the best motorhomes out there!

30. Juni 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you very much James :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was the second time we’ve rented…

This was the second time we’ve rented with Motorhomekings, brought back by the great experience from booking to drop off. The team can’t do enough for you and the motorhomes are top quality and nipping clean. We had a fantastic time and didn’t want to give the vehicle back at the end of our holiday. Will definitely be back later in the year.

30. Juni 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you very much Neil, we look forward to seeing you again :)

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, Motorhome was in perfect condition. Very good on fuel consumption considering it’s size. Everything you need is onboard. Deposit was returned as promised on time and infull. Everyone was helpful, excellent company to deal with

29. Juni 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you for the great feedback Thomas

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service, motorhome was in great condition. Would definitely rent from Motorhome Kings again.

26. Juni 2021
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you Steven. Hope to see you again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The ideal time to experience a…

The ideal time to experience a motorhome. A first for us, made more enjoyable by the quality of the motorhome and the first class professional and friendly service extended to us by the staff at MotorhomeKings both on collection and return. We will return.

20. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Motorhome Kings-Logo

Antwort von Motorhome Kings

Thank you very much Ian.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr