Mollipopclub Bewertungen 

28
•
TrustScore 2.5 von 5

2,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered three bags and I received them within a week from my order and I ordered the watermelon bomb and the pink lemonade and they’re really good. They taste really good and they do relax you. Yes... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am so addicted. I always get four or better bags. Patiently waiting on my next order. You cant lose, like i said they are addictive Thank you Rose GREAT TASTING especially my favorite Pink lemo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was never refunded for the product not received in my order. You admitted it did not ship there was problem on your end not mine. Then you said you were resending even though I asked for refund over... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Per their website “Orders typically ship within 1–2 business days. Delivery times vary by location, but most U.S. orders arrive within 2-5 business days. You’ll receive tracking once your order ships... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

28 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,7

Alle Bewertungen

(28)

28 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 5/6/2026

Ordered 5/6/2026. Never sent product. Emailed them and they make excuse after excuse. Been a whole month. Disputing transaction now with my bank. Scam company.

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry to hear this and understand the frustration of the wait. We're working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not Worth The Hassle

Been a month, no product. I contacted them twice to cancel but they won't. Their position remains that "there has been a delay but now they are preparing the shipment." First they offered me a 15% coupon and then a 50% coupon. Obviously I do not want to give them more of my money. lol.

edited to reply: I e-mailed so many times before writing the original review. Eventually the product did come, but the whole thing was ridiculous and absolutely not worth it.

In fairness, since I did eventually recieve the suckers, I will edit the title from scam to "not worth hassle."

28. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry to hear this and understand the frustration of the wait. We're working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam

Also ordered 5/2, order never shipped. Gave the run around in emails about made up delays. When I requested a refund, crickets. I already put in for a charge back with the credit card company. Don't buy from this fraudulent company

2. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry to hear this and understand the frustration with the delay. We experienced specific delays in May and June and are working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 5/7

Ordered 5/7. Got the confirmation email for the order saying that due to severe weather in the northeast orders might be slightly delayed. Get another email on 5/20 saying there's logistic issues affecting shipments headed to my area. Why keep giving everyone a 15% off code. Nobody in their right mind is going to order anything again from a company that can't even send out the initial order.

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry for the delay and understand the frustration. We experienced specific delays in May and June due to weather and logistics issues, and we're working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Delivery took a while due to out of…

Delivery took a while due to out of stock issue which is understandable since it is a new company but as soon as I receive the lollipops it taste great and effective for me. I love the new flavor Blue Raspberry and Watermelon.

17. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

Thank you so much for your patience and for giving us a chance despite the delay! So glad you loved the Blue Raspberry and Watermelon flavors — we'll keep making sure new flavors like these are worth the wait. Thanks for being an awesome customer!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Customer Service is Non-Existent

I ordered on 5/8 and it's 5/15 and my order status has not been updated. I emailed customer service and no response. I even paid the $9.99 for expedited shipping and NOTHING. I will never again order from this company. I want my money back.

8. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry to hear this and understand the frustration, especially after paying for expedited shipping. We experienced specific delays in May and June due to weather and logistics issues, and we're working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can look into this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t Expect Timely Shipment of Order

Per their website “Orders typically ship within 1–2 business days. Delivery times vary by location, but most U.S. orders arrive within 2-5 business days. You’ll receive tracking once your order ships.”
Placed order 5/8. 5 business days later my order still hasn’t shipped. My current status says “We're preparing these items for shipping.” I have sent multiple emails with no response.

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service & shipping

I placed an order on May 2nd. It is now May 14th & the order has not shipped. Ive asked politely FIVE times to cancel & refund my card. Has not happened. Also, company outright lied- citing "severe weather in the northeast " as the cause of the delay. I live in the northeast and there is no such weather.

2. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mollipopclub-Logo

Antwort von Mollipopclub

We're sorry for the delay and for not processing your cancellation and refund request sooner — that's not the experience we want for you. We did experience broader logistics and stock issues in May and June that affected shipping across the board, and we're working diligently to grow our team and fix these issues. Please email us at support@mollipopclub.com with your order number so we can get your refund handled.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr