Autobedrijf Melse Bewertungen 12

TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Autohändler
  2. Automarkt
  3. Kfz-Ersatzteilgeschäft
  4. Gebrauchtwagenhändler

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Auto Melse is uw dealer voor nieuwe auto's en occasions van Seat Skoda en Kia in Goes, Vlissingen en Terneuzen. Bekijk nu ons aanbod!


Kontaktinformationen

  • Industrieweg 31, 4382 NA, Vlissingen, Niederlande

  • melse.nl

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

12 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Geen garantie!

Dit bedrijf verkoopt auto's die niet eens door de APK-keuring komen, tot aan de voordeur garantie! Zie onderstaande mailwisseling!

Goedemiddag,

Je had gistermiddag ook nog gebeld naar mijn collega M. begreep ik en haar ook deelgenoot gemaakt van je mail.

Vanochtend hier besproken en wij allen delen mijn eerste reactie dat wij deze kosten (hoe klein ook) niet gaan vergoeden. Garantie is volgens de afgesproken termijn en die is ruim verstreken. De Ford is ruim twee jaar geleden verkocht met een complete en fraaie look. Niet wetende vanuit onze kant (en jullie kant idem) dat de koplampen niet door een eventuele APK keuring zouden komen. Dat is jammer, maar je ziet hier dat andere landen andere wetten.

Toch een fijn weekend gewenst en nog veel fijne en veilige kilometers.


Met vriendelijke groet,
Patrick Kaijser

Melse Vlissingen
Industrieweg 31, 4382 NA Vlissingen
T: +31 118 415 220
M: +31 643769293

Verzonden: woensdag 10 juni 2026 08:58

Goedemorgen,
Zoals afgesproken wordt mijn verzoek meegenomen in het tweewekelijkse aftersales- en garantieoverleg. Ik begrijp dat de termijn van twee weken nog niet is verstreken, maar ik wilde graag informeren wanneer dit overleg plaatsvindt en of er inmiddels al iets meer bekend is over de behandeling van mijn verzoek.
Alvast bedankt voor je reactie!
Vriendelijke groet!

Op 2 jun.:

Dankjewel Patrick!

Ik zie je reactie graag tegemoet!

________________________________________

Goedemorgen,

Ik zat gisteren in gesprek vandaar dat ik niet opnam en daarna ook niet doorverbonden kon worden.

Heb je mail gelezen en de boodschap vanuit onze receptie doorgekregen. Ik neem je verzoek mee in ons tweewekelijks aftersales en garantie overleg. En je hoort er dan van. De Ford is nu goed in ieder geval goedgekeurd voor de komende twee jaar dat is fijn.

Met vriendelijke groet,
Patrick Kaijser

Melse Vlissingen
Industrieweg 31, 4382 NA Vlissingen
T: +31 118 415 220
M: +31 643769293


Verzonden: maandag 1 juni 2026 13:43

Beste Patrick,
Onlangs heb ik een auto gekocht, na aankoop is gebleken dat er folie was aangebracht op de koplampen van de auto.
Bij controle bleek dat deze folie niet is toegestaan en dat de auto in deze staat niet door de APK-keuring zou komen. Om de auto aan de wettelijke eisen te laten voldoen, heb ik de folie laten verwijderen. Hiervoor heb ik kosten moeten maken.
Ik heb geprobeerd hierover telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas was je niet bereikbaar. Daarom leg ik mijn verzoek via deze e-mail aan je voor.
Aangezien de folie al op de auto aanwezig was bij de aankoop en de auto hierdoor niet aan de APK-eisen voldeed, vraag ik vriendelijk om de door mij gemaakte kosten voor het verwijderen van de folie te vergoeden. Hierbij stuur ik de factuur.
Ik hoop dat we dit in goed overleg kunnen oplossen en zie een reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet!

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aanrader

Jaren geleden een Seat Leon gekocht bij Melse. Was zeer tevreden over de de auto en de manier hoe het personeel met de klant om ging. Daarom deze keer bij Melse een Seat Ateca gekocht. Vandaag de auto opgehaald. Professioneel bedrijf met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Bedankt Wouter voor de goede service.

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fijne auto gekocht bij Auto Melse

Fijne auto gekocht bij Auto Melse. We rijden nog niet heel lang met de auto maar het voelt goed. Prettig geholpen en contact met verkoper Wouter en afwikkeling heel netjes.

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Slechte garage

De Peugeot die ik bij de garage Melse kocht had direct na een maand heel veel verborgen gebreken zoals kapotte koppeling cilinder, kapotte uitlaat, een motor die in de soep liep doordat de distributieriem brak en tevens een kapotte vacuümpomp daardoor.
De garage repareerde de auto maar niet goed er moest eigenlijk een nieuwe motor in. Dat deed hij niet, hij wachtte tot de wettelijke garantie afliep zodat de kosten voor mij waren. Hij kwam ook niet met een oplossing. Vaak genoeg om gevraagd.
Kortom bij deze garage moet je niks kopen, hij liegt over zaken en is onbetrouwbaar.
Kortom een oplichter.

30. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Oprechte aandacht en vakkundig advies

Een aantal weken geleden mijn auto ingeruild en een nieuwe auto gekocht bij Autobedrijf Melse. Wat mij betreft een absolute aanrader. Vriendelijk, behulpzaam en enthousiast geholpen. En naderhand ook nog even die interesse hoe de nieuwe aankoop bevalt en of er nog vragen zijn. Je bent hier geen nummer maar een klant/ relatie.

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Garage Melse Goes

Opel Corsa hier gekocht nadat ik bij merkdealer in de buurt slecht behandeld was.
Auto stond netjes klaar voor inspectie en proefrit.
Verkoper nam daarna uitgebreid de tijd om alles door te spreken. Ook 2 nieuwe voorbanden was geen enkel punt van discussie.

Top bedrijf waar klant nog klant is, en waar men tijd neemt voor je.

6. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Onze opel insignia tourer gekocht en…

Onze opel insignia tourer gekocht en netjes geholpen en de afspraken die we aangaven wat verandert moest worden was bespreekbaar en volgens afspraak nagekomen .
De verkoper was fatsoenlijk en betrouwbaar eigelijk wat je ook verwacht . Wel goed te merken dat verkoper is beetje druk en door duwen is maar wel met fatsoen.

7. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Goede en betrouwbare dealer!

Keurig nette dealer die mij een mooie auto hebben geleverd. Alles uitgevoerd zoals afgesproken en zelfs nog iets meer.
Goed geholpen bij de inname van mijn vorige auto en prima aflevering van de nieuwe.
Aanrader!

5. Februar 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Een tweedehandsauto via internet…

Een tweedehandsauto via internet gevonden bij dit bedrijf. Ik woon zelf 200km van het bedrijf af en kende het nog niet. Vriendelijke ontvangst, bij aflevering aangenaam verrast doordat niet alleen de geschreven contractafspraken nagekomen waren maar ook de zaken die mondeling gezegd werden tijdens eerste bezoek zoals we maken de remmen wel in orde (--> daadwerkelijk 4 nieuwe remschijven gemonteerd). No nonsense, tot nu toe perfecte service, nog 6 maanden bovag garantie, maar hopelijk niet nodig natuurlijk.

10. Februar 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr