Luxe Lenses Bewertungen 33

TrustScore 2 von 5

2,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have ordered from them for years and now when I try to check out the same item I’ve always purchased it tells me they don’t ship to the US. There is no explanation as to why or any information... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Buyers in Canada be aware that I had to pay duties before I could receive my parcel. it was about $30 ADDITIONALLY. The issue is not to pay that but that it was unexpected: usually companies take car... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible customer service. Paid $24 for express (3-4 day) shipping to receive a package a week late. The company takes no responsibility and has no empathy for any unforeseen circumstance that may... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am so happy to have found Luxe Lenses. I can’t tell you how many knock off solitica contacts I have received from horrible websites but luxe lenses sells authentic solitica, every color option, and... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Kosmetikindustrie

Vom Unternehmen geschrieben

LuxLenses.com authorized retailer of Solotica colored contact lenses.


Kontaktinformationen

2,2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

33 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Most realistic, finely detailed and true to color

I purchased my Lux Lenses on Friday the 12th at 11:40 pm and they were delivered Wednesday the 17th at 9 am. Please keep in mind your purchase is coming all the way from Dubai and if you order over the weekend those days are not counted at buisness days. International shipping is subject to inspection at any time and may delay your delivery date. Lux Lenses has absolutely no control over international inspections. I was aware of all of theses things when I ordered and was expecting my shipment Thursday. I was pleasantly surprised when it was delivered Wednesday early morning. Now onto the lenses! I ordered the Cloeique Flourite Lux Blue Green Lenses with no prescription. Please check out their instagram to see what lenses will look like with certain eye colors and keep in mind that color payoff will vary based on the natural color of your eye. My lenses are beautiful and they are very true to color over my dark brown eyes. I’m excited to order again and again from Lux Lenses. Please read the instructions before using your lenses and be prepared to care for them so they last! Thank you Lux Lenses for sending me such a stunning set of lenses. These are easily the most realistic, finely detailed and true to color lenses I have ever owned. Sending love and positivity to Lux Lenses, be safe and stay blessed!!!❤️

17. Juni 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Dear Sarah,
Thank you so much for your detailed review. We appreciate your time and support for our business during such hard times. Stay safe!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

lenses were different colour

i received my contacts the other day and had no problem with the delivery, but had an issue with the contacts. Ive always recommended and used this company as my go to for any lenses and i have never had an issue before as they are comfortable to wear. I regularly use to order the same colour numerous times but on this occasion thought that i would try something different. I tried them on today and realised that both contacts are different as one is a lighter shade of green and the other is much darker and you cant really tell i have a lense in that eye. Not only are the contacts pricey but you expect the product of purchase to be up to the standard of the price you pay. Very disappointed!

8. Februar 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Hi Tasleem, we are sorry to hear that the lenses were not exactly identical in color. We have received your email and will issue a replacement for you. This is very rare but can happen in all colored contact lenses brands as its a defect during the printing process. Thank you for your support and understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

By far the BEST contact lenses I have…

By far the BEST contact lenses I have ever tried. So comfortable and you can't even tell it's not my own eye color unless you come really REALLY close or use a magnifying glass lol! The service was great too I got my order in 3 days as promised on the site. I will definitely buy again.

21. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great website and fast delivery

Great website and fast delivery.
Update: I have been wearing my contacts from luxe lenses daily and absolutely love them! They are super comfortable so natural looking and I get compliments all the time.

17. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was my third order with Luxe…

This was my third order with Luxe Lenses and I really love their lenses. I have tried Solotica and Cloeique and both are comfortable and very natural on the eyes. I highly recommend the Cloeique Flourite Luxe for those looking for light blue lenses with a border because it is the best one I have found and I am a contact lens wearer since 10 years so I know what looks good when I see it. It has a medium coverage over the eye so it gives the most natural look without those weird looking dots you see when you're close. I sent my review to Luxe Lenses and they asked me to share it here so here it goes. I give them 5 stars for speedy delivery, honest customer service reps and good quality products.

I have dark brown eyes by the way and my skin tone is light-medium.

8. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Thank you so much for your feedback. This means a lot because we have thousands of happy customers but unfortunately only the very few unhappy ones come on here to share so we need our happy customers to share here as well so thank you! 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t bother

Horrible customer service. Paid $24 for express (3-4 day) shipping to receive a package a week late. The company takes no responsibility and has no empathy for any unforeseen circumstance that may occur. In short, they do not value their customers. My first and last experience.

In reply to Luxe,
You did not send a second package, I asked for a refund because it would not arrive in time.

27. Oktober 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Dear Anonymous, we remember your case as it was the first time we experienced a delay in delivery which was caused by US customs holding your package for inspection. We do care and in fact offered to send you a second package which you would have received shortly after you contacted us so we did our best to fix the situation. Customs is a government agency and when they choose to hold a shipment it is not our fault and there is nothing we can do about the delay. And yes you are correct we gave you the refund immediately as you refused the second package we offered to send. We are sorry about your frustration but we don’t think we deserve the review you have left as we did try our best to help.

To help us understand what we could have done better kindly explain what you expected that we did not do: This is what took place:
1) We shipped your package on time.
2) US Customs and Border Protection selected the package randomly for inspection.
3) We immediately emailed DHL and made follow up calls to find out how long this was going to be delayed.
4) When it took more than 48 hours we offered to send you another package
5) You asked for a refund instead and we agreed immediately.
6) You received a refund.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Buyers in Canada be aware…

Buyers in Canada be aware that I had to pay duties before I could receive my parcel. it was about $30 ADDITIONALLY. The issue is not to pay that but that it was unexpected: usually companies take care of this themselves. I have ordered contact lenses from other UAE based companies before and this did not happen.
I got two pairs of contacts about $50USD each. Cloeique contacts are comfortable. The color could have more depth to it. Also, due to the extra charges they became more expensive than solotica lenses, because altho soloticas have a higher price tag, they will last you 1 year but cloeique last 6 months.

17. Oktober 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Hello, we are sorry to hear about your experience with taxes and customs charges in Canada. Unfortunately we have no control over the taxes charged by Canadian customs at the border. This is clearly stated during checkout in our terms and conditions which you need to read and tick before placing your order. Some companies place fake low values of 1-$5 on their shipments so you don’t get charged customs but this is an illegal practice. If we were to pay customs charges on your behalf we would not only be making 0 profit we would be losing on every sale which would mean we would no longer be in business unfortunately. We are happy however to put a gift value on your order and this may remove the customs and duties at borders but you need to leave us a message during checkout so we do this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The color is not as described.

I confess Im very frustrated.
The shipping was fast and I got super excited but unfortunately the color is not as described. It doesn't match the picture.
I got a Ice one because according to te picture was the color that would be closer to my previous one from another brand.
Turns out its too light and they dont accept returns.

10. August 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Luxe Lenses-Logo

Antwort von Luxe Lenses

Dear Barbara,

We are sorry for your frustration. Solotica Ice is the lightest shade of blue in the range. We have clearly described the color as “light blue” and have shown 4 different photos of how the lenses look on different person’s eyes so when you say the color is not as described it is an unfair description of what we have presented on our website. We do our best to include all the details and ensure that you are fully informed about what you are purchasing from us.
We have also clearly explained in the listing for Ice that the final outcome of colored contact lenses depends on your natural eye color and skin tone. The following is what we have included as well under the description “Solotica lenses can look different on different eyes. The lenses are made up of tiny pixels of color that will blend with your natural eye pigment to create a resulting color unique to you. ”

Our customer service team is also alway ready to help you choose the best color so please make sure you reach out to us next time so we can help you select a color you will be happy with.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had been following this company on…

I had been following this company on Instagram for a while and finally took the plunge to try these lenses that appeared so unbelievably natural on the eyes and I LOVE it! They look so good I couldn't believe my eyes. I ordered the Cloeique brand in Aqua Luxe because they where cheaper and I'm really happy. Because the review here motivated me to shop I thought I should leave my review too. Shipping was fast I got my order in 3 days.

30. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr