locketloves.com Bewertungen 635

TrustScore 3 von 5

3,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

True to size (UK26), comfortable, no sagging fit perfectly. On 31 August, I ordered Just Like Jess & Night Meadow, both with side pockets. The stitching is excellent, fabric washes well. On 13 October... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Originally good quality then went downhill massively before eventually going into liquidation which falls on the tax payers as then just 2 months later they've opened in a slightly different name. Thi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company and great products. Variety of different patterns makes it difficult to choose! Never had to send anything back and their customer service is second to none. At first some products may s... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Quite honestly shocked that they are still trading in the same slippery manner. Bankrupt last year, back immediately under a slightly different name but same tagline, same dishonest owner constantly b... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

3,2

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

635 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

True to size, Quality reliable, I recommend.

True to size (UK26), comfortable, no sagging fit perfectly. On 31 August, I ordered Just Like Jess & Night Meadow, both with side pockets. The stitching is excellent, fabric washes well. On 13 October, I ordered Magpie Mandala & Midnight train to Georgia, both with side pockets. Again, excellent, quality, fit, wash all very good. These leggings cheer me up, making exercise more manageable. Ordering is easy, communications good, product information good.

13. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thanks so much for the review, we really appreciate it

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super leggings

Super leggings - and with pockets!! This is my third order from Lucy Locket Loves and I'm confident that this will be as high quality and comfortable as the previous ones

30. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review the product, we really appreciate it.

Admin Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Love the vibrant colours and patterns

Love the vibrant colours and patterns, fit is good, sadly never seem to get many styles in capri option, my favourite length, as the full is often a bit short in the leg for me, overall highly recommend and they do last well

28. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review your items. We will take your feedback on board when placing orders for future patterns.

Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have used LLL on numerous occasions…

I have used LLL on numerous occasions and have been perfectly happy with the quality and price of the gym items. I’ve also brought some casual leggings which fit well. I love the unique patterns and designs and quite often get comments about the designs and I let people know where I’ve purchased them from. My only little niggle is I’d like to see more gym T-shirts to help match your activewear. Keep bringing out your unique designs.

17. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review your order. We will take your feedback on board about the tees and will look into bringing these back.

Admin Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Nice shorts, need better communication

I ordered active shorts and they are lovely. I initially ordered a size too small and was given the go ahead to exhange. The customer pays to send the exchange, this is policy and as its a small business I accepted this. After my return was sent, I received very little communication. It took a while to turn over, which I understand, but a bit more communication would have been a lot better as I had paid to send expensive shorts back, and it was a worry not to hear anything for so long. New shorts arrived and happy with fit and quality.

31. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello

Thank you very much for your feedback. Firstly, we are very pleased to hear that you love the product.

We have taken your feedback on board for our return process and are looking into ways of making the communication better. The fulfilment centre works on a 10 working day turnaround, especially in busy periods, to process returns. We understand that between your return being accepted, and your return being processed, there is no further communication which can be frustrating and worrying if it is 10 working days from receipt before you hear anything else.

We are working with the fulfilment centre to see how we can remedy this situation and thank you for your feedback, it really does help us to improve our service.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

PT Here - Comfy, snug and stretchy. Pleased!

As a personal trainer I own lots of pairs of gym leggings. This was the first time I’d ordered from Locket Loves and wasn’t sure what to expect.

When they arrived they were,
fortunately exactly as they looked on the website; identical colour and pattern and they are very snug, comfortable and good quality.

My personal experience has been a positive one.

31. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for sharing your experience, we really appreciate this. We are so pleased you love your items.

Kind regards
Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product as usual

I ordered 2 pairs of Christmas design leggings on a BOGOF offer, which arrived in good time. Tried on last night and am very pleased with the product and the fit. I've bought many pairs of leggings from them over several years and have always been happy. They fit well, wash well, and last ages. I prefer the side pocket actives but also own casuals, shorts and crop tops, all of which are very good too.
I already reviewed the ordering experience and website, but the actual product and delivery deserve a much better and therefore a separate review.
A super product.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review the products! We really do appreciate this.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic fit

Having lymphedema in my left leg I found other brand just don't stretch enough without sizing up from medium to XXL making them not fit for purpose

Not with LL they fit perfectly the stretch is amazing

Love LL

Oh and the colours and designs are Incredible too

Love Suzy

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello Suzy

Thank you so much for your lovely review, we really appreciate you and your support.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I keep coming back for more

I’ve been a customer for many years and was super happy to see them make it through a difficult situation. I love the array of funky designs. I live in the causal leggings- the designs hide my dogs paw prints very well and the fabric doesn’t tear under his claws. I’m tall and I find the leg length on the casuals is good (the actives come up a little short on me)

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello, thank you so much for your lovely review! We do hope that we can one day offer a specific petite and tall range. Watch out for some new casual arrivals!

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company and great products

Great company and great products. Variety of different patterns makes it difficult to choose! Never had to send anything back and their customer service is second to none. At first some products may seem expensive but the quality of the clothing is brilliant - I've had leggings for 5+ years, they wash brilliantly no shrinkage or bobbling!

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello,

Thank you so much for taking the time to review! We really appreciate you and your support.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Price increase / quality decrease

I already own two pairs of the black active leggings bought in a size 18 back in 2023 (£39 at the time). I’ve put on a little weight since then so decided to order a size 20 in another two patterned pairs (I was a bit shocked the price had increased to £59.50 but was happy to pay it as I liked the quality of my previous pairs). Unfortunately, despite being a size up, I’ve found that my new pairs are tighter and shorter than the ones I bought back in 2023. This is very disappointing, especially given the price increase. Afraid I won’t be buying from here again. £60 a pair is just not worth it!

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review and for including your order number — we really appreciate that.

I can see you ordered our new UK-made activewear, which is priced at £59.50. These items are made here in the UK, and the higher cost reflects the increased production expenses involved in local manufacturing.

We’re genuinely sorry to hear that these didn’t meet your expectations. Your feedback is very important to us, and if the item meets our return criteria, we’d be happy to extend the return period so you have time to send it back for a refund if you'd like.

The activewear you previously purchased for £39 is still available on our website, now at £39.50 due to a small price increase from rising manufacturing costs.

If you’d like to discuss returning the UK-made items or need help with anything else, our Customer Service Team would be more than happy to assist — you can reach them at support@locketloves.com.

We’re really sorry this experience wasn’t a positive one, and we’d love the chance to make it right.

Kind regards
The Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best walking and excercsie legging…

The best walking and excercsie legging I’ve ever bought, I now have three pairs, the colours are amazing and they all fit and wash really well, phone pockets are big enough for my huge iPhone 12 and I love the back zip pocket for valuables.

2. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello, Thanks so much for taking the time to review the items. We really do appreciate this and thank you for your support.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic

The new leggings since coming back with a new name are lovely and great quality and stunning designs. Good service.

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thanks so much for your review, we really appreciate it.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No Customer Service , No wonder they went under

You rely on a website that shows they have stock of the item and size you pay for to actually have it in stock. Not the case here , I'm afraid. I ordered a pair of active wear shorts as a Birthday Present. I selected the correct design and size, checked out and paid for them on the 31st May. received a message to confirm they received order and had my money. Heard Nothing Since. However when I checked the order status on the 8th June , found that they had just CANCELLED the order. No Contact, No Explanation, No apology. Had to wait until 11th for my refund, Very Poor and Non Existent Customer Service.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=
17/6/25 Reply to locketloves response.
It’s a pretty bad carry on to try and make out you had no way of contacting me. Customers are REQUIRED to provide at least a telephone number , this is so LL can provide confirmation the order and money has gone through. They also provide a link to the order. They have no excuse to have NOT contacted me. In reality the system they operate should have shown the garment OUT OF STOCK , thus greyed out so I wouldn’t have wasted my time. I also note they make no apology for leaving me without a birthday present for my Daughter. Nice Work LL see you really care.

11. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and for including your order number – it’s greatly appreciated.

We’re truly sorry for the inconvenience caused. Unfortunately, your order did not include any contact details apart from the postal address, which meant we were unable to reach out via email to inform you of an inventory issue. As a result, your order was refunded on 6 June 2025, but we regret that we couldn’t notify you directly at the time.

Please accept our sincere apologies for the lack of communication and the disappointment this may have caused.

Kind regards,
The Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love Locketloves Active leggings

I love Locketloves Active leggings. They are bright, fun and fit beautifully. The higher waistband means I never lose them and there’s enough pockets to carry what I need with me. They wash well and keep their shape. I now have several pairs and love choosing which pattern to wear next to the gym. My no1 choice. Buying from them is just so easy!!

27. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review Locket Loves, we really appreciate it.

Admin Team xx

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing quality and great designs

Great customer service. No problem when I asked to exchange size. Fantastic quality shorts and leggings. For me the waist size is a little tight but actually after a few washes, they seem much better. Absolutely get comments all the time about my Highland Cow shorts

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thanks so much for taking the time to review Locket Loves and also the Customer Service Team. We really appreciate it.

Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've worn Lockets for around four years…

I've worn Lockets for around four years now and have always been so amazed with the quality. I am a dog groomer and wear Lockets to work, to the gym and on casual days off when I'm just running errands. The addition of the more sustainable UK made, recycled polyester leggings has been amazing as well.

29. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to review the product, we are so happy, thank you.

Kind regards
Admin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

But when they did arrive…

In the end i don’t know who was more entertained by the travels of my leggings. I watch the Royal Mail tracking in fascination as they remained on a status of delivered, while also bouncing from one sorting office to another almost making it to me once before heading south again but then finally, today, they were delivered. And they are everything I hoped they would be. I love the pattern, the material is good and thick as is the waistband! The width of the elastic in the waistband is a real differentiator for me from other brands I love. I gave Locket Loves a really hard time but they have remained engaged and courteous and have told me what they’re doing to learn and improve from this experience. Well likewise, if you feel strongly enough to leave a rough trustpilot review you should also leave an updated review when you see improvements. Thanks Locket Loves team, and well done to whomever at Royal Mail had the common sense to look up my address and apply the correct postcode. Good work.

22. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for taking the time to post another review, it really does help us a lot and your feedback goes a long way to help us improve for the future. We have spoken to the Customer Service Team who have updated us with the issues you have had, it seems like your parcel has had quite the journey! And well done to whoever at Royal Mail finally worked it out! We are so happy it all ended well and you love your products.

Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company as the quality of the…

Great company as the quality of the leggings is great. Fantastic fast customer service too when I accidently ordered the wrong size.

24. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for the review! We're so happy to hear the Customer Service Team are doing well too.

Admin Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lucy locket is a fabulous company…

Lucy locket is a fabulous company always help when I asked for it never have any complaints thank you Lucy lockets for coming back after you had to close I was so sad for the few months you closed xxxxx

13. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
locketloves.com-Logo

Antwort von locketloves.com

Thank you so much for your review, we really do appreciate it

Admin Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr