Joyfolie Bewertungen 

307
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rating: ⭐⭐⭐⭐⭐ | Stunning silhouette and so comfortable! "Joyfolie truly nailed the design on this one. The chocolate brown hue is sophisticated and deep. I love that the center front has a lace-up... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased the Lorna Impact Dress for my engagement photos. I’m a short, curvy woman and I felt like an FMC straight from a gothic romance novel. The dress fit perfectly and the long train added a le... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overall, I’m so pleased with the quality of the items I’ve received from Joyfolie! I’ve ordered quite a few pieces that are perfect for daily wear, but can also be mixed and matched for a fun look on... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give this company 1 million negative stars I would. I returned physical items I paid real money for. Joyfolie issued "store credit," but quietly expired it after just 60 days. Now they’... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Boutique
  2. auch in
  3. Bekleidungsgeschäft
  4. Damenmodengeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Find new, stunning designs and style in Joyfolie! Our Girls & Women's clothing and accessories will wow you! Stop by and shop today.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

307 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(307)

208 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Will not cancel an order when requested

Placed an order and they wouldn’t cancel it when I asked. Their return policy is opaque, and they refuse to cancel an order even if it was placed in error. You’d have to file a chargeback with your credit card company to try and get your money back.

6. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

We’re sorry to hear about your experience and truly appreciate your feedback. Our goal is always to provide a smooth and transparent shopping experience.
Please note that we are unable to make any adjustments, additions, or cancel orders after they have been submitted. Orders cannot be combined, so we encourage reviewing your order carefully prior to checkout.
We understand how frustrating this can be and are happy to assist you with any questions regarding placing an order to make the process as easy as possible. Your satisfaction is important to us, and we hope to provide a better experience in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

For the past 4 years I've ordered so…

For the past 4 years I've ordered so many girl dresses from this company. I never returned anyting. Even though sometimes the size runs a bit bigger for dresses I keep it.
Don't dry the clothes otherwise they shrink! I've learned that myself!
I like their fabric and I am grateful for their special offers that allow me to get more dresses at onces.
I will keep purchasing their dresses as I love their new collections all the time.
Daniela

29. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your wonderful review and for being such a loyal Joyfolie customer over the past four years! We’re thrilled to hear that you love our dresses, appreciate the fabrics, and enjoy our special offers. Your tips about sizing and care are so helpful, and we’re grateful that our collections continue to bring you joy. We can’t wait to share many more beautiful designs with you, and we’re so happy to have you as part of the Joyfolie family!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Joyfolie - Amazing experience!

I ordered a pair of boots and am so impressed by the quality of the product, the packaging and personal touch included within. These boots are GORGEOUS, well made and fairly priced. I will be ordering more products from Joyfolie!

20. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your amazing review! We’re beyond thrilled to hear that you love your boots and that the quality, packaging, and personal touches exceeded your expectations. Your excitement truly makes our day, and we can’t wait to delight you with more Joyfolie products in the future. We’re so grateful for your support and can’t wait to see what you choose next!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pleased with my purchase

The dresses and designs this business sells are unique and very different from what I see elsewhere. I purchased two dresses from this business. Both of them are worth the price in terms of quality and design. I would definitely purchase again from them.
My only issue was with the sizing. Both the dresses are XL, but one is slightly small on me and the other slightly big. I wish their sizes were more consistent.

24. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that you love the unique designs and quality of our dresses — it truly means a lot to us. We also appreciate your honest feedback regarding sizing, and we understand how important consistency is when finding the perfect fit. Your input helps us continue improving, and we can’t wait to welcome you back for your next purchase!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered 3 different items

I ordered 3 different times, the boots are literally among my favorites and i get compliments on all of them! I have several dresses, varying materials and quality on them. For the most part, they are very nice and I am not disappointed. A couple are a bit wrinkly, which is expected after shipping, but overall i love them, my husband loves them, and my mom loves them! Bralettes…adorable and super comfy!

14. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that you love your boots, dresses, and bralettes—and that they’re getting so many compliments.

It means a lot to us to know that our pieces are bringing joy to you, your husband, and your mom. We truly appreciate your support and kind words, and we can’t wait to continue bringing you more styles you’ll love!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Truly unique


I’ve been shopping at Joyfolie for years, and their dresses never disappoint! Every piece is beautifully designed, and truly unique. The attention to detail make their collections stand out. They always have the most beautiful, one-of-a-kind finds for children perfect for special occasions or everyday magic. Highly recommend!

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your wonderful feedback and for being a loyal Joyfolie customer! We’re thrilled to hear that our dresses and children’s collections continue to delight you.
It’s wonderful to know that the attention to detail and unique designs have made your shopping experience special. Your support and recommendation mean so much to us, and we look forward to continuing to bring magical, one-of-a-kind pieces for you and your family.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love all of JoyFolie clothing!

Love all of JoyFolie clothing!! Such beautiful pieces! The packaging & tags are even pretty! The sizing and quality is right on 👍🏻 💕

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you love your JoyFolie pieces and appreciate the attention to detail in our packaging and tags. It’s wonderful to know that the sizing and quality met your expectations.
Your support and feedback mean so much to us, and we look forward to delighting you with more beautiful pieces in the future!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order at your own risk

The dress I ordered looked nothing like the pic. Dress was too big. Got a discount on the dress so I was not able to return. So I lost $65. I wish I would have read more reviews or seen that they had 2 stars to begin with.

12. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

We’re sorry to hear that the dress did not meet your expectations. Our deep discount/final sale policy is clearly outlined on our website, and these items are not eligible for returns. We always advise checking the sizing chart on each product page to help ensure the best fit.
We also encourage customers to contact us upon receiving an item if there are concerns regarding fit or quality, as our team is happy to assist and provide guidance. Your feedback is appreciated and helps us improve for future customers.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love this brand

Every piece of clothing they sell is quality . I love the femininity of their clothing. Sizing is consistent, and fairly priced. Always Beautiful packaging and extras.

10. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that you love our brand and appreciate the quality, femininity, and consistent sizing of our pieces. It means so much to us that our packaging and extras also bring joy to your experience. Your kind words truly motivate us to continue creating beautiful pieces for our customers.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely LOVE this brand

Absolutely LOVE this brand! Unique, stunning pieces for a fraction of what it would cost elsewhere. I got my wedding dress from here and everyone is BLOWN away! It was comfy, stretchy, a show stopper and inexpensive in my opinion! They make the best dresses for dreamy photoshoots as well. Love love love!

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your glowing review! We’re thrilled you loved your wedding dress and that it made your special day even more magical. Your kind words mean the world to us, and we’re so happy our pieces helped create dreamy memories!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

deceptive

I think Joyfolie’s return policy is deceptive. I went into my order fully aware that discounted items result in store credit, but I do not consider a “new customer” code or a standard 20% off promotion to be “deeply discounted.” After using the welcome code, my return was only eligible for store credit, which then came with an expiration date only 60 days after it was issued.

In their response, Joyfolie said this is outlined in their policy, but nowhere did I see anything that clearly stated a basic promo code or new-customer discount would be treated the same as a deeply discounted item.

After doing further research, it appears that Joyfolie may be in violation of Massachusetts consumer protection laws. Under Massachusetts General Laws, Chapter 200A, Section 5D, gift certificates and store credits must remain valid for a minimum of seven years and cannot expire sooner. A 60-day expiration is not only unreasonable; it is not compliant with state law.

Sizes are also inconsistent, making ordering very difficult. I would not order from this company again.

4. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you for sharing your feedback. We apologize for any frustration caused. All information regarding returns and store credit can be found in our Return Policy. Returns on deeply discounted items are noted in Section 7. Store credit for orders with any discounts expires 60 days after the date of issue as these are promotional pricing, as outlined in Section 1.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cutest Boots

They have the cutest boots and they photograph so beautifully. My daughter wore them for hours and they were comfortable and she loved them.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for sharing your experience! We’re so happy to hear your daughter enjoyed wearing the boots and that they were comfy for hours, while looking amazing in photos!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful clothes and prompt service

Easy to maneuver on the website. Clothes are well made.

24. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you love our clothes and enjoyed your shopping experience. Your support means the world to us, and we look forward to welcoming you back to our online store soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful Brand

I enjoy this brand so much. With every purchase they send a very sweet gift and the quality of their products is really great. This fit is true to size and their outfits are stunning and customer service is great!

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for your sweet words! We’re thrilled you love your Joyfolie pieces and that our gifts and customer service made your experience special. Can’t wait to see you shine in your outfits!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I've purchased dresses from them for…

I've purchased dresses from them for the last two years but this past year their quality has really gone down hill. The sizing is SO inconsistent it's really hard to get something that fits, and then the return policy is awful. Now to top it off, I ordered a crimson/gold dress and received the bronze (mislabeled and mis packaged). They only give you like five days to return which happened to be during Thanksgiving so I got an email Sunday my return had been cancelled. They did reopen it but the item I received in exchange was the same bronze color (also mislabeled). So currently I've been charged twice for the same wrong dress (of which I only have one). When you reach out to customer service it's just copy paste AI bullshit you aren't talking to a real person. I won't be doing business with them anymore sadly.

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. The automatic reply you received was sent outside our customer service hours, not by AI, and our team always responds as soon as possible during business hours. We have informed you about the mislabel issue—while we do have the actual Gold/Crimson color available, due to a manufacturing mislabeling issue, some dresses were incorrectly shipped as Bronze/Brown, and we are actively investigating this to prevent it from happening again. We also offered a return or refund for the incorrect item, but we have not yet received a response.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service

I had a change to my order after I placed it. It was as easy as responding to the email they had sent with confirmation of my order. Quick response and they made the change.

1. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that updating your order was quick and easy, and we’re so glad our team could assist you smoothly. We can’t wait for you to enjoy your Joyfolie pieces!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

RETURN SCAM- LOST $100+

BUYER BEWARE: I had so much hope ordering from this site. There were good reviews so I thought I would try. I did not like this dress on me and it was a little big. I initiated a return. I had the package outside (as I paid for them to have it picked up) and no one came. They canceled my return, but then reversed the cancellation. Once they received it, they sent me a message saying that my return was denied for “no reason provided” Well I of course emailed them and they claimed there was hair on the dress and a smell. That was ABSOLUTELY UNTRUE. I tried this on for engagement pictures, didn’t like it, and IMMEDIATELY put it back in the original packaging. They sent me a photo that showed maybe a little blonde looking hair? (See photo) and I have dark brown hair. This is absolute robbery. If you need to do a return, good luck. They had the audacity to say I could pay them to have it returned back to me. In the email they also included that I could go buy more items because they are having a sale. Are you kidding? I will never purchase anything from a company that steals from their customers. This was SO disappointing. I would never send back an item for a return that was not in perfect condition. It wasn’t even out of the package for 5 mins. Spent over $100 for NOTHING. Lesson learned. Again, I attached the picture they sent me as their “reasoning”. It came to me wrinkled like that. Guarantee they will repackage it and sell it. I have never left a negative review on any site before, but this was absurd. NOT WORTH THE RISK.

24. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

Thank you for taking the time to share your feedback, we’re so sorry for the inconvenience and concern this experience caused. That is never what we want for our customers.

To clarify, carrier pickups are arranged through the shipping provider, and while we request the pickup, we don’t have control if the driver is unable to collect the package on the scheduled date. When that happens, the system automatically cancels the return. However, once you contacted us, we immediately reopened it so you could still send the item back.

When your return arrived at our warehouse, it went through our standard inspection process. The team documented visible hairs, dirt, and a noticeable odor, findings that were not reported to us prior to the return. If an item ever arrives in less-than-perfect condition, we encourage customers to notify us right away so we can help.

According to our Return Policy, Section 9, apparel showing hairs, stains, odors, or other signs of wear is not eligible for return. However, despite not meeting eligibility requirements, we still extended a one-time courtesy exception and issued a refund in the form of store credit.

We truly appreciate your feedback, it helps us continue improving.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great!

Impressive collection of apparel!

1. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

We’re thrilled to hear you’re loving our collection. Your support means the world to us, and we can’t wait for you to enjoy more Joyfolie pieces!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BEWARE OF THIS COMPANY

BEWARE OF THIS COMPANY! I recently purchased a pair of boots from them. When the order arrived it contained two right footed boots of different sized. I emailed them immediately (they do not provide a phone number). They made me send numerous photos to prove my claim. They also wanted me to pay for the return shipping. I finally got them to agree to sending a shipping label for UPS. I returned the boots immediately requesting a full refund. Although they took possession of the boots via their UPS carrier, they refused to refund my account. When the boots arrived back to their Texas location they acknowledged receipt (which I had proof of via UPS regardless). They claimed they needed to "inspect" the boots-which I had never worn and could not wear due to their mistake. About an hour later they emailed me that my refund was denied and refused to give a reason. The woman, Wendy, I had been communicating with advised that to get the reason why the refund was declined I had to speak with the person I had been communicating with on this claim-which was HER! I will be filing complaints with the Attorney General and US Attorney's Office.

10. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Joyfolie-Logo

Antwort von Joyfolie

We’re sorry for the frustration you’ve experienced. We wanted to clarify that upon inspection, the returned item showed a new stain that was not present in the photo you initially provided. As noted in our prior communications, refunds and exchanges are processed only after items are returned and inspected to ensure they meet our quality standards. We did not decline your refund request; we simply need to receive and inspect the item before issuing a refund, provided it passes our inspection. We appreciate your understanding.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr