Een ware nachtmerrie
Een ware nachtmerrie en het eind is jammer genoeg nog niet in zicht. December 2025 rolgordijnen aangeschaft, 5 stuks totaal. Ingemeten via Joe Benelli. 3 van de 5 had een kras. En 1 was te breed waardoor er schade is ontstaan aan mijn kozijn. We zijn nu dik een half jaar verder en ongelofelijk veel mails en apps en nog steeds niet opgelost. Ze hebben heel de bestelling er uiteindelijk opnieuw uitgedaan. En weer niet op orde. Allereerst kreeg ik 3 van de 5 gordijnen. De andere 2 waren toch niet doorgegeven. Weer wachten dus. Twee weken terug eindelijk laatste twee binnen. Verschillen de gordijnen van elkaar: ander handvatje, logo’s wel/ niet aanwezig. Rommelig geheel. Nu al weer dik een week aan het mailen en appen en nog steeds geen inhoudelijke oplossing. Ook de schade aan mijn kozijn is nog niet opgelost. Offerte een aantal weken terug ingediend en gevraagd naar doorlooptijd. Maar geen reactie. Contact met dit bedrijf verloopt dramatisch slecht. Deze aankoop heeft mij uiteindelijk veel meer gekost dan de prijs van het product. Meerdere keren vrij moeten nemen om in te laten meten, schade te laten bekijken, weer in te laten meten, bezorgen, weer bezorgen omdat de bestelling niet goed was doorgegeven. En dan alle tijd en energie die in de mails, apps en telefoontjes gaat zitten…… Ik wil zo snel mogelijk verlost worden van dit bedrijf. Als ik minder dan 1 ster kon geven had ik het gedaan.






