ihateironing Bewertungen 

6.350
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service is amazing. I landed in the UK over the weekend, arranged for Saturday pickup and Monday drop off. I was worried that team will overpromise and find a reason not to deliver on time…. But I... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I am extremely happy with Ihate Ironing. They're always on time collecting and returning my laundry. Theres always someone answering my phone calls. When theres been an issue they were quick to resol... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love I hate ironing What a fantastic service !!!! My washing machine broke - dirty clothes everywhere all in a mess.They came the same day I book it and delivred all super clean clothes the very... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My washing was collected on time and delivered back on time. The washing has been done to a very high standard and folded beautifully. Also delivered in really good quality bags that can be reused for... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Chemische Reinigung
  2. auch in
  3. Änderungsschneiderei
  4. Schuhreparaturwerkstatt
  5. Wäscherei
  6. Wäscheservice
  7. Waschsalon

Über ihateironing

Vom Unternehmen geschrieben

ihateironing is a network of professional dry cleaners offering on demand laundry and dry cleaning services, along with great customer service and convenient collection and delivery times that work around your schedule.

The service is simple - place an order in a matter of seconds, ihateironing will collect and clean your items, returning them washed and pressed less than 24 hours later. Serving the United Kingdom , New York, and New Jersey our flexible collection and delivery slots mean you don't have to deal with restrictive opening times and you can place an order 24/7 online.

Every item we clean is treated with care and respect by our highly experienced team of experts, who provide a world class cleaning service, every time. If you are looking for a dry cleaner near you then look no further than ihateironing.

Customer Support:
Monday to Friday: 7am - 8.30pm
Saturday: 8am - 7pm

Other services from ihateironing:

  • Alterations
  • Shoe repairs
  • Trainers cleaning
  • Wedding dress cleaning
  • Household textiles
  • Leather, Fur and Suede
  • Ironing
  • Duvet and Bed Linen

  • Kontaktinformationen

    4,3

    Hervorragend

    TrustScore 4.5 von 5

    6350 Bewertungen

    5 Sterne
    4 Sterne
    3 Sterne
    2 Sterne
    1 Stern

    Bittet Kunden um Bewertungen

    Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

    Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

    Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

    So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

    Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

    4,3

    Alle Bewertungen

    (6.350)

    626 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

    Bewertung abgeben
    Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    Flakey and unreliable

    The cleaning is good, the delivery terrible! As a regular customer, the actual cleaning and ironing is fine, but delivery and customer service is awful. Don’t ever bank on getting your things back when you need them (which has happened to me on multiple occasions!)and customer service - what customer service!!

    3. Oktober 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Darcie,

    We are very sorry to receive your feedback. We set a high standard for ourselves, and although we are pleased to hear that you were satisfied with the quality of our work, we regret that our service let you down.

    We understand the importance of your concerns and would like to assure you that we take your feedback seriously. Unfortunately, we have been unable to locate your account using the details provided. Could you kindly confirm your order details so we can address the concerns raised and work towards an appropriate resolution?

    We recognise that this has shaken your trust in our service, and for that, we sincerely apologise. We appreciate your patience and cooperation while we work to put things right.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    MESSY AND UNORGANIZED AND UNRESPONSIVE

    MESSY AND UNORGANIZED AND UNRESPONSIVE. If I can do zero stars I would. Promised 24 hours turn around and AFTER 24 hours they said it would be ready in 3 more days!! Terrible. We missed our suit and dress for the wedding we needed it for and didn’t get it in time.

    3. Oktober 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Dania,

    We are deeply sorry for the inconvenience caused by the delay to your order, and we truly regret letting you down.

    We take your feedback very seriously and are committed to ensuring that the matter is thoroughly addressed and that you are fairly compensated for your experience.

    We recognise that this has shaken your trust in our service, and for that, we sincerely apologise.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    So efficient

    So efficient, always on time. Good for ironing and dry cleaning services. Friendly team.

    1. Oktober 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Ruth,

    Thank you for your kind feedback. It’s wonderful to know that you have been pleased with the efficiency, punctuality and friendliness of our service, as well as the quality of our pressing and dry cleaning.

    We really appreciate your support and look forward to continuing to serve you.

    With Gratitude,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Absolutely love this business

    Absolutely love this business - brilliant at communicating and washing and ironing ! Highly recommend !

    30. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Kate,

    Thank you for sharing your experience. We’re so glad that our quality standards and Customer Care have met your expectations and earned your recommendation.

    We really appreciate your continued support and look forward to continuing to serve you.

    Many thanks,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Very efficient service and excellent…

    Very efficient service and excellent standard of laundry/dry cleaning

    28. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Mrs Frendo,

    Thank you for your lovely feedback. It’s wonderful to know that you have been pleased with the efficiency of our service and the professional quality of our laundry and dry cleaning.

    We truly appreciate your support and look forward to maintaining the standard of service you have come to expect from us.

    Kind regards,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Quick service and cost for the items I…

    Quick service and cost for the items I needed cleaning, quickly.

    28. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Jason,

    Thank you for your kind feedback. It’s wonderful to know that you were pleased with our timely turnaround and fair value.

    We really appreciate your support and look forward to seeing you again for your next collection soon.

    Many thanks,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Excellent company!!

    My washing was collected on time and delivered back on time. The washing has been done to a very high standard and folded beautifully. Also delivered in really good quality bags that can be reused for future orders or just storage of bedding etc. I am extremely impressed and have since sent away our duvets to be cleaned. I cannot recommend I hate ironing highly enough!

    26. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Jessica,

    Thank you for taking the time to share your experience with us. We are so pleased you were impressed with the professional standard of our garment care and our punctual door to door service. It is lovely to hear the reusable bags have come in handy too.

    It is wonderful to know we have earned your high recommendation and repeat custom. We are grateful for your support and look forward to delivering the level of care you have come to expect.

    Kind regards,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    Lost/missing clothes - Poor handling, lack of urgency and communication

    My clothes were collected on Monday 21 September. It is now more than a week later and a substantial amount of my clothing is still missing.

    I NEED these clothes back. I don’t own a huge amount of clothing and use I Hate Ironing specifically because I am extremely busy and don’t have the time nor a working machine to do so myself.

    I have received no proactive phone call. Every update I have received — including the information that my clothes may have been given to another customer — has only come because I repeatedly called them to find out what was happening. I have spent lunch breaks and time travelling home from work sitting on hold trying to locate my own belongings.

    I was eventually told that another customer may have received my clothes. What is particularly concerning is that this does not appear to have been treated as an urgent recovery issue I should not be left waiting for another customer to identify an error or for the situation to resolve itself when an entire bag of my clothing may have been given to someone else. It’s incredibly distressing.

    On 23 September, I was told the Operations Team would be contacted and that I would receive an update within 24 hours. I then had to continue chasing for information as no update was given.

    The staff I have spoken to have been pleasant on the phone,but clearly unsure of what to say, as the wider internal handling has been slow, vague and lacking urgency and incredibly unprofessional. My belongings, including my underwear, remain unaccounted for and I have to hound them to find out any information. This is with the time that I do have!

    I want my clothes back and I want clear, proactive communication about exactly what is being done to recover them ASAP. Not just vagueness and extension of deadlines (original one was Friday, today is Tuesday)

    21. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Anais,

    We sincerely apologise for the distress and inconvenience that the mishandling of your items has caused. This, along with the lack of communication you experienced during the resolution process, falls far short of our service standards, and we deeply regret letting you down.

    Your case handler has provided an update regarding the collection of your belongings, and we will arrange their swift return as a matter of priority. Your case has also been escalated to our Quality Assurance Manager, who will thoroughly review how your order was handled, so that we appropriately address your concerns and fairly resolve this matter, before personally reaching out to you.

    Once again, we are very sorry that your trust in our service has been shaken, and we thank you for your patience while we work to put things right.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Great service

    Great service. Fast and very convenient!

    28. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Mr Kane,

    Thank you for taking the time to leave such a kind review. We are so glad you found our service efficient and convenient, and we are delighted to have earned your five star rating.

    We appreciate your support and look forward to welcoming you back soon.

    With Gratitude,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    They are efficient and punctual and…

    They are efficient and punctual and website easy to use

    25. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Margaret,

    Thank you for your lovely review. We’re delighted to hear that you find our service both efficient and punctual, and that you have found it easy to manage your orders through our website.

    We really appreciate your support and look forward to continuing to deliver the convenience you have come to expect from us.

    Best regards,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    They confirmed my pick up but never…

    They confirmed my pick up but never showed or contacted me that they weren't going to do it.
    Unreliable.

    26. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Linda,

    We are very sorry to hear about the difficulties you experienced with your first collection, which meant we were unable to pick up your order as planned. This is a rare occurrence, and we sincerely regret that it affected the start of your experience with us.

    Your feedback has been escalated to our Customer Care Manager, who has personally reached out to you and would be happy to arrange a new order with a £10.00 discount as a gesture of good faith.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    Dangerous drivers

    I hate ironing drivers are incredibly rule and ignorant. They repeatedly park on the double red lines at the top of Cromford Road when delivering their laundry to Angel Dry Cleaners. We have politely asked them to stop as its a danger to vehicles turning into Cromford Road and also blocks access to the local ambulance station. Management, if you read this, please please please ask your drivers to obey the rules of the road when delivering/collecting - thank you

    26. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear DJW,

    We are very sorry to hear this. Our drivers undergo thorough training to ensure they drive safely while representing our company, in line with the high standards we uphold across all areas of our business. We sincerely apologise for the concern this has caused, particularly regarding turning traffic and access to the ambulance station, and we thank you for bringing this to our attention.

    We take any matter affecting road safety or the local community seriously and are working to identify the driver or drivers involved. Once we do, please be assured we will take the appropriate disciplinary action so that the parking rules and road safety measures are strictly adhered to.

    Best regards,
    IHI Management

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    All thumbs up

    All thumbs up. An excellent job cleaning my duvet. I was not expecting that it would ever look respectable again, but they returned it in very good condition, far surpassing my expectations, in 24 hours. Faultless

    24. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Lindesay,

    Thank you so much for your wonderful review. We’re delighted to hear that we exceeded your expectations with the restoration of your duvet and that you were pleased with our professional care and timely next day turnaround.

    It's wonderful to know that we have delivered a faultless experience, and we truly appreciate your support. We look forward to seeing you for your next collection, whenever you need us next.

    Many thanks,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Great service, always there when you need them

    I’ve used IHI for a few years now and the service is always top notch! So convenient, so painless - ideal in a pinch.

    23. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello TC,

    Thank you for taking the time to share your experience with us over the years. We're so pleased to know that we have consistently delivered a convenient and reliable door to door service, especially when you need us in a pinch.

    Your feedback means a great deal to our team, and we are so grateful for your continued support. We look forward to continuing to serve you.

    With gratitude,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 3 von 5 Sternen

    Could be great

    Used IHI three times but unfortunately wont use again. App UX and pick up service were excellent. Challenge was that on two occasions expensive shirts for dry clean were wash/pressed despite clear written instructions as to what was needed. This service could be great but I lost trust and feel more confident handing over face to face.

    1. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Phil,

    We are very sorry to receive your feedback and truly regret the disappointment and frustration caused. This does not reflect the standard of service that we set for ourselves, and we take your concerns seriously.

    Your case has been escalated to our dedicated Quality Assurance Manager, who will thoroughly investigate the issues you have outlined before personally reaching out to you.

    In the meantime, we thank you for your patience whilst we work to address this. We recognise that this has shaken your trust in our service, and for that, we truly apologise.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    An impeccable service.

    An impeccable service.

    Our laundry and ironing is always perfect. Collection and delivery is prompt, reliable and friendly.

    21. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Dr. Smith,

    Thank you so much for your kind review. We’re delighted to hear that you are consistently pleased with the quality of our wash and press service, as well as our prompt, reliable and friendly collection and delivery. Your satisfaction and convenience are our priorities.

    We truly appreciate your support and look forward to seeing you soon for your next collection.

    Many thanks,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    Where to even start?

    Where to even start? Booked in a standard coat. It was categorised as a puffer when it isn’t. I thought no matter as long as it’s clean, but no, they didn’t follow my instructions and delivered it a day late. Bearing in mind I booked it for a specific trip, no matter hey. I messaged on the app expressing the issue with the cleaning and got ignored, fantastic service there. I then had to email to get a response, think you are starting to get the picture here. They offered to re dry clean it, but again on receipt, it wasn’t cleaned properly per the instructions. They reached out to me via email asking if things were okay with the re clean, I said no and explained why not. Lo and behold no reply. Don’t use them and don’t listen to any of the positive feedback here, you and I both know those are bought reviews.

    Edit - they actually tried to have my review removed for telling the truth but Trustpilot blocked their request. Says it all!

    21. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Tom,

    Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience fell short of expectations, particularly with the cleaning of your coat, its late return and the slow communication you received. This is not the standard we set for ourselves, and we regret letting you down.

    As we were unable to remove the scent as requested, the cleaning of your coat has been refunded. Your case has also been escalated to our Quality Assurance Manager, who has directly reached out to you to discuss your concerns.

    We respect every customer's right to share their views, whether positive or negative, and we take all comments seriously because they help us identify where we need to do better.

    We would also like to assure you that the positive reviews on our profile are genuine and are not purchased. We remain committed to listening to our customers and using their feedback to make meaningful improvements to our service.

    Best regards
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 1 von 5 Sternen

    Appalling service 4 evening dress…


    Appalling service 4 evening dress shirts that cost over £200 ruined, Because I hadn’t seen ironing burns on the double cuffs until I came to wear them which was over 48 Hours. I hate Ironing are doing nothing.

    22. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Dear Ian,

    We are very sorry to hear that you were unhappy with your order from two months ago. This is not reflective of the quality standards we set for ourselves, and we remain in contact with you to address your concerns.

    Where an issue is raised with an order, our policy is to re-collect the affected items for assessment and, where appropriate, remedial work, as the first step of our resolution process.

    Unfortunately, as the concerns were brought to our attention two months after your order was delivered, we were unable to arrange an assessment of the shirts. We therefore issued a full refund for your order. We regret that, due to the time elapsed, we were unable to investigate the matter further.

    Best regards,
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Easy to use service

    Easy to use service, the app is basic, quick to use and gives me what I need to place order quickly. I will continue to use as long as it meets these needs.

    21. September 2026
    Bewertung ohne vorherige Einladung
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Richard,

    Thank you for taking the time to share your feedback. We’re pleased to hear that you find our service easy to use and that the app provides a quick and convenient way to place and manage your orders.

    Your satisfaction and convenience are our priorities, and we appreciate your continued support. We look forward to seeing you for your next collection soon.

    Kind regards,
    Saf
    IHI Customer Care

    Bewertet mit 5 von 5 Sternen

    Have used this service for a few months…

    Have used this service for a few months now. Excellent! Everything is scheduled and paid for via the app. It’s fab.

    14. September 2026
    ihateironing-Logo

    Antwort von ihateironing

    Hello Christine,

    Thank you for your kind feedback. We’re so pleased to know that you’ve been enjoying our service over the past few months and that you’re impressed with the convenience of the app.

    Your satisfaction and convenience are our priorities, and we greatly appreciate your support. We look forward to maintaining the level of service you have come to rely on.

    Best regards,
    Saf
    IHI Customer Care

    So funktioniert Trustpilot

    Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

    Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

    Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

    Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

    Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

    Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

    Erfahren Sie mehr