God og kompetent behandling
Jeg er meget tilfreds. Klinikken har kort ventetid, både på at få en tid i forhold til andre klinikker og ved ankomst. Undersøgelse og behandling er kompetent, både af lægen og personalet, som altid er venlige og i godt humør. Lægen er ikke et sludrechatol, men gør, hvad han skal.
Jeg kan se at andre, under klinikkens tidligere navn har været mindre tilfredse. Jeg kan ikke genkende klagerne…






