Den mindste soft ice....nogensinde &…
Den mindste soft ice....nogensinde & uden smag. 64 kr !!!!! MEGET skuffende.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Den mindste soft ice....nogensinde & uden smag. 64 kr !!!!! MEGET skuffende.
Vi fik tre burgermenuer. De kom rimelig hurtigt og var med veltilberedte burgere og gode pomfritter plus ret store såkaldte mellem sodavand. Selve lokalet var i flot diner-stil og rent og pænt overalt. Vi anbefaler og kommer gerne igen.
Min veninde og jeg skulle købe to isvafler. Det tog meget lang tid at lave dem, og den ansatte løb frem og tilbage. Tilsyneladende skulle hun tage sig af flere ting på én gang.
Da jeg endelig fik min vaffel, med to kugler, var der mere flødeskum end is. Det var lige før, jeg måtte lede efter de to kugler is. Smagen var god, men øv for mængden af is.
Prisen er alt for høj, isne er blevet meget små og ja bare nej
Er tidligere medarbejder og alle de gamle fra Linda og Steffen er smuttet de har kun nye medarbejdere nu😇
(Som ikke har oplevet Linda og Steffens måde og gøre det på)
Ville købe gammeldags isvafler , ekspedienten tog imod bestilling fra os alle 3 og så stod hun bare og gloede ud i luften ... inden hun sagde til en medarbejder , de er betalt og skulle bare laves .
Det kræver så 3 medarbejdere at lave vores is og den eneste med smil på læben var hende som kom flødebollen på værket.
Datteren spørger til slushice og for at vide der måske er sport og Hindbær , bestiller Sport og får en Hindbær ....
Hasle havnegrill har de senere år svinget op og ned i kvaliteten af deres mad, her i 2025 har det aldrig været ringere, både mad og deres åbnings tider i starten af sæsonen.
Kvaliteten i kødet i burgeren var ret skidt. Faktisk med rumlen i maven efterfølgende. Kalder ikke på gentagelse overhovedet. Vi troede nok der ville være alm. oksekød i burgeren og lidt god dressing osv. Den var meget salt og ikke god. Sød ekspedient og fin udsigt ja:-) Godt udvalg i is:-) Men vi køber altså ikke burger på Hasle havnegrill igen...
Vi var fire personer der vil købe is. Den stakkel unge ekspedient måtte skiftevis ekspederer is i lugen på bagsiden, og ved disken i butikken. Reslutatet var lang ventetid, da han ikke havde en chance for at vide hvilke rækkefølge kunderne kom i. Hvis man ikke vil tjene penge eller behandle sine kunder ordentlig så er det den rigtige måde at jage kunderne væk på. Det kan vel heller ikke ikke komme bagpå ejerne at der vil være travl pinse mandag og med flot vejr.
Hasle Havnegrill har fået nye ejere, og dét kan tydeligt mærkes. Smilende og venligt personale - Deres burgere er intet mindre end fantastiske, ligeså deres pom’fritter og hotdogs. Forlydende er, at andet på menuen er topklasse, jeg er bare så “smalsporet”, at jeg ikke har prøvet andet end ovennævnte. Hasle Havnegrill er virkelig “kommet godt igen” efter Linda og Steffen er kommet bag disken
Var lige forbi fordi jeg skulle modbevise min oplevelse for et år siden samt alle de dårlige anmeldelser. Det lykkedes ikke.... Jeg kommer glad ind i butikken, der er en igang med at lave mad og to andre stod og flyttede rundt på ting .... INGEN sagde goddag eller på anden måde kommunikerede.... Jeg var eneste kunde i butikken.... Gav dem en fair chance på 3 minutter.... Gik lidt frem og tilbage....ingen reaktion.....det er definitivt sidste besøg i Hasle havnegrill under nuværende ejer/personale...øv!!!!!
Den ene stjerne vi giver er kun for udsigten ud over dejlige Hasle havn. Vi bestiller en halv grillkylling uden pomfritter( man kunne ikke få lidt salat istedet for pomfritter, men det går nok) kyllingen var halvkold. Slut.
Så bestilte vi en hamburger. Den var også kold.
Så fik vi en kebab tallerken. Den var også kold. Dog med varme pomfritter.
Så bestilte vi 3 x forårsruller. De var frosne. Det tog dem 25 min at genvarme dem. Da tjener kom med dem sagde jeg at de skulle være søde at øve sig i at varme maden. Tjener vendte om,og mens han gik sagde han ja ja jaaa. Hvorefter han smækkede døren.
Dette var sidste besøg hos Hasle Havnegrill. Idag var sidste chance efter vi var 3 ud af 4 der fik dårlig mave sidste sommer og dette var dråben. Ærgeligt for vi er kommer her i mange år.
Dårlig mad og softice. Snavsede borde.
Pommesfrites seje og fyldt m fin salt. Sur salat mayo. Nuggets gummiagtige. Softice smagte surt.
Så fik vi prøvet det, behøver vi aldrig igen.
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.