Hair Stop and Shop Bewertungen 

93
•
TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Eu já escrevi varias vezes para vocês pedindo a devolução do meu dinheiro. Fiz uma compra a dois meses e não recebi o produto, agora quero meu dinheiro de volta. Se não me responderem eu vou procu... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I've subsequently experienced CREDIT CARD FRAUD. I recently purchased the Harlem 125 100% Virgin Remy Human Hair Ultra HD 13X5 STRAIGHT Closure in 10" and my order was processed. Two days from t... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Im from the uk and was nervous because i only read these reviews after i made my purchase. However the customer service has been really good and responsive and my package was shipped and got to the uk... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer since 2017 never had an issue with my information being stolen. I see several negative reviews about this, but I don't know why this happened to some of the customers. Glad to have the text o... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Perückengeschäft
  2. auch in
  3. Stylist
  4. Warenhaus

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Hair Stop and Shop brings to the customers the best styles in human hair and synthetic hair wigs, weaves, and braids at the most affordable price. We value our customers and will provide them with prompt and efficient services. Your feedback and suggestions are welcome and as this company grows, so will your choices of items offered and the satisfaction you rightly deserve.


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

93 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,3

Alle Bewertungen

(93)

3 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BUYER BEWARE!!

EDITED based on shop and stop reply
6. You highlighted that you don’t operate on weekends. When I contacted you by email on June 17th, an entire 8 business days had passed since your June 5th order shipped email. You did not follow your own terms and conditions. It says you would email me about a refund for out of stock items that were unavailable for back order once the items you did have were shipped. You sent me a notice on June 5th that 2 items had shipped. You did not email me anything about a refund until after I emailed YOU, and told you to give me my money back.

7. You keep acting like sending me the proof of delivery for the only 2 items you had in stock absolves you of taking responsibility for violating your own terms and conditions multiple times. Customers need to know that if they order from you and something is out of stock, they could end up like me—wasting their time, potentially losing their money unless they reach out to you directly to give back their money for whatever items you don’t have, and stressing over a business that is dishonest, apathetic, and full of excuses. My documentation of this entire ordeal is the proof of that. I do thank you for finally sending me the documents related to the refund; one of the scant few instances that you provided beneficial help.

8. Your continued refusal to do anything in relation to the missing shop cash credit is more proof that you only care about defending your business and reputation. I’ve sent you multiple pictures of my shop cash balance and transactions that show the visible deduction and missing credit. You reference the promo code I used on the purchase like it’s the sole reason that the shop cash credit. That discount has nothing to do with the missing shop cash credit I’m owed, because the shop cash I paid you with was from a previous transaction with another vendor. The $4.68 on my shop card plus the $15.32 you deducted adds up to the $20 I would’ve earned if all the items in my original order had been in stock. The $10 shop cash was deducted from the $224.09 total. There is literally no credit for that shop cash on my card; it does not exist. Despite that, you still repeatedly tell me that the shop credit is not your problem; you can’t access or modify my shop cash transactions or balance, and you refuse to investigate and help me solve the problem by contacting shop on your end. Basically, I should contact shop about it, and figure it out myself. I’ve read through shop’s terms and conditions for the 3rd time today, and repeatedly contacted them about this issue as well. I submitted an inquiry to Shopify on Fri, Jun 19, 2026, 4:25 pm. I followed up with a second request for help through their chat bot on Sunday at 1:19am. Using the documents you just sent today, I created a shop support ticket. Their terms and conditions in every form I’ve filled out state that the merchant is who I’m supposed to contact. As a business that functions through their app, you would’ve had to agree to their policies and terms to use their platform. Your management and owners should know that—hence my frustration with getting the runaround from you every time I ask you questions, send you info, and evidence to support my claims.

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hair Stop and Shop-Logo

Antwort von Hair Stop and Shop

Hi Mandi,

We sincerely apologize for the frustration caused by this experience.

On June 2, 2026, we notified you that several items in your order were unavailable and provided options for substitution, replacement, or refund. As we did not receive a response within the specified timeframe, the available items were shipped, and the unavailable items were refunded. Kindly note that we don't operate during weekend.

https://hairstopandshop.com/pages/shipping-estimate

The refund amount reflected the discounted purchase price paid at checkout, as the ESCOBAR10 promotional discount had been applied to the order. Regarding the Shop Cash credit, Shop Cash is managed directly by Shop/Shopify, and we do not have visibility into or control over the timing of Shop Cash adjustments once a refund has been processed.

Regarding the remaining items in your order, the shipment was delivered on June 11, 2026, at 11:50 AM and was marked by the carrier as delivered to the front door. UPS TRACKING DETAILS: 1Z16D13WYW06600285

We would like to assure you that all applicable refunds were processed and that it was never our intention to withhold funds or cause inconvenience. We have also responded directly to your email regarding these concerns and kindly ask that you review our correspondence for additional details. Kindly check you email, spam folder for refund email and transaction details.

We appreciate your feedback and remain committed to improving our communication and customer experience.

Thank you,
Hair Stop & Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order express delivery 2-3

Order express delivery 2-3. On Feb 26 after 10am. It should have been processed next day. I even paid for express delivery. But how they get you they cut the wig price down. And you still have to wait because more then likely they have to get from somewhere else especially if there new. I emailed them a few times and they kept saying be patient. And they may have to get them manufacture or warehouse. Never offered to refund for expedited shipping! Why offer it if you can't provide it,Or on certain items. I sent email to cancel my order. Would rather pay the extra money and buy at shop hair wigs. I would have got my wigs in 2-3 wigs definitely. Just was trying to save some money. Never again smh! I hope I get my refund so I can order from them and can get my wigs asap!

25. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hair Stop and Shop-Logo

Antwort von Hair Stop and Shop

Thank you for your feedback. We understand your concern and would like to clarify your order timeline.

Our records show that your order was received on February 25, 2026 at 6:47 PM EST, which is after our 10:00 AM EST business day cutoff. As stated in our shipping policy, orders placed after 10:00 AM EST (Monday through Friday) are processed the next business day. Please also note that we do not operate on weekends.

Based on this schedule, your order was within the normal processing timeframe and was set for shipment on March 2, 2026. Expedited shipping (2–3 business days) applies to the delivery time after the order ships and does not shorten processing time.

However, per your request, the order has been canceled and a full refund has been issued. The refunded amount will be credited back to your original payment method within 3–5 business days, depending on your bank’s processing time.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
Hair Stop and Shop

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I Don't Have a Problem With Them

I've been ordering from them for years....since before covid. You have to email them to make sure they have what you want in stock, but they get back to you within 24 hours. Personally, I've never had a problem with them, and I buy a lot of wigs. If you return a QUALIFYING item, they are lightning-fast with giving you a refund. They gave me my refund THE SAME DAY they received my return in the mail. Most of these wig companies take two weeks to give you your money back.

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Commande chez hairstopandshop

Tout d abord je tiens à remercier le service client qui a était très réactif à une demande que j avais effectuer suite à un soucis du au paiement par PayPal. Et je comprends pas certains commentaire négatif car l entreprise est sérieuse. Colis reçus dans les temps habitant la France .un grand merci à l entreprise il faut être patient selon le pays .une grand merci à cette entreprise pour leur sérieux. Contente de mon expérience.

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do Not 🚫 Buy Wigs From this Company…

Do Not 🚫 Buy Wigs From this Company They Are Scammers

I bought very expensive $650 wigs from this company, the wigs I received were very poor quality. I tried many times to return the wigs and get my refund but with no avail. They refused to accept the wigs and refund me.

30. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hair Stop and Shop-Logo

Antwort von Hair Stop and Shop

Dear Christie,

Thank you for reaching out to us. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused and truly appreciate your feedback. Please know that we are committed to providing the best service possible.

After reviewing our records, we see that we have communicated with you regarding your return request. We always strive to adhere to our return policy, which requires items to be returned in their original condition and packaging. Unfortunately, it appears that the item was returned without the original packaging, plastic, and item tags, which does not meet the requirements of our policy.

For transparency, we want to assure you that we process returns for other customers without issue, as long as the items are returned in their original packaging. We understand this situation may be disappointing and we hope you understand our return policy.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Feb 2025 bought the16” 5 x 5 silk hair…

Feb 2025 bought the16” 5 x 5 silk hair topper after watching YouTube. Cost AU$670. Clips very small. Arrived with strong chemical smell. After washing, hair is dry, frizzy and wavy, no amount of product and straightening makes hair look silky. Horrible product. Went in the bin. Purchased topper from Uniwigs - gorgeous product

8. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Online Hair Store

I took a chance on this online store and am so glad that I did. They had my favorite hair in stock and it was half the price of other retailers. Also, I loved the free shipping for orders over $70. I placed my order on a Friday and received my items by Thursday; not bad for free shipping. I will DEFINITELY be using HSS for all my hair needs.

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DISGUSTED FIRST TIME CUSTOMER

This store was recommended to me by my sister, because this is the site she buys wigs from. But I am very disappointed in their three pack bundles. My granddaughter wanted hair 26 28 and 30 length but when we got the hair, the bundles were so thin you could read through them, literally and the bottom of the hair was virtually non existent and very thin!!! Against my better judgment, She persuaded me to order another brand bundles to see if they would be thicker. Well, they’re not! I have spent over $350 for six bundles of hair that will not do a full sew-in. I am highly disappointed in this company and their false advertising. The pictures of the bundle on their website show that they are in fact very, very thick but that is not the case when you receive them! I also emailed them for a return label because a wig I ordered was not suitable for me and I have yet to receive it!!! I am beyond disappointed!

1. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Hair Stop and Shop-Logo

Antwort von Hair Stop and Shop

Hi Crystal,

Thank you for sharing your feedback, and I’m very sorry to hear about your disappointing experience. We understand how frustrating it can be when a product doesn't meet expectations, and we genuinely apologize for any inconvenience caused.

First, I want to clarify that we are a retailer of hair products, and not the manufacturer of the specific brand you purchased. The thickness and texture of bundles can vary depending on the brand, and while we do our best to represent the products accurately, we understand that results may sometimes differ from what is shown.

Regarding the number of bundles, we typically recommend using a certain amount for a full sew-in based on the desired look, but this can depend on how much hair is needed for the style. Could you kindly let us know how many bundles you ordered, or how many bundles you typically use for a full head of hair? This will help us better understand your needs and assist you further.

As for your return request, I’ve checked our records, and it appears we haven’t received a request for a return label/slip. I’m sorry for any confusion, and I’d be happy to assist you with that. If you’d like to return the wig, please provide the details, and I’ll make sure to send you the return instructions and label promptly.

We truly appreciate your feedback, and we’re committed to resolving this to your satisfaction. Please don’t hesitate to reach out if you have any further questions or need additional assistance.

Best regards,
Hair Stop and Shop

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unreliable

Everytime I order they end up giving me a Refund right before shipping Half my order because they are out of stock for the other products, the next time I will order from a online beauty supply like Ebonyline that keeps accurate records of their inventory and you can Not order products they don't have.
This company wastes my time, I have to order from another reliable company for the rest of the products.

23. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total scam

Total scam. Went to pay for parking at Brancaster beach and was illegally redirected to another site and when I checked bank I had been charged £1.75. May not be a lot but if this happens a lot many wouldn’t notice.

They have said they will
Refund we will see! Saying I signed up for membership when I did no such thing!

26. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely terrible hair quality

Absolutely terrible hair! If you want hair extensions that mimic damaged hair then you would like them. Honestly I was so disappointed I ordered about 200$ worth of hair after seeing some videos but when I received the hair extensions they looked so terrible! My own hair was better than the rat tail of hair they provided m, honestly I was shocked how bad it was! I had to throw them away as the company will not provide a refund being based in India! BEWARE EVERYONE!!

6. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Legit business still working out the kinks

I’ve never had a bad experience with this company and was warned today not to use them due to customers not getting their orders. I have been shopping with hair stop and shop since 2018 and have never had my information stolen or compromised. I also always get my orders and have never had a cancelled order due to out of stock items, although that’s not abnormal. I’ve had that happen with other big name companies. anyway, I placed an order before I was “warned” so hopefully all goes well. Like they say, ignorance is bliss at times. The only feedback would be to update those customer service email on all platforms. I’ve literally seen 3 different emails so far with my research.

30. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst place to get your hair done very…

Worst place to get your hair done very rude won't fix their mistakes had my daughter crying because they messed her hair up used a flat iron to curl and hair hair wasn't even curled I will never be back a waste of a 140 dollars

10. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

After the first purchases went well

After the first purchases went well, the last one had been in stall for two weeks and then the company gave me a refund. I guess they change the spot for delivery and it causes them troubles. It’s a huge pity because, so far, it has been one of my favourite company to buy weaves and hair extensions

22. Januar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Péssimo

Eu já escrevi varias vezes para vocês pedindo a devolução do meu dinheiro. Fiz uma compra a dois meses e não recebi o produto, agora quero meu dinheiro de volta.
Se não me responderem eu vou procurar meios judiciários para resolver! Não comprem!

CÓDIGO: LZ618693269US

31. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Not as advertised

Not as advertised. The description stated that the wigs i ordered had combs attached. To my disappointment the wigs came without the combs as described. Hence, my reason for ordering.

31. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Doesn't Respond To Emails

I'm writing this review because instead of responding to emails, it seems the only thing they respond to is negative reviews. I placed an Express order on December 20, paid extra money for the shipping only for them not to ship it out until December 27. Given that Express is 2 day delivery, and I no longer needed it now, I requested to cancel my order on December 23 after seeing that they hadn't shipped it out by the end of that day.

I sent them two emails in total, one on December 23 and another on December 27 both of which have received no response. I requested a cancellation on my order but they still shipped it out days later. I'm currently just trying to get a full refund and to figure out how to ship back the unopened package.

Please respond to me so we can get the process started on a refund and return.

29. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ordered beshe BE wet and wavy bohemian…

Ordered beshe BE wet and wavy bohemian curl bundles 20,22,24 on 11/5/21. On 11/12/21 I received beshe M bohemian curl bundles 20,22,24. Although bohemian curls, the bundles received are packaged differently are not wet and wavy bundles. On 11/17/21 I shipped the product back. On 11/22/21 I was issued a refund due to the item not being in stock.

Make sure you receive a pre paid shipping label from the company before shipping the item back.

13. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr