Op deze site geboden op een Yamaha receiver RX-395 en ook gewonnen,direct betaald.Na 3 weken pakket ontvangen met Postnl. Bij het pakket opendoen is er een Philips cdspeler geleverd .Ik denk dat som... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Zeker al vijf keer op kavels geboden en gewonnen. Top veiling alles goed geregeld. Zelf altijd alles ter plekke opgehaald, komt daar snel aan de beurt maar dus zelf geen ervaring met het laten ver... Mehr ansehen
Pakje nooit gekregen ze zeggen dat ik het opgehaald heb in een PostNL punt maar heb helemaal niks
Een zgn retourproduct gekocht. Zou z.g.a.n zijn (gecontroleerd en functioneel), maar kwam vuil aan zonder originele verpakking of gebruiksaanwijzing en het product was gewoon defect. Als je onmiddelli... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
2 x schilderij gekocht via Gsd
2 x schilderij gekocht via Gsd! Snel geleverd en vakkundig ingepakt. Erg blij mee en dat voor een fijn prijsje! Bedankt en tot een volgende veiling.
Geleverde kapotte goederen,prima opgolost
Ontving een Lucht Ontvochtiger welke bijna uit elkaar viel en het ook niet deed . had ook een grasmaaier besteld welke geleverd werd met een afgebroken wiel GSD Nam contact op met de achterliggende leverancier en binnen dagen mijn geld terug.
Onlangs 2 kavels gewonnen en allebei de…
Onlangs 2 kavels gewonnen en allebei de kavels waren beschadigd, welk niet bij de omschrijving was vermeld!
Daarbij vullen ze de verpakkings dozen op met muffe kledingstukken zoals sjaals, kussens, dekbedovertrek, kussensloop, lakens (dat is wat ik gevonden heb) echt ranzig!
Normaler wijze gebruikt men hier papier of bubbeltjes folie hiervoor, tenslotte betaald men genoeg verzendkosten!
Maar het is een leuke manier om van hun inboedel troep af te komen, ik uiteindelijk blijf met kosten achter welk ik nergens kan verhalen!
Voor mij dan ook de laatste keer dat ik bij deze "veilingsite" zal bieden cq zal kopen!
Bij alles wat je koopt moet je…
Bij alles wat je koopt moet je verzendkosten betalen, ook als je wil afhalen. Storten we later terug zeggen ze dan. Volslagen belachelijk natuurlijk! 3 kavels opgehaald waarvan 2 kapot. Staat niet in de omschrijving terwijl de foto's zo gemaakt zijn alsof alles heel is. waardeloos, hier kom ik nooit meer.
BEGIN ER NIET AAN ALS VERKOPER!!!
Als kunstenaar veil/verkoop ik mijn kunstwerken via diverse veilingsites. Ik heb GSD geprobeerd en ik doe het nooit meer. Normaal hoef je nooit zo ontiegelijk lang te wachten op de betaling, max 2 weken bij de meeste sites. GSD laat de verkoper maar liefst 4 tot 6 weken wachten op betaling!!!!! En dan moet je zelf ook nog is heel intensief gaan mailen om ze te herinneren dat je betaalt moet worden. Tot op heden NIETS ontvangen! Mail wordt sporadisch beantwoord en steeds door andere personen. BEGIN ER NIET AAN ALS VERKOPER!!!
Site houdt zich niet aan incl. BTW regels en ...
Deze site houdt zich niet aan de vereisten die binnen Nederland gelden voor het aanbieden van producten aan consumenten. Ze doen net alsof jouw bod een exclusief BTW bod is, dus je betaalt 21 meer dan je biedt. Dit klopt niet is verboden door de Autoriteit Consument en Markt. Verder vermelden ze een tarief van 16% kopers commissie. En daarna berekenen ze daar 21% BTW over. Ook dit is verboden en nietig. Er wordt gesteld dat je bij meerdere gewonnen veilingen binnen de veiling slechts 1 keer 6,95 verzendkosten betaald. Vervolgens rekenen ze 7 keer voor 7 producten en rekenen ook weer 21% over de verzendkosten. Ze weten natuurlijk dat dit niet klopt, maar proberen het bij elke klant weer. Ben je een naïeve persoon dan betaal je gewoon. Daar verdienen ze hun geld mee. Onbetrouwbare honden. Wegblijven van deze site.
Unieke producten voor een koopje, maar je moet wel geduld hebben!
Zelf op een dressoir geboden en gewonnen. Het duurde wel vrij lang voordat deze geleverd kon worden, maar het is natuurlijk geen IKEA. Persoonlijk had ik ook geen haast, dus was het geen probleem. 6 augustus betaald, 2 september netjes geleverd. Je kunt zelf een bezorgmoment inplannen en op de bezorgdag krijg je een track & trace met de locatie van de bezorger. Ik heb het kastje zelf naar boven moeten tillen, maar ik heb ook nog nooit ervaren dat een bezorger tot aan de woonkamer bezorgd. (Qua meubels dan).
Verzendkosten waren 33,95, het kastje zelf 11,00 en belasting 2,13, dus kwam uit op een totaal van 47,08. Al en al een mooi en uniek koopje kunnen scoren, je moet wel ff geduld hebben!
Boelsjit website
Boelsjit website; ze verkopen nieuwe producten die je gewoon op internet voor een derde vd prijs kunt aanschaffen dus je hebt hier niets te zoeken, tenzij je je wil laten afzetten....
sturen andere producten op dan hetgeen je gewonnen hebt...
Ik had een race stuur gekocht via deze website, al met al een 100 euro aan kosten, de race stuur stond omschreven als een racestuur met shifter en 3 pedalen (pxn v9). Nieuw prijs rond de 160 tot 180 euro.
Echter kreeg ik de goedkopere variant opgestuurd zonder shifter, (pxn v900) die je kunt kopen voor 100 euro. Niet het product wat ik zocht.
Ik zou alle elektronica in ieder geval vermijden op de website en niet op hele dure producten gaan bieden.
Gsd auctions laat ook doodleuk weten in hun regelementen dat zij en hun partners niet veranwoordelijk zijn voor afwijken in het product en omschrijvingen.
Mijn vertrouwen is in ieder geval weg, ik blijf van deze website vandaan.
Ik heb tweemaal een bericht gestuurd…
Ik heb tweemaal een bericht gestuurd met de vraag wanneer mijn pakket verstuurd word order 32716 de 11e heb ik mijn kavel gewonnen en direct betaald echter hoor ik niks van de stappen verder ? Kunt u reageren op mijn mails want nu weet ik niet wanneer ik mijn tafel kan ontvangen
NOOIT NOOIT MEER !!!! !!
Dit wordt dus NOOIT MEER MENSEN !! Ik had Eerder besteld, na zolang wachten krijg je een standaard email dat het met de koerier te maken heeft (ONZIN) in plaats van goed kijken wordt je van kastje naar muur gestuurd.
Je brengt een bod uit, geweldig toch een koopje verzend kosten 33.95 binnen Nederland:) Ik denk prima voor zo'n koopje. Nou wachten maar he zo triest dit volgens mij wacht ik al 4 weken netals of het een bestelling is waarvan een product uit het buitenland geleverd moet worden :) echt triest.
LET OP : krijg ik een mail van de KOERIER tijdvak tussen 09.00-18.00. Kan eventueel tijd indicatie aangevraagd worden.
MOCHT JE OP EEN VERDIEPING WONEN WORDEN DE GOEDEREN NIET NAAR BOVEN GEBRACHT ALLEEN TEGEN AANBETALING.
WAT VOOR ONZIN IS DIT, DIT IS GELDKLOPPERIJ TEN TWEEDE NIET IEDEREEN IS IN STAAT OM GOEDEREN ZELF NAAR BOVEN TE TILLEN EN DAN BETAAL JE 33.95 KOSTEN. KAN TOCH EEN PERSOON ZIJN DIE SLECHT TE BEEN IS OF VERDER IN DE LEEFTIJD MET GEZONDHEIDSKLACHTEN IS.
NOU ECHT NOOIT NOOIT MEER VIA DEZE VEILING GELDKLOPPERIJ IS HET. !!
Zeer wisselend en leuk aanbod
Zeer wisselend en leuk aanbod! Mijn gewonnen kavel werd snel thuisbezorgd en voldoet volledig aan mijn verwachting! Blij mee, bedankt GSD!
Leveren NIET UIT!!! PAS OP!!!
Op 19 maart jl. een scootmobiel gekocht. Deze zou geleverd worden binnen 10 werkdagen. Op 22-04 mail ontvangen dat men op 24-04 zou komen leveren. Heel de dag thuis geweest en niets ontvangen!!! Tot op heden geen gehoor van GSD.
Leuke items en een snelle service.
Breed assortiment
Breed assortiment, goede prijs/kwaliteit-verhouding en een nette plus snelle verzending! Bedankt voor het vriendelijke contact!
Groot en divers aanbod
Groot en divers aanbod, met mooie koopjes. Gekochte spullen direct na sluiting veiling op te halen. Klantvriendelijk: bij een probleem met een artikel geen gezeur maar direct je geld terug.
Snelle reactie op e-mails. Aanrader!
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








