Green Budz Bewertungen 

228
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding quality, had a parcel of Hawaiin Haze and some sugar 3gs and wow!! Another top company hiding in the midst of all the poo people are trying to move.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The sweet Gelato was dry, smell less tasted stale and the budz were small stalky and dead looking. The previous order i had ordered the blue zkittkes /tangerine dream/ and Starburst i was quite impre... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I usually wouldn't even bother doing a review after ordering from anywhere BUT I made my first order around a month ago with green budz got around 7 different flowers and all of them are absolutely gr... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I can only echo the other positive reviews on here! I had settled on one or two preferred CBD retailers and was perfectly happy with them. But I stumbled upon some enthusiastic Reddit comments about G... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Cannabisladen
  2. auch in
  3. Catering- und Getränkeanbieter
  4. E-Zigaretten-Geschäft
  5. Reformhaus

Vom Unternehmen geschrieben

Green Budz is your destination for top-quality CBD products. We pride ourselves on offering a curated selection of premium CBD flowers and products. With our unique grading system, ranging from 1 to 5, you can choose products based on your preferences and budget, ensuring transparency and excellence. Our commitment to quality extends to sourcing from reputable suppliers and maintaining rigorous standards. Soon, we'll introduce a voting option, empowering our community to actively contribute to our grading system. Trust Green Budz for a premium CBD experience tailored to your needs.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

228 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(228)

81 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding quality

Outstanding quality, had a parcel of Hawaiin Haze and some sugar 3gs and wow!! Another top company hiding in the midst of all the poo people are trying to move.

1. Oktober 2026
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best!

My go to! Really good CBD and great service, always receive my orders very swiftly!

5. Oktober 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The rs11 bud has zero flavour and…

The rs11 bud has zero flavour and terpenes , imo badly grown and not given the correct foods or cured correctly, won't be purchasing again and it was a 5 star I purchased

5. Oktober 2026
Green Budz-Logo

Antwort von Green Budz

Thanks for your feedback. We’re sorry the RS11 wasn’t to your taste, but we respectfully disagree that it has no flavour or aroma. We find it has a very pleasant smell, though everyone’s preferences can differ.

RS11 is listed in our greenhouse section and is outdoor-grown, so it will naturally look and feel different from our indoor strains. If you’re looking for a denser flower with a stronger aroma, you may prefer one of our indoor options.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still haven’t received order been three…

Still haven’t received order been three days now utter joke

31. August 2026
Green Budz-Logo

Antwort von Green Budz

Hi Trevor, we feel this review is unfair, as your order was dispatched on time. Monday was a bank holiday, which needs to be taken into account when counting working days.

Royal Mail tracking currently shows your parcel is at your local delivery office and due for delivery today. We appreciate that waiting is frustrating, but there was no delay in dispatching your order. Please contact us if it hasn’t arrived by the end of today so we can follow up.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

10/10

Great bud! High quality and brilliant for pain relief. Packaging is brilliant and they are trustworthy! Great selection of strains and brilliant service overall!

So easy to order and delivered safely.

13. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love it

I love it, it's a very nice smoke it chills you right out and gets you to bed. I only found out about CBD cannabis recently and I'm glad I did. Smoking weed without the anxiety and freakout is great.

5. August 2026
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only got sent one item when i ordered…

Only got sent one item when i ordered two

4. August 2026
Green Budz-Logo

Antwort von Green Budz

Hi, we’re disappointed to see this review as there appears to be some confusion. You ordered 2 × 1g, meaning 2g in total. I personally prepared your order and, as we had a 3g jar remaining, I sent the full 3g jar, giving you an additional 1g completely free of charge.

Both 1g items were therefore combined into the single 3g jar nothing was missing from your order. In fact, you received more than you paid for.

We always want our customers to receive exactly what they order, and in this instance we went above that. We hope you’ll reconsider the 1-star review now that this has been clarified.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly Recommended

Update 29.07.26
Phill sorted everything out!!! Gave me more than I needed with a better strain. Since I had this issue main man Phill kept me updated and gave me exceptional service top man!!! I highly recommend this place

23.7.2026
This is my second order as I was happy with the first order.

However this order was supposed to be 28grams was on 17 grams so it was under. The order was completey wrong as it wasnt what i had ordered andit was under in weight. When I called the number on the website the guy said wrong number and hung up!!! I am not happy and I want my correct order sent to me immediately. Order #6667

23. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Green Budz-Logo

Antwort von Green Budz

Hi Rabz,

We’re sorry to hear you felt disappointed with your order. As soon as you contacted us, we investigated the issue and immediately resolved it by sending the missing items. In fact, the replacement we sent was of higher value than the original order to apologise for the mistake.

We understand errors are frustrating, but we do ask customers to allow us the opportunity to resolve any issues before leaving a negative review. We pride ourselves on our customer service, and in this case we believe we acted quickly and fairly to put things right.

If you’re now happy with the resolution, we’d really appreciate it if you would consider updating or removing your review, as it no longer reflects the outcome of the situation.

Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

didn’t get me stoned

didn’t get me stoned

2. Dezember 2025
Green Budz-Logo

Antwort von Green Budz

Hi Kyle, we’re sorry to hear you were disappointed.

We’d just like to clarify that we sell legal CBD products, not high-THC cannabis. CBD is non-intoxicating and is not intended to produce a “stoned” or “high” feeling. This is clearly stated throughout our website and product descriptions.

If you have any questions about choosing the right CBD product for your needs, please get in touch with our support team and we’ll be happy to help.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr