I moved from LA to ATL & used Golden Gate Relocation LLC and was scammed. Do not use them. You pay the deposit the remaining balance when they pickup your items. I was called at 1am the day of delive... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
this is an unprofessional, overcharging, just-after-your-money moving - more like throwing around - company. They damaged 2 TVs, folded a mattress and broke numerous light fixturesm- all not usable an... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
This company doesn’t care about you or your belongings. They talk a friendly, helpful game, but the men who actually move your stuff scam you into cash tips, store your stuff in rat-infested place, th... Mehr ansehen
Golden gate relocation moved my 3 bedroom home in Los Angeles California to Jacksonville Florida. I loved everything about their service. They were punctual, their team was fast, strategic and profess... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Costly mistake hiring this company
Costly mistake hiring this company. Was lied to from the start, given verbal delivery dates but was told they were not guaranteed because he Steven didn't say "he Promised". Our load was picked up Jun13th with a first delivery date of Jun16th. It didn’t arrive until July8th even though Steven assured in writing that it would arrive sooner. My 1,000lb tool box was delivered to GA instead of MN with my load. I was told it would arrive in 7-10 days by Whitney. By July 31st, 25 phone calls with only 5 being returned I still wasn't been given any information on when the tool box will be delivered. Then Whitney told me that they were working on it and that it would be picked up later in the week(Aug 1st-4th)as well as a photo of my tool box and an address in GA of the house it had been delivered to. She said it would be shipped back to CA. I drove to CA to pick up the toolbox and bring it home myself. I arrived in CA and called Whitney on Mon, Aug. 7th and was told it still hadn’t been picked up yet with no other explanation. She then told me later the truck had mechanical issues. Aug14th, no phone call from Whitney as to when it will be picked up. I was told by GGR that I could hire another company to make the delivery and that I would be reimbursed. I spoke to Michael who instructed me to write an email addressed to info@g*********relo.com so the whole company would see and possibly get a response, it was ignored. I have been told by different employees of GGR. that I've been too understanding in this situation and I see that it is not benefiting me in any way as far as getting my property returned. Whitney gave me the contact information on their client who had the toolbox and I had to hire a second trucking company to pick up and deliver the tool box to my address, costing me an additional $1,000 on top of what I had already paid them. GGR denied my claim for all the damaged and missing items And denied offering to reimburse me for having to hire a second truck.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Do Not Use This Company
Do Not Use this company ever! They are crooks and bait and switch you! At first before they have your money they seem great, but once you have started payment they hold your things hostage until you pay in full without even receiving your items. I was not informed until after they already had my items about extra fees such as an additional $1,700 for transferring my items from a semi truck to box truck after “the driver looked up my address and determined that the semi could not get to my house”. I was never informed ahead of time that my items were going to be moved 5 times in total! Initially loaded into a box truck, moved from a box truck to storage where they sat over a week, then moved into a semi truck, back into storage, then transferred back into another box truck and finally moved into my home. They charged in total about $14,000 to move from San Diego to Minnesota and upon arrival I see that almost all of my furniture items that were all packed and wrapped by their movers were either heavily damaged or completely ruined beyond repair! They caused about $7,000 worth of damages and take no responsibility. NEVER USE THIS COMPANY!!!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Worst moving experience ever
Worst moving experience ever. Sales team was super reassuring about "no hidden fees", "we're not a broker", etc, etc. First, they assign you primary and secondary moving dates. So if you need a specific day, good luck. They pushed our primary Saturday to Sunday which made us pretty nervous. We decided to rent a UHaul and start moving smaller item and boxes ourselves to get ahead of any potential problems. By time they showed up on Sunday at 11am (keep in mind this is enough furniture for a 4BR house), we'd already moved roughly 75% of the items ourselves. I confirmed with the sales department that the foreman would make the item adjustments once they arrived. The guy tells us he needs to add additional dollars on for stairs and extra bulk items and then we can pay the full estimate plus these extra charges and they can get started. I finally force him to provide a new moving quote based on the 75% fewer items that are now in the house, and he creates a quote that's HIGHER than the initial intake!! Needless to say we sent them on their way, and I can only imagine that the quote would've doubled if we hadn't moved anything ourselves. On top of all of it, the company refuses to refund our $1100 deposit. Easily the worst moving experience of my life. My wife and I rented another UHaul and hired a couple of guys in the Home Depot parking lot who were excellent help, hard workers, and super friendly. Thank goodness it was a local move we were able to handle ourselves.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
This company only delivered half my…
This company only delivered half my household goods. They say they “forgot” to load the other half onto the truck. It has been over a month with no delivery date promised. I strongly encourage you NOT TO USE THIS COMPANY. They do NOT perform as promised and there is NO RECOURSE

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
I had a good experience with Golden…
I had a good experience with Golden Gate. There was so instances of not being able to get ahold of customer service but they always responded. Other than that, the pick up and delivery process was pretty smooth. I highly recommend having cash on hand to pay because Zelle can sometimes be difficult.
I was also wanted to give a special shout out to Marcos and Leo who did the delivery. These guys were awesome! They went over and beyond especially dealing with putting my bed together. They wanted to make sure my furniture was put back together solid before leaving and I truly appreciate them doing that.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Avoid, avoid, avoid
This is going to be a drop in the bucket compared to the BS fake reviews on here, but here goes. This company is a scam, and moving insurance companies will not cover moves with them (I tried to buy a policy with multiple agencies and they will not cover GGR). Sales reps will underestimate your belongings, only for the foreman to say there's way more stuff than what we estimated, charging you significantly more than the estimate, effectively holding you hostage. The sales rep will then give you an overinflated ballpark of when you'll get your stuff back instead of what is contractually signed to. The movers themselves are subcontracted, and do not keep track of what your items are in the bill of lading. Then, when your stuff finally gets to your destination, the delivery movers (half of whom no-show) won't even carry the tools needed to build the furniture they disassembled, meaning you have to ask your neighbors to borrow theirs and mostly do it yourself.
I'm fortunate. The only thing missing from our stuff was an empty carry-on suitcase I never used anyway, and there were a few broken items, but minor in scope. The only communication you get from them is from their call center in the Philippines wanting to complete a survey. I told them what I'll say here: "you don't want to hear my survey." This company is a scam. Go with anyone else who the moving insurance companies will cover.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Final Delivery Sucked.
PART ONE
Golden Gate Relocation did a remarkable job IN THE BEGINNING. They were the very first company to provide us with a fair estimate and their Sales Rep, Scottie did an outstanding job of communicating and explaining every little detail. The thing we liked the most was that he encouraged us to call with any questions we had, and never made us feel that we were a bother. He always had a positive attitude and told us to be in close communication.
The lady who called us to set up a schedule was efficient, knowledgeable and pleasant to speak with.
THE FIRST MOVING TEAM in California arrived on time with a positive attitude and took great care wrapping furniture for a safe move. The foreman did an excellent job taking inventory of each item. They were efficient and very quick. In addition, they were polite and friendly and were easy to talk with.
EDIT October 8,2024
I have tried to be fair by stating GGR's strengths as well as weaknesses.
The first part of our moving was great. The sales and pick up people were very good as stated above.
The second part, (that is WHEN WE HAD OUR STUFF DELIVERED) was like a moving day from hell. They broke a kitchen chair beyond repair, did not re-assemble a table as promised in the contract. Our 2-wheel dolly was (conveniently?) "lost."
A deck box was busted open and hidden along the side of the house so they didn't have to deal with the problem. By the way, GGR WERE NOT THE MOVERS WHO DELIVERED IT! They were subcontractors who didn't give a damn. We were never told that another company would deliver. I was told from the get-go that GGR are not brokers. So what the heck?! In order to be reimbursed I visited a separate web site and learned that I have to do stuff that I don't know how to do, and don't understand. My husband's now in hospice, and I'm supposed to diddle around with this crap? Thanks a lot GGR.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Golden Gate was amazing
Golden Gate was amazing! Marcos and Jr were so helpful and genuine. I love how caring they were with my furniture and so efficient!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
We had a great experience with Golden…
We had a great experience with Golden Gate Relocation. The movers were friendly and super efficient! The staff was communicative leading up to the move and while they were packing up our stuff. I would absolutely recommend!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
I know good movers when I see it
I know good movers when I see it, especially since I started my CDL career as a relocation mover/driver over 38 years ago and Golden Gate Relocation are the best!!! I worked with Mr Marco, Mr Jesse and Mr Junior and they are AWESOME!
Keep up the great work! Great job young men! God Bless

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Ohhh my goodness gracious the BEST
Ohhh my goodness gracious! I’ve never had a moving experience in my life !!! I’ve moved across the US serveral times and have never had such white glove service !!!! AMAZING!!!
May God continue to Bless Jessie , Marco , Jr and Golden Gate Movers!!!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
These 3 movers are the best ones I’ve…
These 3 movers are the best ones I’ve had in a long time! Very polite, knowledgeable, fast and friendly! Would definitely recommend to anyone looking for a service that they do.
Thanks again, Jessie, Marcos and PJ!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
I would never book with them again or recommend them to anyone
They deserve zero stars!
DON’T TRUST ANY OF THE POSITIVE REVIEWS!!! they were probably faked to up their rating, literally any other moving company would be better than this one!
During my initial conversation with the sales person, I stated that I wanted my goods to arrive at their destination by 5/25. My goods were picked 5/17 and at the time of this review (5/31), my goods haven’t even left California yet. Every time I call to get some answers as to when my good will be delivered, all they say is that it takes 2-14es us for goods to be delivered based on the miles it has to cover. But how can I exact to start the 2-14 day countdown if after a week of my first available delivery date (5/25), they still haven’t assigned my goods to a delivery route. I’ve called customer service everyday since 5/25 and like always, they say “delivery routes are being assigned everyday and once we assign yours you’ll receive confirmation”. My main question is if you have delivery routes going out everyday, why is it taking so long to assign my delivery? I need my furniture because I’m having guests come into town but now I don’t think I’ll even get it before the end of June
Also expect the actual price to be way more than the quoted price. On the day of the delivery, I was very surprised was my final price was over $1,000 more than what the estimate quoted me. I very specifically told the sales person who provided with the quote that I was using a 10x10 storage unit and even included a very detailed inventory list of everything in the unit. By the time the movers came, the same 10x10 unit (that was only about 70% full) was priced way higher than the quote.
Update: I have finally received my goods but I’m so disappointed in this company. First, I’m missing some of my items. Second, the clear plastic bins I used to pack most of my items were damaged, scuffed up, lids cracked beyond repair and one of the handles broken. Third, in on of the plastic bins I did receive, I noticed that some of my items were stolen, mostly my expensive perfumes. The proof??? They were dumb enough to leave the cap to one of the perfume bottles in the box.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
We had an amazing move out with this…
Edit #2:
I appreciate the gaslighting. I'll use it to fuel my regret.
1&2) As I said before; we signed and paid whatever it took - our stuff was already on the truck... You're right. I should have known how much square footage our packed things were. Next time I'll measure and weigh everything before it's moved and never trust the initial estimate based on your representative who is supposed to be more experienced than a dumb customer.
3) I know exactly how much I contacted customer service. I initiated contact! I asked for updates consistently. I didn't get updates unless I asked for them. You're right. There was contact with customer service. I should have just enjoyed the radio silence instead of reaching out because I bet that was annoying! A stupid customer asking for basic status updates! OMG Ill make sure to keep my questions to myself next time. I love being in the dark about where everything I own is!
4) Compensation for pennies on the dollar based on weight. You're right. Its my fault that we won't be able to replace our things. I should have read the paperwork. Of course we are still missing things that were in the bill of lading. But I don't know how to read paperwork...
5) You're right. It's my fault for my bad experience.
Edit:
I trusted this company with everything I own. My things are broken. We are missing our gaming console. I am ashamed to have trusted this company.
Starting with pick up - the packing list was incomplete and everything was already on the truck by the time we got the total cost. Our things were stickered with # but there's no log of what # sticker goes with what piece. At no point during the packing process were we told what the additional cost would be for going over the estimated space. Only after everything was loaded did we get the cost. What were we going to do? Not pay the additional 2k?
During the moving process - not once was the company proactive about giving updates. Regarding the wire transfer NFCU advised against sending money. But we needed to pay to get our stuff and we had maxed out zelle $3k already.
After the move - we didn't move much furniture but the stuff we did move arrived broken. Both dressers. The bookshelf - feet snapped off but still tapped together with the tape and paper. And we will not be receiving compensation because we were stupid enough to not read what we signed when our stuff was picked up.
They were responsible for moving everything I owned. Truthfully, I am ashamed to have ever trusted them with anything I own. I'm not going to accept the - "we're sorry for your experience but- you didn't read the paperwork before you signed, you should have been aware of what you had to pay, you had more stuff than your estimate, you contacted our customer service outside of business hours... Etc." If the company reaches out about this I'm prepared with more screenshots and phone records to dispute what I need to.
The movers who physically moved our things were the only good part of this move.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Golden gate relocation moved my 3…
Golden gate relocation moved my 3 bedroom home in Los Angeles California to Jacksonville Florida. I loved everything about their service. They were punctual, their team was fast, strategic and professional . They were friendly and made us feel comfortable with both the company and their service. All of our belonging came in one peace. Would highly recommend Golden Gate

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
I have had nothing but amazing people…
I have had nothing but amazing people to speak with as well as the awesome guys that packed me. Moving from CA. To TX is a lot in itself. They have all been helpful professional and actually fun! Thank you to all my crew!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
Consider Alternatives
This was the worst moving experience I have ever had. The gal who gave me a quote was wonderful, but from that point on, service was deplorable. I paid an extra $1500 for the packing service. The "packers" (I use the term loosely) arrived at noon reeking of marijuana. There were five of them, so it was hard to keep track of what they were doing and where they were. Things were haphazardly thrown into boxes with no consistency as to what room the things were from (i.e., something from the office in with something from the kitchen). None of the boxes were labeled, making the unpacking miserable. Care was not taken when wrapping glass items. I had a 150+ year old china cabinet with curved glass which showed up with one of the door's glass broken. Several other items were broken or bent. Lots of nicks and scrapes, as well. They were rude to my neighbor, when asked what they were doing (they were poking a stick at a little lizard that was in the front yard). Needless to say, their focus was not on the careful packing of my items. In addition, I was told that if I paid for everything up front, things would arrive faster. It took the full 21 days for my things to get to Iowa. I highly discourage anyone who is thinking about using this company for a move. If you are going to use them, be sure to ask enough questions before shelling out money for the packing service. I also suggest that the company hire women to do the packing - or at least train the people who are going to do it, so that care is taken when packing. It was a wasted $1500. I wish in retrospect that I would have packed everything myself. The claims process is also a joke. Pages and pages of documentation required for very little reimbursement. All-in-all, a horrible experience.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
amazing company!
I recently hired Golden State Relocation and they were fantastic. Jessie, Marcos, and Rushad were time efficient, kind, and careful with my belongings. I felt safe and secure with them handling my move. I highly recommend their services to anyone in need of a reliable and trustworthy moving company. Thank you for making my move stress-free!

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
They were pleasant
They were pleasant, easy to work with, things were completed expeditiously. I highly recommend this crew.

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
I’ve moved at least 13 times in my life…
I’ve moved at least 13 times in my life from coast to coast. Working with Golden Gate relocation was by far the best moving experience! Both Jesse and Marco were ultimate professionals, kind and efficient! I felt all my paintings, artwork and household items were very safe in their hands! Thank you for making this move pain and anxiety free🙏🏽😊
M Deai

Antwort von GOLDEN GATE RELOCATION LLC
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







