Kjøpte 3-i-1 kjøkkenredskap for å…
Kjøpte 3-i-1 kjøkkenredskap for å strimle og skrelle vårløk × 1. det jeg mottok så ut som et sagblad mes småe tinder, det var mye som tyder på at det ikke var laget ved en seriøs fabrikk, men i en bak gård en plass i asia. Kvalitet og funksjon var lik null. Styr unna dette produkt. Krevde refusjon, fikk det men ikke for frakten. Jeg tror den gode hjelper selv ikke vet noe om kvaliteten på produktene får tilsendt.








