Friidge.com Bewertungen 

33
•
TrustScore 1.5 von 5

1,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Always polite and seemingly helpful on the phone but completely failed to deliver my washing machine after excuse after excuse, then failed to give me a refund after more excuses. In the end I passed... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service. Even though delivery was delayed due to supply issues out of their control I was kept updated by email and when my washing machine was delivered the delivery guys couldn’t have... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They postponed my dishwasher delivery by a week at the last minute, insisting they’d give me a discount as a means of apology. Once the second delivery never happened, I realised that there was not go... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

As with others I ordered a Bosch Dishwasher. Two non-deliveries and then told the van broke down. Cancelled order then tried to recover the money. Twice said it was put in my account even quoting a... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fachgeschäft für Haushaltsgeräte

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

From fridges to freezers, washing machines to dishwashers and all things home appliance. We offer complimentary removal and recycle of your old appliance and free delivery too!


Kontaktinformationen

1,7

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

33 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,7

Alle Bewertungen

(33)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Another angry customer, no delivery

Having the same problems as others on here. I too have been awaiting a 4th delivery today and nothing has arrived. 1st, 2nd and 3rd deliveries all cancelled at short notice for various reasons, supplier error, vehicle breakdown, then snow. Each time promised money off and £50 compensation, to keep me hooked and not cancel my order presumably. No contact from them at all today and no way of contacting them as no phone number. Very poor customer service, making me shocked and angry. Will be requesting refund and if not received will be reporting to trading standards as others have suggested. Feel I have been completely conned.

8. März 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Friidge.com-Logo

Antwort von Friidge.com

Hello,

We're sorry you didn't receive your item as planned. We deliver hundreds of products every week and unfortunately sometimes things go wrong. It seems that there have been a few issues with you receiving your product and for this we sincerely apologise. I can assure you we are usually much better than this and we apologise for the inconvenience caused.

As advised by email, your refund has been processed.

Kind regards,
The friidge.com Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

add On complaint

With ref to my previous complaint it seems many other unhappy customers are coming forward. You said to have processed a refund for my elderly parents and a £50 cheque is in its way!!!! You seem to say these very words to many others!! I will give it to Monday and then I’ll be contacting watchdog!!! Mr and Mrs Barnes. The Bosch washing machine!!!! That was ordered 4 Feb!!!! I really hope you have not fobbed them off as I am on the case for them now and I won’t rest til you have refunded

8. März 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Initially I thought not bad service - sadly not the case

Initially I thought not bad service, when my first delivery was cancelled in advance due to problems with the supply - I was immediately offered a full refund or £50 compensation and a new delivery date.

I decided to go with a new delivery date and accept the compensation - the second delivery was postponed due to snow, which I could fully understand.
Sadly the third delivery never arrived, I did not receive a phone call to tell me it was cancelled or even an email, and after chasing via email have still not received an update or full refund, so not only am I left out of pocked £399 - I also wasted my time for two days waiting for delivery and being self employed time is also money.

There seems no other way to make contact as no phone numbers listed for this company either - be aware

I think this might be a small business which is just unable to cope and letting customers down which is a real shame - this is a rather angry customer

7. März 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They have changed their name to Friidge

They have changed their name/website to friidge.com but they are the same cowboys, just look through their Facebook posts (FriidgeUK) all links the provide in 2016 are for friige.com.
My order was accepted in the middle of January 2018 but was cancelled today, on what would have been the fourth failed delivery. First failure (day before delivery) they blamed their supplier, second delivery failure on the day of expected delivery they blame vehicle break down, but to keep me hooked they offered a 10% discount. Third missed delivery they actually took the blame and said there was an administrative error, rebooked delivery with a 20% discount. I replied to that email within 30 minutes accepting their offer. Today, on the day they were supposed to deliver for the fourth time, they sent an email stating they were cancelling my order. Nice.

Note that there is not one single phone number on their website, any correspondence is by email only. Email, the most personal of ways to contact customers.

/edit after response/
Well here we go, a company that you can only contact via email stating that they did not receive the email (but they did receive all the others). I work in IT, I'd know if an email never left my computer or was rejected. In this case I replied to their email within 30 minutes of them sending it.

21. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Friidge.com-Logo

Antwort von Friidge.com

Hello,
We're sorry your delivery was delayed. Very rarely factors outside our control mean we can't always deliver on a requested delivery date. We always give as much notice as possible if there is a delay, but we appreciate this can be frustrating. As the delay couldn't be avoided we offered a significant discount to compensate you for any inconvenience.

Because we didn't receive confirmation from you for your delivery date your order was subsequently cancelled. In your review I can see that you say you responded to us very quickly to confirm your revised delivery date and we apologise that this wasn't received.

Kind regards,
Dean
The friidge.com Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Service and product fine

Shame that when they took the old fridge/freezer away, they tore the vinyl flooring.

16. August 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Friidge.com-Logo

Antwort von Friidge.com

Hello,

Thanks for taking the time to provide us some feedback on your experience.

Firstly, we're glad the service and product are to your satisfaction.

Secondly, we're so sorry your flooring has been damaged - the team are going to be in touch by email to sort this out for you.

Thanks again for choosing friige.com for you appliance purchase.

Best wishes,
The friige.com Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good prompt service

Washer arrived early on the day agreed. took the old washer away without charge,very good value for money will definitely use the firm again. very impresssed.

27. Juni 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

Finally a company who does put the customer first. Will shop there again and recommend to anyone.

2. Juni 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and product

Initially I ordered a small appliance - a coffee machine. The process was seamless and it arrived so quickly so when my fridge freezer went kaput I order a new one from friige.com. The even took my old fridge freezer away for free! The service and product were excellent again! would recommend to anyone

24. Februar 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr