Flooring UK Bewertungen 

116
•
TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service from start to finish. Fitted on a day that was convenient to me. Carpet is lovely and really well fitted.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not under any circumstances purchase flooring from this company. They will sell you flooring with a 20 year life expectancy, however even when installed correctly it will fail after 2 y... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from Adele who helped me order some samples when their website had a bug. Subsequently ordered several boxes of rigid vinyl flooring. Turned up a couple of days later and was great!... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding from start to finish I've just had my house fitted out with Carpets and Oak flooring. Dave from the Southport shop was very friendly & professional , in assisting and advising me to ch... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Bodenbeläge

Vom Unternehmen geschrieben

Welcome to Flooring UK, we supply a variety of carpet and flooring products online at the lowest possible prices, including click vinyl flooring, coir matting cut to size, waterproof laminate flooring, luxury vinyl flooring and SPC flooring as well as a wide selection ...


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,5

Alle Bewertungen

(116)

5 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give this company zero I…

If I could give this company zero I would!!! Work the staff into the ground, misogynistic signage in staff areas, abusive texts to sub contractors, covering up customer feedback.. I could go on...

Edit: The responses to genuine customer concerns on TP, speaks volumes... supplying sub standard products and taking no responsibility for warantees...investigate away!

27. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

We are investigating this review as it feels like slander unfortunately. All statements above are false. Hope people reading this can understand not every review on Trust pilot is a verified customer and it’s very easy to leave a review, without ownership.

Qpips, please can you contact us so we can discuss these points. Many thanks.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product at a very reasonable…

Excellent product at a very reasonable price.
The delivery was very quick, on my doorstep within 2 days of ordering.
The customer service I received was exceptional and very quick to reply to my email query.
Can’t understand the negative reviews on here as my purchase of over 30 m2 of vinyl flooring was first class
Thankyou.

27. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top marks all around

Fantastic service as always. I've used them twice and the full experience was as expected. Pleasant sales staff, fast and efficient installation and even moved the delivery date around for me a couple of times with no issues to fit in around other decoration plans/delays.

18. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lifetime guarantee 🤣

My flooring has chipped on the edges of 2 planks after only sweeping it with a soft brush.
I contacted flooring uk as the flooring I purchased came with a "lifetime guarantee ". I Sent photos as requested , they came back with,
It's not covered under the guarantee as it had been caught and was accidental damage.
I asked how I could accidentally damage it with a soft brush!!! They then said it could have been caused during installation which was 9 months ago.
As with other reviews on here, this company will wingle out of any guarantee.
Section 75/small claims

18. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Hello Gaynor, we have reviewed the images that you have sent. The corners have been chipped due to a localised issue. A soft brush would not cause an SPC click flooring product to chip away, as the layers are extremely durable, it is more than likely to have occurred with something more heavy duty scraping across the floor, where the tiles have not been clicked in correctly, the brush therefore may have then exposed this damage. We have suggested if you have no more tiles spare, that we would send a couple to you as a gesture of good will, so you can remove the damaged tiles and replace them. Please let us know how you wish to proceed. In terms of the guarantee, the lifetime guarantee refers to the wear layer of the product. This covers the product for wearing out, from standard wear and tear, such as the wear layer wearing out, removing the print film pattern, it does not cover installation and maintenance issues as these are nothing to do with the manufacturing of the product.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Useless guarantee - poor service

Poor after sales service-useless guarantee.
After 3 years, and still in guarantee the floor started to lift and split. I contacted UK flooring. With reference to poor fitting, wrong subfloor, fiitter error (any excuse) they asked me to send photographs, which I did. They then asked me to send more photographs, which I did. After these delaying tactics they told me to get an expert to look at the floor and wright a report. This would be at my expense. I considered taking them to the small claims court, but I could not do this due to my health. In short, they have stalled their way out of their guarantee. Any good company would have sent their own assessor at their expense. I will leave you to make your own mind up if you want to use this company.

19. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Hello, i am sorry you have decided to post this review. However, we have the following information (confirmed from you via email), which we need to respond with, so people reading this can see that our service or product is not to blame, but the way it is installed and the incorrect materials used in preparation.

1. You purchased incorrect underlay for this floor, from a different supplier to ourselves. This underlay is not suitable for click vinyl flooring, due to its excessive compression, which results in the breaking of the click mechanism.

2. The total floor was installed (70m2) throughout the property, without leaving any expansion joints in doorways, even though rooms change in direction.

3. The flooring is a floating (click system) floor, however has been installed under all fixed units, preventing it from expanding and contracting. Again an incorrect installation technique.

At Flooring UK, we advise most people hire the services of a qualified flooring installer. However if attempting to install the floor themselves, to read up or call our team and ask for installation advice / instructions, to ensure the floor performs the way it should.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy to do business with this company

I requested samples of an aged oak vinyl floor tile for a herringbone pattern. I got samples from 2 different companies and there was no comparison so I ordered from flooring uk. It was an excellent product both in terms of design and texture and the slightly bevelled edges give it very realistic appearance of real wood. I’m expecting to buy from this company again.

1. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor customer service

Very poor customer service. Avoid.

19. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Hello George, we have looked into your order and believe that you ordered on the 28th October and received your order on the 1st November. Only 2 working days. We have had no emails or calls from you to let us know if you have had any poor service. If you could please get in touch to share your experiences that would be very much appreciated.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding customer service and a quality product!

Ordered 42 packs of flooring with door strips, Joel and the sales team accomodated everything I needed and were extremely helpful in getting everything loaded up for me when I collected. I cannot speak on the delivery as I opted to collect but everything in my experience was perfect. Would recommend them to anyone!

10. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid them to avoid DHL

I had no issues with ordering through flooring UK, I cannot comment on the quality of the product I order as I never received it, but I can review the awful delivery service. They use DHL and only DHL, upon delivery the driver refused to let me keep my order because I wouldn’t allow him to photograph my legs! His attitude was terrible and very argumentative, borderline intimidating, not an inch for compromise. It was an awful experience to have on my doorstep. Flooring UK were very polite (hence the 2 star and not 1) but I will not be having my order as they chose DHL over me. I am awaiting a refund. For this reason I would never use this company again nor recommend.

I have now reduced my rated due to the incorrect reply from Flooring UK. I did not refuse my order I only asked not to be included in the photo, I offered to have the photograph of the usual door ajar but this was not good enough. The option DHL gave me was... i MUST be in the photograph or no delivery WHICH i have never had before!

5. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Hello Kikki, I am sorry about your experience, however we have spoken also to DHL, as with all modern delivery companies, the delivery driver takes photographic evidence of the delivery on your doorstep. This has never been a problem to any of our customers previously and we cannot understand why it was an issue with your delivery. The size of your order means we would only be able to send with our courier partner DHL. You refused to have them back and therefore we have refunded your order in full. Without any charge.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shockingly rubbish sfc flooring grey…

Shockingly rubbish sfc flooring grey flooring with white scratches and they say its part of the pattern everyone thats seen it says it looks shocking were the line marks are dont buy of these clowns go elswhere .. laughing at the customer when she sent photos. . See you in court. ...the office staff started laughing when i mentioned the floor.. 8 people said thats not right looks shocking joiner for 36 years white is not present on any would unless painted...

2. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Paul, nobody has laughed at you. The design on the plank you are referring to is not a scratch, it is a part of the design on the print layer, which replicates the knots and markings you get with real natural wood. This is also present on every 1 in 5 planks from the millions produced each month by the manufacturer. You do have an option to exclude this particular plank out of the installation process and use it for cuts as explained, if it offends you so much. However Selling over 2000m2 each month of this very product, we have never had any feedback such as this. If you require any clarification from our manufacturer then please let me know, as like i have said it is categorically not a fault and is a design element.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor service

I still have not received my order despite paying in full and despite being told my order would be delivered 5 days ago then 4 days ago! Now a disinterested employee says that I shouldn't have arranged for my floor to be fitted until it actually arrives.....they don't even trust their own delivery service! They just don't care. They blame DHL but they employ DHL!! Dont buy from them.

11. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Hello Karen, i understand you ordered and paid on the Wednesday 6th October, your order was despatched on the 7th October, our courier partner can take upto 3 working days (most often than not its next day) to deliver. We have had the weekend (2 days) and then your order is out for delivery today 11th October, so in fact from the date of order it is 3 working days for delivery. Personally i wouldn't say that's poor service. Our staff member just pointed out our T&C's, whereby we recommend not booking in trades until in receipt of goods, this is standard practice. Hopefully potential customers reading this review, will see this review is unjustified and does not reflect "poor service"

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful delivery

Awful delivery! The pallet was left blocking the driveway of the wrong address 20 houses away!!
They had the correct address. Luckily our phone number was on the invoice but had to arrange our own transport to move it back.

10. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Flooring UK-Logo

Antwort von Flooring UK

Apologies, we have raised this with our pallet courier and escalated to finds out how and why this happened. Again we are sorry for this courier delivery error.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

Ordered new flooring and fitting with Shaun Knight at Southport branch. Excellent to deal with. Very efficient and fitting dates all organised. Excellent service and very pleasant knowledgeable guy.

7. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Would recommend

Vinyl click floor arrived 3 days after ordering, looks nice. On inspection one of the packs was damaged, after a few emails they sent out the replacement pack next day delivery so I could get on. Can't fault the customer service, the speed of delivery or the quality of the product.

25. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased Naturelle Pale Grey Slate…

I purchased Naturelle Pale Grey Slate Tile SPC Rigid Core Click Vinyl Flooring. This items was a bit pricey, however you get what you pay for! When my builder fitted this flooring in my kitchen he said it is the best quality vinyl click flooring he has fitted. I am extremely happy with the high quality of this flooring and I will definitely be purchasing more items from this website.

7. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product great price and great…

Great product great price and great customer service sorting out a minor delivery mistake very quickly (on the back of shipping the goods the next day in first place) will go back for future needs!

1. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company, great service

I ordered vinyl rigid core flooring.
It arrived very promptly and even when I had to order more (that was my fault on calculations), it was delivered within 36 hours and i am way down on the south coast.
Very pleasant on the phone and sorted any issues/queries straight away. I would recommend.

29. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quoted me 50% cheaper for bedroom…

Quoted me 50% cheaper for bedroom carpet than my first quote from their competitor in same area. Every member of the team that dealt with me was friendly and professional. A very smooth customer journey from start to finish.

30. April 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr