Fitprotection Bewertungen 

38
•
TrustScore 3.5 von 5

3,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The cover fit well and stayed perfectly in place during the entire trip. We’re very happy. Cody is a man of integrity and we appreciate all he did to get our cover to us.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I’m withholding a 5-star until the product is tested. This has been over a year of BS from the previous group that defrauded me and many others. True to his word, Cody and the new organization (who... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very misleading website They advertise that they sell RVs at a discount but when reading the fine print on the terms of service it stated it only provided covers for RVs.. $1500 for a small glass c... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We bought one for our Flagstaff Microlite and we followed instructions to install. On the Interstate it stayed in place, however I wish there were a few extra magnets as I was never comfortable it co... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

38 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,3

Alle Bewertungen

(38)

25 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What an amazing company

What an amazing company and especially their customer service! I bought a cover for our new camper trailer because we got a rock chip in the glass and had to have it repaired. After doing a lot of research I choose to go with FitProtection. Once I received it I followed all the directions and installed the very strong magnets, put it on and was so happy it looked so good. On our 4th trip on the way home it fell off and we lost it. I was so upset and sent an email, which was replied by McKayla. She was extremely nice and understanding, without hesitation she said they would send a new one, just send us pictures of the windshield, well I had removed the magnets already but that didn’t matter. Several weeks later I received the new one. To my surprise it is their new hybrid version with the magnets and their Loxx system. I installed it again and we’re just went on another trip and it was great! I can’t believe there is a company that stands by their product as well as McKayla and FitProtection! Thank you again!!

12. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So Canadians beware

So Canadians beware. You have to pay 50.00 US to get the product shipped but then "surprise" you also have to pay 50.00 CAN import tax. For a simple upgrade to the new clips at 100.00 for 6 clips I am now with exchange into the 300.00 range. Had to buy the clips to keep the cover on my trailer....more money to support a product that upgrades should have been free as a warranty feature.

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Hey Michael, we apologize on all of this additional tax and importing fees that we unfortunately have no control over. We are happy to help out with some fees to make things right with you please reach out to us info@fitprotection.com

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When we got our Rockwood we were very…

When we got our Rockwood we were very worried about the windshield catching a rock while traveling. No more worries with the FIT system. If you are on the fence about it, DO IT!!!

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

We're glad you're loving it!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Product is great

Product is great, perfect fit. Customer service is awesome. Did a 3hr drive at 70 mph in high wind, the FIT cover never budged.

11. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Replacement cover

I ordered a window cover back in October 2025. We installed it on our travel trailer. On our third camping trip with the window cover on, we lost it on our way home. I contacted Cody through an email. When he replied to me, he assured me that he would replace it at no cost when they received their stronger magnets. I wasn't holding my breath. Especially after reading reviews, and hearing what happened with the other co-owners of the company. I received a couple more emails, updating me with the progress. I received a new cover, shortly after. I am very impressed with Cody, and Fit Protection, for following through, standing by their word, and taking care of the customers. Your company will thrive and grow, if you continue these practices.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Thank you for the kind words! Glad that you're happy! -Cody

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The cover is well made and Cody kept…

The cover is well made and Cody kept his word to make our cover after the former owners ripped us off. We haven’t been out on the road with it yet, but hopefully it works as it should. I’ll update after our next trip. Thanks again Cody and crew

18. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Thank you for the review we really appreciate it! Glad that you are happy and here for you guys if you need anything in the future!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Zero to Hero, order fulfilled!

I’m withholding a 5-star until the product is tested. This has been over a year of BS from the previous group that defrauded me and many others. True to his word, Cody and the new organization (who were investors that were defrauded) cleaned up the mess and fulfilled the order. They have been very transparent and forthcoming about the actions taken against the previous group, and fulfilling the order. I had zero faith until I received the package. The product appears to be of good quality and am excited to install. Thanks Cody and team, your effort to right the wrongs is noticed. Integrity means a lot!

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

You're welcome! We're very fortunate for the review. Please don't hesitate to reach out to us via email if you need anything in the future! -Cody

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My RV windshield cover flew off my…

My RV windshield cover flew off my camper a few weeks ago crossing a bridge and went in the lake. The reason I bought this is because it was supposed to be guaranteed not to fly off. Well, since the company changed names I have no warranty.

8. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Hey Artie, I'm sorry to hear this. Did you buy this from Fit Protection recently? If so you are under full warranty and we would love to send you a replacement cover if you can email us at info@fitprotection.com and give us more details.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item never shipped

Told me order would be sent in a week. Then they had delays and kept pushing the date. Eventually moved campgrounds and they were quick to update the new address but the item was never sent. Wasted over $400 +

25. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Hey Andrew, I'm not sure if you missed our communication about magnets we got them in last week and our getting over 100+ customer orders that never got shipped in 2025. If you didn't get the context I was the investor into the brand with some bad guys who decided to take materials that I paid for and had to repurchase all new equipment and supplies and am fulfilling all orders. Really apologize about the delays but we are currently shipping all orders and will be caught up this week. Things will be ran entirely different with me running the company. If you want to read more about the case feel free here. Superior Court Of Arizona Case No. CV2025-067003

If you have any other questions please email us: info@fitprotection.com

-Cody Owner

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT order from Fit protection

Do NOT order from Fit protection. We returned our windshield protector, unopened and asked for a refund….they still haven’t sent us that refund and that was in September 2025. There is no phone number to contact them, and they are ignoring our emails. Do NOT waste your money!

3. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Hey Judy, I'm really sorry about your experience with FIT. Unfortunately the guys who were running the company before had other plans to take customers money and never fulfill orders and take all the materials I paid for. However, I am fulfilling all customers orders who never got their product and rebuilding this from the ground up. If you'd like to learn more about what happened here is some more info. Superior Court Of Arizona Case No. CV2025-067003

Also please reach out to us with anymore questions: Info@fitprotection.com

-Cody Owner

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a cover In Nov 2025 and gave…

I ordered a cover In Nov 2025 and gave them my CC information. They called me 10 days later and told me it would be several weeks out. I cancelled the order and received cancelled conformation from them and was told there would not be any charge on card since they did not ship it. Then out of the blue I receive a bill for the original amount 2 months later. My credit card company says there is nothing they can do because Fit Protection received my information and approval for the purchase. I have provided Barclays CC with my cancellation proof, but they say there nothing can do.

8. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Patrick,

Really sorry about your experience with FIT and the previous guys who were running this company before me. I was the investor who purchased the materials and they decided they had better plans for them and started a competing company tryshieldtech.com. If you would like to learn more about what happened you can find out here. Superior Court Of Arizona Case No. CV2025-067003

I would love to make this right with you as we are rebuilding this from the ground up with me in control and I am making right on all customers orders who never received anything. If you want a cover, we will build it. If you want a refund I'm happy to do so as well.

please email us with any questions I would love the opportunity to make it right info@fitprotection.com

-Cody Owner

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I would give zero star if I could

I would give zero star if I could. I’ve send multiple email to get refunds and have yet to have an answer from them. Don’t loose your money like me.
I order a cover back in August 2025. It finally got shipped end of September. However there was significant delay at border clearance (I order from Canada) due to paperwork not properly done. After battling with Ups for months, the package got returned to them in November. They kept rescheduling the delivery for months. They received the package on January 12, 2026. I send multiple emails and got absolutely no answer. This is really frustrating. Don’t do business with fit protection, you will just lose your money and time.

12. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Hey Caroline, I'm really sorry about your experience that you had with FIT. I am the investor behind the brand and now the one running them company. I had to reorder all new equipment and materials due to the other guys having plans for materials that I purchased. You can read more about it here. Superior Court Of Arizona Case No. CV2025-067003

I would love the opportunity to make it right and get you the cover that you ordered as we are building covers and fulfilling all customer orders who never got what they ordered from 2025. If you want a cover I would love to build it and if you want a refund I will make sure that happens as well.

If you want to know more about what happened you can find more info here. Superior Court Of Arizona Case No. CV2025-067003

With me running things now I believe in doing the business the right way and hope you give us another chance.

info@fitprotection.com

-Cody Owner

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

We bought one for our Flagstaff…

We bought one for our Flagstaff Microlite and we followed instructions to install. On the Interstate it stayed in place, however I wish there were a few extra magnets as I was never comfortable it could fly off as the cover pulls off very easy when you clean the windows. We campground hosted in July and left it in place the entire month, and it helped greatly to keep the camper cooler in the very hot weather. That really helps the air conditioner from working hard. Just adding some extra magnets into the cover would be great.

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Fitprotection-Logo

Antwort von Fitprotection

Thank you for the review, glad you are having a positive experience. We are currently making innovations to the product so they NEVER blow off.

-Cody Owner

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr