Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered some trainers from Fashionette ages ago. It was stuck at the UPS depot at Stanford le Hope for weeks, then UPS said it was being returned to the sender. I called UPS who said the is... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I received the wrong item in my order and had to go through the hassle of returning it. On top of that, I was forced to pay £19.42 in import fees to UPS, even though Fashionette confirmed these... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Surprisingly good. Ordered a designer bag at an incredibly low price and got the delivered product well packaged and in good shape in a week. Also right after order confirmation there is buyer protect... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a watch from this site as it was cheaper and offered a discount on top. I was a bit concerned when I discovered the company wasn't in the UK but needn't have worried. I got an accurate deliver... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Modeaccessoires
  2. Taschen- und Gepäckfachgeschäft
  3. Juweliergeschäft
  4. Lederwarengeschäft
  5. Schuhgeschäft
  6. Sonnenbrillengeschäft

Über fashionette

Vom Unternehmen geschrieben

Handbags are our passion and we aspire to provide the best range of designer bags on our homepage. Here you can find all the relevant brands and collections, which are selected carefully by our style experts. We offer over 24.000 products from over 100 brands – including the most desirable luxury labels from all-over the world, many popular premium brands, as well as new designers. Whether you are searching for Michael Kors, DKNY, Liebeskind, George Gina & Lucy, Furla, Abro, Boss, Lancel, Etro or MCM – there are very few brands that you won’t find at fashionette.

SHOP NOW

Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

3878 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a joke, avoid it

Ordered a handbag on 14.02, order 600326420. It was stuck for a month in UPS depot in Stanford le Hope, as tracking showed import fees due on the shipment.
Their customer support refused to provide me with any ETA, though I asked for it several times in emails. Finally, after a month of useless back-and-forth email conversation, I requested order cancellation and refund, to which they replied that "cancellation is not possible at this point" (WHY? I haven't received my order for more than a month!) and they would be able to process the refund only after the bag is back in their warehouse (again, WHY? The parcel never left UPS facilities).
Eventually requested chargeback from my bank and got my money back.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible experience.

I received the wrong item in my order and had to go through the hassle of returning it. On top of that, I was forced to pay £19.42 in import fees to UPS, even though Fashionette confirmed these charges were prepaid and applied in error.

I have gone back and forth with customer service multiple times and provided my bank details on 28 February as requested so they could refund the import fees. It has now been well over 3 weeks and I have received nothing, no refund and no response.

Their UK website has now shut down, and it directs customers to contact a different email address. I followed these instructions and contacted that email as well, but still received no reply.

While I did receive a refund for the bag while they were still operating, the complete lack of communication and failure to follow up on the import fee refund is unacceptable. I’m having to chase repeatedly for an issue that is clearly their fault.

4. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the inconveniences caused.

After checking, we found that your request has already been processed by the responsible department and that you have already received a reply by email.

If you have any further questions, please reply to the already existing correspondence.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shocking do not order from this company

I ordered some trainers from Fashionette ages ago. It was stuck at the UPS depot at Stanford le Hope for weeks, then UPS said it was being returned to the sender.

I called UPS who said the issue is with Fashionette, and there's a "credit hold issue" with them. There was nothing I could do to stop the parcel being returned.

In the meantime, Fashionette's UK website has gone offline. They have not responded to my emails asking them for information about situation.

This has been a shocking experience.

I also had to pay UK custom fees and a fee to UPS, which I should not have paid and despite being told by Fashionette I would be refunded I have received nothing

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the inconveniences caused.

After checking, we would like to inform you that your request is already being processed by the responsible department and that you will receive feedback by e-mail as soon as possible.

Thank you for your patience.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish I could give it a 0

I wish I could give it a 0.

I placed an order on 22.02, my order has been stuck at DHL at standford Lee hope for 2 weeks. I keep trying to contact fashionette but their UK website is no longer operating and they keep directing my emails to other departments and do not respond. I’m going to dispute my charges with the bank. This is awful service as I was really looking forward to my bag. Terrible.

Order number: 600326462

Since the response below: I have not received ANY update. They keep saying they are looking into this but it has been a couple of weeks with no resolve. I keep asking for an update and a refund and I keep getting ignored.

12. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the inconveniences caused.

After checking, we would like to inform you that your request is already being processed by the responsible department and that you will receive feedback by e-mail as soon as possible.

Thank you for your patience.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could put 0 stars I would!!

If I could put 0 stars I would!!! I ordered louboutin boots for over £600 from Fashionette on 15 February. It was stuck at the UPS depot at Stanford le Hope for days, then UPS said it was requested to be returned to the sender. I contacted UPS and Fashionette many times getting no answer as to why. I also paid UPS customs fees to have the parcel sent to me

UPS said the issue is with Fashionette, and there's a "credit hold issue" with them. There was nothing I could do to stop the parcel being returned.

Fashionette told me my parcel hasn’t arrived back to them yet and a refund will be initiated up to 14 days once received even though UPS tracking tells me that parcel has been received! They are now not responding and take ages. . I can see on here that it looks like many UK customers have had the same issue so clearly something going on!!
The service has been appalling and I will be seeking a refund via chargeback on my credit card.
Do not use this company unless you want to loose your money and never receive a parcel!
Order number: 600326426

15. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the inconveniences caused.

After checking, we found that your request has already been processed by the responsible department and that you have already received a reply by email.

If you have any further questions, please reply to the already existing correspondence.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling service and possible problems with UK operations

I ordered a handbag from Fashionette on 18 February. It was stuck at the UPS depot at Stanford le Hope for days, then yesterday UPS said it was being returned to the sender.

I called UPS who said the issue is with Fashionette, and there's a "credit hold issue" with them. There was nothing I could do to stop the parcel being returned.

In the meantime, Fashionette's UK website has gone offline. They have not responded to my emails asking them for information about situation. I suspect the UK operations have been closed down, but they clearly didn't bother to let their UK customers know there's an issue.

This has been a terrible experience, and I will be seeking a refund via chargeback on my credit card.

Edited to add - I also had to pay UK custom fees and a fee to UPS, which I will also be seeking a refund for.

3. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We do apologise for any inconveniences caused.

After checking, we would like to inform you that your request is already being processed by the responsible department and that you will receive feedback by e-mail as soon as possible.

Thank you for your patience.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order 600326354

Order 600326354. On the parcel's arrival I was told by UPS I couldn't receive it until I paid a further just under £20 for duty. I then spent 10 minutes with the driver while he tried to get a code for me to pay the extra carriage. Why was I not told of this in advance? I haven't opened the box yet but hopefully it is actually the correct bag in the correct condition.

12. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

After reviewing your case, we can confirm that our customer care team has already informed you that you will not be required to pay any customs duties for your order, as these charges are covered in advance by fashionette.

You were also advised that we are in direct contact with UPS to clarify the situation and resolve the issue as quickly as possible.

In order to proceed with the refund, our customer care team kindly requested that you provide proof of payment.

As soon as we receive this documentation, we will be able to take the necessary next steps.

We appreciate your cooperation and patience.

Best regards,
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible!

Terrible!
The entire experience was an absolute nightmare!
Avoid at all costs!
Customer service is a joke! Unacceptable!

30. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We apologize for the inconvenience regarding the delivery of your order.

After checking we were able to recognize, that our responsible department has already informed you, that according to the carrier’s information, the shipment was marked as delivered.

Again we kindly ask you to complete the sent declaration and return it to us.

Once we receive the completed document, we will review the information and initiate a full investigation with the carrier.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not shop here

I ordered a bag on 17th jan, paid almost £200 and got an email to say my order was placed and to expect it 23-27 Jan. I had nothing from them to say it was shipped but waited til 28th and emailed. On 29th Customer services sent an email that said another department had to deal with it. As I’d been waiting quite some time I asked them to reply that day. Nothing. Wrote again 30th, nothing. On 2nd Feb I asked for a refund. Nothing.
So I’m now out of pocket, being ignored and am very worried. What an awful way to treat someone, communication is essential, it just feels like theft. I can see they reply to people on here so hoping this may result in someone caring enough to sort.
***EDIT*** please note the below reply from the company is not the truth. Following the publication of this post last night (4th Feb) I received a PayPal notification of a refund very early this morning and then later this morning (5th Feb) had the referred to email saying there was a technical issue. This firms up my belief that anyone reading this should never use the brand as they also have mislead people with the below comment.

17. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

First of all we would like to apologize for the inconveniences regarding your order.

After checking, we were able to recognize that our customer care team has already informed you by e-mail that your order had to be cancelled due to a technical error.

The refund follows automatically through the payment method selected in the corresponding order.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order cancelled not refunded - is this a scam company??

Ordered a bag on 17th December. It still hadn’t arrived by 10th of January. I asked for tracking detail to be told my order had been cancelled on 23rd December, yet my order STILL has not been refunded. This should have been done automatically, but I’ve had to request a refund from the supplier of the value of £300+. I’ve now escalated to PayPay as I have zero trust in this company.

10. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We apologize for any inconvenience regarding your order.

Unfortunately, you did not provide your name or order number, which makes it impossible for us to review the case.

We also did not receive a response to our request for this information.

Should you have any further questions, you are of course welcome to contact our customer service directly via service@fashionette.co.uk.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Received the wrong bag

I ordered a Ralph Lauren bg early December for a xmas present. I then received a Moschino bag and not the bag i prdered. I received this on the 18th December. I immediately contacted customer services and was told to send them proof photographs. I sent this straight away and was tben told that they had forwarded my rwqjest to a responsible department and they would get back to me. I havent heard anything since that day. I returned the parcel on the 29th after waiting for a reply for so long. I havent received anything to say they have received it or that i will be getting my money back. Avaoid this company!!

** to update, i have now received a refund but it is £10 short of what i originally paid. Not happy as the mistake was theirs and i shouldnt have to pay anything for it!!!

**to update again, after writing the review and the last update. Each one seemed to prompt them to reply to my emails and sort out the problem. So i can now confirm i have received a full refund including shipping costs.

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We sincerely apologize for the inconvenience caused.

Due to public holidays in Germany, processing times were longer than usual, which we truly regret.

After reviewing your case, we can confirm that your return has already been booked.

Also you were informed by e-mail that we have issued the refund of 10,00 GBP (shipping costs) seperately back on to your payment method.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m in the UK

I’m in the UK. I was a bit unsure about ordering a Marc Jacob bag from a different country, but it was a really good experience, tracking was good and the cost of the bag was excellent

24. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Really Poor Returns system

Ordered a bag from this company and returned the item, I wasn’t told they received the item until I contacted them a week after I had posted the item. The customer service team said the return would be processed in 8 business day, It is now 10 Business days and still not processed or even an acknowledgment that it is taking longer than they said.
EDIT - After post of this review i received the acknowledgment and confirmation of return the following morning

8. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We do apologise for any inconveniences caused.

After checking, we found that your request has already been processed by the responsible department and that you have already received a confirmation by email.

If you have any further questions, please reply to the already existing correspondence.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

I’m extremely disappointed with my experience with Fashionette and the way my refund has been handled.

I first contacted Fashionette on 07/11/2025 about my refund. They replied saying the returned item had been received on 06/11/2025 and that it could take up to 8 working days to process the refund and send confirmation.

After that timeframe passed with no update or confirmation, I followed up again on 18/11/2025. This time, they sent the same message but changed the date of receipt to 11/11/2025, which immediately made me doubt the accuracy and honesty of their communication.

I waited another 8 working days and contacted them again on 24/11/2025, but received no response at all. At this point, they have gone beyond the timeframe they themselves specified, and I’ve made several good-faith attempts to resolve this directly with them.

I’ve now opened a case with Paypal and it’s been over a week, yet I still haven’t received my refund or any meaningful update from Fashionette. This whole experience has been stressful, time-consuming, and completely unacceptable. I would not feel comfortable ordering from them again.

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feeback.

We are sorry to hear about the inconvenience you experienced regarding the processing time of your refund, and we would like to sincerely apologize for this.

After reviewing your case, we can confirm that the refund has already been issued to your PayPal account, and you should have received an email notification regarding this transaction.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

complete lack of info and support

purchased a product last week. no email confirmation, just an order number.

no sign of shipping, no updates no info at all.

Try and get hold of any support- no phone number, no live chat. just a contact form on the site..... which they have yet to get back to me.

still awaiting any information. Will be onto the credit card company soon.

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you felt unsupporte! This is certainly not the experience we want for our customers.

After reviewing your case, we can confirm that your order confirmation and shipping confirmation were successfully sent to your email address immediately after your purchase.

We additionally sent you the UPS tracking link again by email to ensure you had all necessary information to follow your delivery.

We understand that missing or overlooked emails can be frustrating, and we’re always happy to resend any information when needed.

Best regards
your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company

Purchased a pair of shoes through their site on 19/06/2024 and paid by pay pal
PayPal confirmed payment made in full.
I then received two emails threatening legal action from fashionette advising I owed a balance of £15.72. I have tried to contact them asking why and have no response

16. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

Unfortunately, you have not provided either the order number or your full name, so we are unable to process your request.

For further checking you are most welcome to contact our customer care team via service@fashionette.co.uk

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Surprisingly good

Surprisingly good. Ordered a designer bag at an incredibly low price and got the delivered product well packaged and in good shape in a week. Also right after order confirmation there is buyer protection automatically activated provided by Trsuted Shops. The package is also well designed to be easily returned, and return label is printed and came together with the product. I didn’t need to return but it is very considerate for them to make everything return ready.

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t use this company

Don’t use this company.
I order a size 7 pair of shoes for my daughter’s birthday.
They’ve sent what looks like a used pair of size 6s.
I’ve had no explanation, no apology, no compensation. Ive been offered a 10% discount on next order but I must spend £150 ha!
Why would I do that they can’t get first order right.
Absolutely useless not helpful or understanding atall. Don’t care they have their money. Disgraceful.

25. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

However, we are unable to fully understand your concerns.

After reviewing your case, our specialist department has already acknowledged the issue and offered an apology.

Additionally, a compensation voucher was provided to you for a future purchase.

We would like to kindly remind you that returns at fashionette are free of charge.

You were informed of this on multiple occasions, and the same information is clearly stated in our FAQs.

Best regards
Your fashionette team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order number: 600322663


Order number: 600322663
I bought this bag for £293 for my wife's birthday. It was advertised as brand new. But guess what I received used with scratches marks all over the bag. When I contacted the customer service to resolve the matter I was told " What do you expect" I just can't believe it . Please avoid this company.
I just been to UPS dropping point to send it back. It looks like UPS and Fashionette are running a scam. You don't get a receipt from UPS for sending back the parcel. Which later from what I see online get lost or missing. You can't prove that you send it. You don't get refund. I'm waiting for them the replay to my email were to send it with Royal Mail recorded as I can't trust this operation.

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
fashionette-Logo

Antwort von fashionette

Thank you for your feedback.

We regret to hear that you are not satisfied with your order.

All of our products are authentic Designer merchandise.

We obtain our merchandise either from the manufacturers themselves or from authorized retailers.

We deliver the products with all the original tags and depending on the label we also provide a certificate of authenticity.

After checking we were able to recognize that you are already in touch with our responsible department and that you were offered a voucher code for a new order as a compensation.

UPS provides confirmation of a return via SMS.
Additionally, the customer can always note down the tracking number themselves. If the package has indeed been handed in as a return, this can be verified without a receipt , namely through the tracking number, which is also stored in our system.

This is by no means a scam. In the year 2025, receipts are no longer common, as almost everything can be tracked online.

At no point was your refund denied, on the contrary, it was processed correctly.

The fact that you doubt our procedures does not mean that our processes are not being followed correctly.

Best regards
Your fashionette team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr