Endelavekro Bewertungen 46

TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Selv om Karsten og hans team er nye på kroen, har vi haft et absolut dejligt ophold på værelse 7 med udsigt til vandet. Trods udfordringer med netforbindelse og systemer, gjore Karstens rolige gemyt... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hyggelig kro med venligt personale. Specielt morgenmaden med ø-specialiteter var glimrende. Vi kan varmt anbefale øen og kroen, som en god oplevelse.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har lige forladt kroen. Meget skuffet over et stjerneskud med en lille klump hvid fisk, en my laks på to fritterede fiskefilet og spandrejer på det billigste toast - til 199,- - absolut ikke prisen... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Solidt dansk kromad til en fair pris. Passende portioner som mætter de fleste - Vi var forbi to gange med henholdsvis smørrebrød til frokost og dagens ret til aftensmad. Super serviceminded person... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

46 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

sjovt at være med i et afsnit af "nul…

sjovt at være med i et afsnit af "nul stjerner".
Den her går altså ikke venner. Det kan virke hyggeligt og lokal-koloristisk at værtinden bruger en dominerende del af dagen på forperronen til at sidde og brænde tobak af, men når man så træder 3 skridt indenfor og kan få øje på 10 ting ud i grundlæggende rengøring og vedligehold man kunne tage fat på så er det som om det blegner lidt.
familieværelset til 1500 gode danske kroner pr ubekvem nat ville nok i andre foretagender have været betegnet som et "dobbeltværelse med opredning" omend det ville kunne give anledning til lidt mundhuggeri at fastslå hvad der var opredningen, og hvad der var den originale seng.
At der så var møgbeskidt vil vi tillade os at gå let hen over da det lader til at være helt i tråd med rengøringspersonalets håndtering af opgaven.
Døren til værelset kunne ikke låses - heldigvis da den var en del af hotelgangens brand-flugtvej. Igen er det jo til at leve med da trafikken i forbindelse med ildløs må forventes at være kortvarig og forbigående.
Alt ovenstående kunne have været tilgivet hvis den 110 kr pr snude dyre morgenmadsbuffet så havde taget os med storm. Det gjorde den ikke. Den lagde os så heller ikke ned med Montesumas forbandelse eller andet maveonde - den ros skal den have. Vi havde i et fornæret øjeblik fravalgt tilkøb af æg og bacon til 20 kr da vi nærede blind tillid til at de investerede 110 kr ville efterlade os mætte og tilfredse. Vi er ikke blinde for, at Endelave er en fjern ø, og at alt ikke lokalt produceret må tillægges en transport-omkostning, men det er jo ikke således at tingene ros derud enkeltvis i kajak, der er en højfrekvent færgeforbindelse der medtager køretøjer helt op i lastbils-størrelse så en over-pricing på faktor 3 eller 4 kan ikke helt retfærdiggøres af den omstændighed alene.
der er i vore øjne 3 muligheder for forbedring som kan anvendes individuelt eller i kombination :
1 : let måsen og kom i sving
2 : sæt prisen ned - til det halve med 20% rabat
3 : luk, sluk og lad vær

øv hvor var det skuffende

31. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Møgbeskidt og ulækkert

Det er absolut den mest beskidte kro, vi nogensinde har oplevet. På værelset lå der store nullermænd på gulvet, og intet var tørret af. Vi gik selv igang med at fjerne skidt fra håndvask, hylder, natborde og vindueskarm, før vi nogenlunde kunne holde ud at være på det mikroskopiske værelse. Alle gulve var uhumske, både på værelset, på badeværelserne, på gangen og i foyeren. På skranken i receptionen lå der en pakke cigaretter og kunstige øjenvipper blandt alt det andet rod.
Receptionisten, en ung kvinde, futtede her til morgen rundt og tog sig af morgenmadsgæsterne i bare fødder på det beskidte gulv. Vi sprang morgenmaden over! Jeg tænker, fødevarestyrelsen burde kigge forbi og lukke for al servering. En ærgerlig oplevelse på en skøn ø som Endelave. Næste gang bor vi på campingpladsen eller i shelter.

1. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi bestiller et bord og derefter hvor…

Vi bestiller et bord og derefter hvor vi ankommer finder vi ud af, at der kun er buffet til rådighed. Maden var ikke lavet selv og var købt. Tangen hun brugte til at tage de rå koteletter brugte hun også til at vende hakkebøffer som også var rå, da vi fik dem. Alt i alt var det en skandaløs oplevelse til ALT for mange penge. Kan slet ikke anbefales!!!

28. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig mad

Desværre i år en meget skuffende oplevelse at spise på kroen. Dårlig dårlig mad og til alt for høje priser. Gjorde opmærksom på at maden var kold, og fik så varme pommes og en genopvarmet og meget tør hakkebøf samt kolde ærter retur. Øv øv øv. Kan desværre ikke anbefale stedet at spise.

3. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig mad til skyhøje priser

Har lige forladt kroen. Meget skuffet over et stjerneskud med en lille klump hvid fisk, en my laks på to fritterede fiskefilet og spandrejer på det billigste toast - til 199,- - absolut ikke prisen værd og kan ikke anbefales. Vi stoppede med at spise da vi fandt et hår i min søsters kolde kartoffelsalat - som absolut ikke var hjemmelavet.

Så stedet kan absolut ikke anbefales. De lever højt på at Endelave ikke har mange spisemuligheder og tager uhørte høje priser for elendig mad

19. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Der er både godt og skidt ved Endelave…

Der er både godt og skidt ved Endelave Kro. Vi overnattede der en enkelt nat i forbindelse med vandring af "Kaninoen", og spiste både frokost, aftensmad og morgenmad der.
Frokost var virkelig lækker! Vi blev dog placeret i et meget intetsignede kantineagtigt lokale, og havde nok foretrukket deres krostue eller udenfor. Aftensmaden fik vi af samme årsag serveret udenfor, og det var meget bedre. Maden var også her rigtig fin, og det var morgenmaden dagen efter sådan set også. Det trækker dog væsentligt ned, at deres værelser er meget små, og at sengen er det ringeste, jeg nogensinde har oplevet. Det ene ben sad løst, og vi var konstant bange for, at sengen skulle brase sammen. Samtidigt var sengen så blød og knirkende, at vi stort set ikke fik sovet. Da vi fortalte det om morgenen, var svaret: "Det må vi få set på" - ikke noget med, at "det er vi kede af" eller lign.. Vi vil til en anden gang foretrække at overnatte i de sheltere, der ligger lige bag den gamle skole på den anden side af gaden.

1. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Smørrebrød så fuglene synger

Har været på kroen tre gange i juli 2022 og alle gange har det været en stor fornøjelse. Deres smørrebrød er så lækkert, og det er svært at vælge hvilke to stykker man skal have. Deres æggekage (til to) er virkelig god og anbefalesværdig. Der har været run på den ene af gangene, men sådan kan det jo være i højsæsonen.
Vi glæder os til den næste frokost på øens kro.

29. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Intetsigende

Daggamle halvrå kartofler som hovedperson på min kartoffelmad og en tallerken fuld af friture serveret efter over en times ventetid, ærgerligt for stemning og indsatsen med at have lokale varer på kortet skaber rammer for noget helt andet.

28. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Elendige senge

Endelave kro er en autentisk lille kro med få værelser. Her er bad og toilet på gangen og håndvask på værelserne. Kroens nye forpagtere er meget smilende og venlige. Desværre opvejer det ikke kvaliteten af sengen, som er under alt kritik. Sengen på vores værelse var så slidt og i stykker, at vi lå direkte på fjedrene … inde på midten af sengen.
Bacon og æg er tilkøb til morgenmaden (som også er tilkøb). Forsøgte at få et blødkogt æg som erstatning for røræg og selvom vi kun var tre til morgenmad kunne det ikke lade sig gøre.
Vi købte aftensmad på kroen, som var meget veltillavet og smagte skønt- der var dog ingen grøntsager.
Synes ikke pris og kvalitet hænger sammen.

8. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk weekendophold

Her forenes fantastisk gastronomi med ualmindelig venlig betjening i en hyggelig, uformel stemning og atmosfære. Med smagfuld madpakke og kage fra kroen blev vandreturen på Kaninoen helstøbt.

24. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr