In en ben je de klos zonder dat je weet hoe of wat
Ik wilde een betaling doen via qr code en in ene zat ik in een betaal iets waar ik op doorklikte omdat ik wilde betalen via de qr code. En hop zat ik aan een abonnement vast zonder ergens op te hoeven bevestigen etc. Voelde nattigheid en heb printscreen gemaakt. Meteen geprobeerd dit op te zeggen maar dit gaat niet makkelijk. Eigenlijk niet te doen maar ja daar zijn ze vast op uit. Zag niks van mijn rekening af en dacht oke valt mee. Denk toch even printscreen bekijken en daar stond dat op rekening provider kwam. Weer div poging gedaan om op te zeggen. Uiteindelijk gelukt via een ander weg. Had ook al een mail gestuurd waarop werd gereageerd dit te gaan ontbinden. Hier wel een vervolg mail op gehad maar dit was nog al blaming dat ik van alles heb aangeklikt en ze stonden in hun recht. En ze zouden coulant zijn en geld terug storten of ik even rekening nr etc wilde geven. Dit voelt niet oke. Gebeld maar wordt niet opgenomen. Mail terug gestuurd dat dit niet oke voelt en dit graag met de provider te regelen. Weer bericht met soort zelfde verhaal dat ze in hun recht staan etc en alleen via overschrijven van hun uit kan. Geen nette beste.... En vr groet .... Ik weet eigenlijk niet eens wat voor bedrijf het is waar ik iets van heb aangeklikt. Herhoepingsrecht reageren ze niet op. Voelt alsof je in een fuik bent beland.








