Har afrikanske krøller og har tatt anti perm gjennom oppveksten. Gikk over til drkeratin sin nano gel keratin for en sunnere alternativ, og jeg var i sjokk over resultatet. Har prøvd alle keratin i no... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Dette er tredje gangen jeg kjøper min faste 120 ml Nano Keratin. Produktet er ekte, har riktig vekt og gir et utrolig fint resultat. Jeg kjøper kun keratin fra dem fordi produktet er autentisk, skånso... Mehr ansehen
Dette er min tredje gang hos Dr.Keratin, og jeg er strålende fornøyd hver gang med keratinbehandling. Jeg har gått til Alessandra og hun har virkelig reddet håret mitt. Fra å ha hatt slitt og knekt hå... Mehr ansehen
Jeg har gått til Dr.keratin fast nå i 5 år (siden jeg var 16) og er utrolig fornøyd med både behandling og resultatet. Jeg har afro-hår (4a) og opplever at håret mitt har blitt sterkere og sunnere med... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Velkommen til Dr Keratin Dr. Keratin er spesialisert innen hårpleie og jobber kun med eksklusive brasilianske produkter av høy kvalitet. Vi er den eneste frisørsalongen i Norge som har sin egen keratinbehandling: Dr Keratin - Sexy hair in a bottle. Dette kan vi! Vi er også eksklusive representanter i Skandinavia for flere brasilianske merker som garanterer perfekt resultat for alle hårtyper. Vi har lokalet i Oslo sentrum med gode kollektivforbindelser. Hos Dr. Keratin kan du velge mellom Nanokeratinbehandling, SOS «rebuilding» av hår eller Hårbotoxbehandling. Vi jobber med alle hårtyper.
Kontaktinformationen
Pilestredet 53 E, 0350, Oslo, Norwegen
- 93048411
- post@drkeratin.no
- drkeratin.no
Bittet Kunden um Bewertungen
Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Monat
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Anbefales!
Anbefales!! Lynrask levering, enkelt å bestille, konkurransedyktige priser.
Lett å hente varer fra salongen
Det var flott at man kan hente bestilte varer fra salongen innen kort tid. Veldig fornøyd😇
Proff utført jobb og hyggelig…
Proff utført jobb og hyggelig opplevelse som vanlig hos Dr. Keratin og Alessandra. Keratinbehandling hos flinke og behagelige Ana i dag. Flott resultat! Kommer tilbake 😊
Super fornøyd med Matea
Jeg har vært hos Matea nå i over 2 år og er alltid like fornøyd!😍
Fungerer veldig bra!
Fungerer veldig bra!
Det kommer en pakke med det man trenger for å bruke produktet.
Anbefaler en gangs hansker.
Veldig, veldig fornøyd
Veldig, veldig fornøyd med dagens timer hos Dr Keratin. Min datter, med hard afro forlot salongen med helt rett, skinnende og sunt hår. Vi kommer tilbake! Tusen takk Matea og Alessandra ❤️
Fantastisk
jeg har vært kunde hos Alessandra siden 2022. Hun er en ekspert på jobben sin, jeg anbefaler alle å komme hit😍
Very high end and good products
Very high end and good products. And the customer service is 10/10! They accidentally forgot to send a product in my package, but handled it all smoothly and professionally😊
Kjempe fornøyd etter flere års erfaring
Jeg har gått til Dr.keratin fast nå i 5 år (siden jeg var 16) og er utrolig fornøyd med både behandling og resultatet. Jeg har afro-hår (4a) og opplever at håret mitt har blitt sterkere og sunnere med årene. For å oppnå max resultat av behandlingen tar det tid, men det er absolutt verdt det! Er super fornøyd og anbefaler alle med afro-hår å ta behandling her. Hvis man vil ha rett hår, men som også blir sterkere over tid!
Så fornøyd med Dr.Keratin
Dette er min tredje gang hos Dr.Keratin, og jeg er strålende fornøyd hver gang med keratinbehandling. Jeg har gått til Alessandra og hun har virkelig reddet håret mitt. Fra å ha hatt slitt og knekt hår på grunn av relaxer, så har Alessandra hjulpet meg å få håret sunnere. Hun er dyktig på afrikansk hår og jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Jeg anbefaler virkelig Dr.Keratin!
Jeg har tatt behandling hos Matea flere…
Jeg har tatt behandling hos Matea flere ganger, og har blitt like fornøyd hver gang. Hun er nøye, dyktig og er veldig flink til å vite hva som er kundens beste. Håret mitt har holdt seg rett i over ett år, og jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med resultatet. Anbefaler henne på det sterkeste!
Anbefaler ingen med afrikansk hår å dra hit
Hei,
Jeg skriver for å formelt klage på en keratinbehandling jeg fikk utført hos Dr. Keratin torsdag forrige uke. Jeg har tykt afrikansk hår, hårtype 3C–4B, og valgte salongen deres fordi dere i markedsføring og på nettsiden deres hevder å ha kompetanse på denne hårtypen – og at dere kan levere et helt rett resultat etter behandling.
Opplevelsen jeg hadde, levde imidlertid ikke opp til forventningene – verken når det gjelder profesjonalitet, trygghet eller sluttresultat.
Dette er mine hovedpunkter:
1. Svært smertefull behandling:
Under behandlingen brant keratinen kraftig i hodebunnen. Jeg fikk beskjed om at dette var normalt, men jeg opplevde det som ekstremt smertefullt. I etterkant har jeg fått kjøttsår bak ørene og en hodebunn som nå – én uke senere – er full av sår og flass.
2. Dårlig sluttresultat:
Etter 7 timer i stolen og 7000 kroner betalt, var håret mitt fortsatt krøllete da jeg forlot salongen. Nå som jeg har vasket håret for første gang, er det fortsatt ikke rett – til og med etter bruk av rettetang. Håret føles stivt og skadet.
3. Lite profesjonell informasjon:
Jeg fikk kun utdelt et enkelt papirark med lite tydelig etterbehandlingsinformasjon. Det opplevdes ikke som et profesjonelt opplegg, spesielt for en så kostbar og sterk behandling.
4. Upassende kommentarer fra frisøren:
Frisøren kom med kommentarer som: «Jeg skjønner godt at du vil ha hår som mitt» og «Jeg har sett mange med hår som ditt få hår som mitt». Dette opplevdes som upassende og lite respektfullt overfor mitt naturlige hår.
5. Feilrepresentasjon av kompetanse:
Det virker tydelig at det ikke er god nok erfaring med afrikanske hårtyper i salongen, til tross for at dere hevder det i markedsføringen.

Antwort von Dr Keratin
Jeg er utrolig fornøyd med den kreative…
Jeg er utrolig fornøyd med den kreative behandlingen jeg har fått her! Alessandra er ikke bare vennlig og imøtekommende, men også utrolig dyktig. Hver gang har jeg fått et perfekt resultat som overgår forventningene mine. En fantastisk opplevelse fra start til slutt!
Rask levering, God kundeservice, Ligger sentralt
Jeg vil først og fremst starte med å si at Alessandra er den flinkeste og dyktigste jeg noen gang har vært borte i. Aldri i mitt liv har jeg vært så fornøyd med håret mitt som jeg er nå. Jeg har slitt med å finne bra produkter og riktig behandling i lang tid, dette har resultert med knekt hår masse tørr het og aldri en full lengde. Den dagen jeg dro til Dr Keratin ble det hele forandret. Håret mitt hadde aldri sett bedre ut og ikke har det vært sunnere. Jeg er så fornøyd og takknemlig for at jeg fant Dr keratin, for det har virkelig forandret hele håret mitt til det bedre i helhet. Dette er min 3 gang jeg er her nå, og her er jeg like fornøyd. Alessandra er dyktig og Veilder deg godt gjennom hele veien, dette gjør også prossen enda mer toppers. Jeg har aldri turt å ta en behandeling som keratin før nå, og dette fordi Dr keratin endret det hele med å redde håret mitt. Det er godt tilrettelagt for jenter som meg som bruker hijab, og en meget hyggelig atmosfære hvor du alltid er velkommen. Jeg anbefaler på det sterkeste og varmeste. Og jeg er her snart igjen ingen tvil om det.
Produktet passer godt til håret mitt og…
Produktet passer godt til håret mitt og er helt luktfritt
Rask levering
Rask levering, produktet ble sendt nesten før jeg hadde klikket inn bestillingen!!
Liker ikke å bli automatisk påmeldt…
Liker ikke å bli automatisk påmeldt utsendingslister.

Antwort von Dr Keratin
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







