Doughnut Bags Bewertungen 

316
•
TrustScore 1.5 von 5

1,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Defective design of my orange backpack resulted in the flooding of both front pockets & the loss of the iPod stored inside the pocket due to it being water logged. I reported the defective design & w... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unfortunately, my experience with the Doughnut backpack has been very disappointing. After less than one year of sporadic use, the backpack broke following a light wash in the washing machine, car... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love my new Doughnut backpack!! I have others in different colours and sizes which I use all the time. The different compartments on the inside are are perfect keeping everything organised especia... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have ordered and paid for four bags for my cousins wedding on 20th June, paid for $200 HK for FedEx delivering which says 2-5 days. Now after 6 days waiting, no idea where the bags are and whether t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Taschen- und Gepäckfachgeschäft
  2. auch in
  3. Geschäft für Modeaccessoires

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

The home of travel friendly, high quality, hand crafted backpacks designed in Hong Kong


Kontaktinformationen

1,7

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

316 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,7

Alle Bewertungen

(316)

1 Bewertung in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Customer friendly website

Customer friendly website, quick delivery, good quality product. Reason for four stars only because the product was shipped from outside of Switzerland and I had to pay tax and duties additionally to the purchase.

8. August 2021
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Environment friendly package

Nice package in biodegradable wrapper. All backpack “fragile” componentes were protected (leathers and metals).
Only good remarkable things about the unboxing. Thank you 🥰

5. August 2021
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love my new Doughnut backpack!!

Love my new Doughnut backpack!!
I have others in different colours and sizes which I use all the time.
The different compartments on the inside are are perfect keeping everything organised especially the small bits and pieces such as earphones, charger and cable, pen, small notebook, chapstick and loose change.
They’re strong and durable so worth the money. Arrived very quickly too!
I would definitely recommend!

2. August 2021
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Loose threads and no authenticity label!

Delivery was fast, but when the bag came, it didn't have an authenticity label, which I've read is a marker that the bag is legit. There are also some loose threads on the inside of the bag and on the front, on the leather accent of the base of the handle is. I ordered this from doughnutofficial.co.uk, why does it seem like this could be a fake?

29. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doughnut Bags-Logo

Antwort von Doughnut Bags

Hi Adeola - We are sorry that you are not completely happy with your bag. Unfortunately from the 1000's of bags we sent out there will always be the occasional minor defect such as loose threads. We will gladly swap your bag over for a new one.
We are the official UK partner for Doughnut, and can therefore assure you our product is genuine. Our Customer Services team will contact you directly.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Love my bag

Love my bag. It took a week to deliver due to technical issues and they sent me a partial refund of £10 completely unprompted! Bag is cute and loads of pockets, the whole front zips open too so easy to find stuff. Would recommend!

29. Juni 2021
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very nice and patient service

Very nice and patient service, highly recommended! The bag has three-year warranty. I purchased bag with the reduced price, but the zip was broken after one-year purchase, they just sent me a new one after I claim the warranty! Special thanks to Paul :)

29. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivery Delay, Poor Experience

I have ordered and paid for four bags for my cousins wedding on 20th June, paid for $200 HK for FedEx delivering which says 2-5 days. Now after 6 days waiting, no idea where the bags are and whether they have even been dispatched. Emailed, but waited 3 days only saying under shipment arrangement with 0 clarity on when the bags will be sent or received. Emailed again, no response. This is very disappointing experience and if the bags not delivered within next week, I would like to seek full refund and share this experience with all my family and friends.

26. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doughnut Bags-Logo

Antwort von Doughnut Bags

Hello again. We have not heard from you !
Please contact the Hong Kong Brand team as you purchased from their website not our UK website.
HiYang - its 3 days since our reply below. Please contact us so we can help with your issue.

Hi Yang - This is Doughnut UK, we are sorry that you have a problem with your order.
We do not have any orders that are shipping to Hong Kong, or any orders from 'Yang' and we do not use FEDEX here in the UK.
Therefore I believe you have ordered from another website not from the UK.
If you can email your order details to us - info@doughnutofficial.co.uk - we can ask our International partners on your behalf. Its no problem at all to help get this resolved. Thanks !

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Shipping is awful

I have made my order more than 14 days ago and I have no idea where the parcel is. Have written to the email they provide, however I received no response

17. Juni 2021
Doughnut Bags-Logo

Antwort von Doughnut Bags

Hi Allan. We have had some major issues with moving to a new warehouse partner 3 weeks ago. It does appear that we have lost some orders in the move, which has caused complete havoc with some orders disappearing. Our customer Services team will contact you today to sort it out. We are very sorry for the bad service you have received, its not our usual way.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great bag but not for me

Firstly, 5 stars for the bag, 0 stars for customer service. It's a good looking well made bag, but not exactly what I want. Returning seems impossible as no-one replies to emails!
Pros-
Well made
Great pockets
Sturdy comfy straps
Concealed zip is more secure
Cons-
V hard for me to return
Concealed zip for me was tricky to undo
Zip at side rather than middle making it trickier to find things

This is a lovely bag and I deliberated quite a bit before trying to return it.

17. Juni 2021
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Their customer support sucks.

It’s impossible to get a response from them, and after placing my order on the 9th of June my order is finally being shipped on the 22nd of June. 🙃 I was left on read by their instagram account multiple times and had sent 3 seperate emails and was still blamed for misspelling an email address. It was a very annoying ordeal and an unpleasant experience overall.

The upside to this was being mostly refunded for my initial purchase. Let’s hope my bag arrives!

15. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doughnut Bags-Logo

Antwort von Doughnut Bags

Latest Update - as per our recent emails to you we confirmed that the correct email address was entered on our purchasing website but the address you gave to our Brand Customer Service contact form was mis-typed. This meant that unfortunately our replies where not getting through (and with no bounce back we didn't know either). We are not trying to lay blame in any way, its quite easy to type .con instead of .com. Its good that we spotted the error, its now been rectified, along with sending your bag out.

Hi Lydia - we receive your emails and have been sending replies to you but never a reply back from you. I am thinking there is a problem with emails somewhere ? For example we sent 2 emails last night. this is one below. It looks like you did not receive this one either ?
Can you send us (by email) an alternative email address, or a phone number we can call you on ?
Once again we are sorry for the stress this has caused, but thankfully now it looks like we know why you don't receive our replies !

ONE OF YESTERDAYS EMAIL CONTENTS -
We are so sorry for the delay. We have had some issues due to moving warehouse that week and some orders have been misplaced. Its caused us a lot of problems and most importantly customer complaints – we usually don’t get any at all ☹
Our system says we have one Lavender left so your bag should have gone out by now.
For now I’ve credited back the shipping costs in full and have given a 50% discount refund as well. It’s the least we can do as we hate to have unhappy customers.
I’ll come back to you tomorrow with final news once we speak to our warehouse (which is not our direct Company but an Independent Company we pay)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had to fight so hard to get the item shipped

(NOTE! Read also update below for the end of the story)

The item (105 euros) was never shipped. They say on the website that it should be shipped within 2 days, but now it has been almost two weeks and the customer service is not answering anymore my requests of information or refund. So it looks like they got my money and I got nothing.

I even decided to pay 15 euros more for the bag than e.g. in Zalando or other resellers to buy directly from them to have a safe and smooth buying experience. All the opposite. After few days I contacted them to ask information about the shipping, no one answers. After another 2 days I wrote pretty mad, they answered saying people are ill, they offered me 10% discount and said they will ship in the evening. After another 3 days, no shipping has happened, so I write them again, but no answer. I had to wait all the weekend and letting Monday come and pass to give the item the chance to answer (as if they deserved one) but still no answer. Then yesterday afternoon I wrote one last time asking for a refund because I'm tired and still no answer. I guess I just threw 94 euros down the drain.

I definitely do not recommend. Even if I should get me money back at some point (I will make a claim via PayPal), for such prices no one should have such a painful buying experience.

UPDATE: Eventually, after 3 weeks of emailing, I managed to get the item shipped. I also received 11+25 of refund. I haven't received it yet, but the tracking says it's on its way.

15. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Doughnut Bags-Logo

Antwort von Doughnut Bags

Hi - We have had some terrible issues with moving warehouse, and it has caused issues with 4 customer orders. We have worked out the problem and we want to make sure our customers remain happy (99% of the time they are).
Once again we can only apologise for this blip with our service.

This is the email we sent yesterday to you. We look forward to your reply by email.

I checked out system and the bag should have been sent out last week, nobody told me it hadn’t so assumed it had.
I can understand you being very angry with this situation – as I would be exactly the same.
If you still want the bag I can get it our tomorrow and give some more discount so you get this bag half price – it’s the least we can do.
Or if you want the refund we can do that as well straight away of course.

I look forward to hearing back from you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr