Clinical Match Me Bewertungen 

225
•
TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am still in shock how FAST I had not one but two offers! I was using another company but will use Clinical Match Me for my last three clinical rotations. I had to find a preceptor quick due to curre... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is UNBELIEVABLE. Last term, I almost had a stroke negotiating with another agency that promised me the money I paid them would be safe when I was ready. After having to pull off my clinical rota... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had to delay an entire semester in my PMHNP program due to a preceptor falling through. I was a bit skeptical but as soon as my profile went live I had matches. I was able to secure a preceptor with... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The journey to become an NP is an absolute racket manipulated by universities who absolve themselves of clinical placements and money hungry NPs. It's absurd. But...we're forced to play the game. Tha... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Karriere- und Bildungsanbieter
  2. auch in
  3. Arbeitsagentur

Vom Unternehmen geschrieben

We offer a preceptor finder service for nurse practitioner and physician assistant students. We have thousands of preceptors in all 50 states and all clinical specialties. We charge no up-front fees and no subscription fees. You only pay us after we successfully match you with a preceptor and you accept the match. Our matching platform is fully automated. After creating a free account, you can enter your profile information, then submit as many placement requests as you want, at no cost. The system will match your placement requests with preceptors who meet your criteria and contact those preceptors on your behalf. Preceptors may then send you offers, which you may accept or decline, after reviewing the preceptor's CV.


Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

225 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,7

Alle Bewertungen

(225)

35 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had to delay an entire semester

I had to delay an entire semester in my PMHNP program due to a preceptor falling through. I was a bit skeptical but as soon as my profile went live I had matches. I was able to secure a preceptor within 3 days! The relief of having someone qualified, willing, and able is immense. Additionally, as someone who is now paying for a service, I feel more empowered to ask questions and advocate for my needs as a student instead of feeling like a burden to a provider. The price is MUCH more affordable than others, who seem to be advertising so much more.

26. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a scam

This company is a scam. My school did not approve one of their preceptors and they offered a full refund in their policy, which was resent to them several times. They refused to give me a refund. I showed proof that my school is losing accreditation as well as not allow allowing me to use their preceptor. The school would not give a formal rejection letter and they offered to place me another semester however I no longer needed their preceptors, and I talked to three different people, Kane Ray, Giselle, and some other person who kept giving me the runaround about their refund policy, and they kept charging me.

21. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Clinical Match Me-Logo

Antwort von Clinical Match Me

Hi Jennifer,

Thank you for sharing your experience, and we're truly sorry for the stress this caused. We understand how much pressure you were under with a rotation deadline approaching and money on the line. For anyone reading, we'd like to add some context, because being fair to you and to other students matters to us.

The most important point is this: we did not deny your refund. We issued you a full refund of every dollar you paid.

Our refund policy, which is part of the agreement signed at checkout, provides a refund when a student's school rejects their matched preceptor. For that reason, the one thing we kept asking for was simple written confirmation from your school that the preceptor had been rejected. We were never trying to withhold anything. We were only trying to verify that rejection so we could approve the refund under the policy. Your school, unfortunately, declined in writing to provide that confirmation.

The reason that became clear only later. The real obstacle was never a rejected preceptor at all. Your school was losing its accreditation and was no longer approving any clinical placements. That is a genuinely difficult situation and completely outside your control, and had we known it, we would have gladly helped. But it was not the reason you first gave us, and you did not share it until the situation had already escalated. Had you told us this from the start, we could have brought it straight to our management team, and your refund would have been approved much sooner.

Once we understood the full picture, that is exactly what happened. A school losing accreditation falls outside the specific conditions our refund policy covers, yet management still approved a complete refund for you, because it was the right thing to do.

We're sorry the process felt long and frustrating, and we truly wish it had reached that outcome faster. Our goal was never to keep your money. It was to follow a fair and consistent process, and then to do right by you regardless. You have been fully refunded, and we sincerely wish you the very best in finishing your program.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy professional communication…

The speed at you receive offers was amazing, one a contract is accepted the staff/representatives assist very quickly to satisfy the specifics needed by universities. Easy interactions that remain very professional and individualized.

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Clinical match me made it possible to…

Clinical match me made it possible to find a preceptor when one wasn’t available near me. Their platform brings licensed preceptors to you. You can match with qualified clinicians that are licensed in the states that match your license. The cost is the most affordable I have found. I highly recommend them.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When I needed a clinical preceptor…

When I needed a clinical preceptor placement for my family nurse practitioner, Clinical Match Me was on the ball and found a great preceptor within a week. Due to family reasons, I’m putting my FNP on hold for now and going to work on my master’s in nursing only. Kane was very friendly and helpful. They are not able to do refunds but hopefully I won’t have to owe anymore money. I will use them next time I need a preceptor. Thank you!

25. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My experience with clinical match is…

My experience with clinical match is was amazing the process was easy and straightforward. My preceptor was Amazing, knowledgeable, and very well rounded in her role a true teacher at heart. I would definitely recommend to anyone in need of a preceptor.

24. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Life saver

Life saver! I may actually graduate because of them. Very grateful I found this. Affordable and efficient.

18. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ease of Mind.

I had a communication barrier with my preceptor and a member of the team (Kane) completely changed my mind about the experience and company. He eased my thoughts with basic understanding my situation and trying to come up with a resolution instead of brushing me off. Initially I was not happy with the communication and worked up about the situation. Remember to communicate electronically with your preceptors just in case you do need a paper trail for any reason.

14. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience!

Working with CMM was a walk in the park. Finding a match was quick and easy. The caliper of the preceptor’s knowledge and experience was better than I expected. I would definitely use this avenue again to find a preceptor.

19. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

CMM was extremely helpful and efficient…

CMM was extremely helpful and efficient with finding a replacement preceptor at the last minute. Their customer support is top notch and the service they provide is worth every penny. Can’t recommend them enough.

19. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr