Honnêtement je laisse cet avis pas entant que cliente mais comme conducteur qui peut pas sortir du garage à cause de la manière de se garer des certains. Ce n'est pas là première fois que j'ai dû appe... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Honnêtement je laisse cet avis pas entant que cliente mais comme conducteur qui peut pas sortir du garage à cause de la manière de se garer des certains. Ce n'est pas là première fois que j'ai dû appe... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
On voulait remercier votre collègue ALA, du service client Belgique, qui a géré notre problème aujourd'hui (23 mai). Elle était très à l'écoute, super empathique et résolutive. Elle a cherché plusie... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Reeds een 20tal jaar bij Cambio. Ik ben heel tevreden, bijna altijd auto's beschikbaar, geen zorgen over onderhoud, aankoop, enz... Je kunt ook altijd assistentie vragen wanneer iets onduidelijkis . H... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
al 5 jaar klant en zeer te vreden. Wij hebben sinds dien geen wagen meer als gezin (1kind) in Mortsel. Het werkt perfect, is relatief goedkoop in vergelijking met een eigen wagen en je hebt niet alle... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Cambio autodelen, da's een makkelijk, goedkoop en milieuvriendelijk alternatief voor een eigen wagen. Rij je jaarljiks minder dan 11.000 km en heb je niet elke dag een auto nodig? Dan is cambio wellicht iets voor jou. Op cambio.be ontdek je hoe autodelen werkt en vind een standplaats in jouw buurt. Cambio, een auto waar je wil, wanneer je wil. // Cambio carsharing est la solution parfaite pour ceux qui n’ont besoin d’une voiture qu’occasionnellement. Vous roulez moins de 11 000 km par an ? Vous pouvez alors facilement économiser des centaines, voire des milliers d’euros. Découvrez tous les avantages et inscrivez-vous sur cambio.be. Cambio, une voiture où je veux, quand je veux.
Koningin Maria Hendrikaplein 65b, 9000, Gent, Belgien
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Woche
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Very happy with my cambio experience.
- It's easy to make and change reservations via the app
- There's many comfortable cars available in my area
- Easy to contact if difficulties arise
Would recommend!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
I use Cambio for 20 years and I find it perfect.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Cambio maakte het voor ons mogelijk om onze auto weg te doen. Een zorg en een kost minder. We hebben altijd een auto in de buurt ter beschikking, en je kan lang op voorhand reserveren. Dit alles aan een redelijke prijs. Alleszins beterkoop dan het bezit van een eigen wagen. Cambio is voor ons een goed alternatief en het is een 'deelformule' die werkt. Wat onze ecologische voetafdruk verkleint.

Antwort von cambio autodelen/carsharing

Antwort von cambio autodelen/carsharing
There's no doubt that sustainable car usage will not only depend on electrification but on car sharing, and Cambio is a great model of how this could be done.
It is not as practical as having your own vehicle and sometimes you won't get exactly the car or timeslots you need, but with a bit of planning these are easily surpassed. I hope they continue with electrification and are able to meet the growing demand for their services without decreasing quality.
The app is simple but still relatively intuitive and the issues are rare enough. Customer service works well and will almost always be able to find a solution on the spot.
Overall, if you live in a city, no reason anymore to have your own car. Let the space be freed for larger sidewalks, parks and greenery!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
I'm a happy user since 2017 and my partner too at the same subscription. It's a total carefree system with friendly, helpfull staff. I've an advantage living in a big city with a lot of cars nearby.
Should I live at the countryside, it would be difficult.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Zeer tevreden , klantvriendelijk, begripvol en fijne auto's

Antwort von cambio autodelen/carsharing
goed systeem als het.werkt. ben al heel lang klant. maar is eigenlijk te duur. autos vuil en stinkend met veel schade. maar de klantendienst is de hel: de arrogantie van de medewerkers. je bent eigenlijk een dommerik die er niets van begrijpt om het even waarover het gaat, zelfs als de auto er niet staat

Antwort von cambio autodelen/carsharing
al 5 jaar klant en zeer te vreden. Wij hebben sinds dien geen wagen meer als gezin (1kind) in Mortsel. Het werkt perfect, is relatief goedkoop in vergelijking met een eigen wagen en je hebt niet alle zorgen (aankoop, onderhoud, keuring, verzekering ...). Duidelijke en vriendelijke communicatie, goede app enz...

Antwort von cambio autodelen/carsharing
very good idea and helpful system , some regulation are not clear

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Have been using Cambio for years and always reliable, simple to use and a great solution if you don't need a car every day.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Meestal beschikbaar indien nodig. Handige app.
Zou bij ons in de gemeente graag een tweede wagen willen zien.

Antwort von cambio autodelen/carsharing

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Zeer tevreden. Enorm handig systeem. Ben zelf al ruim 3 jaar autoloos en doe bijna alles met de elektrische fiets. Cambio laat me toe toch meer vrijheid te ervaren wanneer dat nodig is (boodschappen, uitstapjes met de kids, eens naar het containerpark of het tuincentrum wanneer dat nodig is, vrienden of familie bezoeken die verderaf wonen en moeilijk bereikbaar zijn met het openbaar vervoer) Vroeger zat ik uren per dag in de wagen, nu werk ik vlak bij huis, aan een veel lager loon, maar ik haal het eruit doordat ik geen dure wagen meer hoef te betalen en ook veel tijd uitspaar. Bij Cambio is alles inbegrepen: verzekering, wegenbelasting, onderhoud, verbruik… Dit betekent dat je een heel duidelijk beeld hebt van wat het je kost. Een maand waarin je financieel moet opletten? Dan laat je de wagen gewoon staan en kost het je dus niets. Ideaal voor mensen die het niet breed hebben zoals alleenstaanden, en ook ideaal om bij te dragen aan een groenere, milieuvriendelijke wereld. Als iedereen zou autodelen zouden er zoveel parkeerplaatsen vrijkomen waar men bomen zou kunnen planten in de plaats. En zouden er veel minder auto’s geproduceerd moeten worden (ook veel milieuvriendelijker) Soit, ik ben heel erg fan van het systeem.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Super handig systeem en groot aanbod in Leuven. Eigen auto weggedaan, is grote besparing.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Gemakkelijk in gebruik. Minpunt: niet alle auto's hebben navigatie, tankstations liggen soms vrij ver.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Veel deelauto’s beschikbaar in mijn stad Hasselt

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Fantatisch systeem, vooral in steden, je hebt geen eigen wagen meer nodig.

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Great product/service, great customer service, great car availability, ...
Only the app could use a make over and increased UX

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Ik gebruik Cambio enkel in 'noodgevallen'voor korte boodschappen als onze eigen wagen niet beschikbaar is. En als ik hem niet nodig heb, kost het me maar max. 3 EUR/maand. Ideaal!

Antwort von cambio autodelen/carsharing
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.