Byhusted Bewertungen 229

TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Denne anmeldelse er af det nye bylivet. Billedet stemmer ikke overens med den vare jeg modtog. Derudover betaler man for returnering, hvilket er øv, og går at man tøver med at bestille derfra igen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rigtig god shop, man kan sagtens gøre et kup derinde med deres tilbud. Super sød kundeservice også, når man lige får kløjset i det med returnering. 5/5 herfra, eneste lille forbedring kunne være... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Siden min søn blev født i november 2019 har jeg ledt efter højtaljede jeans, der kunne passe min “nye” morkrop. Jeg bestilte to par Noisy May Callie bukser fra ByHusted og med deres fantastiske og spe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super fine varer, og sindssyg god service! Sofie fra ByHusted gav mig den bedst mulige service, i forbindelse med at gls havde lavet problemer. Kan helt sikkert anbefale, at shoppe her, og kommer h... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Damenmodengeschäft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

By Husted er et unikt, moderne og personligt brand, som med små og anderledes detaljer afspejler nutidens trends. Vi arbejder hver dag sammen på nøje at udvælge og udskifte vores produkter, så de hele tiden passer til hverdagens krav til stil og mode.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

229 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super dejlig betjening af nogle dejlige…

Super dejlig betjening af nogle dejlige lækre bukser. Kommer snart igen

1. Juli 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej Jytte,

Hvor er det bare dejligt at høre du har oplevet god betjening hos os, og været tilfreds med dine nye bukser🤩🌺 Samt ikke mindst har haft lyst til at give os en SÅ flot anmeldelse. Det er vi utroligt taknemmelige for ✨

De bedste hilsner,
Sofie fra By Husted💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk hjemmeside med lækre ting

Fantastisk hjemmeside med lækre ting! Nem og overskuelig og dag til dag levering! 100% tilfreds og langt fra mit sidste besøg! De bedste anbefalinger herfra!

1. Juli 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Susanne,

Tusind mange tak for din flotte anmeldelse og fordi du har taget dig tid til at skrive den! 🌸 Hvor er det dejligt at høre, at du er tilfreds med leveringstiden og har lyst til at anbefale os til andre🤩

De bedste hilsner,
Sofie fra By Husted 🌻

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Returret

Jeg har læst alt det med småt, og jeg må sige, at det med få sine penge tilbage det tager alt for lang tid.
De modtog pakken d. 15 juni, og i dag kom pengene tilbage d. 1. juli.
Jeg har respekt for, at andre kan vente så længe, men det kalder jeg ikke service i den her digitale verden. Jeg modtog heller ikke noget om, at min pakke var under behandling før jeg selv skrev ind. Det er nogle dejlige varer i sælger, men dette trækker ned.

1. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej Dagmar,

Jeg er ked af, at din oplevelse med vores returnering ikke har levet op til forventningerne🥺💕 Vi oplyser på hjemmesiden omkring, at der fra vi modtager din returpakke vil gå 7-10 hverdage, til du modtager en refunderingsbekræftigelse og pengene hermed er på vej til dig. Herefter kan der godt gå et par bankdage inden de kan ses på kontoen alt efter hvilken bank du har. Det er desværre ikke en proces vi har indflydelse på.

Jeg beklager mange gange for ulejligheden, hvis din returnering har taget længere tid end beskrevet - dette er selvfølgelig ikke optimalt. Ej heller hvis du ikke har modtaget information omkring din pakke før du selv tog kontakt til os.

Hvor skønt at høre du mener vi trods alt har nogle dejlige varer, dog rigtig ked af, at vi ikke er mere værd en de to stjerner. Uanset må du have en fantastisk dag🌸

De bedste hilsner,
Sofie fra By Husted✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rigtig god service, og enormt personligt firma

Rigtig god service, og enormt personligt firma/ansatte!

Jeg havde bestilt to par bukser, til en super lækker og billig pris, men som var lige en tand for lille. Da jeg så skulle sende dem tilbage, blev jeg lidt forvirret, men jeg fik super god service ift. hjælp fra By Husted :-)

Jeg kan se, at nogle klager over retunerings-priser og ventetid på at få pengene retur, og det synes jeg faktisk er super ærgerligt, at der kommer dårlige anmeldelser mod. Det er nemlig super fint beskrevet flere steder, så man kan næsten ikke undgå, at se det.

Så lige en masse god energi herfra til jer, I gør det skide godt, og jeg er vild med jeres menneskelighed, så man ikke føler, at man køber fra en maskine! :-)

25. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Mette 🌸

Tusind tak for din fine anmeldelse og de skønne ord omkring vores menneskelighed, service og shoppen i sig selv. Det varmer rigtig meget og betyder utrolig meget for os! Tusind tak for det ❤️

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig vare - elendig returservice

Elendig vare - ildelugtende og mærkelig størrelse. nMcallie jeans
Sølle returservice. Fragt koster 30 kr. returlabel koster 35 kr. dyr oplevelse. Derudover oplyses det at der går min10 hverdage inden refundering finder sted. ? Hvordan kan et lille hjemmefirma bruge 10 dage på ar lave en refundering 😡

17. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej 😊

Synes måske din anmeldelse og henvendelse til os er lidt over grænsen - vi vil hellere end gerne hjælpe med et smil, hvis der bliver skrevet til os på en ordentlig måde. Vi er også kun mennesker på den anden side af skærmen 😊☀️

Vi skriver i mailen (du henviser til) at når returneringen er behandlet kan der gå (op) til 10 hverdage. Det betyder bestemt ikke, at det tager 10 hverdage (ofte går det meget hurtigere) og i dit tilfælde er der lige nu kun gået 2 dage 😉

Et lille hjemmefirma vil jeg ikke vurdere os til at være. Vi har lige nu omkring 1000 forskellige varernumre og holder til i en lagerhal med tilhørende kontor, så den konklusion har du været lige hurtig nok til at lave 😊

Vi modtager mange returpakker dagligt, men arbejder altid på at give en så hurtig ekspedition som muligt 😊

Du har i den direkte henvendelse til os kaldt os et fupfirma. Det synes jeg er en hurtig vurdering at komme med - specielt når det ikke rigtig virker til, at vi har gjort noget forkert og ej heller givet dig en dårlig behandling på nogen måde. Indtil videre har ekspeditionen af din ordre og returvare gået hurtigt, så synes jeg helt ærligt, at du burde vente med den dårlige energi til du reelt har noget at have det i 🌸

Jeg håber at du får en dejlig dag☀️

De bedste hilsner,
Cecilie fra By Husted

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kæmpe anbefaling herfra

Kæmpe anbefaling herfra.
Hurtig levering og det skønneste tøj.

16. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Helle

Hvor er det godt at høre, at du har oplevet hurtig levering og er glad for det tøj du har modtaget 😍 Tusind tak for din anbefaling og din flotte anmeldelse!

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super hurtig levering kan varmt…

Super hurtig levering kan varmt anbefales, et sted jeg handler igen

13. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Susanne

Tusind tak for din fine anmeldelse og for at give dig tid til at skrive den. Det betyder rigtigt meget for os 💖

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

God service? Ikke min oplevelse

Jeg skulle sende nogle bukser retur, som aldrig har været en XXL, som bestilt, og har intet hørt stadigvæk. Jeg kan ikke komme i kontakt med virksomheden, hverken det ene eller andet sted. Ydermere syntes jeg det er latterligt at jeg udover at have købt varen, også skal betale 35kr i retur”gebyr” bare fordi jeg ønsker at returnere en vare.

13. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej Julie

Som oplyst på hjemmesiden behandler vi returneringer indenfor 7-10 hverdage og som skrevet til dig privat vil du modtage en bekræftigelse så snart, en refundering er sendt afsted til dig. Vi modtog din pakke den 7. juni, så du kan roligt stole på, at pengene snart er på vej til dig ❤️ Ift. bukserne er jeg selvfølgelig ked af, hvis ikke du mener, at de svarer til den angivede størrelse. Vores 34/32 i Callie jeans plejer normalt at passe en XXL super fint, så jeg er selvfølgelig meget ked af, hvis de ikke har levet op til dine forventninger 🌸

Jeg er også rigtigt ked af, at du ikke har fået svar på vores chatfunktion og på facebook, men vores kundeservice holder også weekend, hvorfor du ikke har fået svar både lørdag og søndag ☀️ Dog skrev du også onsdag, hvor jeg selvfølgelig kun kan beklage rigtig mange gange, at du ikke har fået svar 😕

I forhold til forsendelse er vi desværre bare ikke i den situation, at vi kan tilbyde fri fragt frem og tilbage 😫 Vi ville selvfølgelig elske at kunne give alle vores søde kunder fri fragt alle veje, men at sende noget med posten koster altså bare penge ligemeget hvem man er, og vi har desværre ikke den størrelse endnu, hvor vi selv kan stå for alle omkostninger i forhold til forsendelse 😔

Uanset ønsker jeg dig en rigtig dejlig dag 🌸

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted ✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Skønt sted at handle…

De er så søde at kommunikere med og mine fine nye bukser er både flotte og dejlige at have på.

8. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Pia

Tusind tak for din fine anmeldelse og de fem stjerner ❤️ Jeg er glad for du er glad for dine nye bukser og synes vi er søde at kommunikere med 😁 Det betyder rigtig meget for os at få at vide!

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gode varer og fantastisk service

Super fine varer, og sindssyg god service!
Sofie fra ByHusted gav mig den bedst mulige service, i forbindelse med at gls havde lavet problemer.
Kan helt sikkert anbefale, at shoppe her, og kommer helt sikkert også selv til at lægge flere ordrer🙂

3. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Amalie

Tusind tak for din fine anmeldelse! Hvor er det bare dejligt at høre, at du har modtaget rigtig god service og at du helt sikkert vil shoppe hos os igen 💖Det betyder meget for os 😁

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fin service

Fin service
Lækre bukser
God kundeservice

1. Juni 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Dorte

Tusind tak for at give dig tid til at skrive en anmeldelse! - Det betyder rigtig meget for os ❤️ Dejligt du er glad for bukserne og vores kundeservice 😍

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 🌸

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfekte bukser til “morkroppen”

Siden min søn blev født i november 2019 har jeg ledt efter højtaljede jeans, der kunne passe min “nye” morkrop. Jeg bestilte to par Noisy May Callie bukser fra ByHusted og med deres fantastiske og specifikke størrelsesguide har jeg langt længe fundet de perfekte bukser og så ovenikøbet til kun 300,- for 2 par. Jeg er fan 🙌🏻

24. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Rikke 🤍

Hvor er det dejligt at høre, at du kan passe bukserne og endelig har fundet nogle der bare er perfekte. Tak for din fine anmeldelse - det betyder utroligt meget for os 🌸

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Skøn betjening

Skøn betjening, købte 2 par bukser, som kom rimeligt hurtigt, fandt ud af at de sad bare rigtigt godt, bestilte 2 par mere i anden farve og fik en dejlig hilsen. Vil til enhver tid anbefale at købe her. Tak for en skøn forretning, du gør det kanon godt.

20. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Linda

Tusind tak for din skønne anmeldelse!! Hvor er jeg bare glad for, at du er glad for bukserne, det betyder rigtig meget for os ❤️

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God service.

God service. Kan godt lide man får et kort med et "personligt" tak. Køber igen herfra.

11. Mai 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære søde dig 🌸

Hvor er jeg glad for, at du godt kan lide vores personlige kort vi sender med og at du vil købe fra os igen 😁 Tusind tak for din anmeldelse!

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk og personlig kundeservice!

Har bestilt et sæt med bukser og trøje. Fik en mail om, at trøjen desværre ikke er på lager i den størrelse, jeg har bestilt, men at jeg kunne få den i en anden størrelse eller en anden farve, hvis jeg hellere ville. Jeg har købt meget tøj på nettet, men jeg mindes ikke, at jeg nogensinde er blevet kontaktet direkte af kundeservice, når den slags ting opstår. Normalt ville man bare have fået en autogeneret mail om, at den bestilte vare ikke er på lager, og at den er blevet slettet fra ordren. Så kæmpe god oplevelse, som gør, at jeg ikke engang er træt af, at den valgte størrelse ikke var på lager alligevel. God kundeservice finder man ikke mange steder. Glæder mig til at modtage sættet!

11. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Sofie 💛

Tusinde tak for din skønne anmeldelse, hvor er det bare fantastisk at læse! Og hvor er det dejligt, at du har været glad for din oplevelse hos vores kundeservice, det er jeg meget taknemmelig for! Jeg håber du bliver glad for sættet 🥰

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid hurtig levering og rigtig god…

Altid hurtig levering og rigtig god service ved returnering.

10. Mai 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Karina

Hvor er det dejligt at høre, at du har modtaget god og hurtig betjening! Tusinde tak for de 5 stjerner og den flotte anmeldelse. Det betyder rigtig meget 💕

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Kære Gitte

Hvor er jeg bare glad og taknemmelig for, at du er glad for at handle hos os 🌸 Tusind tak for at bruge din tid på at skrive en så fin anmeldelse ❤️

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 💖

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lækkert tøj

Lækkert tøj. Jeg kunne godt tænke mig at udvalget var lidt større med hensyn til større størrelser. Mere tøj i xl og xxl.

4. Mai 2021
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej Henriette,

Tusind tak for de fem stjerner og din fine anmeldelse! Jeg er super glad for, at du synes vi har noget lækkert tøj, men selvfølgelig super ærgerligt, hvis vi ikke har det i din størrelse. Vi arbejder ihærdigt på at kunne få mere af vores tøj hjem i større end XL, da det er meget efterspurgt. Vores XL er også altid det første der tømmes fra hylderne 😁 Jeg håber der i den nærmeste fremtid vil være mange flere tilgængelige størrelser 🌸

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted ❤️

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Byhusted-Logo

Antwort von Byhusted

Hej Tina

Tusind mange tak for at give dig tid til at give os en god anmeldelse og så endda fem stjerner. Hvor er jeg bare glad for, at du har modtaget både gode varer og hurtig betjening 😁 Det betyder rigtig meget for os!

De bedste hilsner

Xenia fra By Husted 🌸

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr