Bodykit Bewertungen 7

TrustScore 4 von 5

3,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

Vi forhandler styling til alle biler, inklusiv SUV og el-biler. Skil dig ud fra mængden og giv bilen et personligt præg, med eksklusive stylingsdele fra Bodykit.dk.


Kontaktinformationen

3,9

Gut

TrustScore 4 von 5

7 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ikke tilfredsstillende

Jeg valgte denne virksomhed, fordi de markedsfører sig som specialister og giver indtryk af at have stor erfaring med mekanik og optimering. Desværre levede min oplevelse langt fra op til de forventninger, der blev skabt.

Jeg afleverede bilen mandag morgen efter aftale. Da jeg ankom, var der ingen til stede, det gav ikke et særligt professionelt førstehåndsindtryk. Aftalen var, at bilen skulle være færdig tirsdag eftermiddag, men arbejdet trak ud flere gange, og jeg fik først bilen tilbage fredag eftermiddag. Undervejs måtte jeg selv tage kontakt flere gange for at få en status, og kommunikationen oplevede jeg som mangelfuld.

Fra starten gjorde jeg det klart, at der ikke skulle foretages softwareændringer uden min accept. Dette blev alligevel gjort, uden at jeg var blevet informeret eller havde givet mit samtykke. Efterfølgende fandt jeg ud af, at denne del af arbejdet ikke engang blev udført af virksomheden selv, men af en tredjepart. Det var heller ikke noget, jeg var blevet oplyst om på forhånd.

Det største problem var dog resultatet. Jeg afleverede en bil, der kørte godt, og fik en bil tilbage som kørte dårligere. Accelerationen var mindre harmonisk, lyden mellem gearskiftene var blevet dårligere, den samlede køreoplevelse var markant forringet. Efter olieskift var bilens olieservice heller ikke blevet nulstillet.

Min opfattelse er, at det ikke er nogen stor kunst blot at øge antallet af hestekræfter. Det afgørende er, hvordan bilen kører bagefter. En veludført optimering handler om erfaring, finesse og en raffineret tilgang, hvor flere hestekræfter går hånd i hånd med gode køreegenskaber, en harmonisk kraftlevering, en behagelig lyd og en samlet forbedret køreoplevelse. Efter min oplevelse mistede min bil de kvaliteter der gjorde den god at køre. Resultatet var ikke velafstemt, men en bil der både lød og kørte dårligere.

Virksomheden giver indtryk af, at de kan levere den perfekte kombination af flere hestekræfter, gode køreegenskaber og høj kvalitet, samtidig med at de fremhæver deres ekspertise i forhold til andre på markedet. Min oplevelse var desværre, at resultatet ikke levede op til de forventninger.

Jeg blev også overrasket over at opdage, at der var blevet delt videoer af min bil på sociale medier med synlig nummerplade, hvilket jeg specifik sagde jeg ikke ville have.

Da jeg gjorde virksomheden opmærksom på problemerne, var løsningen fra deres side, at jeg skulle komme tilbage med bilen og forklare specifikt hvilke elementer der var galt. De har selv kørt bilen og haft bilen en hel arbejdsuge og vidste hvilket produkt de var klar til at afleverer til mig. Jeg mener dog ikke, at det er mit ansvar som kunde at diagnosticere fejlene på et stykke arbejde jeg har betalt professionelle for at udføre. På det tidspunkt havde jeg desuden mistet tilliden til, at problemerne ville blive løst tilfredsstillende, når de lægger ansvaret på mig til at diagnosticere fejlene, jeg er ikke mekaniker eller har viden heromkring.

For at få bilen til at fungere, som den skulle, endte jeg med at betale et andet professionelt firma med mange års erfaring og speciale i Mercedes for at gennemgå bilen og udføre arbejdet korrekt. Det betød, at jeg reelt kom til at betale for samme opgave to gange.

Min samlede oplevelse er desværre, at aftaler ikke blev overholdt, at der blev udført arbejde uden mit samtykke, at væsentlige dele af arbejdet blev udført af en tredjepart uden min viden, og at resultatet var en bil, der kørte dårligere end før. Samtidig måtte jeg betale et andet specialfirma for at få problemerne løst.

Derfor er det vigtigt man undersøger hvilke firma man vælger at bruge til de her slags opgaver, det er vigtigt man vælger rigtigt første gang, selvom det måske koster lidt mere, det er dyrere at betale for den samme ting to gange.

På den baggrund kan jeg desværre ikke anbefale virksomheden ud fra min oplevelse.

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bodykit-Logo

Antwort von Bodykit

Vi er kede af at læse din anmeldelse, da vi mener, at den ikke giver et retvisende billede af det samlede forløb.

Der opstod desværre forsinkelser undervejs, hvilket vi beklager. Vores mål er altid at levere et færdigt resultat af høj kvalitet, og i enkelte tilfælde kan uforudsete forhold medføre ændringer i den oprindelige tidsplan.

Vi er uforstående over for flere af dine påstande. Arbejdet og omfanget heraf blev gennemgået med dig, og du godkendte det udførte arbejde. Derudover blev der indgået en skriftlig aftale om en rabat på 10.000 kr. mod, at bilen måtte anvendes i markedsføringsøjemed. Derfor undrer det os, at dette nu fremstilles anderledes.

Efterfølgende blev der konstateret defekte tændspoler og tændrør. Disse forhold er ikke relateret til softwaren, og vi har på intet tidspunkt afvist at undersøge bilen igen. Tværtimod bad vi dig om at komme forbi, så vi sammen kunne gennemgå de forhold, du ikke var tilfreds med, hvilket er normal praksis og en naturlig del af enhver fejlsøgning. For at kunne afhjælpe et problem er det nødvendigt at få kundens konkrete oplevelse beskrevet, så vi kan foretage en korrekt vurdering.

Du valgte i stedet at benytte et andet værksted, hvilket naturligvis står dig frit for. Det ændrer dog ikke på, at vi aldrig afviste at hjælpe eller finde en løsning.

Vi ønsker altid at løse eventuelle udfordringer i dialog med vores kunder og står fortsat til rådighed, hvis du ønsker en saglig gennemgang af forløbet.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hvis du elsker din bil

Hvis du elsker din bil, så er dette værkstedet for den! Holdet er nogle søde gutter som har styr på deres sh*t! KÆÆÆÆMPE anbefaling her fra! 👍

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kvalitet og speciale

Værkstedet leverer arbejde i høj kvalitet med særligt fokus på sportsbiler – især Mercedes-AMG modeller. Deres ekspertise inden for tuning og bodykits er tydelig, og de har en god forståelse for både performance og æstetik. Personalet er kompetente og giver ærlig rådgivning, hvilket skaber tillid gennem hele processen. Resultatet fremstår professionelt med flot finish, og priserne er fair i forhold til den specialiserede service. Et oplagt valg for ejere af performancebiler, der ønsker det ekstra niveau 💪💪

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top service.

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Bodykit.dk, da de hjalp med fejlfinding på min Ford F-150. Der var en fejl på indsugningen, som de hurtigt fandt og fik løst, og efterfølgende blev bilen gennemgået af deres mekaniker så den nu kører helt perfekt.

Hele forløbet var meget professionelt, og jeg fik lov til at være med under processen, hvilket gav en rigtig god tryghed. Servicen var i top, og værkstedet fremstod både flot og velorganiseret.

Jeg kan klart anbefale Bodykit.dk til andre, der ønsker kompetent hjælp og god kundeservice.

4. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Kundeservice og kvalitet i top!

Jeg skulle style min BMW lidt ekstra. Drengene hos Bodykit.dk fik leveret høj service og ekspertise!

Jeg fik besvaret mine tvivl spørgsmål undervejs med kompetent anbefalinger.

Man kan virkelig mærke at de går op i deres arbejde og at de har en kæmpe passion! 5 ud af 5 herfra!

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg fandt dem gennem sociale medier

Jeg fandt dem gennem sociale medier. Jeg var lidt skeptisk i starten. Men hold nu op et flot stykke arbejde de fik lavet på min stjerne. De går virkelig op i deres arbejde. Det ik sidste gang jeg kommer hos drengene fra Bodykit. 👍🏼👍🏼👍🏼

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr