BARNEYS ORIGINALS Bewertungen 

164
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been buying Barney's products for quite some time now and always unbelievably happy with the designs, fit and quality. In my most recent purchase I had to speak to customer services regarding a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really pleased with purchase (Women's Leather Ribbed Asymmetric Biker Jacket - Victoria). Fits perfectly (usually a 10-12, bought size 12). Good price, cheaper compared to other retailers selling same... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a leather jacket through Debenhams . Ordered too big a size and wanted to discuss before return . Not possible to call Debenhams so called Barneys directly. Spoke with John who was exceptionall... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I m a big fan of Barneys . It s a shame that you don t have a physical store , and everything is done online . Materials are amazing , premium . I have 2 leather jackets , one wallet and 2 leather... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Oberbekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

UK specialists in leather, stocked by ASOS, Silkfred, Afound & on our own website barneysoriginals.com


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

164 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(164)

22 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All round winner

Great service, quick delivery, lovely design, and top quality - am loving the skirt and feel great wearing it. So nice to have real leather rather than faux.

21. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quality Garments and quick service

The service was quick and the garments are of excellent quality.

I had to make a return due to size issues but again this was an easy and quick process.

I ordered a replacement size which arrived quickly and it fits perfectly and looks and feels great.

7. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Purchased a leather jacket from them

Purchased a leather jacket from them. Used the online advice but it was too small. So returned it and asked for an exchange. I purchased it for my birthday. Was helpfully told the turnaround time. Next thing I get a refund notification. I contact them - the size I want is now out of stock. Okay but it would be nice to be told. I then check the website. Item is in stock and for sale. Hummmmmmm. Someone is telling porky pies. Not quite clear who. But extremely disappointed. Money returned. But I'd rather have had a jacket.

If you cannot honour the exchange then you should offer the same Introductory discount for a repurchase. Whilst I think you should not hang into finds forever and a day - you should know which jackets are being returned as you have an online returns system. You could alert the consumer and check to see if they wished to wait.

I have purchased elsewhere.

5. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
BARNEYS ORIGINALS-Logo

Antwort von BARNEYS ORIGINALS

Hi Anne,

I'm sorry to hear the item you requested was not available upon exchange, as explained over email exchanges are available based on stock levels.

We would of course much prefer to offer an exchange rather than a refund, however this isn't always possible.

To further assist your understanding:
Your return was processed at 2:44pm. At this time, the item requested was out of stock so a refund was issued.

I can see on our stock management system that 4 reprocessed returned goods have been added back for sale at the end of our working day.

We’re sorry to hear this has caused disappointment but we cannot put refunds on hold based on the off-chance that reprocessed returns arrive as this is not something we can control.

Offering a prompt refund is something we believe is a courtesy to customers, it saves unnecessary delays and gives the shopper opportunity to shop with our wholesale partners who may have the item requested in stock.

I hope this helps further your understanding.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Easy to order arrived on the date given

Easy to order arrived on the date given
The leather Jacket was very good quality at a great price however I sized up from a 16 to an18 and it just zipped up therefore I returned the jacket and requested a refund.
Once posted I quickly recieved confirmation and the refund was credited to my bank account it was free postage for the return

16. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Service from the team was excellent. Every question I asked was answered and they were very polite. Customer service not dead at Barneys Originals

1. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Chasing a refund

EDIT:
I’ve since had very positive contact from Barneys who informed me that Debenhams had not contacted them about my return. My refund has since been issued within hours of my communication with them so I have updated my review to reflect that I am pleased with the outcome and response from Barneys.

I bought a leather jacket through Debenhams but returned it on 11th January as it was too big. As I hadn’t heard anything from Barney’s, on the 18th January I provided Debenhams with proof of posting and they confirmed that Barneys originals received it at their warehouse on the 13th but I still haven’t been refunded and it’s now the 29th January. I’ve asked Debenhams to step in and chase it for me but I’ve still heard nothing from Barneys. I haven’t even had a return confirmation. I won’t be ordering from this company again if this is their level of customer service. Order with them at your peril!

13. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
BARNEYS ORIGINALS-Logo

Antwort von BARNEYS ORIGINALS

Hi Carolyn, happy to assist with this directly if you can provide us your order details via email - hello@barneysoriginals.com

We aim to process returns within 5 working days of arrival. We also use a trackable returns service and use tracking details as an insurance policy. Without your full details (Last name, Order number, tracking details) I am unable to locate your order details for an accurate response on here.

We are always available to assist with orders that are placed via our Marketplace vendors.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Leather ladies gloves

I received a pair of leather gloves as a gift. They were well made and made of quality leather, l couldn't help myself and l bought the same pair in black. The arrived quickly, were well packaged and reasonably priced. I am very happy with both pairs

29. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great shopping experience.

Great shopping experience, fast delivery.
I'd had my eye on this jacket for a long time. Finally purchased it and I'm so happy with it. It's a beautiful jacket, and fits me perfectly. It is slightly oversized in the body but the arms are not too long. As other reviews suggested to buy a size down I did Size 14 I'm 5'5. Roomy enough for a hoodie to go underneath but looks equally as good wearing it as slightly oversized.
Thanks!

28. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointing Experience with Barneys Original

I recently had a highly disappointing experience with Barneys Original, and I feel compelled to share my experience here. I purchased a leather jacket from them in March, and unfortunately, the product has not lived up to the quality standards I expected.

Despite the clear evidence provided with attached photos showing a hole under the arm, Barneys Original rejected my refund request. It's important to note that I have not caused any physical damage to the jacket. This refusal to address a legitimate issue with their product speaks volumes about the brand's commitment to customer satisfaction.

The customer service I received during this process was subpar, and I am left feeling frustrated and undervalued as a customer. I paid for a product that has not met the expected standards, and Barneys Original's refusal to address the issue has further exacerbated my dissatisfaction.

I had hoped for a resolution that would reflect positively on the brand, but unfortunately, my experience has been far from satisfactory. I advise potential buyers to exercise caution when considering Barneys Original, as the quality of their products and their customer service leave much to be desired.

In conclusion, I am disappointed with the overall handling of my situation and the lack of accountability from Barneys Original. I hope this review serves as a cautionary tale for others considering their products.

8. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
BARNEYS ORIGINALS-Logo

Antwort von BARNEYS ORIGINALS

Hi Bogdan, we're sorry that a resolution could not be found with your original retailer. Unfortunately as this was purchased internationally, to an area we do not have the capacity to ship to, and was not purchased directly from us, we're very limited with how we can intervene. We do take feedback on our items extremely seriously and are saddened to hear that your experience has been less than desirable.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr