attracosports.com Bewertungen 

29
•
TrustScore 2.5 von 5

2,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Returning items is not very convenient, in addition to having to pay the return shipping cost, they deduct the original shipping cost from your refund. The items are being returned due to not fitting... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I easily found the same swimsuit I bought from Dillards for about $50 less. Ordered it on Monday, and it's arriving on Saturday. Got Shipping notifications with tracking info. So far, so good. Used Pa... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This one piece was really great! I ordered a medium and it fit very well, it was tight enough so that it didn't feel lose when swimming but it wasn't too tight that it looked bad. The material and des... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered the swimsuit. didnt like it , needed to return.  They sent a whole instructions how to ship it back 😏I shipped the package to the address provided by them and paid for the outbound shippi... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Bademodengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Attraco is an online store that specializes in women's swimwear, including rash guards, sports swimwear, and wetsuits. We offer a wide variety of styles and sizes to fit all body types. Our swimwear is made from high-quality materials that are both stylish and functional. We are committed to providing our customers with the best possible shopping experience.


Kontaktinformationen

2,6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

29 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,6

Alle Bewertungen

(29)

3 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I find many of their swimsuits…

I find many of their swimsuits incredibly flattering, and I wish more retailers carried UV-protective swimwear in their designs. That said, I do think their return policy is more complicated than it needs to be.

I also have some concerns about quality and durability. When the item first arrived, I noticed several loose threads, which wasn't a great first impression. Then, after just one use, the swimsuit showed signs of damage. Taken together, these issues make me question the overall quality and durability of the products. I posted a review on their website describing my experience and mentioning my concerns about durability. Before reviews are published, they have to be approved, so I don't know whether mine will be posted. If they choose not to publish it simply because it raises legitimate concerns about product durability, I would find that disappointing. Honest customer feedback—both positive and negative—helps shoppers make informed decisions and builds trust in a brand.

23. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered the swimsuit

Ordered the swimsuit. didnt like it , needed to return.  They sent a whole instructions how to ship it back 😏I shipped the package to the address provided by them and paid for the outbound shipping. And, the address turned out to be incorrect, and the package was returned back to us by the carrier.

Please note that shipping charges paid to the carrier are non-refundable, and return shipping costs also apply when a package is sent back due to an incorrect or incomplete address

Asked to provide the trk#, so I did, never had such a horrible return item experience

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The swim suit is my favourite swimsuit…

The swim suit is my favourite swimsuit ever. Front opening , boy leg. I swim all year round and have found it a great suit .I feel very comfortable in it and hope that the company can produce a chlorine resistant version for pools in the future. I swim in the sea. I have ordered another suit.

1. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered two bathing suits

I ordered two bathing suits. A week went by, I hadn't received any shipping info. I reached out to customer service. Received no response. But 2 days later, I received an email saying I canceled my order. Which I clearly did not.

26. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Returning items is not very convenient

Returning items is not very convenient, in addition to having to pay the return shipping cost, they deduct the original shipping cost from your refund. The items are being returned due to not fitting properly. Ordered the same size and one top the sleeves were too short and the other the sleeves were too long. You also cannot return any items on clearance.

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If you are debating ordering from the…

If you are debating ordering from the company, don't. Just don't. Quality is horrible, then when you want to make a return, they subtract the amount they were charged to ship the item to the customer from your return amount, AND they make you pay for return shipping. So, I just spent $38 to try on some very cheap and poorly designed swimsuits... cool.

4. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheaply made and charged return shipping

As a general rule, I wear a small. But, seeing as this company is from overseas, I took the time to do my body measurements to make SURE the sizing was right before I ordered.
I was a small according to the chart.
Well, the shorts barely fit but mainly, they were very unflattering. They were poorly made with uneven edges and the seams were way off. The shirt, I couldn't even get it over my head it was so small! And even if I could have managed that, the shirt was SO short in the waist I know it wouldn't cover my belly button . And I'm short!(5ft4in at best) Looked like it was made for a child.
To return the item cost $14. Not even kidding. I was charged $14 to basically send a $36 dollar item back to China.

29. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

i ordered a swim suit

i ordered a swim suit. The fit was poor. Too short in the body and too wide in the hips, gaping at bottom area! The return process was terrible. You have to email and request a return. They wanted to know why. Then they wanted more reasons! Each back and forth took days. Finally got "permission" to return, at my cost, and now they want an email with tracking info. Much too difficult, i will never order from this business again

2. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
attracosports.com-Logo

Antwort von attracosports.com

Dear Debra Berman, we are sorry to see that this experience did not meet your expectations.

Regarding the fit issue with the suit, most of our swimsuits are designed to be true to size, and we recommend referring to the “Size Guide” on each product page for detailed measurements. Since every body type is unique, if you're ever uncertain about sizing in the future, our customer service team is always happy to assist with personalized recommendations.

We ask the reason for the return to better understand the problem with the product, want to know more customer ideas, so as to better optimize the product and hope that it will be loved by more people. This is not to "stop" you from returning the product.

Regarding the email with tracking information, after you send the returned package, just tell us the tracking number information of this package, which is to facilitate us to track and confirm the location of the package and process the refund for you.

In the future, we will definitely optimize our after-sales customer service team to reduce the occurrence of such incidents.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Swimsuit received different than what it is on website.

Purchased a swimsuit that was different than the one they advertised on their website. Instead of blue and white, it is blue, white and black and instead of a white zipper, they put in a very large (looks like it is a man's zipper) that is black and gold. It is garish.

You are supposed to contact them via email within 7 days for a return. No one responds. So now I am going to my credit card company.

My thoughts are that this business is going away as it is has an LA address but all products coming from China.

7. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
attracosports.com-Logo

Antwort von attracosports.com

Dear Chef Terri Milligan, thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the dress did not meet your expectations in terms of appearance and material quality. We strive to provide accurate product images and descriptions, and will work on improving this.

Regarding the delivery delay, your original package was returned to us due to an address issue, and the replacement parcel is currently in transit. We apologize for the inconvenience caused by this delay.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Such a horrible experience

Such a horrible experience! The “service” is rude and obnoxious. Make sure you read the return policy - very sketchy. The customer is “not right”. I spent over $125 on product- they were lovely but didn’t work for me. You will have to take numerous photos of the items you are returning… once they “approve” they will give you an address to return to California. Unfortunately my tracking receipt from the post office went through the laundry in my pocket, I spent $20 to return. Mr. CEO told me there is no way of tracking my package without the tracking number!!! I sent it to the address he sent me… I do not have extra money to lose… I am so very upset about this. He told me he is NOT a transportation service and there is nothing he can do??? So when my items are returned to the address I sent them to with all paperwork and product …. Where does it go!!! They have all my paperwork in there.

I do not believe he operates out of the US.

NO CUSTOMER SERVICE/how do they run a business like this . BEWARE!!! I don’t want folks to lose the money I have!

10. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
attracosports.com-Logo

Antwort von attracosports.com

I understand your anger. We still need to explain something to you.
Taking photos of the returned items is to confirm that the items are intact.
The return process email sent clearly stated that you need to tell me the tracking number of the package after you send the package, because this is how we can confirm the location of the package.
It doesn't matter if you dirty the tracking receipt. You can ask the post office for the tracking number based on the other information on the receipt. In this way, the refund can continue.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The caliber of the client service was…

The caliber of the client service was exceptional! They answered all of my question with ease and promptness, and they were incredibly polite and accommodating. Better still, I could just change my order. Many thanks for it.

16. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

!!Buyer Beware!!

!!Buyer Beware!!

I recently purchased two swimsuits from attraco online for the summer. I had not heard of the store before but the reviews looked promising.

Issue number 1. Once purchased I never received “a we have shipped email”. I did use Shopify which did give me a tracking number. However, the tracking number was not linked to any updates.

No worries, 12 days after purchasing I did receive the suits! Unfortunately they did not fit properly.

Issue number 2. The package did not come with a return label or exchange instructions. This is not my first time experiencing this, so I contacted the company asking for a refund. They replied back in a timely manner. However, they pushed hard for an exchange for the proper size staying that they would pay for the original shipping cost. That was not what I needed because the overall style of the suit did not fit my body well.

Issue number 3. We both agreed on the return. However, they stated that I will obligated to pay for shipping back, they would take out the shipping cost of when they sent the suits to me. On top of that they did not send me a shipping label. They sent me a long email explaining who the sender would be, the address, and required the customer to send them the tracking number after the item was sent.

I understand the company trying to provide convenience when picking a shipping carrier. But I do not appreciate the lack of professionalism in the logistical process of the return. I have two stars because the company had quick and honest communication. I know times are difficult in this economy and business would like to make a profit. But I will not be going back again or recommending because attraco comes across more worried about profit To over the customers. To each their own. I will not be returning.

23. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very affordable

I easily found the same swimsuit I bought from Dillards for about $50 less. Ordered it on Monday, and it's arriving on Saturday. Got Shipping notifications with tracking info. So far, so good. Used PayPal for payment without any issues.

13. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nice to have a website that is simple…

"Nice to have a website that is simple and easy to use. Here, think about what the purpose is. The content and so super. Nice to find nice swimwear for women.
I don't have a normal figure like most people at the age of 48, despite that the suit fit well.
I had to correct my own typo in my delivery address. It was fixed over the email and it worked.
By the way, fast delivery, which is great, especially during the holidays."

28. Mai 2024
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A Disreputable Company

If I could give this company a 0, I would. I ordered 73$ worth of merchandise that when received did not fit. The items were poorly designed, with a small neck hole & a front zipper that was too small to accommodate my torso. The material was thin & the garments would not have lasted long. I started a return based on the company’s posted policy, demanding that the merchandise be returned with a tracking number. And posting that it would deduct the 8.99 shipping charge from the refund.I sent merch back by UPS for $23.00. When received, the company contacted me that it didn’t have a way to send my refund, even tho’ I paid by credit card. It demanded that I open a Pay Pal account, which I did. When received, my refund was $59.11. These deductions include the $8.99 shipping charge & PayPal fees charged to me. Add to those the 23.00 UPS fee to return the
merchandise & I recouped 36.11 of my nearly 73.00.

A disreputable company like this should not be allowed to conduct business here.

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
attracosports.com-Logo

Antwort von attracosports.com

We are sorry for the bad shopping experience you had. Our refund system failed last month and we can only refund to your PayPal account. We refunded you $62.99 in your PayPal account on July 1. Please remember to check.
Regarding the $8.99 shipping fee, this is the shipping fee when we ship the item to you, which belongs to the carrier that delivers the package. We only charge the price of the item, so the shipping fee is not included in the refund. The original shipping fee will be deducted from your refund.
If you have other questions, you can communicate with us by email. We will do our best to solve them.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Simple and cute

Ordering is easy, using discounts is simple, and my order actually arrived earlier than expected. Plus, everything is super cute!

18. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Quality seems good.

Quality seems good. Fits way larger then expected. I lap swim and need my suits to fit snug this one drags and bubbles up in the bust because it's not tight enough.

11. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

It fits well

I went according to the size chart, and it seems that it runs just a little small. The suit fits great, just a little snug on the shoulders (I don't have a long torso, I'd consider it average). I really like the suit, as I bought it for my aqua therapy needs and wanted something a bit more modest than what I owned.

2. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

good material

This one piece was really great! I ordered a medium and it fit very well, it was tight enough so that it didn't feel lose when swimming but it wasn't too tight that it looked bad. The material and design also looks very good. Would definitely recommend buying for competitive swim.

31. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr