Artistshot Bewertungen 351

TrustScore 2.5 von 5

2,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I received my custom hoodies, which is great quality and as expected. The company is legit I was able to speak with someone sms, his name was Max. The processing time took a week and didn’t update unt... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I tried to change the size of two T shirts, sent back as the support indicated and written down the order number and my phone number on the package , email them the tracking number and mail receipt,... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve had a hard time finding the exact shirt I wanted and Artist Shit was able to deliver. Within just a few days, the shirt arrived as depicted and the material is excellent and breathable…not some l... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Credit card processed payment, but no movement on order! Lack of decent customer service is inexcusable. Already filed a report with BBB. I can't believe people aren't taking action against this fraud... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Einkaufen & Mode

Vom Unternehmen geschrieben

Artist Shot has been in the industry since 2004. Our goal first started with embroidery and as time progressed we have also become experts in screen, digital, and plot printing methods. As of today we had more than 40,000 happy customers around the world who continue to trust our business. Over the years, we have mastered in customizing and printing to provide our customers with the best quality of service. It is our priority to satisfy each customer with their request. We offer some of the best rates along with quality in the market. We take pride in our business and feel gratification by making others happy. Custom clothing means wearing your thoughts and sharing your creations with the world and it is our job to bring them to life.


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

351 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A blank black tshirt

I bought 2 black T-Shirts from you and 1 came blank now I have been trying and trying to email you time and time again. I have pictures of the shirt along with the bag it came in along with the sku slip from the shirt. My grandson wanted to have a matching shirt with Grampy for Christmas and he was very bummed out when it was blank. I’m willing to send it back and get a replacement one. If you would please let me know where I could send it back to I would really appreciate it.

I’m re writing my review. After a lot of headaches and a month later they have replaced the blank TShirt with the one I should’ve gotten back in December. Now my grandson and his grampy can wear the tshirts together and my grandson will be very excited when Grammys shirt arrives. Thank you so much for finally getting back with me and I’m so sorry it had to come down to the negative reviews.

21. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Jolaine,

Thank you for contacting us about the missing print on your grandson's T-shirt. We're truly sorry for this mistake and the disappointment it caused.

To better assist you and improve our customer experience, we need some additional information from your order. If you could please reply with your order number and the size/color of the blank T-shirt, it would enable us to process your request more efficiently.

Once we have this information, we'll be in touch promptly to discuss further options and rectify the situation. We appreciate your patience and understanding.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Wrong size sent, I have to pay return shipping?

They sent me a very cheap shirt in the wrong size and have asked me to pay for shipping to get the right size... I'd stay away with these kind of policies.

16. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Hello Matthew,

So sorry you received the wrong size shirt and had to pay return shipping. We're investigating the error, just reply with the information of the order to better check this for you!

Thanks for your feedback, we're committed to improving.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Rough start but satisfactory finish

First order of shirts the printing was far from satisfactory and it did take some time to be able to make contact. However once contact was finally established the company resent the defective shirts which were at a satisfactory standard. I’m not unreasonable and I did leave a bad review but as I promised if the issue is resolved I would change my review which I now have. Their products are good I think it may come down to workers in the factory perhaps getting a bit lazy towards the end of the year.
I do thank Artistshot for resolving the issue in the end.

8. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Bjorn,

Thank you for taking the time to share your experience with Artistshot. We sincerely apologize for the initial disappointment you encountered with your first order of shirts. We understand that receiving shirts with unsatisfactory printing was frustrating, and the delay in reaching us added to the inconvenience.

We truly appreciate your understanding and willingness to reach out to us to resolve the issue. We're glad we were able to successfully address your concerns by resending the shirts with acceptable printing standards. Your feedback helped us identify a potential quality control issue and implement new measures to ensure such situations don't occur again.

We acknowledge your earlier negative review and wholeheartedly appreciate your commitment to revising it upon receiving a satisfactory resolution. Your honest feedback, both positive and negative, is invaluable to us as it helps us continuously improve our products and customer service.

We're glad to hear you believe in our products and understand that occasional challenges can arise. Your support for our small business and understanding about potential year-end production hiccups means a lot to us.

We're committed to providing a positive experience for all our customers, and we're grateful for your willingness to give us another chance. We sincerely hope you'll continue to consider Artistshot for your future purchases.

Thank you again for your honest review and feedback.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I bought a zip up hoodie

I bought a zip up hoodie. Quality is great. The customer service was great. Will def be ordering again. This is a small company competing with giants. If you want to support your fellow working stiff, help build small business back in this country... give them a shot.

27. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Blue Collar Joe,

Thank you so much for your incredibly kind words! We're absolutely thrilled to hear you loved your zip-up hoodie and had a fantastic customer service experience. Reading reviews like yours truly fuels our passion and motivates us to keep striving for excellence.

Knowing you appreciate both our product quality and customer service means the world to us, especially as a small company competing in a challenging market. Your support goes a long way in helping us achieve our dream of building a successful business on American soil.

Hearing your call to action to "give us a shot" and "support your fellow working stiff" truly warms our hearts. We believe in offering high-quality products and exceptional customer service while staying true to our American roots. And knowing that resonates with you inspires us to do even better.

Rest assured, we'll continue pouring our hearts and souls into everything we do to ensure every customer has a positive experience. We truly appreciate your faith in us and can't wait to welcome you back for your next purchase!

Thank you again for your amazing review!

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered a license plate frame from…

I ordered a license plate frame from them. Online the printing was clear and easily readable. When the actual plate arrived, the print was tiny, and so feint, you couldn't even read the entire word. I might as well have bought a plain black license plate frame with nothing on it. I emailed their Customer Service email and got NO RESPONSE. Crappy product, horrible customer service. I would avoid this company completely. This license plate was a Christmas present. SO DISAPPOINTING.

FOLLOW-UP, after writing this review, I sent another message to Customer Service, letting them know I just left a review about my very negative experience. THEN, I received a response, stating they had missed my original email (I used the same train from my original email, so I know it made it). I sent photos of my poorly printed frames. The Customer service rep was very communicative and helpful. He has all the information. To your credit, he is sending a new set of frames. Hopefully this time the print will be visible and even readable. Let's see. Please check and confirm that they are being created, much better this time. That would be wonderful. Thank you, AW

22. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear A Wynn,

We're very sorry to hear about the printing issue with your license plate frame and the missed response from our customer service team. We're committed to making this right.

To help us investigate and proceed with a resolution quickly, please provide your order number or any other details you have about the purchase. We'd also appreciate a picture of the frame to see the printing issue firsthand.

We're eager to make things right and ensure you receive a frame that meets your expectations. Thank you for your patience and understanding.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order never arrived

Ordered from Australia. Was expecting to pay delivery but the fee was ridiculous. My choice to pay it, and I did thinking that fee would mean speedy delivery.
Which would have all been fine had the item been delivered.
Notification days ago that item had been delivered. It was not delivered. Email sent to advise that was the case.
No response.
No item.
Do your research before ordering from this company. Wish I’d read the reviews.
Not impressed.

4. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Hi Donna,

Thanks for sharing your experience with us. We understand how frustrating it must be to pay for an item and not receive it, especially after paying an expedited shipping fee.

We'd appreciate it if you could share your order number or any other relevant information about your purchase. This will help us quickly trace your order and investigate what happened with the delivery.

Additionally, if you've received the item since writing your review, please let us know! We'd love to update our records and ensure any communication mishaps are addressed.

We know this wasn't the experience you expected, and we're committed to resolving this for you. Your feedback is important to us, and we'll use it to improve our communication and delivery processes.

Please get back to us with the requested information, and we'll be happy to help in any way we can.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be careful ordering if comfortable…

Be careful ordering if comfortable paying ridiculous shipping charges for a small patch could be mailed in envelope with a stamp.

16. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Hello!

Thank you for your feedback about our shipping costs. We understand that the price can seem high for a small patch, and we appreciate you bringing this to our attention.

We want to assure you that we take shipping seriously and always strive to offer the best possible value to our customers. We use secure and reliable shipping methods to ensure your patch arrives safely and quickly, often sooner than standard envelope deliveries.

While we might not currently offer envelope shipping for all items, we're always looking for ways to improve and optimize our services. We'll definitely consider your suggestion about envelope options for smaller items like patches in the future.

In the meantime, we hope you understand the value we place on secure and reliable delivery. We believe it's an important part of the overall customer experience and ensures your patch arrives in perfect condition.

However, if you ever have any concerns about shipping options or costs, please don't hesitate to contact us directly. We're always happy to discuss alternative options and answer any questions you may have.

Thank you again for your feedback. We appreciate your understanding and look forward to serving you again soon.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This website is full of designs stolen…

This website is full of designs stolen from other people. My designs I uploaded to Amazon and Redbubble are being offered by multiple "designers" on this site. No copyright reviews are taking place when user upload "their" designs.

3. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Amy,

We at Artist Shot, take intellectual property rights very seriously and are deeply concerned about the claims of stolen designs on our platform. We understand the frustration and disappointment this causes both the original creators and our users.

We want to assure everyone that copyright infringement is strictly prohibited on our website. We have implemented several measures to prevent it, including:

Automated copyright detection tools: These tools scan uploaded designs for potential matches against a database of registered copyrights.
Manual review process: Our dedicated team reviews all flagged designs to ensure adherence to our copyright policy.
Takedown procedure: We have a streamlined process for copyright holders to report infringing content. Upon receiving a valid takedown notice, we promptly remove the infringing design.

We also want to address the reviewer's specific concerns. If you could provide the names or URLs of the allegedly infringing designs, we can investigate them promptly and take appropriate action.

Protecting the interests of creators is a top priority for us. We are committed to fostering a safe and ethical marketplace for everyone. We appreciate your understanding and collaboration in this matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had the worst experience of my life…

I had the worst experience of my life with this company. It's a total scam you'll never get anything. I wish I could burn this place down and social media everybody to not order from them. It's all bad you'll never get your stuff. They don't deserve any stars

20. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Vince,

Your words hit us like a sonic boom, and we understand your profound frustration and anger. Hearing you call our company a "total scam" and wishing to "burn us down" is incredibly disheartening. While we cannot undo the past, we can assure you that we take your concerns with the utmost seriousness and are committed to understanding and resolving the situation.

First and foremost, we sincerely apologize for the "worst experience of your life" you had with Artist Shot. You deserve better, and we failed to deliver.

We understand the holidays can be a stressful time, and while increased order volume may have contributed to delays, it's no excuse for the negative experience you encountered. We're currently conducting a thorough internal review to identify the specific issues that led to your disappointment and ensure they never happen again.

However, the key right now is finding a solution for you. To do that, we need your help. Please reply with the following information:

Your full name and email address.
Any order numbers, transaction references, or details you can remember about your purchase.
With this information, we can immediately track down your order and take swift action to resolve your concerns. This could involve:

Expediting the delivery of your item (if still possible).
Issuing a full refund for any shipping costs.

We understand your hurt and anger, and we genuinely hope to earn back your trust. Please, allow us the opportunity to demonstrate our commitment to customer satisfaction and show you that Artist Shot is not the "scam" you believe it to be.

We're here to listen, empathize, and provide a resolution that makes you feel heard and valued. Don't hesitate to reach out if you have any questions or concerns.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Late, wrong size.

Ordered a sweatshirt with expedited shipping, it said id receive before Xmas and did not. Color and picture was right, quality was good, but it was the wrong size. even came with a sticker that had order number and size XL, and I got a medium. Called and office is closed. I emailed and if they fix it and refund the expedited shipping I will update this review. As of now I would not recommend them!

27. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Dan,

Thank you for reaching out and sharing your experience. We're truly sorry to hear that your sweatshirt arrived in the wrong size, especially after paying for expedited shipping and missing the promised Christmas delivery.

We understand your frustration and disappointment, and we sincerely apologize for the mistake. It's great to hear that you liked the color, picture, and quality of the sweatshirt, but getting the wrong size is a major letdown.

We want to assure you that we take this seriously and are eager to make things right. To expedite the process of sending you the correct size and issuing a refund for the expedited shipping, we'll need some information from you:

Your full name and email address.
The order number (you mentioned a sticker with it on the package).
The size you originally ordered and the size you received.
Once we have this information, we'll quickly get a replacement sweatshirt in the correct size sent your way, along with a full refund for the expedited shipping. We understand the missed Christmas deadline was a bummer, and we hope this swift resolution will show you how much we value your business.

We appreciate your patience and understanding, and we're grateful you're willing to give us another chance. We're committed to providing exceptional customer service and believe you'll be happy with the outcome.

Please don't hesitate to reach out if you have any questions or concerns. We're here to help in any way we can.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This website is not good

This website is not good, the design artists don't get paid if they make sales

28. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Masio,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We understand your concerns about the website and want to clarify some miscommunication regarding artist compensation.

While delays in holiday season payments are not ideal, we assure you that all our design artists will receive their fair share based on their sales. The increased volume of orders during this time can sometimes cause temporary processing delays, but we prioritize transparent and timely payments to our artists.

We acknowledge that website usability can always be improved, and we appreciate your feedback. We're constantly working to enhance the user experience and make it easier for customers to navigate and understand our processes. If you have specific suggestions for improvement, please do not hesitate to share them.

We value every designer and customer partnership, and we strive to ensure fair compensation and a positive experience for everyone. We thank you for your understanding and continued support.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waste on shipping

I paid for the deluxe shipping and I really don't know why. It's over a week the shirt is still not here. It was gift. DONT PAY THE EXTRA TO SHIP. The deluxe was almost 14 dollars down the drain. UPDATE : After writing them about the shipping, the only response they gave ( 7 days later) was a photo of it shipped. I received my package. The problem is paying almost 14 dollars extra for it not to get here in the time frame it was supposed to. You are ripping people off.

25. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Molly,

We sincerely apologize for the delay in your order and understand your frustration regarding the deluxe shipping option. It's completely unacceptable that your gift didn't arrive on time, especially after choosing the faster shipping method. We take responsibility for this and want to assure you that we're here to fix it.

To expedite the process, we kindly request some additional information: your full name, email address, and the order number associated with the delayed shirt. With this information, we can immediately process a full refund for the deluxe shipping fees and investigate the cause of the delay further.

We value your feedback and take it seriously. This incident highlights an area where we can improve, and we're committed to doing so. We're taking steps to ensure accurate delivery timelines and reevaluating our shipping options to offer better value for money.

Thank you for your patience and understanding. We genuinely hope you'll give us another chance to earn your trust. Please consider accepting the full refund for the deluxe shipping fees as a token of our apology.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

T shirt quality low!

The selection is good, and unlike many who have left reviews, I received my order. My frustration is the quality of the T shirt is poor. The stitching around the neck band came undone about 2-3 months after arriving - this was not because of excessive wear, etc. It was due to a poor quality product. :(

25. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear KB,

Thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear you appreciate our selection and that your order arrived promptly. It truly means a lot to us when customers rave about the variety we offer.

However, we're incredibly sorry to hear about the issue with the T-shirt's stitching. The quality of our products is something we take immense pride in, and it sounds like this particular item didn't live up to that standard. We understand your frustration, and we want to make things right.

If you'd be comfortable, we'd like to offer you a replacement T-shirt at no cost. To ensure we send the right size and style, we'd need some additional information. Could you please reply to this message with your full name, email address, and the order number associated with the T-shirt? Once we have that information, we'll get the replacement processed immediately.

We're always striving to improve, and your feedback is invaluable in helping us achieve that. Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience caused. We look forward to sending you a replacement T-shirt that you can enjoy for a long time to come.

Best regards,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Charged on 12/12 Never received email or purchase

Charged me on 12/12 for the Christmas gift purchases I made through their website. Got a credit card notification of the charge, but I NEVER received a confirmation email nor a follow up email with tracking information. I can’t access the purchase details on the website without the confirmation number from the email I never received. I paid extra for delivery by 12/21…I guess that won't be happening :( SCAM
Now I have no gifts for my brother or sister to open!!

11. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Heather,

We noticed your urgent review regarding a missing confirmation email and potential delays with your Christmas purchases. We understand your frustration and disappointment, especially without access to order details due to the missing email.

We truly want to rectify this situation and get your gifts in your hands as soon as possible. Unfortunately, without your order information, it's difficult to investigate further and assist you efficiently.

Therefore, we kindly request you to reply to this message with your full name, email address, and order number associated with the missing confirmation email. This will allow us to access your order details and take immediate action to resolve the issue.

We assure you that we prioritize delivering exceptional service and timely shipments, especially during the holiday season.

Please don't hesitate to reach out if you have any questions or concerns. We value your feedback and appreciate your patience and understanding.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Placed the order on November 28th…

After the response from the company and their ability and willingness to refund the expedited shipping fee I am now more than pleased. I will say communication wasn't the best as a few of their agents seemed a bit testy and short with me. However the product that arrived was exactly how we ordered it and exactly how it appeared on the site. Furthermore it is very good quality duffles that yes actually made it a day before we had to leave on our trip so kudos to them for still coming through!!

21. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

We are deeply sorry to hear about the delay in your recent order and the missed Christmas deadline. We understand your frustration, especially considering the expedited shipping you paid for. We strive to provide exceptional service and timely delivery, and in this instance, we fell short.

There were delays due to the high demand in the holiday season, which unfortunately caused the initial estimated delivery date to be missed. We processed your order as quickly as possible, and it ultimately arrived on Dec 23rd, just in time for the holidays.

https://webtrack.dhlecs.com/orders?trackingNumber=420894459261290304445200142554

We have issued a full refund for the expedited shipping fee as a token of our sincerest apology for the inconvenience caused. We value your feedback and are taking steps to improve our shipping processes to ensure this doesn't happen again.

We hope you still enjoy your purchase and wish you all the best for the holidays. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

Sincerely,

The Artist Shot Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed my order December 8th

I placed my order December 8th, was emailed that it would be here in 7 days, I want my credit card reimbursed like immediately or I'm contacting the proper authorities

8. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear George,

We understand your frustration with the delay in receiving your order placed on December 8th. We sincerely apologize for the inconvenience and for not meeting the estimated delivery timeframe you received via email.

We'd like to assure you that your order is already on its way and is expected to arrive by December 23rd. We've already sent you detailed tracking information to your email address earlier today, so you can follow its progress in real-time.

We understand that this isn't the ideal situation, and we appreciate your patience while we work to deliver your order as quickly as possible. We kindly ask that you refrain from contacting the authorities, as we are actively working to resolve this issue.

Thank you for your understanding. Please don't hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed a order for my son on Dec 3rd

I placed a order for my son on Dec 3rd. They took my money. I contacted customer support they told me card didn't go through. I sent them a copy of the payment. They did not say they would be issuing me a refund. I am very dissapointed that my son will not be receiving the shirt I ordered him. I will dispute with my card.

3. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Sandi,

We sincerely apologize for the confusion and disappointment surrounding your son's shirt order. We understand your frustration that the payment didn't go through and your son won't receive the shirt you ordered, and we appreciate you reaching out.

While we haven't yet completed our investigation, we would like to assure you that we're actively looking into the issue. Sometimes, refunds can take a few business days to process and show up in your account, depending on your bank or card issuer.

To expedite our investigation and ensure we're addressing the right order, we kindly request you answer the "request for information" email we sent earlier. This will help us gather all the details related to your purchase and potential refund.

Rest assured, we're committed to resolving this situation and ensuring your satisfaction. We will keep you updated on the progress and will issue a full refund if the payment ultimately didn't go through.

We understand that disputing the charge with your card might be your next step, but we encourage you to allow us the opportunity to investigate and handle this directly. We're confident we can find a swift and satisfactory resolution for you.

Thank you for your patience and cooperation. We value your feedback and apologize again for the inconvenience caused.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order with a confirmation…

I placed an order with a confirmation email etc. still not received product and when I check where is my order it still says processing. Not happy at all.
0000464952

1. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Deanna,

We understand your frustration regarding the delay in receiving your order. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

While we understand your frustration, please know that "processing" doesn't necessarily mean there's an issue with your order. It can often indicate various stages within our fulfillment process, such as picking and packing items or awaiting shipment.

To provide you with a more accurate timeline and address your concerns promptly, we kindly request some additional information:

Could you please share your order number? This will allow us to track your order in detail and provide a more precise update.
Have you received any shipping updates or notifications after the confirmation email?
Once we have this information, we'll be able to investigate further and provide you with a clear estimated delivery date. Additionally, we'd like to offer you the following options:

Track your order directly: you can track your order's progress on our website by entering your order number and email address.
Contact us directly: our customer service team to answer any questions or concerns you may have.

We value your business and appreciate your patience. We're committed to resolving this issue quickly and ensuring your satisfaction.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No confirmation of purchase

My wife placed an order and received NO confirmation but her cc has already been charged. Reading the other reviews this seems to be common. Maybe the BBB needs to be contacted. You have no problem taking the money but provide no proof of purchase. Figure it out!

13. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Kris

We sincerely apologize for the confusion surrounding your wife's order and the lack of a confirmation email. We understand your frustration and want to assure you that we take your concerns very seriously.

It's true that we always strive to send order confirmations upon purchase. However, we recognize that in this instance, it seems to have fallen through the cracks. We appreciate you bringing this to our attention and for offering valuable feedback.

To address your concerns immediately, we've already resent the order confirmation email to your wife's email address. Additionally, we noticed you haven't responded to the "request information" email we sent earlier. These details would allow us to investigate the issue further and ensure you receive all the necessary documentation about your purchase.

If you haven't yet received the order confirmation email or wish to respond to the "request information" email directly, please feel free to reach out to our customer service department.

We kindly ask you to reconsider contacting the BBB before allowing us the opportunity to rectify the situation. We prioritize customer satisfaction and are committed to resolving this issue to your complete satisfaction.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgusting customer service and misinformation

Placed order on 2 December and on ordering gave expected arrival of the latest 13 December. Did not receive email confirming order or invoice. I reached out to Facebook messenger and was told order would arrive by the end of the week. It didn’t.

Contacted customer support and got a generic response from manager about production and delivery timeframes. I highlighted the information on ordering and through messenger. I got a reply, “ They got it wrong” with no apology.

I asked for clarity of order delivery and requested a refund if arrival wouldn’t be within the week. A refund payment email was sent but once again no apology.

13. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Artistshot-Logo

Antwort von Artistshot

Dear Pauline,

We sincerely apologize for the frustrating experience you've had with your recent order. We understand your disappointment with the missing confirmation email, delayed delivery, and lack of clear communication from our team.

We appreciate you bringing these issues to our attention. We're actively investigating the breakdown in communication and taking steps to prevent similar situations in the future. We've implemented new procedures to ensure timely order confirmations and accurate delivery updates.

Regarding your specific order, we are prioritizing its delivery, please answer to the request and let us know the details to proceed with the resolution.

We value your business and appreciate your understanding. Please know that we're committed to improving our communication and service. We encourage you to reach out if you have any further questions or concerns.

Sincerely,

The Artist Shot Team.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr