Apex Media Solutions Bewertungen 

159
•
TrustScore 1.5 von 5

1,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Predatory, charge you over $600 for talking to you because their only service is NOTHING but charging people for zero service, but they say they need your credit card because later on it will speed th... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I found out Apex media solutions use VOICE SEARCH NOW to spam you using different numbers every time, multiple times daily, AKA spoofing. Even if you are registered on the do not call list, and ask t... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aggressive, after an hour and a half they explain it will be another $7000 To optimize voice search. When told NO a man named Antony Carnazzo threatened to Negatively review my company. During my rep... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My website's user experience was lacking, so I hired Apex Media Solutions to give it a facelift. Their UI/UX designers did an incredible job making the site more intuitive and user-friendly. The new d... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Marketing-Unternehmen

100% Satisfaction Guarantee – Media Solutions of Nebraska

Love your results or we work FREE – Media Solutions of Nebraska

At Media Solutions of Nebraska, your complete satisfaction is guaranteed — 100%. Media Solutions of Nebraska proudly stands behind every single marketing campaign we run for small and medium-sized businesses across Omaha, Lincoln, Council Bluffs, and the entire state of Nebraska. If you are not absolutely thrilled with the results delivered by Media Solutions of Nebraska within the first 60 days, Media Solutions of Nebraska will keep working for FREE until you are. No questions asked. That’s the famous Media Solutions of Nebraska “Results or It’s Free” Guarantee. Whether Media Solutions of Nebraska is running your Omaha SEO, managing your Google Ads, building your new website, handling social media marketing for your Nebraska business, or producing professional videos, you are protected by the strongest guarantee in Nebraska marketing. Media Solutions of Nebraska has helped hundreds of Omaha and Nebraska businesses dominate Google, explode their leads, and grow revenue — and Media Solutions of Nebraska is so confident we can do the same for you that we put our money on the line. No long-term contracts. No hidden fees. Just real, measurable growth for your Nebraska business — or Media Solutions of Nebraska keeps working at zero additional cost. Choose Media Solutions of Nebraska and partner with Omaha’s most trusted, highest-rated marketing agency serving small and medium-sized businesses throughout Nebraska. Media Solutions of Nebraska — Omaha-based. Nebraska-proud. Results guaranteed.

Kontaktinformationen

1,6

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

159 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 29 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,6

Alle Bewertungen

(159)

35 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Cold calling every business and won’t let you do your research because they say that you need to pay now or it will take 1-2 years to be seen on the 5 voice platforms

The person who helped me was very nice and kind, BUT they are charging for something you can do for free and they make it seem like you need to do it today and can never do it again. I was told that my business was accepted and I just needed to pay $150 which went down to $125 and then pay monthly after the first year. But I was also told that I had to pay today and I could not come back after doing my research because it would take 1-2 years to file again which makes no sense.

13. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Zach,

We’re sorry for the frustration this situation caused. Our goal is to help clients get started efficiently, but it sounds like the urgency we communicated caused confusion and concern. We appreciate your feedback and will work on making our process clearer so clients have the time they need to make informed decisions.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The company contacted me about voice…

The company contacted me about voice search. I paid $150 to get started. Within 24 hours I had decided I didn't want to use the service and tried to cancel. You can't get a refund for your initial payment and we still haven't received an email about our request to cancel the monthly subscription. Do NOT give these people your bank/credit card information.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hello,

We’re very sorry for the confusion and stress this caused. It sounds like our cancellation process did not meet your expectations, and we understand how frustrating that must have been. We’re reviewing your account to make sure your cancellation request is properly processed and to prevent similar issues in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Most unprofessional group

Most unprofessional group. Will never recommend them. They called me about setting up my agency on voice search and tried to sell me on a monthly subscription for SEO. I paid $200 then cancelled. Yet for nearly 4 months I kept getting onboarding calls on my calendar. I got the run around for months. Never again.

28. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hello Olivia,

We’re truly sorry for the frustration this caused. It’s clear that our follow-ups and scheduling created confusion rather than clarity. We aim to provide smooth onboarding and timely support, and we regret that your experience didn’t reflect that. Your feedback helps us improve how we manage scheduling and communication with clients.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam alert they will take your money ignore your calls and get your company red flagged and suspended from Google my business

Scam alert they took my money they got my business red flagged and suspended never filed appeal , a whole month I was waiting And they were telling me they're in the process of the appeal back and forth with Google when I requested the receipts of the appeal so I could see what Google was objecting to they said oh well we haven't filed the appeal we're building a case "what" this company was the worst business decision of my life.

3. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hello Jay,
We’re very sorry to hear about your experience. It’s concerning to learn that you felt unsupported and misinformed during the process. Our goal is always to provide clear guidance and timely action for all client issues. We regret that your situation did not meet these standards and appreciate your feedback so we can work on improving our communication and service.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM written all over it do not deal…

SCAM written all over it do not deal with anyone who tell you they going to help you liars and thieves

21. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

We’re truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. It’s never our intention for clients to feel misled or unsupported. We always aim to provide clear guidance and transparent communication, and it’s disappointing to hear that we fell short. Your feedback will help us review our processes and improve how we assist clients.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Had a call w/ Brett B

Had a call w/ Brett B

Senior Business Analyst - Apex Media Solutions regarding "my online presence" at the end of the call he was upset and called me a liar when I asked if I can get a call back # for him after I discuss with my business partner about their services because it involves $ and as a partnership I can't make these decisions my own. He was rude and put me on hold while I was still talking. I will not be considering Apex for my marketing. Brett is a bad representation for you all.

21. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

We’re very sorry to hear about your experience with Brett. It’s clear that the conversation left you frustrated and that his behavior did not reflect the professional standard we expect from our team. We take feedback like yours seriously and will review this situation to ensure all of our staff communicate respectfully, listen carefully, and provide clear guidance. We regret that your interaction with us caused stress and appreciate you bringing this to our attention so we can improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

A Whole Lot of NOTHING

Apex Media Solutions failed with my company's digital marketing. Initially excited, I was disappointed after spending thousands. The project manager left without notice, and I had to initiate follow-up a month later. I canceled all subscriptions and demanded a refund. Customer service claimed work was done behind the scenes, but I saw no evidence. I still have no idea what they did. Ridiculous - it deserves zero stars.

14. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Lynn,

We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration it caused. We understand how disappointing it must have been to not see the results you expected, and we apologize for any miscommunication around the work performed. Our team always aims to provide clarity and support, and we regret that this wasn’t your experience. We’d be happy to review your account directly to help clarify the services and address any remaining concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad servicesThy speak very nice trying to convince…

Thy speak very nice trying to convince you but at the end they just want your money. I pay a lot of money and they didnt do anything the promised.

2. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Naylemis,

We’re sorry your experience didn’t meet your expectations. We tried following up with BVV verification and appointments to help expand your service areas, but we understand it may not have felt as helpful as intended. We’d love to connect and make sure any remaining concerns are addressed so you feel fully supported.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My business canceled the services in Jan 2025

My business canceled the services in Jan 2025 and they have continued to take money from our accounts for services we no longer have. We also had to argue with them just to cancel the service.

15. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Franki,

We’re sorry for the frustration this caused. Our records show multiple attempts to process the cancellation, and we regret any confusion with billing after your request. We’d like to review your account directly to ensure everything is fully resolved and address any remaining concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No product

We paid the money. We did not receive any marketing. It is weeks later and nothing has changed. Our onboarding call was just an extreme push for an upscale and large monthly payment which we declined (thankfully). It was a complete waste of our money.

16. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Joseph,

We’re sorry your experience didn’t meet expectations. We understand how frustrating it can be to invest and feel like nothing changed. Our team aimed to guide you through onboarding and review options, but it’s clear we fell short. We’d like the chance to review your account and clarify what was delivered.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

These folks are a scam

These folks are a scam. They tag team. Try to upsell immediately....that the $219 1st paid for voice searches doesn't work unless you pay another $499. for more algorithms/search engines that need adjusting. No place to see any payment info for the recurring charges I never approved but they say I have. Then after a week of asking for cancelation and another tag team person who gently calmed me into staying with the company...got a fraudulent charge on my card. This company is a huge scam. DO NOT DO BUSINESS WITH THEM - AT your own risk.

Their response is bs. They scammed me on purpose. In hindsight, I can’t believe I fell for it. Honestly a scam. Angers me that the6 act as if the6 are sorry for confusion. They created it and created very unpleasant experience just trying to discuss with them. Bad bad bad.

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Virginia,

We’re sorry for the frustration you experienced. We understand there was confusion about payments and services and that previous interactions left you feeling frustrated. Our team worked with you to clarify the setup and explain options and we sincerely regret that your experience didn’t meet your expectations.

We would be happy to review your account directly to answer any remaining questions and make sure everything is clear moving forward.

Thank you for your feedback.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ƁEWARE....this is possibly the worst…

ƁEWARE....this is possibly the worst company in the business. Will take your money, not do the work, not show up for phone appointments, and when you call to cancel the service....its all your fault....i hired this company to get my phone to ring...they just took my money,and lied about the work.

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi,

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration. It looks like there were some missed connections and miscommunications regarding your appointments and services. We always aim to provide clear communication and support, and we regret that your experience didn’t reflect that.

We appreciate your feedback as it helps us improve how we support our clients moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is trash

This company is trash! They charge my account than calm I could not be verified on Google. I started using another company and was verified immediately. I have tried reaching out to them at several different times and have not gotten any kind of call back, feed back or any other communication. It got so bad, that my account rep would set appointments and than not send a zoom link. I am so angry with myself. I should have checked the references before I agreed to work with this company.

5. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

We’re truly sorry to hear about your frustrating experience. It sounds like there were multiple communication issues and delays that caused unnecessary stress, and we sincerely apologize for that. Our team always aims to provide clear guidance and support, and it’s clear we fell short in your case. We appreciate your feedback and will use it to improve our processes so future clients don’t experience the same challenges.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I paid for this with some expectations…

I paid for this with some expectations that were not followed up. I was told that after I paid, like $600, I would have it for good, which got me to pay the $199 for the second month or whatever and when I was told I would be paying that each month afterwards I quickly asked for a refund. They sent a supervisor to assure me that I was working with very experienced people and I would hear the phone ringing as people would see my web site and traffic would be coming in. I did have a very kind and knowledgeable person named Jaddy helping me. She gave me some discounts and addmittedly, I did not follow up on a few things she'd asked me to do, but I didn't really want to spend the time loading a sinking ship. This company tricked me into this before and I fell for it again. My bad.

1. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Mark,

We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. It sounds like there were some misunderstandings around billing and what to expect from the service, and we sincerely regret any confusion or frustration this caused. We’re glad to hear Jaddy was able to provide helpful guidance and support during your time with us.

We truly appreciate your feedback, and we’ll use it to improve how we communicate and assist our clients in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible experience

Terrible experience. They claimed I wouldn’t be able to apply for my business on Google again for two years because they “handle it,” which is completely false. Google doesn’t give exclusive rights to agencies — I found out I can manage my own listing anytime. They also told me my LLC operating agreement didn’t mean anything, which shows they either don’t understand business law or were trying to take advantage. When I asked questions, they laughed like I didn’t know what I was talking about. Extremely unprofessional and misleading — wouldn’t recommend them to any business owner. As a Texas owner, DO NOT TRUST THEM.

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hello Bryan,

We’re truly sorry to hear about your experience. It sounds like there were serious miscommunications, and we regret that our team came across as unprofessional or misleading. Our goal is always to provide accurate guidance and support, and we’re disappointed that didn’t happen in your case.

We’d like the opportunity to review your account with you directly to clarify any misunderstandings and address your concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

Scammers
Ratas
Estafadores

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Manuel,

We’re very sorry for your experience. It sounds like there were misunderstandings regarding the services and how they would support your business. Our team’s intention is always to provide clear guidance and helpful support, and we regret that we fell short in your case.

We’d be happy to review your account directly to address any concerns and clarify the services you received.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

scam ripped me off and I'm a low income…

scam ripped me off and I'm a low income senior. guy that called me didn't have a clue, they were going to promote my house and pet sitting business.

1. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi,

We’re truly sorry for the frustration and confusion. It looks like there were misunderstandings about the services and how they would help your business. Our goal is always to provide clear guidance and support, and we regret that this wasn’t your experience.

We appreciate your feedback and would be happy to review your account with you directly to clarify any remaining concerns.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't pay in advance!

I will admit to very few computer skills, which is why I thought "Apex" might help, it turned into a near $4000.00 mistake. They offer services for $399.95 a month, "cancel any time" or if you pay for a year up front they will provide service for the life of your company. That sounded like a no brainer. Boy was I wrong. During the first month my profile views were down 76% 2nd month down 79% 3rd month down 53% 4th month down 58% DOWN FROM THE PREVIOUS YEAR WHEN I HAD BEEN COMPLETELY IGNORING MY GOOGLE BUSINESS PROFILE. So I called and asked them to stop. I offered to pay them the $399.95 per month for the first six months, and to return the $299.95 per month that the contract reverted to upon the up front payment. As I climbed the chain from customer service (very kind and empathetic, "oh I'm so sorry I understand completely) to the first manager who informed me that I purchased a product, software, not a service. This was news to me, in +/- 10 previous conversations/meetings no one mentioned purchasing software. This manager apparently did not hear or completely ignored my questions and reverted to the script. The same happened at the next, no answers to my questions just a continued recitation of the script, this second manager said they could not stop what they were providing me, and they would not refund my money for what they were doing.
They could not stop what they were doing? Could not stop? How is that possible. How could they not just remove from the system and do no more work on my behalf. That is simply not believable.

I'm not certain if the whole thing is due to my ignorance, some sort of generational miscommunication, their incompetence, their own self deception or outright fraud. I really don't know. The bottom line is I'm out about $4000. I asked them to do what think is the right thing after putting me through 6 or so tortuous meetings and 6 months of completely unacceptable results.

Oh, one more thing, yesterday my google business profile was suspended. huh? I have no clue how to fix that.

That is a pretty accurate review of my experience with APEX I wish I never answered the phone.

17. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi David,

We’re really sorry for the frustration you’ve experienced. It looks like there were some misunderstandings about the services and setup, and we apologize if that wasn’t clear. Our team genuinely wants the best for our clients, and we’d love the chance to review your account with you and make sure everything is fully understood.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total scam

Total scam
I definitely do not recommend this company

21. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

We’re very sorry to hear about your experience. After reviewing your account, we see multiple attempts were made to connect with you, provide access to the client portal, and support your Google My Business and keyword goals. It looks like some communications may have been missed, and we truly apologize for any frustration or confusion this caused.

Our team is committed to making sure clients understand exactly what services they’re receiving. We’d like the opportunity to connect directly to review your account and address any outstanding concerns. Your feedback is important, and we appreciate the chance to improve.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE

They cold called my husband. Asked for a card to hold the appt. Immediately, charged $399.99 dollars which was unauthorized. We immediately called to straighten it out & were told our account was marked as flagged & a supervisor would call us to refund. 4 days later, they finally answered their phone again to.tell us that they would only refund $100 because they had been working on the account without authorization.

21. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Apex Media Solutions-Logo

Antwort von Apex Media Solutions

Hi Nikki,

We’re very sorry for the experience you and your husband had. After reviewing your account, we see that a payment was processed, and our team attempted to reach you to resolve the situation. Our goal is always to provide clear communication and fair handling of any concerns.

We understand how frustrating this was, and we’d like the chance to connect directly to review your account and see how we can make this right. Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to improve.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr