A2Z Airport Parking Bewertungen 

1.020
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’d forgotten to call half an hour before and so called on arrival at the new meet and greet. The driver/collection rep was there within 10 minutes of my call. I have been kept waiting at other meet... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The booking process was very simple and easy to navigate. The location of the parking is only a short shuttle bus journey from the airport.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Call me and I will provide all info you need. The email address used is Terrible, incompetent, waste of money, no accountability. NO WAY OF reaching anybody to complain. Booked in advance, advertised... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service at a fantastic price! Parked at Gatwick North Terminal, just in the hotel car parks, super easy to find, 5 minutes from parking up to walking into bag drop. Return was very simple t... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Parkservice
  2. auch in
  3. Flughafentransferservice
  4. Internationaler Flughafen
  5. Parkplatz

Vom Unternehmen geschrieben

A2Z Airport Parking is a comprehensive online platform offering various parking services for major UK airports. With a user-friendly interface, customers can quickly compare and book airport parking options, including official short and long stay parking, meet and greet services, park-and-ride options, and offsite self-parking facilities. A2Z caters to travellers looking for convenience and affordability, with services tailored to different needs, such as parking with electric vehicle (EV) charging. Established seven years ago, the company prides itself on transparency, offering competitive rates and a secure booking process. With a flat 12% commission structure for affiliates and a solid network of airport parking providers, A2Z Airport Parking has built a strong reputation within the industry. Their extensive experience in airport parking operations ensures reliability and high customer satisfaction. The site supports easy booking management, providing travellers with peace of mind.


Kontaktinformationen

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

1020 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 44 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(1.020)

25 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience with A2Z

After going through a not so pleasant experience with another meet and greet company, I decided to go back to A2Z and I am really pleased I did. No issues with dropping off the vehicle and return was within 20 minutes of me contacting them.

Best of all, my vehicle was clean and everything that I left in the vehicle was still there.

I would recommend A2Z based on my experience.

17. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you so much for your positive feedback! We’re thrilled to hear that your experience with A2Z Airport Parking was a pleasant one, especially after your previous experience. It’s great to know that the drop-off and return process went smoothly and that your vehicle was well taken care of. Your recommendation means a lot to us. If you ever need our services again, we’ll be here to help. Safe travels and thanks again for choosing A2Z!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I had the worst experience ever …

I had the worst experience ever with this company, and their actions border on outright fraud. I booked a parking space well in advance on 1st June for £27 through Groupon, expecting a smooth experience. However, on the day of my booking, 23rd July, I arrived at Manchester Airport only to find out that my booking had been canceled without any prior notice.
As a result of this cancellation, I was left stranded at the airport and had to wait over an hour under immense stress to sort out the issue. In the end, I was forced to pay £136 for a new parking space, something I could have booked directly through Manchester Airport for nearly £60 on 1st June, had I not used Groupon.
For three days, I corresponded with Groupon, and they assured me that they would resolve the issue. And after all correspondence, I received a call from A2Z airport parking on 14th August at 14:31, a representative admitted they didn’t have time to inform me of the cancellation. Later, they attempted to provide a screenshot of an email they claim was sent two days after my booking to notify me of the issue. However, I never received this email, and the representative had already stated they didn’t have time to notify me. If this email truly existed, why not provide the actual email instead of a suspicious screenshot?
This experience has been nothing short of humiliating and incredibly frustrating. The lack of communication, transparency, and outright disregard for their customers is unacceptable. Each interaction with this company has only made the situation worse, exposing their unprofessional and deceptive practices.
I strongly advise against using this service. They clearly have no regard for their customers and engage in unethical behaviour. I will be sharing my experience across every platform I can, as this kind of treatment needs to be exposed.

23. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the distress you experienced and would like to address the issues you’ve raised.

We have thoroughly reviewed our records and can confirm that an email notification was sent to you regarding the cancellation of your booking. Our records indicate that a full refund was processed promptly in accordance with our policy. We understand from your communication that you were seeking additional compensation, which was not possible within the terms of our refund policy.

We want to clarify that our intent is always to provide transparent and professional service. We acknowledge the frustration caused by the situation and assure you that we take such feedback seriously. Our team strives to improve our processes and ensure that similar issues are managed more effectively in the future.

Regarding the review, we wish to address that the claims made, particularly those suggesting fraudulent behavior, are concerning. We have acted in accordance with our policies and communicated with you as best as possible. We regret that this situation has led to such dissatisfaction.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A Great Experience!

Having always been sceptical about using Meet & Greet's value for money, I was blown away by the service delivered by ParkAir 24/7. From the initial booking to the WhatsApp communication, how we were dealt with has been fantastic. I am particularly impressed with the instructional videos for car delivery, which ensured I knew what to do before arriving at the airport. I cannot wait to use this service for our next trip away! I am more than happy to recommend ParkAir 24/7 to anyone.

5. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great value and effiecient

Great value. Efficient. There as soon as we arrived and coming back to Heathrow wait d 5 mins at pick up point after baggage collect. Second time using them

27. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No issues with the service we received

They were very flexible when I had booked for the wrong terminal. They answered the phone quite quickly and their instructions were very clear to follow. We did have to wait for the car to be brought to us, but less than 10 minutes.

19. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This company goes by the names Sentinel…

This company goes by the names Sentinel and A2Z - slightly confusing as when you drive onto the parking there's a site with A2Z parking to the left side of the carriageway - this isn't where you're supposed to go.
However, otherwise I have to concede this is the best car parking site I've ever used anywhere in the UK. The reception staff are well mannered and knew from the off who we were (party of 9 inc' 3 cars) and the details of our cars. You simply plonk your motor in one of the ample and bigger then normal diagonal bays and walk a few feet to reception, hand in the keys to a nice lady and take a card per car - return 2 weeks later, hand in the card and hey presto your motor is waiting e few feet away in a bigger than average car parking bay - ......DODDLE.
Ps only 90 seconds from the terminal, actually as a matter of fact its quicker using sentinel than it is using the long stay at LBA.
Can't fault it other than the above mis directions. Maybe a bigger notice board on the approach stating NEXT RIGHT FOR RECEPTION A2Z & SENTINEL

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Parked up easy and a bus was waiting

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found parking easy and that a bus was promptly waiting for you.

At A2Z Airport Parking, ensuring a hassle-free experience for our customers is our top priority. If there's anything else we can do to enhance your future visits, please don't hesitate to let us know.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not use this company!!!

Easy enough transactions for dropping off the car and collection when returning to Manchester…….. however………
Lots of damage to my Audi (which is 18 months old). Lots of deep scratches (that will need respraying as down to the metal- my car is black) loads of scratches on the bonnet, side panels and front door. Looks like it’s been parked under something. I would not recommend. And I definitely would not use again. Very poor company.
(I accept that I did not check the car upon return, as it was in the early hours and dark) bitter lesson for me!

24. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you for bringing this matter to our attention this way. You should have compalined about it over customer support portal using our website. We understand your concern regarding the damage to your car while under supervision, but we would like to clarify that A2Z Airport Parking is a comparison website and not a direct service provider or car park owner. According to the terms and conditions you were suppossed to check your car properly after recieving your car.
While we do not manage the physical parking facilities ourselves, we take such incidents seriously. Despite not being directly involved in operations, we are committed to assisting you in resolving this issue. Please provide us with more details regarding your experience through customer support so we can guide you appropriately and escalate the matter to the relevant parties.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect timing

Perfect timing, our car arrived exactly as we walked out of the terminal to collect

23. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that our timing was spot on for your convenience. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again in the future!

We truly appreciate your trust and support. If you ever need assistance with parking arrangements in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy Booking process

Easy booking process and great choice of options to chose from

8. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review on Trustpilot! We're thrilled to hear that you had a great experience with A2Z Airport Parking and that our comparison website was able to assist you in finding the perfect parking solution for your trip.

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your trust and support. If you ever need assistance with parking arrangements in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Service is so easy and straight…

Service is so easy and straight forward. Never been let down yet.

15. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review on Trustpilot! We're thrilled to hear that you had a great experience with A2Z Airport Parking and that our comparison website was able to assist you in finding the perfect parking solution for your trip.

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your trust and support. If you ever need assistance with parking arrangements in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Collection of our car was on time

Collection of our car was on time. Our flight was then delayed by a couple of hours on our return but again delivery of our car was on time. Would definitely recommend!

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review on Trustpilot! We're thrilled to hear that you had a great experience with A2Z Airport Parking and that our comparison website was able to assist you in finding the perfect parking solution for your trip.

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your trust and support. If you ever need assistance with parking arrangements in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Thanks again for choosing A2Z Airport Parking. Safe travels!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This was the best parking experience

This was the best parking experience. It all went like a dream even though we returned at 1.30am

5. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review on Trustpilot! We're thrilled to hear that you had a great experience with A2Z Airport Parking and that our comparison website was able to assist you in finding the perfect parking solution for your trip.

Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your trust and support. If you ever need assistance with parking arrangements in the future, don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Thanks again for choosing A2Z Airport Parking. Safe travels!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company

Terrible company , they drove my car through ulez zones twice before we had landed and we have been fined £360 . Cheaper to get a taxi

20. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cancelled my booking days before travel and rude, still no refund and no service

Received an email less than a week before travel, in poor English, staying my parking wasn't going ahead and wanted extra money for an equivalent service. Nothing on my login on the website. Concerned it seemed dodgy, I raised a customer support ticket. Unbelievably they confirmed it was from them! They were really rude to me over the customer support email. Even worse than that, I looked up the company I had a booking with (via A2Z), only to find they went into administration in August 2023, before I made the booking. The replies from 'customer support' were not only rude, in poor English, and had an attitude, literally saying 'even though our office is closed we are replying to customers, as it it's an inconvenience to them. Also saying the company on my booking is a different trading name. It may well be, but the company I had a confirmed booking with 100% dissolved in August 2023 so I was miss sold, then A2Z want more money to offer a real provider. I definitely trust information on Companies House over a ride customer support agent. I'm still not confident about getting the refund (my booking still shows when I login), so will possibly need to raise with my credit card company. All very very odd, rude communication, with horrible way of speaking to a customer. Booked another service with a different agent cheaper now. But all just 3 days before travel, it's obviously more expensive than original booking, and I'm likely to have to fight for money back. Never ever had anything as shocking as this or been treated like that by any service provider. Used an alternative much better, and cheaper too for equivalent service and same providers.

If someone from A2Z reads this... Please ensure my refund is issued, preferably without rudeness, after you let me down days before travel causing unnecessary stress and upset from rude customer service agent, and leaving me with no parking. I have included my booking reference so you can review how I have been spoken to, following odd communication that I honestly thought was some random scam.

31. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
A2Z Airport Parking-Logo

Antwort von A2Z Airport Parking

Dear Helen,

We apologize for the inconvenience you experienced regarding the email containing your information. Please rest assured that A2Z Airport Parking never shares customers’ credentials with any third parties. The email address from which you received correspondence is listed on our website.

Our team reached out promptly to prevent any last-minute issues. We value your loyalty, as demonstrated by our operational availability during holidays.

A2Z Airport Parking LTD serves solely as a booking agent for featured car parks and does not provide parking services directly. We contacted you promptly upon learning that the service provider was ceasing operations. Each service provider has its own pricing, and any difference in cost must be paid if the alternative provider charges more. If the alternative service was less expensive, you would have received a refund for the difference. Prices were elevated due to public holidays.

Your refund was processed as stated in the email on 1 Apr 2024. If you opted not to use an alternative service, you were entitled to a full refund. As promised, your refund was issued, which may have taken up to 6-7 working days or longer due to public holidays at the time.

We consider this review misleading.

Kind regards,
A2Z Airport Parking Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Technical Failure and non responsive staff

I booked parking through A2Z and paid to park at Ace parking in Gatwick North. When I arrived Ace Parking on Oct 20th as arranged, they said they had no record of my booking. I persuaded them to take my car but had to pay their full fee (far more than I'd already paid with A2Z) and I nearly missed my flight. Since then I have called numerous times and emailed A2Z but the one time they answered they put the phone down on me and told me I needed to 'raise a ticket'. I can't raise a ticket as I have no reference number, only an email confirming receipt of payment. The money has gone from my credit card and I am at a loss to know how to proceed.
UPDATE: I finally got a refund from A2Z when I raised a complaint with my credit card company. Sunil at A2Z apologised for the initial mix up (a technical error) and apologised for the behaviour of the staff. Everything has been resolved now. And to add, I've used them many times in the past with no issue.

20. Oktober 2023
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Check time they close in case of delays

ETA : asked for further info which we sent.
Now theyre saying it isn't them. I see from below they say they're not actually who do the parking, the card the driver gave us said a2z
We booked a while ago and were told to meet someone on a carpark in Slough. At 4.15 am my husband called to let them know we were on the way. Found out they'd changed meetup point. Husband never received the text and they said oh yes I see it was undelivered. We were told where to go and got a bit lost so we were guided. Another couple had had the same problem. The driver was great. Dropped us off and told us where pick up would be. We had to give him £5 to leave, as did the other couple!! On our return our flight was delayed. I txt at 6.30pm to say it looked like it would be after midnight. We landed at 11.50, rang them to say we had landed. The guy informed us they close at midnight. I hadn't read the receipt so our fault. I got very confused because of his heavy accent and he said he would give us 15 mins. Obviously we didn't get out in time, luggage was late coming off. Called again, couldn't understand what he was suggesting but turn out if we wanted to be picked up it would be £30 or leave it until the morning and it would be £15! We decided to wait until 4 am. Who knew Heathrow was so dead at that time of day? Couldn't get an answer at 4 but then someone called. He said to wait outside and he would be 6 minutes. It was 4.30 am, by now we were wide awake, had booked a premier Inn but just wanted to get home. We couldn't cancel that as we had had a special offer. The driver was great I have to say.

21. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr